Géén boekingskosten

Vakantiepark De Meerpaal

NederlandZeelandZoutelande

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark De Meerpaal voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 143 reviews

• 9.1Activiteiten

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Tussen de bossen en bij de duinen ligt Vakantiepark de Meerpaal. De accommodaties die te huur zijn, zijn schoon en goed onderhouden. Ook de kampeerplaatsen zijn ruim. Voor de kinderen is er een speelschip en waterspeeltuin. Door de ideale ligging zit je op loopafstand van het strand. Bezoek ook het gezellige Zoutelande dat te voet te bereiken is.

143 Reviews over De Meerpaal

• 7Yb18-04-2022

Weer een nare nasmaak

Geluncht op het terras met zoon van 11. De sfeer en speelfaciliteiten zijn super, het eten en drinken zeer goed. De serveerster was erg vriendelijk maar de cassièrre niet toen ik dacht 6 euro voor friet en frikandel te moeten betalen maar er 1,50 voor krulfriet bij kwam. Ik zou nooit 7,50 betaald hebben maar blijkbaar overheen gelezen. Cassiere was bits en onbeleefd. Mijn zoon en ik hadden tijdens het eten alles een goede score gegeven (op veel te klein cupje mayonaise na) Na het kassavoorval zei ik tegen hem dat nu de score omlaag ging. Toen zei hij dat hij ook nog opzij geduwd werd door een serveerster terwijl wij bij de kassa stonden! Dit is nuet het eerste jaar dat we slechte ervaringen met de bediening hebben. Ze zijn te jong en onverschillig. Althans sommigen. De zaak zelf is prachtig en het eten erg goed. 7.50 voor friet en frikandel veel te duur, zo kun je niet iedere dag iets snacken.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Bob den Boer19-10-2020

Heerlijk genieten !

Nog kamperen in oktober is alleen fijn met eigen sanitair ! Echt superfijn...ook de wellness op de camping is top! Iedere dag gebruik van gemaakt, in deze tijd een afgesproken tijd werkte perfect ! Nette service, mooie plek, vriendelijke mensen ....het was weer genieten! Tot 2021....

• 8M25-07-2020

Erg leuk!

Mooie camping goed onderhouden. Eten in het restaurant is echt heerlijk! Leuke animatie voor de kids. Nette mensen op de camping. Chalet was ook erg netjes. Strand op loop afstand wel flinke klim maar goed te doen. Zoutelande met de fiets heel dicht bij. Wij zouden nog wel eens terug gaan!

• 8Onderkomen
  • 9Ron08-06-2020

Uitstekende camping

Schitterende camping met ruime plaatsen en prima sanitair.

De kaart van het restaurant is uitstekend.

Schitterend strand met strandtent; wel een flinke klim over het duin.

Dorpje is verrassend gezellig.

Wel een dure camping

• 10Bob15-10-2019

Tot volgend jaar !!!

Echt op en top genoten van 4 nachten op de camping! Super plaatsen met eigen sanitair ! Alles klopt en wat is het heerlijk om bij iets minder weer een eigen wellness te hebben ! SUPER GENOTEN ! Was nu het derde jaar in oktober maar ik zeg “ tot volgend jaar “

• 9Mary van den Blink28-09-2019

Aangenaam verblijf

Zes jaar geleden waren we hier voor het eerst. Alles was toen nog vrij kaal. We waren aangenaam verrast te zien dat het park nu prachtig begroeid is. We hadden voor twee nachten een studio gereserveerd. Heel compleet, schoon en netjes ingericht. Prima bedden. We hebben weer gegeten in de Brasserie, prima verzorgd.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Wies Hoogkamp26-08-2019

Luxe luxe luxe en fantastisch!

De Meerpaal is een luxe vakantiepark waaraan je niks zal ontbreken. Net zoals thuis. Wij zijn met kleine kinderen geweest in een 6persoons chalet. Wat een luxe, wat een rust. Nadeel is wel de trappen naar het strand; wat een flinke klim, vooral met kinderen en spullen! En dan daarna ook nog het brede strand oplopen; flink zweten! Onze kinderen hebben zich heerlijk vermaakt in het waterpark en in de speeltuin. Wel jammer dat de zitjes bij de brasserie horen en je verplicht bent daar eten en drinken te halen. Duur geintje, vooral als je kinderen er vaker en langer willen spelen. Persoonlijk misten we wat speeldingen op andere veldjes.

Wij zijn in het naseizoen geweest. De animatie was nog steeds top geregeld en voor ieder wat wils. Leuke meiden ook!

Persoonlijk hebben wij gemerkt dat wij op onze vakantie juist was minder luxe moeten hebben zodat we meer naar elkaar toe groeien. Hierdoor zullen wij niet meer teruggaan naar dit park.

• 10Thijs14-08-2019

Aanrader, zeker met kleine kinderen!

Heerlijke vakantie gehad in een kinderchalet, deze liggen dichtbij het waterspeelschip en brasserie. Chalet was perfect schoongemaakt en van alle gemakken voorzien (box, combimagnetron, vaatwasser, ruime douche, woonkamer zeer ruim) In de brasserie kun je heerlijk eten en de 2 speelschepen (water/zand) zijn geweldig voor kleine kinderen. Als ik iets negatiefs moet noemen is het de weg naar het strand. Flinke klim (100 trappen omhoog, 100 omlaag voordat je op het strand bent) Zeker met kleine kinderen was dit toch steeds weer een opgave. Tip. Huur een strandhuisje bij Strandpaviljoen Valkenisse(ca. € 75 per week en tijdig reserveren) en je hoeft in ieder geval al een stuk minder te slepen!

• 10Janneke10-08-2019

Grote plaatsen met privé sanitair, nabij strand.

Aanrader! Grote staanplaatsen met privé sanitair: douche, wc en wasbak. Én aanrecht buiten met warm water voor de vaat! Kamperen met super veel luxe!

Twee weken op vakantie geweest met onze 6 persoonstent in juli/aug. De weersvoorspellingen leken slecht, maar vielen reuze mee.

Het strand ligt op 15 minuten loop (slenter) afstand. Wij hadden in Zoutelande kinderfietsen gehuurd. Ideaal! Voor op de camping, maar ook om naar het strand of zoutelande te lopen.

Veel vaste gasten. Maar we werden hartelijk ontvangen.

• 9Activiteiten
  • 10Liedy de Wit20-07-2019

Op. De meerpaal ziet alles er keurig uit vriendelijk personeel en een prachtig waterschip vd kinderen. Wij verblijven van maart tot oktober hier wel met tussrnpozen het is hier heerlijk

• 8Eetgelegenheden

Vakantiepark De Meerpaal info