Camping Minicamping de Vuurtoren

Helemaal geweldig!

Fam. Cijsouw, wij bedanken jullie weer voor een geweldig seizoen. John en Hetty

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Renate & Norbert11-09-2019

Steeds opnieuw zonder punt en komma aan te bevelen

(Vertaald van Duits naar Nederlands) Na een langere rondreis door de Baltische Zee en de Noordzee met de camper, zijn we nu voor de X. tijd op Minicamp Vuurtoren geland voor 12 dagen. Nu zeggen we zonder een punt en een komma, we komen terug. Het maakt niet uit of het het strand is, lange fietstochten of zelfs rondhangen op de camping, dat de plaats en de locatie Westkapelle kenmerkt.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Fam. Linders10-08-2019

Super

Mooie ruime plaatsen , schoon sanitair rustig maar toch gezellig. Kleine 15 min lopen naar de kust en het gezellige dorp. Echte aanrader

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Bart02-06-2019

Ruime, schone en goed gelegen camping

Erg fijne camping voor wie rust, schoon sanitair, ruimte en een goede ligging zoeken. Gastvrije ontvangst, ruime plek voor de tent en fijne grote grasvelden. Je loopt zo Westkapelle in en binnen 10 minuten loop je naar het strand. Raad deze camping iedereen aan.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Anneke Joosten20-11-2018

Voor herhaling vatbaar

De mini camping ligt in het dorp Westkapelle bij de vuurtoren. Prima sanitaire voorzieningen, zeer gastvrij en goede uitvalsbasis, voor het verkennen van Walcheren. Leuke plaatsen als Middelburg, Vlissingen, Zoutelande en Domburg op fiets afstand. Dicht bij de zee waardoor je fijne strandwandelingen kunt maken. We waren nog lang niet uitgekeken maar een ongelukkige val noodzaakte ons naar huis te gaan. We komen hier zeker nog eens terug om meer van de plaatsen en omgeving te gaan zien. Voordeel bij standplaats voor caravan/camper is dat je een betonnen vlonder voor de deur hebt liggen. Dit houd de boel schoon en hebt geen last van het natte gras.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10R.R. Jurjens26-09-2018

Een echte aanrader.

Klantvriendelijke en keurig nette kleine camping gelegen bij het gezellige dorp Westkapelle aan de Noordzeekust. Veel mogelijkheden voor fietstochten, bezoek historische stadjes, etc. Grote plaatsen op de camping.

Gereisd met partner in september 2018

• 10sjef21-09-2018

knus,gezellig, schoon,centraal gelegen .

wel goed : zie alle prachtige reviews. niet goed : zie niet alle zeurkousen op zoover ! Die zitten toch echt op de verkeerde camping.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Rini en Monique02-09-2018

Fantastische camping om heerlijk tot rust te komen

Een heel rustige camping met vriendelijke gastvrouw en beheerders. We hadden gevraagd om rustige plek, en die hebben we ook gekregen. Sanitair was uitmuntend. Zeer schoon! Camping ligt op 10 minuten lopen van strand of het gezellige centrum van Westkapelle. Wij hebben genoten!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10C Piek22-08-2018

Erg fijne camping!

Mooie camping, heel vriendelijke en behulpzame eigenares. Perfect schoon sanitair. Een plek om zeker nog eens naartoe te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Hans en Henny Vis25-06-2018

Camping is ruim opgezet, WiFi is uitstekend, schoon toiletgebouw, rustig , goed warm water voor afwas en douches. Eigen kraan en afvoer op plek. Bij aankomst werden wij zeer gastvrij ontvangen . Wij hadden gevraagd om een windluwe plek . Deze was door eigenaresse vrij gehouden en kregen op veldje 3 een hoek plaats. Fantastische plek. Kortom . Wij zijn heel erg tevreden en enthousiast over de camping

Gereisd met partner in juni 2018

9 tips over Camping Minicamping de Vuurtoren

• de smitjes, 05-02-2013

op loop afstand van strand en dorp,mooie fietsgelegenheid.

• Leonie Janssen, 17-01-2013

In het dorp verschillende leuke restaurants, een erg gezellig cafe onder aan de zeedijk. Daar ligt ook een interessant over de dijk en over de oorlog. Het ligt vlak bij de zee en het strand, dit is ook absoluut de moeite waard. Een erg mooie omgeving

• Ilse Persoon , 03-09-2013

Loop eens over het strand naar Zoutelande (tijdens eb) en bij vloed door de duinen. Een leuke wandeling van +/- 5 km.

3 vragen over Camping Minicamping de Vuurtoren

• Karin, 08-09-2019

Camperplaats

Hebben jullie aanstaand weekend nog een plaats vrij voor ons campertje ( lengte 4.85 m ) en zo je wat zijn de bijbehorende tarieven?

• r.sons, 25-08-2016

camperen met n tweepersoonstentje

Hallo, Ik ben mevr r.sons en wil graag in september met n vriendin n weekendje gaan camperen..ff lekker uitwaaien. Kunt u me zeggen wat het kost om ons tentje bij jullie op de camping te zetten. Vrijdag 16 sept. aankomst en vertrek dan de zondag 18e. vriendelijke groeten, mevr r.sons

• Angelique Groeneweg, 01-04-2013

informatie

Geachte lezer, Als ik voor de maand juni, juli en augustus de caravan wilt plaatsen, 2pers. 2mini hondjes. wat zijn dan de kosten? Groet Angelique Groeneweg.

A.Papenhoven, 27-04-2015

De camping heeft een eigen site waar alles opstaat. www.Minicampingdevuurtoren.nl

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig