Vakantiepark De Meerpaal

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Tussen de bossen en bij de duinen ligt Vakantiepark de Meerpaal. De accommodaties die te huur zijn, zijn schoon en goed onderhouden. Ook de kampeerplaatsen zijn ruim. Voor de kinderen is er een speelschip en waterspeeltuin. Door de ideale ligging zit je op loopafstand van het strand. Bezoek ook het gezellige Zoutelande dat te voet te bereiken is.

Contact

142 reviews over Vakantiepark De Meerpaal

• 2019
    10Bob15-10-2019

Tot volgend jaar !!!

Echt op en top genoten van 4 nachten op de camping! Super plaatsen met eigen sanitair ! Alles klopt en wat is het heerlijk om bij iets minder weer een eigen wellness te hebben ! SUPER GENOTEN ! Was nu het derde jaar in oktober maar ik zeg “ tot volgend jaar “

Alleen gereisd in oktober 2019

• 9Mary van den Blink28-09-2019

Aangenaam verblijf

Zes jaar geleden waren we hier voor het eerst. Alles was toen nog vrij kaal. We waren aangenaam verrast te zien dat het park nu prachtig begroeid is. We hadden voor twee nachten een studio gereserveerd. Heel compleet, schoon en netjes ingericht. Prima bedden. We hebben weer gegeten in de Brasserie, prima verzorgd.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 10Wies Hoogkamp26-08-2019

Luxe luxe luxe en fantastisch!

De Meerpaal is een luxe vakantiepark waaraan je niks zal ontbreken. Net zoals thuis. Wij zijn met kleine kinderen geweest in een 6persoons chalet. Wat een luxe, wat een rust. Nadeel is wel de trappen naar het strand; wat een flinke klim, vooral met kinderen en spullen! En dan daarna ook nog het brede strand oplopen; flink zweten! Onze kinderen hebben zich heerlijk vermaakt in het waterpark en in de speeltuin. Wel jammer dat de zitjes bij de brasserie horen en je verplicht bent daar eten en drinken te halen. Duur geintje, vooral als je kinderen er vaker en langer willen spelen. Persoonlijk misten we wat speeldingen op andere veldjes.

Wij zijn in het naseizoen geweest. De animatie was nog steeds top geregeld en voor ieder wat wils. Leuke meiden ook!

Persoonlijk hebben wij gemerkt dat wij op onze vakantie juist was minder luxe moeten hebben zodat we meer naar elkaar toe groeien. Hierdoor zullen wij niet meer teruggaan naar dit park.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Thijs14-08-2019

Aanrader, zeker met kleine kinderen!

Heerlijke vakantie gehad in een kinderchalet, deze liggen dichtbij het waterspeelschip en brasserie. Chalet was perfect schoongemaakt en van alle gemakken voorzien (box, combimagnetron, vaatwasser, ruime douche, woonkamer zeer ruim) In de brasserie kun je heerlijk eten en de 2 speelschepen (water/zand) zijn geweldig voor kleine kinderen. Als ik iets negatiefs moet noemen is het de weg naar het strand. Flinke klim (100 trappen omhoog, 100 omlaag voordat je op het strand bent) Zeker met kleine kinderen was dit toch steeds weer een opgave. Tip. Huur een strandhuisje bij Strandpaviljoen Valkenisse(ca. € 75 per week en tijdig reserveren) en je hoeft in ieder geval al een stuk minder te slepen!

• 10Janneke10-08-2019

Grote plaatsen met privé sanitair, nabij strand.

Aanrader! Grote staanplaatsen met privé sanitair: douche, wc en wasbak. Én aanrecht buiten met warm water voor de vaat! Kamperen met super veel luxe!

Twee weken op vakantie geweest met onze 6 persoonstent in juli/aug. De weersvoorspellingen leken slecht, maar vielen reuze mee.

Het strand ligt op 15 minuten loop (slenter) afstand. Wij hadden in Zoutelande kinderfietsen gehuurd. Ideaal! Voor op de camping, maar ook om naar het strand of zoutelande te lopen.

