Camping Minicamping Boogaard

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag18°10°
Camping Minicamping Boogaard
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping Boogaard voor je op een rij gezet:

161 reviews over Camping Minicamping Boogaard in het Nederlands

Fantastisch!!!!!

HR
2-9-2018

We zijn net terug van 12 dagen kamperen op minicamping Boogaard.

Wat een leuke ontvangst door Adrie, gelijk een leuke rondleiding over de camping. We voelden ons zéér welkom. Grote plaatsen voor de caravan, heel schoon en net sanitair en vlakbij het strand.

Geweldige camping!!!

Lizette Bergsma
30-8-2018

Geweldige vakantie gehad. Adrie en Simone zijn super gastvrij. Een warm welkom!!! De toiletfaciliteiten zijn echt netjes.

Echt een aanrader voor wie van rust en gezelligheid houdt. Op korte afstand van de zee.

Genieten op een Top camping!

fam koolen
31-7-2018

al jaren op grote campings gestaan, en dit jaar voor het eerst op deze camping. wat hebben we genoten! we hebben de kinderen maar amper gezien, die vermaakten zich prima met hun campingvriendjes en vriendinnetjes . Op de trampoline, in het kippen/geitenhok, of op de skelters etc.

Je voelt je meteen thuis. Simone en Adrie zijn echt toppers!

Wij hadden(nieuw) prive sanitair bijgeboekt. Dat was superfijn en ideaal met 3 kids. Geen geleur met je toilettas etc over de camping.

Ligging van de camping is ideaal, je bent binnen 5 min. op de fiets bij het strand, 10 minuten fietsen naar het centrum van zoutelande

Emte supermarkt is ook maar 5 minuten rijden met de auto

Ook organiseren ze vanalles. Zo was er in de week dat wij er waren , een avondje handlettering, op woensdagochtend een voetbaltoernooi voor de kids en op donderdagavond tegen betaling, een heerlijke BBQ voor alle campinggasten. Dat was erg gezellig.

Wij komen zeker een x terug!!

Voor regelmatig terugkomen

Henk Haveman
28-7-2018

Hoe mooi en fantastisch de camping is. en een heel gezellige camping.

SUPER schoon!! Een terugkom adres!!!! Ik kom zeker weer terug.

Heerlijk gastvrij op deze prachtige camping!

Bart, Veronique en Sjors Peeters
23-7-2018

Een prachtige camping met persoonlijke aandacht. Rustig maar centraal gelegen om prachtige uitstapjes te maken. Wij hebben hier twee weken gestaan met onze caravan. Simone en Adrie weten wat gastvrijheid is. Zij zijn makkelijk aanspreekbaar en erg behulpzaam. En de passie om een camping te beheren stralen ze helemaal uit!

Wij hebben erg genoten. Het strand op loopafstand en natuurlijk het prachtige Zeeland. De camping is mooi verzorgd en aangekleed met bloemen. Er was voor onze zoon (7 jr.) voldoende vertier. Simone zette zich in voor diverse activiteiten (voetbaltoernooi, dance award Zoutelande, knutselen). Simone en Adrie verzorgde een gezellige (kennismaking) BBQ voor de camping. Hierbij werd er zonder problemen rekening gehouden met een voedselallergie van ons. TOP! En natuurlijk de mooie bloemenexcursie van Adrie!

Een camping om tot rust te komen, om lekker te genieten van al het moois dat Zeeland te bieden heeft. Tot ziens!

Wij komen volgende jaar weer terug op de camping

Henk en Ria
15-7-2018

Henk had pech met zijn fiets .

Geweldig behulpzaam Adrie en Simone voor Henk

Wat fijn camping 👍

geweldige fijne camping

Ge en Jan
10-7-2018

Na vijf weken op deze camping gestaan te hebben even een compliment richting de beheerders, wat hebben jullie een mooie en schone gezellige camping en wat hebben jullie de taken goed verdeeld,Simone de gastvrouw die ons welkom heet en alles verteld over de camping en wat er zo te doen is op de camping maar ook daar buiten, tevens organiseert zij samen met Adri gezellige avonden zoals BBQ,mossel en tapas avonden. Adri,zeker niet op de laatste plaats, verzorgt de camping constant als gras maaien het snoeien van de omrastering zodat alles er spic en span uit ziet Complimenten samen. Wat wel een beetje jammer is dat ENKELE honden bezitters zich niet zo goed houden aan de spelregel betreft honden aan de lijn.Samen gevat een geweldige accommodatie en zeker aan te raden. Simone en Adri heel veel succes met jullie camping en wij hopen, bij leven en welzijn, volgend jaar weer van de partij te zijn. Liefs van ge en Jan

Henk van der Laan
7-7-2018

Alles was goed. De ruime plaatsen. Het sanitair. De recreatieruimte. Vriendelijke eigenaren. In een woord toplokatie.

Geweldig gehad en kom zeker nog eens terug.

Jan-Paul en Nancy van Sark
4-7-2018

De mini camping is een zeer mooi plekje om tot rust te komen op maar een paar honderd meter van zee. Altijd is alles tot in de puntjes verzorgd van toilet tot brood van tip van de dag tot een mosselavond van een gekoeld biertje tot de voetbal op groot scherm. Simone bedankt je bent een topper.

Met enkele minuten fietsen ben je bij strandtent Bluv waar ze een prima bietje tappen en je een mooi uitzicht hebt op zee.

Voor herhaling vatbaar!

Annelise
17-6-2018

Wij zijn net terug van een week kamperen. Wat een super fijne camping. Het sanitair is fantastisch. Ruime plekken. Heel verzorgd en fijne mensen. Locatie is ook top! Al met al zijn wij super enthousiast en gaan wij zeker terugkeren.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Boogaard in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Boogaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.