Géén boekingskosten

9.9FenomenaalScore uit 252 reviews
+45/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.9FenomenaalScore uit 252 reviews

Meer camping info

Door de gastvrouw word je warm onthaald op minicamping Boogaard in Zoutelande. De camping is kleinschalig en er hangt een persoonlijke en vriendelijke sfeer. Sanitair is erg schoon en iedere ochtend komt de bakker met vers brood. Minicamping Boogaard ligt op loopafstand van het strand. Zoutelande, Middelburg en Domburg zijn makkelijk bereikbaar.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

252 Reviews over Minicamping Boogaard

• 10Leo en Gerda Ringma21-10-2022

Heel gastvrij heel schoon heel rustig was genieten

Wij hebben het geweldig gehad heerlijk uit kunnen rusten komen zeker terug dankjewel adrie en Simone voor ons geen minpunten alleen maar lof

• 10Fam. Vermeer13-09-2022

Het is genieten!

Het was de 10e keer dat we er waren! Dat zegt al genoeg! Heerlijk 14 dagen in een luxe chalet met alles erop en eraan. De ontvangst door Simone was weer, zoals ieder jaar, warm en hartelijk! De chalet zag er weer spic en span uit, ook zoals ieder jaar. Wat hebben we weer genoten van onze ruime plek, de kleinschalige sfeer en de prachtige omgeving! Heerlijk gefietst! Iedere dag het bakkertje met zijn lekkernijen en ook de visboer en ijscoboer waren er weer! Volgend jaar zijn we er weer Adri en Simone!

• 9Eetgelegenheden
  • 10Fam Wagner11-09-2022

Fantastische kleinschalige camping

Mooie rustige camping waar kinderen elkaar weten te vinden. Eigenaren zijn zeer begaan met camping en gasten. Vol liefde en passie zijn zij met de camping bezig. Plekken ruim bemeten. Sanitair nog nooit eerder zo netjes en schoon gezien al hangt dat uiteraard ook van de campinggasten af. Zeer gemoedelijke sfeer onder de gasten met respect voor privacy. 6 dagen per week een verse bakker met een enorm assortiment aan broodjes en lekkernijen. Een paar minuten fietsen van een mooi zandstrand van Zoutelande. Een aanrader voor jong en oud die niet op zoek zijn naar de hele dag muziek en beziggehouden te worden op de camping. Simone dank voor jullie enorme gastvrijheid.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Koen Slotman03-09-2022

Voor herhaling vatbaar.

Perfecte plek. Dicht bij strand en horeca. Plaatsen als West-Kapelle, Domburg, Oost-Kapelle en Zoutelande perfect op de fiets te bezoeken.

• 9Eetgelegenheden
  • 10van de Pol29-08-2022

Perfect!!

Rustige camping in prachtige omgeving. Hele vriendelijke eigenaars die het iedereen graag naar
    de zin maken. Bakker, visboer en ijskar komen langs op de camping. Dagelijks tips op het informatiebord om te doen. Sanitair is top verzorgd, warme douches! Veel wandel,- en fietsroutes in de omgeving. Regelmatig worden er leuke activiteiten georganiseerd, bv volleybal, pannenkoeken eten of een rondleiding over het bloemzaden bedrijf.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Sjef en Mieke Ketelaars12-07-2022

(Goed), (Beter), Best!

Voor de eerste keer op Minicamping Boogaard; gevonden via internet. Een prima keuze! Camping en verblijf hebben meer dan aan verwachtingen voldaan: zeer ruime plaatsen met voldoende privacy, geweldig net sanitair met optimale voorzieningen, wifi en tv oké, fijne basis voor een geslaagde vakantie met talloze mogelijkheden in de omgeving. Simone en Adrie staan als gastvrouw en gastheer garant voor een zorgeloos verblijf! We gaan er graag weer terug! PS. Zwembad beoordeeld o.g.v. zee op loop- en fietsafstand.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Pim en Heleen08-05-2022

Kom zeker terug.

Wat een heerlijke uitvalsbasis om de regio te verkennen! Niets mooier dan dat te doen vanuit een heerlijke plek op deze gezellige, vriendelijke schone en op en top verzorgde camping!

• 10Ja Janssen18-04-2022

Mooie, goed verzorgde en rustig gelegen camping!

Door problemen met ons vervoermiddel waren we paslaatin de middag in de buurt van de camping. De beheerder had ons in het veld gespot. Hij kwam aan en heeft de caravan achter zijn auto gehangen. Super service. Hun auto even mogen lenen om naar ander vervoer op zoek te gaan. Kortom, geen moeite teveel om onze vakantie te laten slagen. We hebben een gehandicapte kleinzoon, maar het privé sanitair is zo groot, (modern en schoon) dat douchen hier perfect ging. Zeer aan te bevelen. Blij dat we al 2 jaar voor deze camping hebben gekozen. En vogend jaar, dan komen we gewoon weer👍.

• 10Marja Broeders27-09-2021

Perfecte camping.

Ik kom hier nu al 5 jaar. En als je hulp nodig hebt is niets teveel. Ze staan altijd voor je klaar

• 10Marion Horvers09-08-2021

Geweldig

Ongelofelijk lieve behulpzame en begripvolle mensen. Zo run je een camping.Keurig netjes en super luxe sanitair.Wij hebben genoten.

Camping Minicamping Boogaard info

Camping-informatie