Vakantiepark Landal Strand Resort Ouddorp Duin

• 9.2Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Landal Strand Resort Ouddorp Duin in Ouddorp is een goed onderhouden park op loopafstand van de zee. De huisjes zijn ruim genoeg voor het hele gezin en je hebt veel privacy. De kaart van het restaurantje is niet erg uitgebreid, maar je kunt er wel even snel wat eten zodat je het park niet af hoeft. Of ga naar de gezellige restaurantjes in Ouddorp.

69 reviews over Vakantiepark Landal Strand Resort Ouddorp Duin

• 7J.H.van Osnabrugge07-02-2020

verblijf prima. Einde teleurstellend

Heb n.a.v. ons verblijf een reactie geschreven m.b.t. het ontbijt in het restaurant. Wij hebben de kerst 2019 bij jullie doorgebracht en zijn 27-12 vertrokken. In de ochtend bij jullie ontbeten. Dit was ronduit slecht en in verhouding ontzettend duur. De vraag of het bij jullie reviews geplaatst mocht worden heb ik met ja beantwoord. Tot op heden nog niets kunnen lezen bij de reviews, maar ook geen reactie van jullie ontvangen. Jammer

• 7Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2019
    9ADV25-12-2019

Op naar de volgende keer. Fantastisch park.

Nu 10 dagen met een break vertoeft op Resort Ouddorp Duin. Mooie tijd gehad, ondanks het mindere weer. Mooie standwandelingen gemaakt en gefietst. Bunkerroute bij De Punt een aanrader evenals een wandeling in de Kwade hoek. We hadden niet onze laarzen bij ons.... Perfecte villa. Technische service was ook top. Kapotte sunshower binnen 24 na melding gemaakt! Op naar de volgende keer.

Gereisd met partner in december 2018

• 9L Bauhuis16-12-2019

Een echte aanrader

Een geweldig park waar alles perfect voor elkaar was. Dankzij de geweldige ligging en een huisje (6EL) dat kort gezegd super was, hebben wij een geweldige vakantie gehad. Het zwembad is wel voor (kleinere) kinderen bedoelt, maar dat wisten wij van te voren.

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10ADV29-09-2019

Fantastisch weekend Resort Ouddorp Duin

Weer een geweldig weekend gehad op Resort Ouddorp Duin. 6L, een perfect gezellige vakantie villa. Mooie strandwandeling gemaakt. Mooi breed en schoon strand. Gezellig druk.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in september 2019

• 8Sofie D B14-08-2019

superweekend

Wij hebben hier een familieweekend doorgebracht. Het huisje was heel mooi, en onze 'tuin' was zalig voor de kindjes: zand met duinen dus ze konden direct beginnen spelen. Onze tuin grensde aan het water, dus de eendjes kwamen regelmatig op bezoek. De speeltuin vonden ze geweldig, zwembad is ok maar simpel. Supermarkt heel uitgebreid, ook deel met kadootjes/souvenirs. Vlakbij het strand, dus ideaal om uit te waaien. Ook een heel rustig park, geen drukte, en allemaal mooi aangelegd

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 8geert driesse29-04-2019

Wij komen terug.

Heel mooi park.Wij hadden een 12 p huis die aan alles voldeed.Ruime leefruimte en mooi en groot terras.Geen te groot zwembad maar toch voor de kleinkenderen een mooi tussendoortje.Zeer mooie bistro waar het gezellig is en waar men lekker kan eten.Overal vriendelijk personeel.Kleine tip ivm huisraad.Wat weinig wijnglazen.Mixer en fruitpers (mag manueel zijn) zouden handig zijn.Wij verbleven er een week plus het volledig paasweekend.

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Carola17-04-2019

Heerlijk

Heerlijk! Ruim opgezet park erg geschikt voor jonge kinderen. Ligt op loop afstand van een prachtig strand.

Zwembad was fijn, voor oudere kinderen wat minder uitdagend.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 9Piet Bakelaar06-04-2019

Geweldig naar ons zin gehad.

Mooie huisjes welke veel privacy hebben door de aangelegde duinpartijen. Dicht bij het strand. Mooie uitvalbasis voor wandelen fietsen en diverse uitstapjes. Leuk zwembad voor als het weer eens niet zo mooi is. Geweldige eetgelegenheid ook om af te halen. Fietsverhuur, supermarkt en giftshop.

• 9Activiteiten

Gereisd met vrienden in april 2019

• 7Ellie Nuijens-bolleboom01-04-2019

Mooi park heerlijk om te fietsen ,wandelen

Prachtige ligging mooi park zon zee fietsen duinen bossen 1 nadeel de schoonmaak van het huisje .

• 5Activiteiten

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 7Marinus Sturm30-03-2019

Mooi park, schoonmaak slecht

Groot nieuw park van Landal. We hadden een 6 persoons huis, maar vinden dit voor 6 personen aan de krappe kant. Ligging van het park is fantastisch, vlak achter de duinen. De huizen liggen ook mooi verspreid over het park. Omgeving is leuk, Ouddorp is gezellig. De Spar supermarkt op het park heeft een leuk assortiment, maar 's morgens rond 9 uur waren geregeld de broodjes al op. De schoonmaak was slecht uitgevoerd bij aankomst, smerige vloeren, die in de wc plakte behoorlijk. Ook moest je niet in de wc pot kijken, hier was duidelijk alleen de wc bril afgedaan. Duidelijk voor verbetering vatbaar.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in maart 2019

1 tip over Vakantiepark Landal Strand Resort Ouddorp Duin

4 vragen over Vakantiepark Landal Strand Resort Ouddorp Duin

• Bianca, 31-12-2019

Koffiebonen app in 6el

Hallo lees op de site dat er een koffiebonen machine in 6 el staat wat voor een is dit???

• Fons en Ans Niemeijer, 06-02-2019

overnachten met oud en nieuw

is het park vuurwerkvrij ivm hond

• Kevin, 29-06-2017

Glijbaan

Heeft het nieuwe zwembad ook een glijbaan?

M. , 17-08-2017

In het kindergedeelte zijn diverse kleine speeltoestellen waaronder een mini glijbaan.

Vakantiepark Landal Strand Resort Ouddorp Duin info

• BBQToegestaan