Tijdelijk €25 aanbetaling

Fletcher De Witte Raaf

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Fletcher De Witte Raaf voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 1003 reviews
+18

7GoedScore uit 1003 reviews
  • 7Waardering

• Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1003 Reviews over Fletcher De Witte Raaf

• 9Buwalda04-02-2023

Ik weet niet onderstaande gasten zijn geweest maar wij vonden het goed.Alles was er voldoende. Schone kamer, wel wat gedateerd maar het is dan ook geen nieuw hotel. Vriendelijk en behulpzaam prrsoneel. Fijne dagen gehad.

• 3Gerard01-02-2023

Matig tot zeer slecht

Hadden een overnachting geboekt met ontbijt en driegangen diner. Kamer smoezelig, niet gezogen onder de bedden, doorgezakt stoelen en schimmel badkamer. Diner was goed. Perfecte bediening. Ontbijt, welk ontbijt. Om half 10 afgesproken voor ontbijt alles naar dan ook alles op. De keuken daarop aangesproken. Maar weggegaan. De receptie erop aangesproken die gaven tien maar de ontbijtkosten terug. Fletcher er op aangeschreven. Reactie jammer excuus. Punt dat was het en dat voor 177 euro. Never en nooit weer.

• 3Pino06-12-2022

Ranzig en nooit meer

We hadden afgelopen weekend een arrangement met een 2 gangen diner. Dinertje was prima. Lekker. Ontbijt weinig keuze. Kaas op! Vleeswaren laat/niet aangevuld. (Bekertjes)yoghurt lauw. Gebakken eitjes bijna groen gekleurd omdat ze zolang in de bak hadden gelegen. De kamer spant echter de kroon:-( . Ik heb wat foto's bijgevoegd. WC pot grijs van de kalksteen. Spinnen en spinnerag in de badkamer. Dode spin op randje bad. Groen zwarte aanslag doucheraam. Stof onder bed. Het bed was door de gladde vloer en wieltjes zeer mobiel. Ik lag letterlijk tussen de 2 bedden omdat deze uit elkaar schoven. Etc. etc. Nauwelijks 3 * waardig laat staan 4 sterren. Echt beneden peil!!!!! Doe met deze feedback wat u wil maar Fletcher wordt 'm voorlopig/nooit meer.

• 4Marian26-10-2022

Waarom kan ik geen foto's toevoegen ?

Het eten was prima , het personeel behulpzaam . De kamers waren vies, gedateerd en heel snel aan renovatie toe

• 4Tiek24-10-2022

Een echte tegenvaller.....

De buitenzijde van het gebouw staat in schril contrast met de binnenzijde. Minpunten: het gebouw en de kamers (in het bijgebouw) zijn erg gedateerd. De kamer ruikt niet fris (bedompt), zit vol met spinnen en het beddengoed is kapot (zitten gaten in). Het behang in de ontbijtruimte is aan de onderzijde gescheurd en opnieuw op de wand geplakt (erg slordig). Pluspunten: het ontbijtbuffet is goed verzorgd, maar de prijs/kwaliteit is niet in verhouding. Het personeel vriendelijk en in de bar/lounge is het goed toeven.

• 7Rita09-10-2022

Hotel verouderd, personeel behulpzaam

Wij hadden een kamer geboekt en Je kan dan vanaf 15.00 uur in je kamer. Wij waren wat eerder, maar was geen probleem zei de receptioniste , uw kamer is gereed. Echter bij de kamer Aangekomen was deze niet klaar. We moesten even wachten en kregen een kop koffie voor t wachten. Om 16.15 was de kamer nog steeds niet gereed en kregen we weer een consumptie aangeboden , dat wel, en toen pas om 17.00 was de kamer gereed. achteraf had iemand anders van het personeel de kamer gereed gemaakt bleek, ivm te weinig schoonmaak personeel. De kamer was schoon, maar de badkamer geheel verouderd. Vieze schimmel in de voegen bij het bad. Was geen prettig gezicht . Verder in het hotel hier en daar slechte, vieze vloerbedekking. Jammer, want de locatie is perfect. S avonds daar warm gegeten, en dit was prima, veel keus. S ‘morgens ontbijt was ook goed. Al met al een verouderd hotel, waarbij het personeel hun best doet en vriendelijk en behulpzaam is.

• 4Wim B09-01-2022

Geen aanrader

Bij de receptie invaller die niet goed op de hoogte was. Kamer ouderwets klein. Gordijn onder de bloedvlekken. Doucheruimte ouderwets. WC bril die alle kanten op schoof. Muren met slechte wrap. Bad zwaar beschadigd provisorisch gerepareerd. Ontbijt matig. Diner slecht. Chef-kok heeft kennelijk de moed opgegeven. Kortom, niet de moeite waard om geld aan uit te geven. Slecht!

• 5Dini05-12-2021

Kamer niet schoon en ontbijt niet vers, wel gastvr

Gastvrijheid is prima,kamer was niet schoon en een kussen ook niet. Ontbijt was niet vers

• 2Jacqueline Toerse22-11-2021

Niet gaan

Waardeloos, vergane glorie en niet meer te redden. Dit is wel het smerigste hotel waar we ooit zijn geweest. Het bijgebouw is duidelijk toe aan een mega verbouwing of een grote buldozer. Het stinkt er verschrikkelijk en er is in tijden niet schoongemaakt. Het ontbijt is redelijk maar voor 1 man alleen niet te doen. Extra betaald voor een comfort kamer. Spendeer er geld aan, of anders sluit de tijd. Je hebt niets aan een mooie verpakking als de inhoud waardeloos is.

• 3Loek22-11-2021

Dramatisch

We gaan al jaren naar Fletcher hotels, maar dit was duidelijk het slechtste hotel. Het ‘bijgebouw/Social Deal gebouw’ is niet meer dan een goedkoop motel. Onze ‘comfort kamer’ was niet schoon, er zaten bloedvlekken op een kussen, de kussens waren echt slecht en het bed DRAMATISCH. Daarbij ontzettend gehorig en in de nacht het geluid van knaagdieren op het dak. NOOIT MEER!!!

Hotel Fletcher De Witte Raaf info

• AirconditioningNiet beschikbaar