Camping Minicamping Boogaard

Nederland, Zeeland, Zoutelande

9.8Fenomenaal

• 9.8Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping Boogaard voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Door de gastvrouw word je warm onthaald op minicamping Boogaard in Zoutelande. De camping is kleinschalig en er hangt een persoonlijke en vriendelijke sfeer. Sanitair is erg schoon en iedere ochtend komt de bakker met vers brood. Minicamping Boogaard ligt op loopafstand van het strand. Zoutelande, Middelburg en Domburg zijn makkelijk bereikbaar.

233 reviews over Camping Minicamping Boogaard

• 10Fam. Vermeer01-07-2020

Fantastisch!👍

Het was weer genieten in de voor ons zo bekende luxe chalet! Ik denk dat het de 8e keer was. Ben de tel kwijtgeraakt! Kraakhelder zo als altijd. Veel privacy en het gras weer keurig gemaaid. Ja, dan heb je toch niets meer te wensen! Iedere morgen, behalve zondag, het bakkertje en op vrijdag de visboer. We kwamen weer niets tekort. Bedankt Simone en Adri voor jullie gastvrijheid en betrokkenheid. Volgend jaar zijn we er weer!💋

• 10Ruud en Maartje29-06-2020

Niets te wensen over

Mooi en schoon sanitair, ruime plekken, overdekte recreatieruimte, landelijke uitstraling, vlakbij het strand en fietsenhuur op de camping zelf. Super vriendelijke eigenaren, helemaal top. Alles wat je wensen kunt van een mini-camping!

• 10Arjanne Brouwers12-06-2020

Een super camping op een geweldige locatie,

Het voelde weer als thuiskomen. Hele hartelijke ontvangst en Super mooi privé sanitair. Hele mooie ruime plaats!

• 9Jeroen & Rika04-06-2020

Fijne, rustige camping op een toplocatie!

We hebben een prettige midweek in een chalet doorgebracht. Het is een rustige, kleine camping met prettige gastvrije eigenaren en grote campingplekken. Elke morgen verse broodjes via de bakker die langskomt. Leuke plaatsjes in de omgeving. De branding is een leuke, betaalbare strandtent in de buurt. We hebben het erg naar ons zin gehad en komen graag nog eens terug!

• 9Gulpen03-06-2020

Top verblijf en wat een super leuke mensen.

Tijdens de Coronatijd er toch even uit op een veilige manier.....met onze daktent hebben wij enkele dagen bij familie Boogaard op de camping gestaan. Heerlijke dagen gehad. Mooie prijs/kwaliteit verhouding.

De mensen zijn heel aardig en niks is te veel. Super mooie locatie.

• 10Peter & Anita23-05-2020

Voor herhaling vatbaar, gewoon top.

Wat een geweldige camping. Mooie grote plaatsen, prima (privé) sanitair en bovenal, heel erg aardige mensen, Simone en Adri. Deze mensen hebben hart voor hun bedrijf en zijn er met recht trots op. De ligging tussen Zoutelande en West Kapelle is ook goed, lekker overal dichtbij.

• 10Michel Hoekstra18-05-2020

Wat een fantastische camping. Zeer ruime plekken.

We hebben genoten van camping de Boogaard . Simone de eigenaresse is zo gastvrij en lief. En de camping is in een woord fantastisch. Mooie ruime plekken, prachtig sanitair, gastvrij en prachtige omgeving.

• 2019
    10Roeland24-12-2019

Gewoon heel goed

Wij komen al jaren met onze drie kinderen op deze camping, zelfs nu nog willen ze de vakanties aan zee op deze camping niet missen. Rust, netheid en vriendelijk. We zijn er om echt vakantie te vieren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Annemie Eberhard20-12-2019

Super camping!

Wij komen al jaren op deze camping, super mooie en ruime plaatsen, heel schoon sanitair, er wordt van alles georganiseerd zoals voetbaltoernooi, bbq, zowel voor groot als klein is er van alles te doen! Camping is autovrij heel fijn voor kinderen! Je wordt super vriendelijk geholpen zowel bij komen als gaan! Hele goede gastheer en gastvrouw!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10André & Geerfina20-12-2019

Fantastische camping met mooie ruime plaatsen.

Hebben 2 weken gestaan op deze camping mooie ruime plaatsen en schoon sanitair. In 2020 gaan we weer, wat we normaal gesproken nooit doen maar de gastvrijheid van deze camping was top. En groot pluspunt je kan er lekker fietsen lopen enz. Strand op loopafstand.

Gereisd met partner in mei 2019

Camping Minicamping Boogaard info