Hotel Fletcher De Witte Raaf

Kleine hotelsWeer vandaag8°3°
Hotel Fletcher De Witte Raaf
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher De Witte Raaf voor je op een rij gezet:

664 reviews over Hotel Fletcher De Witte Raaf in het Nederlands

Ligging geweldig, echter voor de rest nooit meer!

Hilly De Haan,
18-12-2018

Receptie medewerkSTer ; prima!

Badkamer; badkamer een en al schimmel bij de voegen en douchedeurrand. Muren zijn slordig overgeschilderd.

Kozijn bladert verf.

Kamer/slaapkamer; dekbed licht op en neer doen..... en het is een tornado van stof!

Jammer want de cv doet het prima.

Gereserveerd voor diner......zeer lang wachten / personeel cq.bediening ziet je niet zitten.

Kok doet zijn best ......maar het is het niet, jammer. Ervaar het zelf dan weet u waarom.

Een van de betere restaurants van de keten

Peter Geusens,
17-12-2018

Ruime kamers

Restaurant is één van de betere van deketen

Ook ontbijt net iets beter verzorgd en gepresenteerd

Heerlijk!

PETER KOUTERS,
16-12-2018

Goede wijn behoeft geen krans, een prachtige locatie en zeer vriendelijk personeel.

Prima hotel, goede ruime kamer en lekker eten.

Frits,
14-12-2018

Prima hotel, rustige ligging achter de duinen ,dus niet vlakbij zee.

Heerlijk.

Esther Severens,
10-12-2018

Dat het eten in het restaurant erg goed is. Ook het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

We komen terug, met mooi weer!

Tineke O,
10-12-2018

Sinds we naar het noorden zijn verhuisd, doen we regelmatig een 'weekendje weg' om familie en vrienden in het westen te bezoeken. We zijn dus gewend aan 'logeren'. Onze eerste Fletcher-experience was uitstekend! Hotel De Witte Raaf ligt op een heerlijke plek en onze kamer lag aan de achterkant in het bijgebouw, direct tegen het duin aan. Prima bed, lekker ontbijtje en zee en duinen om de hoek. Helemaal goed. Het glutenvrije ontbijtje had beter gekund, maar dat ben ik inmiddels gewend. En ja, jammer van de regen...

vertrouwde plek om terug te komen

Mireille Steen,
8-12-2018

Heel gastvrij! Personeel heel vriendelijk

Indien goede bedden, dan absoluut weer.

Marian,
8-12-2018

Mijn man en ik kregen 1 nachtje verblijf met ontbijt in Noordwijk, "de witte raaf" cadeau.

We werden bijzonder vriendelijk ontvangen en wegwijs gemaakt. we hadden een prima kamer, alleen hadden de bedden een kuil, zodat we slecht geslapen hebben.

Heerlijk langs het strand gewandeld, een zeehond gezien en gezellig in de zeemeeuw koffie gedronken. 's Avonds van een heerlijk diner genoten in een prachtig aangeklede eetzaal. Minpuntje was dat we geen karaf of glas gewoon water konden krijgen naast onze bestelde consumptie.

Het ontbijt was prima verzorgd en lekker.

Voor 2 nachten ok.

ISS,
7-12-2018

Comfortroom met verwarming uit en raam open in december vrij warm.

Dinerservice bij diner met stagere hotelschool perfect. Kan eigen personeel wat van leren.

Goed hotel op loopafstand van het strand.

Elpee,
6-12-2018

Goed hotel. Fantastische ligging bij het strand. Goede uitval basis voor fietsers & wandelaars. Uitstekende keuken. Moet wel iets meer onderhoud gepleegd worden in de kamers. Verder alles netjes en schoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher De Witte Raaf in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher De Witte Raaf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.