Dordrecht

We hebben een aantal aanbieders voor Dordrecht voor je op een rij gezet:

vakanties Dordrecht

We hebben een aantal aanbieders voor Dordrecht voor je op een rij gezet:

Reviews over Dordrecht

De Maas en binnenstad bezoeken is een aanrader!!

Chris,
    6-4-2019

De kerstmarkt is de moeite om te bezoeken, ondanks de sneeuw. Dordrecht biedt veel shopplezier en gezellige horeca. Een zeer mooi stadje, gemakkelijk te verkennen en we hebben echt genoten van de van de binnenstad. Een wandeling langs de Maas is een absolute aanrader.

Gereisd met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een echte aanrader.

Maria,
    10-3-2018

Dordrecht heeft een gezellige oude binnenstad. Één keer in de maand zijn er op zondag meerdere antiekwinkels en kunstzaakjes open wat een wandeling door de stad nog aantrekkelijker maakt. Wij bezochten de tentoonstelling over de schilder Jongkind in het museum en maakten daarna een wandeling aan de hand van een folder langs plaatsen die hij in Dordrecht geschilderd heeft. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg goed

Gabrielle,
    8-9-2017

Met de bus naar het centrum van Dordrecht. Gweldig mooie stad, musea, haven, huis van geijn. Zeker een aanrader om weer naar Dordrecht teru te gaan. Gefietst naar de Biebosch, met fluisterboot mee. Geen bevers gezien.Helaas. Mooie natuur.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke stad

Joms,
    29-6-2017

Dordrecht is een autoluwe stad in een waterrijke omgeving. Er zijn veel terrasjes en er zijn diverse ferry's. Een rondje in de fluisterboot is leuk bij mooi weer. In de directe omgeving zijn zowel de Biesbos als Kinderdijk aanraders. Het winkelaanbod is ruim en zeer divers. De musea vonden wij minder aantrekkelijk. Vrij parkeren kan net buiten de stad.

Gereisd met partner in juni 2017

Oud Dordrecht is mooi, de dom\drie rivieren punt.

OUDSTE STAD.,
    11-5-2017

Eerst naar het vvv en daar na wandelend door de stad en een bezoek brengen aan het museum en het hoff en schoolmuseum en de merwedekade (drierivierenpunt) en als laatste een plekje zoeken om uit te rusten en niet naar de bios gaan.

Gereisd met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Dordrecht scoort een 8,5 uit 10, op basis van 275 reviews