Vakantiepark Roompot Kijkduinsterstersterster

7.2Goed

Nederland, Zuid-Holland, Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

7.2Goed

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Vlakbij de zee en duinen ligt vakantiepark Roompot Kijkduin. Dit vakantiepark heeft veel verschillende soorten huizen, waardoor het geschikt is voor families, vriendengroepen, maar ook stelletjes. Fiets door de prachtige duinen of bezoek het strand op 900 meter afstand. Ook de nabij gelegen steden Den Haag en Scheveningen zijn een bezoekje waard.

1293 reviews over Vakantiepark Roompot Kijkduin

• 8Belinda13-01-2020

Het is fantastisch, lekker dichtbij het strand en de medewerkers zijn oprecht vriendelijk

• 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 9Martijn12-01-2020

Uitstekende ligging vlakbij zee, huisje (6 persoons) was goed, ruim en netjes. Zwembad is niet groot, maar prima. Drie dagen op rij bij het restaurant gegeten. Prima eten en we werden uitstekend bediend. De serveerster was het schoolvoorbeeld van hoe je dat moet doen: oprecht vriendelijk, behulpzaam en flexibel.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 2tanja boog03-01-2020

tis dat het moest :(

heerlijk dicht bij zee! Verder vreselijk. Heel klein zwembad en de huisjes erg oud en vreselijk vies.

• 5Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2019
    5José27-12-2019

Mooie omgeving maar vies huisje

De huisjes zijn gepimpt, hardstikke mooi maar helaas was het wel vies. Koelkast van binnen kapot, deur van de vriezer kapot. Douche onder de schimmel en de kit randen lieten los. Sommige Lampen deden het niet... bedden liggen prima en ook de omgeving is super! Personeel is hier vriendelijk! Auto mocht niet bij het huisje en dat vind ik persoonlijk een min punt.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Alleen gereisd in december 2019

• 8L Hoogendoorn22-11-2019

rust ruimte en zee

Groot en mooi vakantiepark. Nu was het wel wat 'uitgestorven', maar dat gaf ook rust. Het huisje was precies goed voor mij. wel wat ouder maar de hond kon lekker mee.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-12-2019

Wat leuk dat je samen met jouw trouwe viervoeter een bezoek hebt gebracht aan Vakantiepark Kijkduin. Van november tot maart is het meestal wat rustiger op het park. Ideaal om volledig tot rust te kunnen komen en te kunnen genieten van al het moois wat ons park je te bieden heeft!

Wij zien je graag terug!

Groetjes Mandy

Alleen gereisd in november 2019

• 6Fred N12-11-2019

Niet meer dan redelijk

We huurden een 7 persoons-huisje in de herfstvakantie met 5 kinderen tussen de 7 en 15 jaar.
    Er waren helaas de nodige gebreken zoals: - Er was geen 7e bijbehorende tafelstoel, waardoor 1 persoon op een te lage stoel uit de slaapkamer moest zitten - Er lagen stofvlokken op de vloer in de slaapkamer - Bij aankomst was er geen closetpapier op het toilet - De koelkast was veel te klein voor een 7 persoons-huisje - Buitenlicht bij de voordeur was stuk, zodat het moeilijk was bij avond het sleutelgat voor de deur te vinden - De keukenvoorzieningen waren minder dan minimaal: er waren bv niet eens dessert lepels, geen broodrooster - De waste van het bad in de badcel was stuk - De trampolines kosten EUR 1,-- per 6 minuten!!

• 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 18-11-2019

Bedankt voor je review, Fred. Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren! Hier bieden wij dan ook onze welgemeende excuses voor aan. Heb je dit ook gemeld bij de parkreceptie, zodat zij een oplossing voor u konden zoeken?

We zullen je mening intern oppakken, zodat wij zulke situaties kunnen voorkomen.

Graag tot ziens, op één van onze Roompot parken!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Marcella11-11-2019

Heerlijk

We wonen in de buurt van het park maar ondanks dat hebben we een heerlijk vakantie gevoel gehad de rust die het park uitstraalt een heerlijk restaurant we gaan zeker weer boeken voor de kerstvakantie

• 8Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 18-11-2019

Bedankt voor je positieve review, Marcella. Of je nou uit Limburg komt of uit de omgeving van Den Haag, je bent altijd in de vakantie sfeer op zo een leuk park.

