We hebben een aantal aanbieders voor Brielle voor je op een rij gezet:

Reviews over Brielle

Mooi vestingstadje

Rinus Manders
    25-8-2017

Brielle is een erg leuk vestingstadje uit de 17de eeuw, het is nog geheel om geven door een stadswal compleet met gracht, bastions en ravelijnen. Binnen de wallen lopen een tweetal grachten en verder vallen het groot aantal historische panden op, Brielle telt liefst 400 Rijksmonumenten, de meest opvallende zijn de korenmolen op de stadswal, het Zeemansasyl, het stadhuis en de St. Catharijnekerk die met zijn enorme toren de blikvanger is van het stadje. Er heerst een zeer levendige sfeer maar toch wordt het stadje niet overspoelt door toeristen. Een bezoek aan Brielle is een plezierige onderneming.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gezelligesfeer

tom en brunhilde
    14-8-2016

brielle is een leuk oud vestingsstadje, niet al te groot, met veel terrasjes gezellige eethuisjes en met mooi weer kan je er prima vermaken, met slecht weer niet, voor 1 of 2 dagen is het er leuk vertoeven,

Gereisd Met partner in augustus 2016

Super

Inge Wouters
    27-7-2016

Leuk, gezellig en charmant dorpje, spijtig waren wij er op zondag en alles gesloten. Fietsen is er zalig. Vond het er wel duur om iets te drinken en eten maar naar ik mij heb laten vertellen liggen de lonen daar ook hoger dan in België en is het voor locals dus wel betaalbaar.

Geweldig!! Wij komen Zeker nog een keer terug!

Erica
    6-6-2016

Prachtige historische panden. Fletcher hotel "De Zalm" bevelen wij ten zeerste aan! Erg interessant en leuk om een stadswandeling te doen! Restaurant de Smaeck is echt een aanrader! Erg lekker eten en vriendelijk personeel!

Gereisd Met partner in juni 2016

Kees van Drie
    29-5-2016

Wij vonden Brielle een heel mooie oude vestingstad waar heel veel te zien was, we hebben mooie wandelingen gemaakt en fraaie foto's van de molen gemaakt. Er zijn ook veel winkels in Brielle.

Fijn verblijf gehad.

Groet Kees en Riet van Drie.

Gereisd Met partner in april 2015
Brielle scoort een 8,1 uit 10, op basis van 227 reviews