Hotel Fletcher De Witte Raaf ****

Hotel Fletcher De Witte Raaf
Hotel Fletcher De Witte Raaf
7,6

Weer vandaag5°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher De Witte Raaf voor je op een rij gezet:

604 reviews over Hotel Fletcher De Witte Raaf in het Nederlands

fantastisch

jo, 5-2-2018

De accommodatie voldeed uitstekend aan onze behoefte en de ligging vlak bij zee nodigt uit tot mooie wandelingen.

Fantastisch.

J. H. Boerma, 27-1-2018

Geweldige ligging, tegen de duinen. Mooie wandelroutes door de duinen naar het strand en naar Noordwijk. Hotel en faciliteiten waren heel goed. Het ontbijt was heel goed verzorgd. Prima restaurants e.d. in de omgeving. Jammer dat de kamer, waarin wij verbleven, gedateerd was en de vloer vies. Gaan zeker nog een keer terug.

Prijstechnisch gezien prima hotel

Gaby, 20-10-2017

Voor de prijs (€99 voor 2 nachten incl. 1 diner en 2 keer ontbijt) een prima hotel. Personeel super vriendelijk en het eten was erg lekker. Kamer prima, wel wat gedateerd. Vooral de badkamer. De kamer werd niet schoon gemaakt na de 1e nacht, alleen de prullenbakken waren geleegd. Bed was niet opgemaakt en badmatje niet vervangen. Balkon ook erg rommelig en vol spinnewebben. Wandeling naar het strand ruim 20 minuten.

Echt een no go !

Echtpaar, 1-10-2017

Vooraf de reviews op zoover gelezen .

En dan zeggen wij altijd tegen elkaar en heeft weer een hotel vol gezeten met klagers die beter thuis hadden kunnen blijven , wij zijn snel tevreden , nachtje weg zonder kinderen heerlijk! Maar wat een teleurstelling zeg !!! Het is zo extreem gehorig dat ik geen oog heb dicht gedaan , als ze 6 kamers verder de wc doortrekken lig je gewoon wakker . En vanaf 7 uur slaan overal de kamer deuren een enorm gat in je toch al slechte humeur ! Savonds gezellig wat drinken in de bar hoef je ook niet te doen 45 minuten met een leeg glas gezeten uit eindelijk van verdriet maar af gaan rekenen .kamers zijn voor ons oke , oud maar oke maar voor een leuk weekendje weg kun je voor dit geld echt iets veel beters vinden en nogmaals wij zijn echt heeeeel makkelijk!

Smerige kamers

Leidendigitaal, 22-9-2017

Onwijs goed gegeten in het restaurant maar dat is eigenlijk het enige positieve. Bij binnenkomst ging het al fout, er was afgesproken een kamer met douche dat is geen badkuip met daarboven een douchekop!Dan doet men ook nog heel modern aan water besparing maar men bespaart ook aan de inrichting en reiniging van kamers en sanitaire ruimtes (badkamer stamt uit de 70-80er jaren). Als je hier over klaagt dan moet je eigenlijk niet zeuren, keer op keer staat mijn vriendin doodangsten uit om uit te glijden in die badkuip. Toilet is ronduit smerig het toilet daar zit onder de rand ontlasting en als je er van zegt dan is dat een incident. Ook stonk het in de kamers en gangen vreselijk. Naar meerdere malen geklaagd te hebben over het sanitair kregen we een andere kamer met douche. Dit was een 2 persoonskamer die was zo klein en weer smerig. Ook toiletten bij het restaurant was vies maar als je dat door geeft word er niets aangedaan. Conclusie Nooit meer dit is het smerigste hotel ever!!

Fietsen te huur, gewoon en e-bike. Top

Zonder te vragen een mooiere kamer gekregen.

Mooi gelegen

Joke Vink, 25-8-2017

Mooi hotel dicht bij zee

Vriendelijk personeel

Prettig hotel mooi gelegen bij het strand

Jaap Faber, 5-8-2017

Goed: vriendelijk personeel, goede ambiance, rustige sfeer.

Minder goed: ligt wel wat buiten de plaats Noordwijk.

Maar dat kan ook een voordeel zijn voor rustzoekers.

droevig

Saskia, 13-6-2017

Bediening was erg slecht, moest er vaak naar vragen. totaal geen bij verkoop.

S'avonds wouden we nog wat drinken, maar er werd verteld dat er zo iemand aan kwam voor onze bestelling, in totaal 30 min gewacht maar er was nog steeds helemaal niemand van het personeel te vinden.

Hotel kamer was ouderwets en vies, en overal stonden rattenklemmen in het zicht. Achterstallig onderhoud, scheuren in de badkamertegels, kit randen die gescheurd waren, schimmel in de badkamer en spinnenwebben in de kamer.

Hoe dit hotel in godsnaam aan 4 sterren is gekomen, is mij een raadsel!!

Subliem verblijf gehad !

E.van der Linden, 8-6-2017

Vooraleerst wil ik kwijt dat ik niet begrijp waarom er zulke afkeurende recenties zijn geplaatst.Wij waren zeer aangenaam verrast,wij hebben namelijk niets negatiefs kunnen bespeuren.De ontvangst bij de receptie was zeker wel hartelijk te noemen en eerste indruk van de lobby was ook keurig.Het inchecken ging vlot en naar wens.Het terras ligt op een mooie zonzijde voor het Hotel.De bediening daar was vlot en vriendelijk.Onze kamer had een mooi balkon met twee zitjes.De ruime kamer en ook de badkamer,waren zeer zeker niet gedateerd.Geen tapijt of douchegordijn,maar pvc-laminaten vloer en een practiche draaibare spatwand van glas boven de badrand.Ook een schone brede richel a/d muurzijde van het bad om badschuim(of een hapje/drankje) neer te zetten aan de muurzijde v/h bad was erg comfortabel.Alle kitranden en tegelvoegen hagelwit ! De matrassen vlak en niet te zacht ook.Twee comfotabele fauteuils op wieltjes, met een rond salontafeltje ertussen,bureau,halletje met ruime kledingkast met kluisje,geen saaie kunst aan de muur en een mooi lichtdicht gordijn maakt de kamer af !

Weliswaar is de tv niet van formaat,maargoed daar kwamen wij ook niet voor naar Noordwijk.Het ontbijt bij Fletcher hotels is (uit ervaring telkens) van een goede diversiteit en kwaliteit,en dit voor een redelijke prijs.Dus ook in "De Witte Raaf "

Al met al hebben wij een zeer aangenaam verblijf gehad

dat voor ons voor herhaling vatbaar is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher De Witte Raaf in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher De Witte Raaf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher De Witte Raaf scoort een 7.55 uit 10 op basis van 607 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: