Vakantiepark De Meerpaal

Vakantiepark De Meerpaal

• Onderkomen9,4
  • Activiteiten7,6

Omschrijving
Tussen de bossen en bij de duinen ligt Vakantiepark de Meerpaal. De accommodaties die te huur zijn, zijn schoon en goed onderhouden. Ook de kampeerplaatsen zijn ruim. Voor de kinderen is er een speelschip en waterspeeltuin. Door de ideale ligging zit je op loopafstand van het strand. Bezoek ook het gezellige Zoutelande dat te voet te bereiken is.

118 reviews over Vakantiepark De Meerpaal in het Nederlands

Plaatje van een vakantiepark!

Roland Hoogwerf,
11-9-2018
  • Activiteiten9

Wat een keurig park, begint al bij de entree en centrale voorzieningen, alles netjes onderhouden en vriendelijk personeel en een directie/beheerder die het begrijpt. Ruime kavels en prachtige chalets en hotel-chalets, ruime kampeerplaatsen dichtbij strand en op korte afstand van gezellig Zoutelande. Wat wil je nog meer. Wij waren positief verrast en bevelen De Meerpaal zeker aan!

Prima vakantiebestemming voor de vewenliefhebber.

fam Kamminga,
4-8-2018
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Het is een prachtig park met mooie moderne schone huisjes met privé tuin. Wij hadden een "chatel" Dat is een chalet zonder kooktoestel . Er was gelukkig een combi oven zodat we toch e.e.a. hebben kunnen warm maken. Ook was er een koelkast, waterkoker en een eierkoker, een kookplaatje zou erg handig zijn geweest; soms wil je niet uit eten.

Onhandig was dat de plank boven het bed veel te laag hing zodat je niet rechtop in bed kon zitten maar als je een dikke koffer achter het kussen zet is het probleem opgelost. Het restaurant en terras is leuk en groot, evenals de kinderspeelplaats. Er is zo goed als geen winkel, de snackbar is een loket bij de keuken De patat was niet geweldig waardoor wij maar niet in het restaurant hebben gegeten. De ligging is perfect zo vlak bij de dorp en achter het strand . Je moet daarvoor wel eerst een hoge duin over.

Familie Steenbakkers,
25-7-2018
  • Activiteiten7

Voor de tweede keer waren wij bij de Meerpaal

Mooie ruime campingplaatsen met eigen sanitair

Vlakbij mooie schone strand en op loopafstand van Zoutelande

Heerlijk terras bij de Brasserie waar je goed kunt eten

Vriendelijk personeel aan de receptie en eigenaar René zet met een grote glimlach je caravan op zijn plaats

Onze zoon van 10 jaar weet zich goed te vermaken op het voetbalveld als we terug zijn van het strand.

Toplocatie 👌🏻

Speciale velden voor mensen met honden, jammer dat er toch altijd mensen zijn die de hondenpoep niet opruimen 😖

We houden van deze gemoedelijke sfeer ❤️

Wij komen volgend jaar weer genieten ☀️🏖

Mooie camping

Jeroen,
23-5-2018
  • Activiteiten9

Zeer nette en verzorgde camping, ruime staanplaatsen met prive sanitair. Geen auto bij de caravans maar voldoende parkeergelegeheid dicht bij. Voldoende te doen voor de kinderen tot +/_ 12 jaar en het strand op loopafstand.

Henk,
5-8-2017
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Keurig park met schitterend speelschip en waterspeelschip, heerlijk eten in het restaurant. Keurig verzorgde huisjes. Top animatie. Goede en vriendelijke service van receptie. Aan het strand gelegen.

Prachtige camping

Miriam,
1-7-2017
  • Activiteiten7

De Meerpaal is een prachtig aangelegde camping/ vakantiepark. Badhuisjes bij de campingplaats zijn lekker ruim en erg schoon. Daarnaast is de waterspeeltuin fantastisch. Daad kunnen de kinderen uren spelen.

Kampeerplaatsen zijn erg ruim en per 4 plaatsen mooi omheind met hagen. Hier komen we zeker terug!

Prachtig park

Peer,
10-6-2017
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

De Meerpaal is een mooi park. Ligging zowat direct aan zee en erg mooi aangelegd en schoon.

Accommodatie was erg goed en ook heel schoon.

Winkeltje/snackbar beetje klein en knullig.

Ook jammer dat er geen overdekt zwembad bij is maar in totaal zeker voor herhaling vatbaar.

Prachtig chaletpark

Frensel,
18-5-2017
  • Activiteiten8

Mooi park gelegen direct aan Zee. Prima horeca en schitterende chalets.Absolute aanrader voor een relaxt verblijf. Vlakbij het gezellige Zoutelande

Geweldig

Frans,
7-1-2017
  • Activiteiten9

alles aanwezig in bungalow. gezellige omgeving en veel te wandelen.

Erg fijn vakantiepark

Anne
4-9-2016
  • Activiteiten8

Nette en luxe chalets met meer dan voldoende privacy. Omgeving is erg mooi om (per fiets) te verkennen. Strand zeer dichtbij, op meerdere plekken kan de duin over worden gegaan waarbij de steilte verschilt. In het restaurant kun je lekker eten. Voor (jonge) kinderen is de speeltuin erg leuk en ook de waterspeeltuin is top. Wii hebben ons erg goed vermaakt en komen zeker nog eens terug.

We hebben een aantal aanbieders voor De Meerpaal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Meerpaal in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Meerpaal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.