Hotel Crowne Plaza Den Haag Promenade

Hotel Crowne Plaza Den Haag Promenade

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza Den Haag Promenade voor je op een rij gezet:

134 reviews over Hotel Crowne Plaza Den Haag Promenade in het Nederlands

Fantastisch! Voor herhaling vatbaar

Wiersma,
6-11-2018

Mooi hotel, goed bereikbaar, tramhalte voor de deur. Op loopafstand van het strand. Netjes hotel, supervriendelijk personeel, ruime keuze voor ontbijt. Geweldige kamer (wij hadden de suite met openhaard) alles voor een romantisch weekend weg was aanwezig . Volgende keer komen we graag weer maar dan met onze kinderen.

Aanrader voor iedereen

Gereisd met partner in november 2018

Aanrader!

Miranda,
16-9-2018

Zeker een aanrader! Zeer goed hotel Vriendelijk personeel Heerlijk ontbijt Goede faciliteiten

Gereisd met vrienden in september 2018

Heerlijke plek voor een luxe overnachting!

Margriet,
19-7-2018

Prima hotel met goeie faciliteiten en een prima service. Heerlijke bedden en een heerlijk ontbijt.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader

Frida,
30-4-2018

Super verblijf gehad in Crowne Plaza. De kamers waren mooi schoon, bedden lagen heerlijk en je komt volledig tot rust, vooral in het wellnessgedeelte. Service is ook top; ik kwam er bij thuiskomst achter dat mijn paspoort was achtergebleven in het kluisje, maar kreeg hem enkele dagen later al toegestuurd via de post. Dit hotel is zeker een aanrader!

Gereisd met partner in december 2017

Wij komen hier graag terug!

Ellen,
16-2-2018

Wij hebben rechtstreeks via de receptie van dit bijzonder centraal gelegen fijne hotel, een 2 nachten arrangement met diner en ontbijt geboekt. Omdat wij op Valentijnsdag arriveerden, ontvingen wij een roos en allerlei andere "Valentijn-gerelateerde attenties. Het 3 gangen dineer was gevarieerd en van goede kwaliteit en er werd heel flexibel gereageerd op onze afwijkende wensen. De medewerkers van Crown plaza benaderden ons op een bijzonder prettige en persoonlijke manier. Wij hebben het hotel opnieuw ervaren als een hele fijne uitvalsbasis voor ons bezoek aan de Lion King en de verschillende musea in Den Haag. Het Omniversum en Madurodam zijn op loopafstand van dit hotel. Binnen het hotel is ook nog een prachtige spa met sauna, zwembad en gym om na inspanning, heerlijk te ontspannen.

Gereisd met partner in februari 2018

Super hotel met super service

Andrea Commandeur,
5-2-2018

Dit weekend vertoeft in Crown Plaza hotel Den Haag. Echt een top hotel. Super service. Enorm vriendelijk personeel. Echt klantgericht. Mooie ruime kamers. Keurig verzorgd. Heerlijk uitgebreid ontbijt en s'avonds ook heerlijk gegeten in het restaurant. Kort samengevat een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2018

Arnout poll,
27-11-2017

Het was zo mooi netjes en strak afgewerkt Je werd zo vriendelijk ontvangen en de ontbijt lunch en dinner was heerlijk volgende keer zeker weer naar den haag en als je even wil ontspannen de welness is top en mocht je lekker willen genieten doe een drankje aan de bar een Italiaanse barman zo geweldig hoe jij onze avond compleet maakte

Gereisd met partner in oktober 2017

FvA,
13-11-2017

Ons verblijf was super; mooie kamer, vriendelijk personeel, lekker eten en een heerlijke sauna.

Gereisd met partner in november 2017

Vakmensen!

Jouelle,
31-8-2017

Wij zijn lid van de promenade healthclub club en spa. De personal trainers zijn super vakkundig, beleefd,behulpzaam, motiverend, gewoon top! Wat een lieve mannen. De vier mannen zorgen ervoor dat wij iedere keer met plezier er naar toe gaan. De Welness gedeelte is heerlijk. Hoe fijn na een het sporten met een personal trainer om een badjas te krijgen om vervolgens gebruik te mogen maken van de sauna, zwembad, stoomcabine en wat te drinken.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch hotel.

Mar,
18-8-2017

Samen met mijn vriend twee nachten in dit hotel geboekt. Het hotel heeft een ideale ligging voor als je Den Haag/ Scheveningen wilt gaan ontdekken. Ook kan het personeel in dit hotel je goed adviseren en is vriendelijk. Voor het hotel is een tram hiermee Kun je overal heen, parkeren is namelijk wel duur. Het ontbijt service is erg goed en smakelijk. De kamer zag er geweldig uit!! Wij hebben zeker genoten en raden wij dit iedereen aan.

Gereisd met partner in augustus 2017

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Kleurentherapie sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza Den Haag Promenade in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza Den Haag Promenade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.