Wij kijken er nu al naar uit om je nog eens te mogen ontvangen in de kerstvakantie.

Graag tot ziens!

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 9Francis27-10-2019

Zeker nog een keer!

Prima verblijf! Ondanks de slechte recensies zijn we toch gegaan. Wij hadden chalet kd459. Inrichting niet hip maar alles wat je nodig hebt is er. Het is schoon. De verwarming werkt goed. Ligt centraal. Dichtbij het strand. Dichtbij de prima supermarkt op het park etc. Geen overlast van bouwvakkers, andere vakantoegasten of werkzaamheden. Je moet niet vergeten, het kost ook maar € 180 voor 3 nachten en je kan er met 4 personen slapen. Kortom, prima. Zeker om nog een keer te boeken.

• 9Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 18-11-2019

Bedankt voor je review, Francis. Wat leuk dat je zo positief bent. Op Vakantiepark Kijkduin hebben wij ook gerestylede accommodaties. Dit zijn accommodaties met een nieuwe en frisse look.

Wij kunnen nu al niet wachten om jullie nog eens te mogen ontvangen.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Anoniem20-10-2019

Fantastisch!

Nette park en alles stond duidelijk aangegeven.Goede ligging vlakbij het strand..

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 18-11-2019

Bedankt voor je leuke bericht. Daar worden wij blij van.

Waar heb je het meest van genoten tijdens je vakantie?

Groetjes van Cynthia

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8HMW Menne18-10-2019

Mooi en goed verblijf.

Hou je van echte ontspanning, wandelen en vele culturele evenementen, dan is Roompot Kijkduin een uitstekend verblijf.

• 7Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 18-11-2019

Bedankt voor je review. Wat een mooie omschrijving van dit leuke park. Een vakantie op Vakantiepark Kijkduin is altijd een goed idee!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

55 tips over Vakantiepark Roompot Kijkduin

• tamara, 11-10-2019

neem lekker de fietsen mee en ga erop uit. mooie omgeving om langs het strand te fietsen richting Scheveningen. Met de fiets ben je er in ongeveer max 40 minuten. Wil je even met de auto bijvoorbeeld boodschappen bij je huisje brengen en de slagboom is dicht, dan kan je een muntje halen bij de receptie en kan je tijdelijk voor je huisje parkeren. ( daarna moet je auto wel weer op de toegestane parkeerplaats parkeren.

• Lineke, 10-06-2014

Neem een OV-kaart en trek erop uit! Huur een fiets en geniet van de omgeving.

• M. van Wijk, 05-05-2012

Neem de fiets mee, prachtige fietspaden langs het strand en in de duinen, en ook Scheveningen en Den Haag centrum zijn goed te doen op de fiets. Scheelt grote bedragen parkeergeld.

10 vragen over Vakantiepark Roompot Kijkduin

• Jill Boerstal, 13-10-2019

Kinderbedje

Als je kinderbedje reserveert, zit daar wel een matrasje in?

• wendyvdg, 04-03-2015

weekendje maart

Zijn er zaken waar we bij verblijf in winter rekening mee moeten houden? afgesloten ingang strand, werkzaamheden, animatie, etc? Of tips wat te doen met kleine kinderen?

Reiziger123, 18-03-2015

Het strandhek is geopend het kan alleen eerder dicht gaan! Hou hier dus rekening mee! Het is laagseizoen dus kijk vooraf goed op de site hoe het annimatie draait. Want ze werken wel alleen met korte tijden.

• Shirley, 14-09-2014

ZWEMBAD`

Hoe is het zwembad? hoop geen rechthoek badje met niets? kan er nl niets over vinden?

Trudy van der Gaag, 16-09-2014

Een heel normaal zwembad, met een klein bubbelbadje. Dit bubbelbadje is tussen 11 en 12uur gesloten.

Vakantiepark info

• RokenToegestaan
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand9 minuten lopen, 900 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinTerras, Tuin