Camping Minicamping Boogaard

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag13°9°
Camping Minicamping Boogaard
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping Boogaard voor je op een rij gezet:

150 reviews over Camping Minicamping Boogaard in het Nederlands

Nooit meer!

Piet Heijn, 25-4-2018

Aantal keren te gast geweest, vanaf de voorlaatste keer al geen fijn gevoel meer bij. Toch nog 1x geprobeerd. Jammer dat Simone niet alle gasten hetzelfde behandeld. Zo mag de groep met tenten op het veldje bij het sanitair tot diep in de nacht luidruchtig feesten en wordt mijn vrouw en onze visite al op de vingers getikt als zij overdag wat luidruchtig aan het lachen zijn. Tevens werd het mijn kleinzoon op een nogal misselijk toontje duidelijk gemaakt dat hij te hard aan het lachen is 's-avonds (hij is 9jaar)

Als druppel die de emmer over deed lopen getuige geweest van Adrie die een vrouwelijke voorbijganger bijna ten lijve ging omdat zij in een weiland op een pad liep waar zij blijkbaar niet mocht lopen - zonder dat dit ergens aangegeven stond - er liep immers een wandelpad.

👍 daar komen we zeker terug👍

Denys koen, 19-3-2018

Zeer mooie rustige propere camping met zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars.

Privé sanitair kraaknet en lekker warm daarbinnen om te douchen en voor een sanitaire stop.

Meer kan ik er niet aan toevoegen.

Fantastische camping!

Karlijn, 15-1-2018

Wat een heerlijke camping is dit! We komen hier elk jaar met heel veel plezier en hopen dit nog jaren te doen. Altijd gezellig en fijn bij Adrie en Simone! De camping wordt hartstikke goed bijgehouden en elk jaar weer proberen ze weer te verbeteren. Jong, oud, kinderen of geen kinderen; Ga deze camping zeker eens proberen!

Supervakantie!

Tim, 15-1-2018

Ontzettend gastvrije camping met betrokken eigenaren. We komen al jaren op deze camping en er is elk jaar wel iets nieuws bijgebouwd of gerenoveerd. Het is er tiptop in orde. Ook met kinderen is het erg fijn op de camping. Ook het strand is op wandelafstand en de strandtenten in Zoutelande zijn heel gemoedelijk en gezellig.

Het was weer super, gezellig, gastvrij, en schoon.

Gerard Geenevasen, 9-12-2017

Ik heb geen negatieve opmerkingen over deze camping en de uitbaters. Het is er heerlijk om te zijn zowel voor gezinnen met jonge kinderen als voor senioren met of zonder hun kleinkinderen.

Er wordt aan iedereen gedacht.

Geweldige en super mooie camping

Henry en Beertje Vinke, 9-12-2017

Prachtige camping met super schoon sanitair. En natuurlijk super geweldige eigenaren.

Deze camping is zeker een aanrader. Wij komen er al zeker 15 jaar!!

1 lang weekend lijkt bij Simone en Adrie 1 week!

Han & Trees Cornelissen-van Rijn, 9-12-2017

We hadden het weer perfect! 110 %!! Rust, Ruimte, Aandacht, Prachtige omgeving, het beste welkom dat je kunt bedenken! Af!

Nancy Prop, 1-12-2017

Een super mooie gezellige camping. Mooie grote plaatsen met als voordeel dat er vlonders klaar liggen zodat je een droge inloop hebt. Behulpzame eigenaren. Mooie ligging. Het strand is op loopafstand. Uitstekend modern sanitair. Warm welkom je voelt je snel thuis.

Geweldige minicamping!

Karen, 29-11-2017

Voor de 4e keer terug geweest in Zoutelande op minicamping Boogaard. We hebben t wéér heerlijk gehad. Mooi, schoon sanitair, mooie, grote kampeerplekken, de camping ligt op loopafstand van het strand en het dorp, leuke campingeigenaren en een gezellige gezamenlijke ruimte. Wij komen zeker terug!

Fantastisch.

Tanja Geelen, 29-11-2017

We komen al bijna 40 jaar in het voorjaar op deze camping. En het is er altijd fijn!

Mooie grote autovrije plekken. Voldoende, mooi en altijd schoon sanitair.

Op loopafstand van het strand.

Gastvrije ontvangst.

Goed onderhouden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Boogaard in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Boogaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Boogaard scoort een 9.7 uit 10 op basis van 168 reviews.