Camping Minicamping de Vuurtoren

78 reviews over Camping Minicamping de Vuurtoren in het Nederlands

Een echte aanrader.

R.R. Jurjens
26-9-2018

Klantvriendelijke en keurig nette kleine camping gelegen bij het gezellige dorp Westkapelle aan de Noordzeekust. Veel mogelijkheden voor fietstochten, bezoek historische stadjes, etc. Grote plaatsen op de camping.

knus,gezellig, schoon,centraal gelegen .

sjef
21-9-2018

wel goed : zie alle prachtige reviews.

niet goed : zie niet alle zeurkousen op zoover ! Die zitten toch echt op de verkeerde camping.

Fantastische camping om heerlijk tot rust te komen

Rini en Monique
2-9-2018

Een heel rustige camping met vriendelijke gastvrouw en beheerders. We hadden gevraagd om rustige plek, en die hebben we ook gekregen. Sanitair was uitmuntend. Zeer schoon! Camping ligt op 10 minuten lopen van strand of het gezellige centrum van Westkapelle. Wij hebben genoten!

Erg fijne camping!

C Piek
22-8-2018

Mooie camping, heel vriendelijke en behulpzame eigenares. Perfect schoon sanitair. Een plek om zeker nog eens naartoe te gaan.

Hans en Henny Vis
25-6-2018

Camping is ruim opgezet, WiFi is uitstekend, schoon toiletgebouw, rustig , goed warm water voor afwas en douches. Eigen kraan en afvoer op plek.

Bij aankomst werden wij zeer gastvrij ontvangen .

Wij hadden gevraagd om een windluwe plek . Deze was door eigenaresse vrij gehouden en kregen op veldje 3 een hoek plaats. Fantastische plek.

Kortom . Wij zijn heel erg tevreden en enthousiast over de camping

Fantastische camping, heel rustig en schoon

Michel & Jacqueline
        3-6-2018

Hele rustige camping met zeer ruime plekken. We konden een plek zonder vlonder krijgen voor onze vouwwagen. Super grote plek met stroom en water bij de plaats. Mooie schone plaatsen, heerlijk schoon en verwarmd sanitair en wifi op de plaats. Lekkere camping voor een paar heerlijke rustige en ontspannen dagen. Winkels op loopafstand waar alles te krijgen is. Omgeving ook super, vlak bij de zee en natuurgebied waar je heerlijk met je hond kunt wandelen. We komen zeker nog eens terug

Toffe aangename rustige camping.

Patrick & Vera Ringoir
        28-5-2018

Reeds verschillende malen geweest en steeds een vriendelijke ontvangst.

Perfecte camping!!

Anton en Riny Papenhoven
        29-4-2018

Super plek, ruimte, natuur, prima mooi en verwarmd sanitair en ..... zee, strand en mooie omgeving.

Ontvangst is vriendelijk en erg behulpzaam 👍

Voor herhaling vatbaar

Marianne
        19-4-2018

Erg mooie camping met hele ruime plaatsen. Wij waren met de camper op reis en er lagen vlonders waar we onze camper achter konden zetten zodat we een verhard terras hadden, ideaal! Verder is het sanitair heelijk verwarmd, erg fijn in het voorjaar

Sans rancune!

Raymond van Aalst
        8-4-2018

Het mag duidelijk zijn, dat de vorige reactie gevoed is uit rancune.

Vorig jaar heb ik drie maanden doorgebracht op deze uitstekend verzorgde minicamping met super royale standplaatsen. Zo is de eigenaresse terecht trots op haar minicamping en houdt daar strak de hand in. Daar is niets mis mee en daarmee heeft ze dan ook een Zoover-award verdiend. Kan je je niet vinden in de gestelde regels of vind je dat je mag afwijken daarvan... Welnu, zoek dan een andere camping die bij je mentaliteit past. Voor alle duidelijkheid: ik ben geen familie en heb geen andere banden dan dat ik als gast goed ben ontvangen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Vuurtoren in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Vuurtoren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.