Hotel Fletcher De Witte Raaf

Kleine hotelsWeer vandaag22°14°
Hotel Fletcher De Witte Raaf
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher De Witte Raaf voor je op een rij gezet:

635 reviews over Hotel Fletcher De Witte Raaf in het Nederlands

Mooie omgeving, hotel Geen aanrader

Hoekstra
14-10-2018

Ontbijt was sober, als je iets later aanschoof was er veel op en werd niet meer bijgevuld.

Douchen in badkuip is te klein. Geen koffie / thee op de kamer, warme kamer geen airco

Genoten, wij komen zeker terug!!👌

Jolanda
13-10-2018

Ik ben samen met m'n moeder en 2 zussen een weekendje naar Noordwijk geweest..Wij hebben een fijne overnachting gehad in hotel de Witte Raaf. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door de receptioniste en ingecheckt. De kamers waren niet al te groot maar wel netjes en schoon met een goed bed.

Na terugkomst s'avonds van ons uitje werden we weer vriendelijk ontvangen door de nachtportier waarbij we nog een drankje konden nuttigen en daar hoorde een bakje pinda's bij vond hij. Om het nog leuker te maken ging hij vast een tafeltje voor 4 reserveren voor het ontbijt. 👌

Na een goede nachtrust hebben we gebruik gemaakt van een goed verzorgd ontbijt, buffet met uitgebreid verse producten.

Na nog even genoten te hebben op het terras van het ochtendzonnetje en de rust met op de achtergrond het fluiten van de vogels hebben we het koffertje weer ingepakt om nog een dagje te gaan genieten van zee en strand.🌊🌞😎

Prima hotel

Kim
13-10-2018

Prima hotel voor een nachtje. Wij verbleven in een luxe 2 persoonskamer met extra bed voor ons zoontje, in het bijgebouw op de begane grond, dus ook een tuintje.

Inderdaad wat donkere kamers maar gerenoveerd, schoon en netjes. Bedden lagen niet echt super, daardoor vroeg wakker. Douchen in bad, best glad en erg hoge in-/uitstap.

Ontbijt was heerlijk en prima!

Mooie omgeving om te fietsen. Wel ver lopen naar het strand met een 4jarige, dus we hebben de auto gepakt. Heerlijk gegeten in noordwijk aan zee en lekker op het strand gezeten, het was tenslotte 25 graden en dat half oktober!

Voor een nachtje prima maar niet echt goed geslapen door de bedden helaas.

Prima dag gehad

Dhr. G.M.C.M. Meijer
11-10-2018

Uitstekende en rustige locatie .Prima service

Ligt pal aan de bosrand met uitstekende wandelmogelijkheden

Prima kamer ,compleet en schoon.

Voorstel voor verbetering .

Mogelijkheid om een kopje koffie,chocolade,thee te zetten.en een koelkastje

Goede prijskwaliteit

Geweldig rustig gelegen aan de rand van de duinen, 10 minuten wandelen naar het rustige strand, en 10 minuten met de auto naar Noordwijk, luxe badplaats.

Ruime kamer met zitje en mooie badkamer. Ontbijt was ook gevarieerd en heerlijk!

Fantastisch hotel.

Chris Walravens
8-10-2018

een mooi hotel. Kamer was heel netjes en schoon. Aan het ontbijtbuffet ontbrak er niets. SUPER!!! Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Komen zeker terug. Aanrader.

Ingrid
7-10-2018

Prima lokatie bij het duin gebied, rustige ligging en is zeer goed te bereiken. Wij kwamen met de auto . Voldoende gratis parkeerplaatsen voor het hotel dus geen gesjouw met koffers/tassen. Ook invalide parking aanwezig. Fietsen gehuurd voor een dag €10.(naar centrum 20 min. met auto 5 min).

Vriendelijk personeel, neemt tijd om e.e.a toe te lichten. Wij hadden gerenoveerde kamer met balkon in het bijgebouw. Lekker stil. Prima bed, schone kamer en een goede badkamer met heerlijke douche (in het bad).

Het ontbijt was zeer uitgebreid met o.a heerlijk vers fruit. Wij mochten zelfs eerder aanschuiven om te ontbijten ipv op de reguliere tijd.

Heerlijk!

Daisy
6-10-2018

Heerlijk verblijf gehad! Net hotel, hele vriendelijke mensen en een prachtige locatie. Vanaf het hotel een klein uurtje lopen via de duinen en het strand naar de boulevard van Noordwijk. Terug met de taxi (€15).

De kamer was netjes en schoon, de bedden wat minder. Verrassing was dat we een standaard kamer geboekt hadden maar een kamer met balkon en nieuwe badkamer (inclusief bad) kregen, erg fijn! De bedden waren wat minder comfortabel.

In de ochtend een kopje koffie gehaald voor op kamer en bij het uit checken aangegeven maar dat kregen we van hen. Super service!

Voor herhaling vatbaar!!

Claudia
2-10-2018

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Schone hotelkamer met ruime badkamer. Luxe ontbijt!

Prima Hotel

Virgilio RAMOS
28-9-2018

fijn Hotel om te verblijven

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher De Witte Raaf in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher De Witte Raaf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.