Vakantiehuis Kijkduin

Met jonge kinderen

Aanrader

W.A. Goossens
11-10-2018

Mooi en goed ingericht verblijf.Netjes schoon en vrij nieuw. Fijne bedden . Zonnige tuin waar je lekker kunt vertoeven.

Goede info van eigenaresse over van alles en nog wat.

Mooi en schoon huis!

Sonja
19-3-2018

Het huis is mooi gerenoveerd, netjes en schoon! De ligging is goed. Je bent zo aan het strand en dichtbij Den Haag en Scheveningen. We zouden hier zeker nog een keer terug komen als het zich voordoet.

Heerlijk ruim huis waar we een lang weekend doorbrachten, met vier volwassen kinderen. Schoon, ruim, licht. Mooi meubilair. Heerlijk huiselijk ook dat praktische zaken als lucifers, aluminiumfolie, koffiefilters etc. allemaal aanwezig waren. Op loopafstand van het strand. Eind februari maakten we niet veel gebruik van de tuin, maar ook die zag er goed uit. Hartelijke ontvangst bij aankomst.

Super weekend gehad!

lizzyv
7-3-2018

Leuk huisje met goede voorzieningen. Van tevoren goed contact gehad over de mail en Whatsapp en hartelijk ontvangen bij aankomst. Vooral erg te spreken over de televisie.

Wat een prachtige huis!

Pauline
25-10-2017

Herfstvakantie, maar het voelde als een week in augustus. We hadden uiteraard vet mazzel met het weer.

Maar het huisje was pure toegevoegde luxe. Schoon, verzorgd, compleet, ruim, geen stress. Lekker de deuren open, ontspannen midweek gehad. Waar vind je nou een fijn vakantiehuis van deze kwaliteit, waar ook een hond welkom is. Chapeau !

De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Warm welkom in hun mooie stekje.

Graag gaan we nog een keertje genieten in Kijkduin!

Heerlijk huis

Marjolijn en Tom
19-9-2017

Wat een super huisje! Modern ingericht, van alles voorzien en perfect schoon. De ligging is ideaal, dichtbij het parkcentrum met speeltuin, maar ook het strand de andere kant uit is niet ver. Alles was super geregeld vooraf, nette eigenaars, heel vriendelijk welkom. Ook al hadden we veel regen, dan nog is er genoeg te doen in de buurt. Aanrader!

Super

Piet Klaassen
15-7-2017

Erg fijn ontvangst en verblijf gehad. Een aanrader!

Geweldig!!!

Bo en Tom
25-6-2017

Fantastisch huis. De ligging met de prijs verhouding van het huis maakt het alleen maar mooier om hier te zitten. Het huis zit op loopafstand van het strand, de winkels zijn goed bereikbaar met fiets of auto en het huis heeft alles wat het nodig heeft om een goede vakantie te hebben. In het algemeen dus een super vakantie.

Fantastische plek

Mirjam
1-6-2017

Wij zijn al meerdere keren teruggekeerd! Wij zijn een groep van 7 meiden, en voor ons is het ideaal! De ligging is prima, vlakbij het strand en Scheveningen is ook goed te doen!

Het huisje is schoon, mooie tuin, geniet ruimte, alles wat je nodig hebt is aanwezig!

Karin van Hagen, eigenaar, 10-6-2017
Bedankt voor je beoordeling Mirjam, het was leuk om jullie weer te mogen ontvangen! Tot de volgende keer, groeten, Walter en Karin.

Wij logeerden in huisje 31. Leuk ingericht en kraakhelder. Het was nieuw ingericht. We waren met 5 volwassen en drie kinderen van 6, 4 en 2 jaar. We vierden mijn 70ste verjaardag en het gaat erop lijken dat de meivakantie in Kijkduin een traditie gaat worden. Strand vlakbij het Landgoed Ockenburg is ook mooi. er is ook nog een recreatiegebied Marestein in de omgeving. en bij slecht weer veel musea in Den Haag en Leiden. Heerlijk om te fietsen en wandelen. Kortom van alles te doen.En dan thuiskomen in een mooi huis.

Een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kijkduin in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kijkduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.