Veel vaste gasten. Maar we werden hartelijk ontvangen.

• 9Activiteiten

• 10Liedy de Wit20-07-2019

Op. De meerpaal ziet alles er keurig uit vriendelijk personeel en een prachtig waterschip vd kinderen. Wij verblijven van maart tot oktober hier wel met tussrnpozen het is hier heerlijk

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Herma Streefkerk19-07-2019

We hebben een heerlijke week gehad.

Mooi park met camping. Dicht bij het strand, vriendelijke mensen. Mooie studio's. Zoutelande is een gezellige dorp. Je kunt hier fantastisch fietsen. Kortom we komen hier zeker terug. Vanuit Friesland is het 3 uren rijden maar zeker de moeite waard.

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Stensen17-07-2019

Geweldig genoten

Safaritent is echt een aanrader. Het kampeergevoel maar dan met alle luxe van een huisje.

• 10Danny Steenbakkers09-07-2019

Fantastisch vakantie adres

Geweldige camping Privé sanitair Mooie ruime plaatsen Pal aan strand Dichtbij centrum Heerlijke brasserie Waterspeeltuin en speeltuin voor kids Sportveld met animatie voor de oudere kinderen Vriendelijk personeel en altijd een praatje met René de eigenaar Al een aantal keer geweest maar nu voor het eerst in de meivakantie Voor ons echt een tweede thuis 👌🏻

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Linda27-05-2019

Heerlijke camping!

Wij komen hier al jaren!! Met veel plezier, zijn altijd erg tevreden. Het is een prachtig park, en lekker dicht aan zee. Het enige minpuntje vinden wij de onvriendelijke, stugge receptioniste Kim. Echt waardeloos! En dit hebben we al van meerdere klanten gehoord die er komen. De kwaliteit van het park gaat een heel stuk vooruit als je ook bij de receptie, na een lange autoreis, gewoon vriendelijk en behulpzaam te woord wordt gestaan!

• 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

6 tips over Vakantiepark De Meerpaal

• Wies Hoogkamp, 26-08-2019

Tips om te doen met kinderen in de omgeving: Hof poppendamme in grijpskerke (ook met slecht weer) Mini mundi in Middelburg Zwierelantijn in Aagtekerke Neeltje jans Goes-borsele stoomtrein Speeltuin en zwembad Meiveld in Middelburg Speeltuin Vierlinden in Goes Tropisch zwembad het Omnium in Goes

• Frans Dingen, 04-07-2012

Zeker fietsen, koekenpan en scherp broodmes meenemen. Ow ja, er zijn 3 ingangen om bij de receptie te komen, als iets gesloten is dan is een andere deur misschien open. Tip voor de eigenaren, iets betere bewegwijzering is prettig.

• familie heijmans, 06-09-2012

in zoutelande veel leuke eetgelegenheden. een aanrader is terra salsa. en de vistaria in de winkelstraat. in oostkapelle is eetgelegenheid de babbelaar zeer goed en betaalbaar.

7 vragen over Vakantiepark De Meerpaal

• Marijke Hagenaars, 21-05-2017

grootte bedden

Zijn het twee eenpersoons matrassen of een tweepersoons matras in het chalet?

Wies Hoogkamp, 26-08-2019

Enkele matrassen allemaal.

• Brigitte, 17-09-2016

Rolstoel vriendelijke huisjes

Hallo, hebben jullie huisjes die rolstoel vriendelijk zijn en waar je ook een hoogland bed , douche brancard en tillift in kan laten plaatsen . En zijn honden ook welkom Ik hoor graag van jullie,

• a de rozario van bussel, 12-07-2014

boulevaart ivm rolstoel

ik wil met mn 2 dochtertje van 8 en 11 graag bij jullie op vakantie,maar vroeg me af of de omgeving geschikt is voor een rolstoel,anders moet ik mn dochterje door het zand duwen...hoop dat er en boulevaart in de buurt is

familie vd valk, 18-07-2014

Ja er is een Boulevard in het centrum van Zoutelande.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan