Camping Minicamping Boogaard

9.8Staat v/h sanitair
9.9Hygiëne

Zoover gold Award 2019

Camping Info

Door de gastvrouw word je warm onthaald op minicamping Boogaard in Zoutelande. De camping is kleinschalig en er hangt een persoonlijke en vriendelijke sfeer. Sanitair is erg schoon en iedere ochtend komt de bakker met vers brood. Minicamping Boogaard ligt op loopafstand van het strand. Zoutelande, Middelburg en Domburg zijn makkelijk bereikbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping Boogaard voor je op een rij gezet:

Contact

188 reviews over Camping Minicamping Boogaard in het Nederlands

• 10Fam. Jansen.01-09-2019

Fantastisch.

Na vele jaren met heel veel plezier met onze caravan op de camping te hebben gestaan dit jaar voor het eerst ,rolstoel gebonden, met een kleine camper op de camping geweest. Al bij aankomst op de camping werden alle registers open getrokken om het ons zo goed mogelijk naar ons zin te maken. Er werd ons een prachtige plek aangeboden, privé sanitair beschikbaar gesteld, en zelfs in noodgeval een auto. Dagelijks werd er gevraagd of alles naar wens was en of er niet nog iets geregeld moest worden. Al met al ook in deze voor ons nieuwe situatie is het prima vertoeven bij Simone en Adrie. Wij komen zeker weer terug om te genieten van jullie camping en gastvrijheid. Hartelijk dank en tot ziens, Anja en Loek.

• 10Rob van Veenhuisen28-08-2019

Op minicamping Boogaard wordt je hartelijk ontvangen door de gastvrouw. De gastheer is ook heel vriendelijk! Het sanitair is heel schoon! De camping is keurig netjes. En kindvriendelijk. Elke morgen half negen komt de warme bakker met heerlijk vers brood en bolletjes en andere lekkernijen. Dat vonden wij erg prettig! De camping ligt mooi centraal tussen allerlei dorpjes. Je kan er heerlijk fietsen!

• 10J.Alderliesten26-08-2019

Heerlijke week gekampeerd, dichtbij de zee, op deze fantastische en gastvrije camping

• 10Johan11-07-2019

Super en netjes gast vrij

Super camping kan er niet meer van maken adrie en Simone top mensen heb weer geboekt kom er vaker

• 9Bert kolen30-06-2019

Fantastische camping met erg gastvrije beheerders die altijd voor je klaar staan. Prima en vooral schoon sanitair. Erg ruime plaatsen. Omgeving is rustig en mooi. Simone en Adrie bedankt voor jullie gastvrijheid en betrokkenheid bij jullie gasten. Het was top

8Ligging
    9Prijs/kwaliteit
    8Kindvriendelijk
    9Staat v/h sanitair
    9Hygiëne

• 10Danielle en Jeroen19-06-2019

In een woord "Geweldig"

Het is altijd genieten bij Simone en Adrie, de gastvrijheid ,vriendelijkheid,behulpzaamheid is super,net als de gehele camping,heerlijk om te vertoeven.Een mooie omgeving voor te fietsen en wandelen vlakbij zee.En de dag begint al meteen goed met de bakker die s morgens op de camping komt.

• 10Frank Iven16-06-2019

Super Weekend gehad

De beste minicamping van de provincie Zeeland ligt in Zoutelande. Om de woorden van mn moeder te gebruiken. IK KOM THUIS. Alles top geregeld, of je nu met zn 2 bent of met het hele gezin. Er is aan iedereen gedacht. Sanitaire voorzieningen perfect, mooie recreatie ruimte. Gras ligt er heel netjes bij, je wordt hartelijk ontvangen. Een prachtige kaart met gedicht gekregen door de eigenaresse zelf geschreven. Familie Boogaard dankjewel voor een heerlijk weekend.

• 10Jacqueline16-06-2019

Hele fijne kleine camping. Sanitaire voorzieningen zijn mooi en schoon. De eigenaren Adrie en Simone zijn enorm vriendelijk en gastvrij. Voor iedereen een vriendelijk woord. Er komt iedere dag, behalve zondag, een bakker met verse broodjes, koeken en gebak.

• 10Vandewalle .25-03-2019

Wij komen zeker terug ! Een aanrader.😊

Prachtige camping. Rustig, super net, heel vriendelijk onthaal en grote standplaatsen. Prijs -kwaliteit zeker een aanrader. Op wandel afstand van de zee en van Zoutelande. Pluspunt is : huisdieren toegelaten.

9Kindvriendelijk

• 10Ria14-03-2019

Fantastiche vakantiewoning.

We hebben het vakantiehuis gehuurd. Wat een prachtige ligging. Een vakantiewoning die super mooi afgewerkt is en met twee luxe badkamers. De camping en chalets zien er ook perfect uit. Complimenten voor Adrie en Simone. Walcheren is een prachtig stuk van Nederland.

9Prijs/kwaliteit

Met oudere kinderen

14 tips over Camping Minicamping Boogaard

• Astrid ter Weijden, 25-03-2012

Lekker net buiten de drukte van de toeristische steden, maar toch overal dichtbij

• Han Cornelissen, 12-10-2013

Bezoek voor een gezellig etentje eens één van de vele strandpaviljoens met een doorgaans gevarieerde kaart met smakelijke gerechten.

• Johan, 12-10-2013

Laat je schotel rustig thuis en maak gebruik van de kabelaansluiting met meer dan 30 kanalen!

2 vragen over Camping Minicamping Boogaard

• k dW, 12-05-2019

jongeren

kan een groep van 5 meiden ook bij jullie kamperen? wij willen niet op een echte ''jongerencamping'' staan.

• Jose, 04-01-2018

Reserveringsprocedure verloopt niet eerlijk?

Vaste gasten gaan voor, al ben je als nieuwe gast eerder met boeken. Eerlijkheid duurt m.i. het langst!

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig