Hotel Fletcher De Witte Raaf

Hotel Fletcher De Witte Raaf
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher De Witte Raaf voor je op een rij gezet:

614 reviews over Hotel Fletcher De Witte Raaf in het Nederlands

Super: hier kom je terug!

J. Versteegt
9-8-2018

Je komt in een bijzonder fijn hotel met geweldig personeel, wij hadden een twee persoons kamer de luxe: en dat was het ook! we hebben er tweemaal een diner gebruikt, dat doen we niet vaak maar hier was het eten super lekker. Het hotel ziet er fris en schoon uit op een mooie locatie.

Buutengeweun

Lies
29-7-2018

Ligging prima met fiets. Ontbijt was prima maar Niks veranderd in 5 jaar. Douche in bad is geen aanrader.

Fijne korte vakantie gehad.

Coby
29-7-2018

Mooie kamer met goede bedden. Wij hadden kamer 233 met balkon op het oosten. Wel zo fijn bij 32 graden.

matig!!!

Maria
28-7-2018

De locatie met betrekking tot de ingang bos richting strand is top.

Verder mag het hotel toch echt geen 4**** meer dragen, eerder 3***.

Hygiëne laat overal te wensen over. Gedateerd hotel wat wel eens een opfrisbeurt kan gebruiken. Personeel wel heel vriendelijk, op een enkeling na.

De extreme warmte maakte het verblijf niet prettig vanwege ontbreken airco.

Voorlopig niet meer

cor
15-7-2018

Wij vonden het eten (2-gangen diner) zeer slecht - bediening personeel goed - buiten op het terras stikte het van de mieren en alles moest nodig een keer schoongemaakt worden,ziet er niet uit.Ook het onkruid ,de tuin en tussen de tegels,groeit weelderig.Al met al alles zeer gedateerd alles,nodig een grote opknapbeurt nodig

Heerlijk voor mooi weer vakantie

Ingrid
9-7-2018

Heerlijk rustig gelegen hotel toch dicht bij het strand. Heerlijk wandel en fiets gebied 👍🏻

Eerste en laatste keer!

Ferry
30-6-2018

Ik kan alleen een oordeel geven voor kamer 201.

- uitzicht letterlijk op de duinen. Hier werden we niet vrolijk van.

- linker wastafelkraan, hendel zit los. Volgens ons is dat al lange tijd zo.

- stopcontact haardroger zit los en is dus levensgevaarlijk.

- in handleiding op de hotelkamer staat dat de bar tot 24:00 uur open is. Maar we kwamen wat drinken tegen 22:30 en de barman zei dat ze zo gingen sluiten. Erg jammer.

- Er werd bij het uitchecken niet gevraagd hoe het verblijf was. Bijzonder!

- vloer was niet schoon. Onderkant van onze slippers zat vol met rommel.

- Ontbijt was uitstekend.

- met de fiets was het wel een half uur van het dichtstbijzijnde strand.

- prijs was een aanbieding van Fletcher. Nu weet ik wel waarom. Er zit gewoon verschil in of je genoeg betaald. Dan kom je in de betere kamers.

leuk en prima hotel

Jo
18-4-2018

Leuk gelegen hotel aan de rand van de duinen. Kamer, sanitair en bedden waren goed. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt en prima diner. In de omgeving is veel te zien en wandelaars en fietsen kunnen zo de duinen in.

Smerige kamers . nooit meer

Fari
2-4-2018

stinkende kamers , hondengeur .

Klein tv . Oude kamers . Verwarming vanaf 22:00 uur gaan ze uitzetten . Koude kamer dus .

Fijn omgeving om lekker wandelen .

zeker nog eens overdoen

jozef tienpont
23-3-2018

mooie wandeling door de duinen naar het strand - ideaal voor het arrangement van het Keukenhof - fietsen in de omgeving is subliem

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher De Witte Raaf in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher De Witte Raaf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher De Witte Raaf scoort een 7.52 uit 10 op basis van 617 reviews.