Vakantiepark
8,7

• Onderkomen9,2
  • Activiteiten7,9

Landal Strand Resort Ouddorp Duin in Ouddorp is een goed onderhouden park op loopafstand van de zee. De huisjes zijn ruim genoeg voor het hele gezin en je hebt veel privacy. De kaart van het restaurantje is niet erg uitgebreid, maar je kunt er wel even snel wat eten zodat je het park niet af hoeft. Of ga naar de gezellige restaurantjes in Ouddorp.

61 reviews over Vakantiepark Landal Strand Resort Ouddorp Duin in het Nederlands

Heerlijk

Carola,
17-4-2019
  • Onderkomen9

Heerlijk! Ruim opgezet park erg geschikt voor jonge kinderen. Ligt op loop afstand van een prachtig strand.

Zwembad was fijn, voor oudere kinderen wat minder uitdagend.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Geweldig naar ons zin gehad.

Piet Bakelaar,
6-4-2019
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Mooie huisjes welke veel privacy hebben door de aangelegde duinpartijen. Dicht bij het strand. Mooie uitvalbasis voor wandelen fietsen en diverse uitstapjes. Leuk zwembad voor als het weer eens niet zo mooi is. Geweldige eetgelegenheid ook om af te halen. Fietsverhuur, supermarkt en giftshop.

Gereisd met vrienden in april 2019

Mooi park heerlijk om te fietsen ,wandelen

Ellie Nuijens-bolleboom,
1-4-2019
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Prachtige ligging mooi park zon zee fietsen duinen bossen 1 nadeel de schoonmaak van het huisje .

Gereisd met vrienden in maart 2019

Mooi park, schoonmaak slecht

Marinus Sturm,
30-3-2019
  • Onderkomen8

Groot nieuw park van Landal. We hadden een 6 persoons huis, maar vinden dit voor 6 personen aan de krappe kant. Ligging van het park is fantastisch, vlak achter de duinen. De huizen liggen ook mooi verspreid over het park. Omgeving is leuk, Ouddorp is gezellig. De Spar supermarkt op het park heeft een leuk assortiment, maar 's morgens rond 9 uur waren geregeld de broodjes al op. De schoonmaak was slecht uitgevoerd bij aankomst, smerige vloeren, die in de wc plakte behoorlijk. Ook moest je niet in de wc pot kijken, hier was duidelijk alleen de wc bril afgedaan. Duidelijk voor verbetering vatbaar.

Gereisd met partner in maart 2019

Fantastisch! Wil zo terug!!@!

Rita Nouwens,
27-2-2019
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Voor de tweede keer op dit fantastische park geweest...en zeker niet voor het laatst! Super ligging...binnen 10 minuten lopen sta je op een prachtig strand! Veel leuke dorpjes in de omgeving, fantastisch restaurant en supervriendelijke mensen! Hadden een 8-persoons huisje..lang weekend met het hele gezin en daarna nog de rest van de week samen! Mist niks in het huisje...mag wat schoner maar dat is ook de enige opmerking! Animatie voor de kinderen top en zwembad ook prima! Kortom...niks dan lof!!!

Gereisd met partner in januari 2019

Uitmuntend, een aanrader voor velen!

CJZ,
10-2-2019
  • Onderkomen10

Fantastisch lang weekend gehad. Park was al heel mooi maar komt door de begroeiing meer en meer tot ontwikkeling. Je merkt dat het park zeer in trek is en daardoor hadden we enkele aandachtspuntjes. Deze werden dezelfde avond nog keurig netjes verholpen! We hadden een 6L en zo’n huisje, in een soort duinpan, is werkelijk schitterend. Flinke strandwandelingen en fietstochten gemaakt in de directe omgeving. Een aanrader voor velen.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We komen zéker nog een keer terug!

LvW,
5-2-2019
  • Onderkomen9

Schoon, gezellig en ruim opgezet park. Bungalow 6C (nr 406) voldeed helemaal aan onze wensen; schoon, nieuw, gezellig en ruim! Inmiddels is alles al wat meer begroeid en daarom nog gezelliger als op de foto's te zien was. We liepen in 5 minuten van onze bungalow naar het strand. Zwembad is netjes en prima voor kinderen onder de circa 10 jaar. Het speelduin met klimtoren is ook heel leuk. Elke dag entertainment en zelfs Bollo liet zich vaak zien. Wij vonden het echt jammer dat ons verblijf weer voorbij was!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Heel mooi park!!

Neeltje,
1-2-2019
  • Onderkomen9

Prachtig park, mooi gelegen vlak bij strand, luxe ruime bungalows, we hadden een 6c bungalow, veel privacy, kortom een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2019

Mooi park dicht bij het strand

Debby,
9-1-2019
  • Activiteiten8

Eenpaar dagen uitwaaien doe je in Ouddorp. Het park ligt vlak bij het strand, is redelijk nieuw en de accomodaties ruim en een mooie ligging. Alsof je middein het duingebied zit. Flinke supermarkt (Spar) op het park, redelijk restaurant en genoeg faciliteiten om jezelf en kinderen te vermaken. Ouddopr als dorp heeft osn verrast en je bereikt snel andere plaatsen. Aanrader is het Watersnoodrampmuseum op 40 min rijden. Indrukkwekkend en op een bijzondere plek. Wij komen zeker nog terug!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Heerlijk

Fam Hamstra,
4-1-2019
  • Activiteiten8

Heel fijn landal park! Speelhal met voldoende activiteiten. Zwembad klein maar fijn! Misschien tip om Schoenenrek bij ingang te maken? Scheelt hoop zand in de kleedkamers. Eten bij Marc,mmm! We zaten in een 6 persoons luxe huisje. Huisje schoon, maar miste wel inventaris werd gelijk opgelost. Incheck was zeer matig, bungalow pas om 16 klaar, stagiaire die niet wist hoe alles in z’n werk ging. Erg onprofessioneel. Gelukkig dag later keurig opgelost/feedback door teamleider van landal. Zo kennen we landal weer. Maw heerlijk uitgewaaid in Ouddorp-duin. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SportfaciliteitenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Strand Resort Ouddorp Duin in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Strand Resort Ouddorp Duin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.