Tijdelijk €25 aanbetaling

9.1FenomenaalScore uit 146 reviews
  • 9.5Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

146 Reviews over Minicamping de Vuurtoren

• 9Geert Ineke en de hond Bing09-10-2022

Het is een mooie schone verzorgde mini camping.

Keurige camping,mooie ruime plaatsen, echter de camping is niet geschikt voor campeerders met honden. Geen poepzakjes,geen hondenuitlaat gedeelte. Vannaf je staanplaats moet je ongeveer 250-300 meter lopen met je hond voor je aan de straatberm bent,op die afstand kom je 20 bordjes tegen verboden te poepen,maar ook verboden te plassen voor honden.zie dat maar eens voor elkaar te krijgen. Wel mag je 2 euro betalen voor je huisdier.Pachtig mooie camping maar zonder huisdier!!!!

• 8Paul Vrind09-10-2022

Nette en verzorgde camping, niet voor honden

Mooie en nette camping. Prima lokatie met alle voorzieningen. Uitstekende wifi. Brandschoon sanitair. Eigenlijk niets op aan te merken tenzij je een hond hebt. Honden mogen niet poepen of plassen op de camping maar er is geen hondenuitlaatplaats gemaakt. Poep kan nog opgeruimd worden maar plas!? Dus je moet een paar honderd meter lopen naar de weg zonder dat je hond ergens zijn behoefte doet. Zo'n regel kunnen alleen mensen zonder hond bedenken. Dat gaat vaker niet als wel goed. Maak je camping dan gewoon niet toegestaan voor honden. Dan is dat duidelijk voor iedereen. Nu struikel je op het terrein bijna over de 'niet plassen' bordjes. Bijzondere situatie die ik nog nooit eerder heb meegemaakt. Zonder hond dus prima, met hond maar even doorrijden...

• 9Leo en Marijke31-07-2022

Prachtige zeer rustige camping

Fijne rustige camping met zeer schoon en mooi sanitair. Zeer geschikt voor 50 +ers. Vriendelijke gastvrouw. Verrassend dat we gratis komkommer uit eigen moestuin konden meenemen.

• 9Thera en Michael01-06-2022

Heerlijke rustige plek, dichtbij strand, schoon!

De minicamping is heerlijk rustig (50+), vriendelijke beheerders, kleinschalig en heeft werkelijk zeer schoon en ruim voldoende sanitaire voorzieningen. Op loopafstand van strand en centrum Westkapelle. We komen graag een keer terug!

• 10Lies25-05-2022

Wederom genoten!

Wat blijft het een fijne camping, elke keer verrast het ons weer hoe heerlijk de plekken zijn. Zo ruim opgezet, en elk moment van de dag het sanitair prima in orde. Bovendien is het ook midden in het hoofdseizoen een oase van rust

• 9Daan Burger07-05-2022

Mini camping met maxi uitstraling, faciliteiten!

Wat een heerlijke, mooie, rustige en schone camping. Een parel qua plaatsen, sanitair, gastvrijheid, wifi en top vriendelijk gastvrouw schap! Met onze labradorpup Sam op loopafstand van de mooiste stranden van Nederland. We komen zeker terug 😃👌

• 8Eetgelegenheden
  • 8Willemijn03-05-2022

Een oase van rust

Wat een heerlijke camping! De camping ligt pal onder de vuurtoren met heel veel groen. De gastheer en gastvrouw zijn heel erg aardig en behulpzaam. De sanitaire voorzieningen zijn schoon en zien er nieuw uit. We hebben hier heerlijk geslapen, wakker wordende met gezellig gefluit van vogeltjes. 10 minuutjes lopen vanaf het strand. Kortom: een echte aanrader!

• 9Maes-Lievaart26-02-2022

Voor ons wordt 2022 deze camping opnieuw onze vaka

We zijn er twee weekends geweest , echt de moeite . Proper , rustig en veel plaats. Duidelijke afspraken.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Kees Otterloo18-01-2022

Geweldig genieten

Heerlijke camping voor mensen die rust en ruimte zoeken. Veel groen rondom de camping, altijd schoon sanitair, vlak bij strand en zee. En nu zelfs winnaar van een Gouden Zoover Award! Dat zegt genoeg lijkt me. Wij komen graag weer terug

• 9Carla Jonkman29-10-2021

Fantastische camping

Ons verblijf op een prachtige plek was erg fijn. Zeer vriendelijke eigenaar en erg schoon sanitair.

Camping Minicamping de Vuurtoren info

Soort hotel