Hotel Crowne Plaza Den Haag Promenadestersterstersterster

9.3Fenomenaal

Nederland, Zuid-Holland, Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza Den Haag Promenade voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Sauna
Tonen op kaart

136 reviews over Hotel Crowne Plaza Den Haag Promenade

• 2018
    10Wiersma06-11-2018

Fantastisch! Voor herhaling vatbaar

Mooi hotel, goed bereikbaar, tramhalte voor de deur. Op loopafstand van het strand. Netjes hotel, supervriendelijk personeel, ruime keuze voor ontbijt. Geweldige kamer (wij hadden de suite met openhaard) alles voor een romantisch weekend weg was aanwezig . Volgende keer komen we graag weer maar dan met onze kinderen.

Aanrader voor iedereen

Gereisd met partner in november 2018

• 9Miranda16-09-2018

Aanrader!

Zeker een aanrader! Zeer goed hotel Vriendelijk personeel Heerlijk ontbijt Goede faciliteiten

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Margriet19-07-2018

Heerlijke plek voor een luxe overnachting!

Prima hotel met goeie faciliteiten en een prima service. Heerlijke bedden en een heerlijk ontbijt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Frida30-04-2018

Aanrader

Super verblijf gehad in Crowne Plaza. De kamers waren mooi schoon, bedden lagen heerlijk en je komt volledig tot rust, vooral in het wellnessgedeelte. Service is ook top; ik kwam er bij thuiskomst achter dat mijn paspoort was achtergebleven in het kluisje, maar kreeg hem enkele dagen later al toegestuurd via de post. Dit hotel is zeker een aanrader!

Gereisd met partner in december 2017

• 9Ellen16-02-2018

Wij komen hier graag terug!

Wij hebben rechtstreeks via de receptie van dit bijzonder centraal gelegen fijne hotel, een 2 nachten arrangement met diner en ontbijt geboekt. Omdat wij op Valentijnsdag arriveerden, ontvingen wij een roos en allerlei andere "Valentijn-gerelateerde attenties. Het 3 gangen dineer was gevarieerd en van goede kwaliteit en er werd heel flexibel gereageerd op onze afwijkende wensen. De medewerkers van Crown plaza benaderden ons op een bijzonder prettige en persoonlijke manier. Wij hebben het hotel opnieuw ervaren als een hele fijne uitvalsbasis voor ons bezoek aan de Lion King en de verschillende musea in Den Haag. Het Omniversum en Madurodam zijn op loopafstand van dit hotel. Binnen het hotel is ook nog een prachtige spa met sauna, zwembad en gym om na inspanning, heerlijk te ontspannen.

Gereisd met partner in februari 2018

• 9Andrea Commandeur05-02-2018

Super hotel met super service

Dit weekend vertoeft in Crown Plaza hotel Den Haag. Echt een top hotel. Super service. Enorm vriendelijk personeel. Echt klantgericht. Mooie ruime kamers. Keurig verzorgd. Heerlijk uitgebreid ontbijt en s'avonds ook heerlijk gegeten in het restaurant. Kort samengevat een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

10Arnout poll27-11-2017

Het was zo mooi netjes en strak afgewerkt Je werd zo vriendelijk ontvangen en de ontbijt lunch en dinner was heerlijk volgende keer zeker weer naar den haag en als je even wil ontspannen de welness is top en mocht je lekker willen genieten doe een drankje aan de bar een Italiaanse barman zo geweldig hoe jij onze avond compleet maakte

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9FvA13-11-2017

Ons verblijf was super; mooie kamer, vriendelijk personeel, lekker eten en een heerlijke sauna.

Gereisd met partner in november 2017

• 10Jouelle31-08-2017

Vakmensen!

Wij zijn lid van de promenade healthclub club en spa. De personal trainers zijn super vakkundig, beleefd,behulpzaam, motiverend, gewoon top! Wat een lieve mannen. De vier mannen zorgen ervoor dat wij iedere keer met plezier er naar toe gaan. De Welness gedeelte is heerlijk. Hoe fijn na een het sporten met een personal trainer om een badjas te krijgen om vervolgens gebruik te mogen maken van de sauna, zwembad, stoomcabine en wat te drinken.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Mar18-08-2017

Fantastisch hotel.

Samen met mijn vriend twee nachten in dit hotel geboekt. Het hotel heeft een ideale ligging voor als je Den Haag/ Scheveningen wilt gaan ontdekken. Ook kan het personeel in dit hotel je goed adviseren en is vriendelijk. Voor het hotel is een tram hiermee Kun je overal heen, parkeren is namelijk wel duur. Het ontbijt service is erg goed en smakelijk. De kamer zag er geweldig uit!! Wij hebben zeker genoten en raden wij dit iedereen aan.

Gereisd met partner in augustus 2017

15 tips over Hotel Crowne Plaza Den Haag Promenade

• Arne, 17-03-2014

Kamer 532 --> mooi uitzicht op het centrum van Den Haag. Scheveningen ( vele restaurants, bioscoop, bowling..) op korte afstand te bereiken via tram 1 evenals Den Haag centrum.

• Miriam, 11-04-2013

Naar de musical, pathe, omniversum

• Renee, 05-01-2013

In den haag kun je heerlijk uiteten bij het gouden hooft!

3 vragen over Hotel Crowne Plaza Den Haag Promenade

• Kicky, 24-05-2014

Ligging en kamers

Ik vroeg me a hoe ver (aantal minuten) het lopen is naar de boulevars van Scheveningen? Ook zou ik graag willen weten hoe ik een kamer kan bemachtigen in het nieuwe gedeelte. . M.v.g Kicky

Ellen Janssen Steenberg, 06-10-2014

Vanuit Crowne Plaza is het ongeveer 20 min. lopen (2 - 2,5 km). Dus goed te doen. Je zou rechtstreeks contact op kunnen nemen met het hotel, anders vragen via een mailtje.

• loes gubbi, 19-01-2011

grondige verbouwing vanaf januari 2011

grondige en langdurige verbouwing vanaf 14 januari 2011. Geen rustige omgeving. zie website, goed om te weten.

Annelies ter Haar, 07-12-2011

Verbouwing duurt volgens mij nog tot april 2012. Ontbijt is in de koude centrale aankomsthal tussen de lift en het bouwplastic in en idd geen rustige omgeving. Absoluut geen 5 sterren. Eerder 3 sterren.

• Lianne, 18-08-2010

Bedden

Iemand die me enige informatie kan geven over de bedden in de kamers? Ik ga volgend weekend met een vriendin naar dit hotel. Op sommige foto's zie je twee bedden, op andere juist een 2 persoonsbed. Wij willen natuurlijk graag 2 losse bedden. Ik neem aan dat het zich hoe dan ook wel oplost, maar was ff benieuwd.

Annelies ter Haar, 07-12-2011

Volgens mij kun je de bedden van elkaar schuiven, de matrassen sluiten sowieso niet echt aan, is voor jullie dus juist wel handig. Tip: parkeren voor het hotel kost 15 euro, maar is nog steeds op eigen risico. Je kunt de auto dan beter aan de overkant van de straat parkeren: gratis! Misschien niet leuk om te horen: Ik hoop dat je er niet teveel voor betaald hebt, want het is door de verbouwing en verouderde kamers geen 5 sterren waard.

Hotel Crowne Plaza Den Haag Promenade info

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Kleurentherapie sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald