Oostvoorne

Reviews over Oostvoorne

Oostvoorne? Mwah.

Tom & Anita
    30-4-2018

Oostvoorne is een klein stadje helemaal onderin Zuid Holland, bijna Zeeland. Het voelt ook als Zeeland, met alle strand en zee om je heen. Jammer genoeg hebben de meeste stranden in Oostvoorne zicht op industriegebied, niet echt zoals je het hoopt. Het stadje zelf is heel klein, er zijn drie restaurantjes en dat is het dan ook meteen. Maar het is een prima uitvalsplek voor bijv. Brielle, dat wel weer heel leuk is.

Gereisd Met partner in april 2018

Heel speciale natuur , vlak onder Rotterdam! Mooi.

stitchyus
    16-6-2017

Het dorpje voorziet in alles wat je nodig hebt. Snelheidslimiet is 30 km/h ----fijn!!! Genoeg horeca ..

De natuur is prachtig daar, heel veel vogels!!!!! duinen meertjes etc ...alles staat goed aangegeven ...stil in de duinen... het was geweldig.

Gereisd Alleenreizend in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk plaatsje met voldoende winkels

staal-drost
    10-7-2016

"De Burght" is erg leuk om te bekijken en het dorp is gezellig om doorheen te wandelen en op een terras te zitten. Voorne Putten is prachtig, met allerlei leuke dingen om te doen en te zien. De maasvlakte is bijzonder, maar schitterend en Brielle is ook erg mooi, wij hebben genoten van ons verblijf

Gereisd Met partner in juni 2016

een mooi stukje Nederland!

m_heindrichs
    26-5-2014

Ondanks het achtergronddecor (industrie maasvlakte) een prachtig gebied. Van de activiteiten op de maasvlakte merk je niets. Perfecte omgeving voor wandelaars en fietsers. Brielle en Hellevoetsluis zijn ook een bezoekje waard.

Gereisd Met partner in Fri May 23 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig dorpje

watisstef
    25-9-2013

Rustig dorpje waar niet veel te beleven valt. Dichtbij een mooi strand, alhoewel het nadeel is dat het uitzicht belemmert wordt door alle fabrieken, waardoor de strand een deel van zijn schoonheid verliest. De omgeving van Oostvoorne is echter prachtig, met mooie beschermde duinen waar men kan genieten van het natuurschoon en zomaar eens wilde dieren tegen het lijf loopt.

Gereisd Met partner in maart 2013
Oostvoorne scoort een 8,5 uit 10, op basis van 61 reviews