Camping Minicamping Boogaard

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag4°1°
Camping Minicamping Boogaard
9,8

Omschrijving
Door de gastvrouw word je warm onthaald op minicamping Boogaard in Zoutelande. De camping is kleinschalig en er hangt een persoonlijke en vriendelijke sfeer. Sanitair is erg schoon en iedere ochtend komt de bakker met vers brood. Minicamping Boogaard ligt op loopafstand van het strand. Zoutelande, Middelburg en Domburg zijn makkelijk bereikbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping Boogaard voor je op een rij gezet:

176 reviews over Camping Minicamping Boogaard in het Nederlands

Fantastisch!

Monique Willemsen,
2-12-2018

Zo jammer dat je niet kunt invullen dat je meerdere keren in 1 jaar geweest bent bij deze gezellige camping!

Al ga je iedere maand, het is nooit genoeg!

Jammer dat je als rapportcijfer geen 11 kunt invullen!

Geweldig!

Reiss Ingrid,
29-11-2018

Mooie minicamping, rustig, niet ver van strand,zee en paviljoentjes☺steeds proper en warm sanitair. Super vriendelijke en behulpzame eigenaren. Wij komen altijd graag terug naar deze verzorgde camping. Lekkere verse eitjes van gelukkige kippen en ook de aardappelen zijn kei-lekker!

Een heerlijke gastvrije camping, thuiskomen!!

Familie van der Horst,
17-11-2018

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad op minicamping Boogaard Zoutelande. Echt een super camping, met super lieve gastvrije en behulpzame eigenaren. Simone en Adri doen er alles aan om het voor iedere campinggast zo aangenaam mogelijk te maken. Wij hadden een chalet gehuurd, helemaal compleet prachtig en schoon chalet. Met een heerlijk terras. De camping is midden in het groen en ook het groen op de camping wordt prachtig bijgehouden. Wij waren er met twee puber meiden, die het er ook prima naar het zin hebben gehad. Heerlijk naar het strand geweest, gewinkeld in de mooie dorpjes en Simone had ook nog een super leuke workshop handletteren geregeld. Echt een super vakantie gehad op minicamping Boogaard, wij raden het zeker aan iedereen aan!!

Direct boeken

fantastisch voor ons nooit meer iets anders

j kapinga,
15-11-2018

Op minicamping Boogaard is het voor ons een soort van thuiskomen. Wij hebben hier heerlijke vakanties elk jaar weer, komen volledig tot rust, geweldige ligging om van alles te kunnen ondernemen . De eigenaren zijn super lief, hartelijk en behulpzaam. Onze kinderen gaan nu zelfstandig maar al net zo verslaafd. Ga zo door.

Pareltje

Chris,
15-11-2018

Heb even getwijfeld om een revieuw te geven....Want dit pareltje wil je eigenlijk niet delen. Wij komen al een aantal jaren, op verschillende tijden, en het is net alsof je thuiskomt.

Mede dankzij de geweldige eigenaren.... Rustige camping, heerlijke gasten, perfecte ligging bij natuurgebied en vlak bij het strand, de hygiene is geweldig , de bakker komt langs, de visboer....afijn wat wil een mens nog meer.

Totaal genieten!

Anne,
15-11-2018

Heerlijk genieten, helemaal tot rust komen, mooie plekken, mooie ligging en leuke mensen om je heen! Kijken weer uit naar volgend jaar om te gaan!

Top camping!

Cornelie van der Weele,
14-11-2018

Dit is ons tweede jaar dat we hier samen met onze beagle komen en volgend jaar is alweer geboekt! Adri en Simone (eigenaren) staan 24/7 voor je klaar en de ligging is top! Je kunt lopend naar het strand en er zijn veel verschillende dorpjes waar je zo heen kunt fietsen! Het sanitair is schoon en je kunt zelfs prive sanitair bij boeken. Ook aan de kids is gedacht met een aparte ruimte en speeltoestellen waar ze zich kunnen uitleven. Kortom voor ieder wat wils op deze camping :) tot volgend jaar!!

Het voelt als een beetje thuiskomen😁

Henriette,
10-11-2018

Wij komen hier graag terug net als veel andere gasten. Simone en Adri zijn gastvrij en zorgen goed voor hun gasten. Camping is knus, schoon en ligt in een rustige omgeving Op loopafstand van het strand. Gezellig met kleine kinderen of zonder.

Simone houdt de gasten elke dag op de hoogte van uitstapjes in de buurt.

Wij verheugen ons ook altijd op een gezamenlijke barbecue. Het contact met de andere gasten is daardoor vanzelfsprekend.

De camping vinden wij dan ook een echte aanrader.

Fam. Backx-Daniëls,
8-11-2018

Keilieve eigenaars, nette minicamping, zeer proper sanitair, hondvriendelijk, prachtig natuurgebied om in te wandelen, ligging t.o.v de zee.

Familie Devos,
4-11-2018

Prachtige nette camping. Heel mooie plaatsen. Heel net privésanitair. Heel vriendelijk onthaal van de gastvrouw. Leuk om iedere dag een nieuwe tip te krijgen wat er te bezoeken is in de omgeving. Top WiFi verbinding.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Boogaard in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Boogaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.