Weer vandaag1°-1°

79 reviews over Camping Minicamping de Vuurtoren in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Anneke Joosten,
20-11-2018

De mini camping ligt in het dorp Westkapelle bij de vuurtoren. Prima sanitaire voorzieningen, zeer gastvrij en goede uitvalsbasis, voor het verkennen van Walcheren. Leuke plaatsen als Middelburg, Vlissingen, Zoutelande en Domburg op fiets afstand. Dicht bij de zee waardoor je fijne strandwandelingen kunt maken. We waren nog lang niet uitgekeken maar een ongelukkige val noodzaakte ons naar huis te gaan. We komen hier zeker nog eens terug om meer van de plaatsen en omgeving te gaan zien.

Voordeel bij standplaats voor caravan/camper is dat je een betonnen vlonder voor de deur hebt liggen. Dit houd de boel schoon en hebt geen last van het natte gras.

Gereisd met partner in oktober 2018

Een echte aanrader.

R.R. Jurjens,
26-9-2018

Klantvriendelijke en keurig nette kleine camping gelegen bij het gezellige dorp Westkapelle aan de Noordzeekust. Veel mogelijkheden voor fietstochten, bezoek historische stadjes, etc. Grote plaatsen op de camping.

Gereisd met partner in september 2018

knus,gezellig, schoon,centraal gelegen .

sjef,
21-9-2018

wel goed : zie alle prachtige reviews.

niet goed : zie niet alle zeurkousen op zoover ! Die zitten toch echt op de verkeerde camping.

Gereisd met partner in september 2018

Fantastische camping om heerlijk tot rust te komen

Rini en Monique,
2-9-2018

Een heel rustige camping met vriendelijke gastvrouw en beheerders. We hadden gevraagd om rustige plek, en die hebben we ook gekregen. Sanitair was uitmuntend. Zeer schoon! Camping ligt op 10 minuten lopen van strand of het gezellige centrum van Westkapelle. Wij hebben genoten!

Gereisd met partner in augustus 2018

Erg fijne camping!

C Piek,
22-8-2018

Mooie camping, heel vriendelijke en behulpzame eigenares. Perfect schoon sanitair. Een plek om zeker nog eens naartoe te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2018

Hans en Henny Vis,
25-6-2018

Camping is ruim opgezet, WiFi is uitstekend, schoon toiletgebouw, rustig , goed warm water voor afwas en douches. Eigen kraan en afvoer op plek.

Bij aankomst werden wij zeer gastvrij ontvangen .

Wij hadden gevraagd om een windluwe plek . Deze was door eigenaresse vrij gehouden en kregen op veldje 3 een hoek plaats. Fantastische plek.

Kortom . Wij zijn heel erg tevreden en enthousiast over de camping

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastische camping, heel rustig en schoon

Michel & Jacqueline,
      3-6-2018

Hele rustige camping met zeer ruime plekken. We konden een plek zonder vlonder krijgen voor onze vouwwagen. Super grote plek met stroom en water bij de plaats. Mooie schone plaatsen, heerlijk schoon en verwarmd sanitair en wifi op de plaats. Lekkere camping voor een paar heerlijke rustige en ontspannen dagen. Winkels op loopafstand waar alles te krijgen is. Omgeving ook super, vlak bij de zee en natuurgebied waar je heerlijk met je hond kunt wandelen. We komen zeker nog eens terug

Gereisd met partner in mei 2018

Toffe aangename rustige camping.

Patrick & Vera Ringoir,
      28-5-2018

Reeds verschillende malen geweest en steeds een vriendelijke ontvangst.

Gereisd met partner in mei 2018

Perfecte camping!!

Anton en Riny Papenhoven,
      29-4-2018

Super plek, ruimte, natuur, prima mooi en verwarmd sanitair en ..... zee, strand en mooie omgeving.

Ontvangst is vriendelijk en erg behulpzaam 👍

Gereisd met partner in april 2018

Voor herhaling vatbaar

Marianne,
      19-4-2018

Erg mooie camping met hele ruime plaatsen. Wij waren met de camper op reis en er lagen vlonders waar we onze camper achter konden zetten zodat we een verhard terras hadden, ideaal! Verder is het sanitair heelijk verwarmd, erg fijn in het voorjaar

Gereisd met partner in april 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Vuurtoren in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Vuurtoren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.