Géén boekingskosten

+45/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 246 reviews
  • 9.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

Door de gastvrouw word je warm onthaald op minicamping Boogaard in Zoutelande. De camping is kleinschalig en er hangt een persoonlijke en vriendelijke sfeer. Sanitair is erg schoon en iedere ochtend komt de bakker met vers brood. Minicamping Boogaard ligt op loopafstand van het strand. Zoutelande, Middelburg en Domburg zijn makkelijk bereikbaar.

Contact

246 Reviews over Minicamping Boogaard

• 10Pim en Heleen08-05-2022

Kom zeker terug.

Wat een heerlijke uitvalsbasis om de regio te verkennen! Niets mooier dan dat te doen vanuit een heerlijke plek op deze gezellige, vriendelijke schone en op en top verzorgde camping!

• 10Ja Janssen18-04-2022

Mooie, goed verzorgde en rustig gelegen camping!

Door problemen met ons vervoermiddel waren we paslaatin de middag in de buurt van de camping. De beheerder had ons in het veld gespot. Hij kwam aan en heeft de caravan achter zijn auto gehangen. Super service. Hun auto even mogen lenen om naar ander vervoer op zoek te gaan. Kortom, geen moeite teveel om onze vakantie te laten slagen. We hebben een gehandicapte kleinzoon, maar het privé sanitair is zo groot, (modern en schoon) dat douchen hier perfect ging. Zeer aan te bevelen. Blij dat we al 2 jaar voor deze camping hebben gekozen. En vogend jaar, dan komen we gewoon weer👍.

• 10Marja Broeders27-09-2021

Perfecte camping.

Ik kom hier nu al 5 jaar. En als je hulp nodig hebt is niets teveel. Ze staan altijd voor je klaar

• 10Marion Horvers09-08-2021

Geweldig

Ongelofelijk lieve behulpzame en begripvolle mensen. Zo run je een camping.Keurig netjes en super luxe sanitair.Wij hebben genoten.

• 10Plonie & Marc09-08-2021

Geweldig!

Suoer mooie camping. Schoon sanitair. Leuke en behulpzame eigenaars. Dichtbij zee.

• 9Plonie en Marc09-08-2021

Geweldig!

Een prachtige mini camping met schoon sanitair en leuke maar zeker ook behulpzame eigenaars. Vlakbij zee.Wij komen hier zeker nog eens terug.

• 10Familie Gijsbers16-05-2021

Geweldig!

Wat een prachtige camping! Een hartelijk ontvangst, erg mooie plekken, superschoon sanitair, een dikke vette tien! Ik kom hier zeker nog een keer terug met mijn gezin en vakantievrienden! En op loopafstand van het mooie strand van Zoutelande/Westkapelle door een mooi natuurgebied binnen een kwartier op het strand.

• 10Bert en Jeanette22-03-2021

Wat een fantastische camping!!

Deze minicamping heeft werkelijk alles: mooie grote plekken, fantastisch sanitair met vloerverwarming. Alles is heel praktisch en handig ingericht waardoor douchen net als thuis is! De ontvangst was zeer gastvrij en hartelijk. Vanwege t natte gras werden er rijplaten en vlonderplaten beschikbaar gesteld. De afstand naar t strand is slechts 15 minuten lopen. Hierdoor is het verblijf op de camping rustig, maar wel vlakbij zee. Wij komen hier zeker nog eens terug!!

• 10A.v.d.Bogaart14-11-2020

Fantastisch verblijf!

Ontzettend verzorgd, aan alle details wordt gedacht om het de gasten naar de zin te maken. Een fantastische gastvrouw die erg vriendelijk is. Je voelt je als gast erg welkom en thuis. Genieten van de rust en ruimte.

• 10Miranda van Doleweerd04-10-2020

Super!!

We hebben hier een paar dagen met een camper gestaan Wat een gastvrijheid en hartelijke ontvangst Alles superschoon en super voor elkaar!! Adri en Simone nogmaals hartelijk bedankt Een mini camping met mega service!! Dikke 10!!!

Camping Minicamping Boogaard info

Camping-informatie