Vakantiepark Roompot Kijkduin

6,8

• Onderkomen6,4
  • Activiteiten6,6

1155 reviews over Vakantiepark Roompot Kijkduin in het Nederlands

Gaan bij behoefte aan rust en natuur.

Atie Hoeben-Heij
13-11-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Ik kom regelmatig op dit park voor de rust, vele vogels, als je geluk hebt een vos of ree in de duinen te spotten.

Deze maal 2 weken en zoals meestal, naast 1 dag regen, prachtig wandelweer.

En dat deed ik dan ook dagelijks. Lopen vanuit het huisje naar de zee (getijde tabel controleren) door de duinen. Iedere keer verrast door de enorme zandvlakte die is ontstaan door de zandmotor. Lopen naar de boulevard, ik heb begrepen dat de restaurants zeker nog een jaartje mogen blijven. Aanraders: Ketjes mix en aan het eind van de winkelpassage een eenvoudig restaurantje. Ook de Haagse Beek is een bezoek waard.

Geweldige midweek gehad, met prachtig nazomerweer.

Corry Stam-Timmermans
9-11-2018
  • Onderkomen9

Roompotpark Kijkduin is prachtig gelegen vlakbij zee en duinen. Je kunt er heerlijk wandelen in Landgoed Ockenburgh en het is een prachtige uitvalbasis voor bezoekjes aan Scheveningen (museum Beelden aan Zee) en Den Haag (Omniversum, Escher in het Paleis)

Wij genieten hier volop van zee, strand en de stad

Joke van Dalen
30-10-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Camping, erg dicht bij zee.Wij staan hier zo graag, mede doordat je makkelijk overal naar toe kan, hetzij op de fiets, met de auto of met openbaar vervoer.

Camping is verouderd.Toiletgebouwen oud, maar schoon.Gratis erg warm afwaswater!

Voor kinderen wordt veel gedaan. Helaas liggen tennisbaan en midgetgolf er beroerd bij.

Zwembad voor iedereen toegankelijk. Ook wat verouderd.

Aanrader

K@@t
30-10-2018
  • Activiteiten9

Ruime kampeerplaats...goede ligging t.o.v. strand...genoeg faciliteiten...keurig sanitair...goede plek om vanaf hier Zuid-Holland te verkennen

Relaxed

Kim
29-10-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Mooie, ruime accommodatie op loopafstand van het strand en de zee. Met de fiets ben je zo in den haag, Scheveningen of hoek van Holland. Animatie, speeltuinen en zwembad prima voor elkaar. Echt genieten en heerlijk uitwaaien!

Fijne afwisselende week gehad.

Liane van der Mispel
28-10-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Wij hadden nieuwere stacaravan, prima onderkomen. Dicht bij strand en Uithof. Waterdruk wat laag in huisje, misschien omdat we helemaal achterin stonden?!

geweldig

Kees Fraanje
27-10-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Prachtige omgeving en ontzettend vriendelijke mensen in Kijkduin en Den Haag

Verschrikkelijk vies! Nooit meer!

Rosa
26-10-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Met familie en aanhang zaten wij in een 7 persoons huisje dicht bij het strand. Van buiten ziet het er prima uit, totdat we binnen kwamen. Er hing een rare walgelijke geur, er lagen haren in de nachtkastjes, de ramen al weken zichtbaar niet schoongemaakt, bij aankomst viezigheid en veel zand op de vloer, er lag speelgoed van vorige bewoners, er zat slasaus in een schaaltje die op elkaar gestapeld nog in de kast stonden, nadat we de oven opdeden viel de hele plint onder de keuken vandaan, er lagen uitgekauwde tandenstokers in keukenkastje, in de pannen zat nog vuil en viezigheid, bij het douchen stroomde het water de gang en de slaapkamer in, de sauna deed het niet en veel te weinig parkeerplekken. Het is erg vervelend dat als je een huisje boekt, je er flink voor betaald, het huisje dan niet schoon is. Bij weggaan kwamen we er nog achter dat er maandverband van vorige bewoners in prullenbak zat, al met al echt verschrikkelijk vies!

Leuk ontspannend

Mathijs Dijkema
26-10-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

We kwamen hier om 15:00 aan. De rij bij de receptie viel gelukkig mee na een lange reis vanaf het hoge noorden. Toen we aankwamen bij ons huisje (125) waren ze nog niet klaar met de schoonmaak. Sterker nog ze begonnen pas. Toen we vroegen hoe lang het ging duren zei de schoonmaakster 10 minuten. Volgens mij is dat wel HEEL weinig tijd voor een huisje van 7 personen. Maar goed eerst dan maar even de fietsen halen. De fietsen waren over het algemeen wel goed. Alleen deed de fietsverlichting het bij vele fietsen niet. Dit is wel noodzakelijk vindt ik zelf. Maar goed toen we daarna weer naar ons huisje gingen was er niemand meer. Als je keek naar de intichting van ons huisje (125) was alles wel in orde. Ik was hier in dit park al eens vaker geweest maar dit huisje was de beste inrichting tot nu toe. De badkamer boven was wel heel vies en klein. Maar het was een leuke ontspannende vakantie.

Te smerig voor woorden! nooit weer!

Cherique
23-10-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Het was verschrikkelijk!!

Wij gaan hier nooit meer heen!!

We kwamen de stacaravan binnen, in elke hoek waar we keken zagen we spinnenwebben, schimmel en bloed aan de muren.

De planken voor de deur waren dwars door midden, waardoor je je voet gemakkelijk open kon halen.

In de matrassen zatten vlekken en eigenlijk overal waar je keek was het zo verschrikkelijk smeerig!

We zijn naar de receptie gegaan en hebben gevraagd of er nog iemand bij ons kwam schoonmaken omdat dit echt niet kon.

Tot 3 keer toe is ons beloofd dat er iemand zou komen voor de schoonmaak maar er is dus nooit iemand geweest.

Na savonds van het strand in de stacaravan te willen kunnen we er niet in. Eerst doet het kaartje het niet en daarna is het slot vanzelf in het slot gevallen en kunnen we er niet in en is er niemand die ons kan helpen.

Sochtends gelijk weer naar de receptie gegaan en die kon alleen maar sorry zeggen. We krijgen ons geld niet terug!

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Kijkduin in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Kijkduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.