Camping Minicamping de Vuurtoren

9,4

68 reviews over Camping Minicamping de Vuurtoren in het Nederlands

nooit meer

marcel, 29-10-2017

een verkeerde stap of beweging voor de eigenaarresse,of het zogenaamde ontvangst commitee en het leugenachtig gedoe van deze drie word je naar zes seizoenen op 75 jarige leeftijd verwijderd van deze camping,dus verzin heer je begint

Super!

Maurice en Anita , Beek en Donk, 2-10-2017

Super mooie ruime plaatsen,netheid en rust.

Enorm genoten

Willem, 29-8-2017

Een heerlijk weekend gehad op deze camping. Zeer ruime plaatsen, erg netjes sanitair en een heerlijk rustige plek. Leuntje de eigenaresse was zeer gastvrij en we hebben enorm genoten hier.

Ik kom zeker nog eens terug!

Het mooiste plekje op Walcheren met ruimte en rust

Rian en Cees Jaspers, 27-8-2017

De ruime met de in de natuur gegoten staanplaatsen zijn SUPER

Keurig en ruim voldoende sanitair.

Prettige ontvangst

Mooi, rustig en gastvrij

Edward Fransen, 20-8-2017

Genoten van een rustig weekend met mooi weer begin Augustus. De camping is netjes, goed verzorgd en het sanitair is erg schoon. Wij zijn hier ontzettend gastvrij ontvangen en hebben genoten van het strand dat op loopafstand ligt. Als bonus ook nog het jaarlijkse dijkfeest mee mogen maken. Een echte aanrader!

Weer een fantastische vakantie gehad

Hannemarie, 17-8-2017

Heerlijk rustige camping met prachtig schoon sanitair.

Ik kom hier al diverse jaren.

Elk jaar is het weer genieten en word ik vriendelijk ontvangen door de eigenaresse en de "campingmanager" Jan en Mientje.

Dicht bij het dorp en strand.

Arthur de Groot, 9-8-2017

We hebben genoten van de rust en de mooie omgeving. Daarnaast was het erg leuk om de jaarlijkse zeepkistenrace mee te maken.

nooit meer

mike, 29-7-2017

Prachtige camping. Jammer dat de eigenaresse een leugenaar is. Ze laat veel meer mensen toe dan toegestaan. En bij controle wordt je zondermeer weggestuurd met een smoes. Stonden we dan met 3 kleine kinderen.
      L. Cijsouw, eigenaar minicamping., eigenaar, 30-7-2017

Vorig jaar was er inderdaad een dubbele boeking, dat was onze fout.

Om dit te compenseren hebben we een plaats aangeboden ( èn betaald) op een andere camping, nog dichter bij het strand.

Zo kon dit gezin toch een fijn weekend beleven in Westkapelle.

Super camping

Jan en Ina uit Haaften, 14-7-2017

Op dit moment verblijven wij op de camping voor het tweede jaar. Keurig verzorgde camping met grote plaatsen en schoon sanitair. Fijne gastvrouw Leuntje. Verder dank aan klusjesman Jan; hij staat iedereen met raad en daad bij. Dank daarvoor. Ook aan het milieu wordt gedacht op de camping. Papier, flessen, plastic en zelfs oud ijzer kun je er kwijt. Een aanrader voor mensen zonder kinderen.

Wij vonden het een geweldige camping. Super schoon. En heerlijk rustig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Vuurtoren in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Vuurtoren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping de Vuurtoren scoort een 9.37 uit 10 op basis van 96 reviews.