Camping Minicamping de Vuurtoren

• Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Hans en Henny Vis
25-6-2018

Camping is ruim opgezet, WiFi is uitstekend, schoon toiletgebouw, rustig , goed warm water voor afwas en douches. Eigen kraan en afvoer op plek.

Bij aankomst werden wij zeer gastvrij ontvangen .

Wij hadden gevraagd om een windluwe plek . Deze was door eigenaresse vrij gehouden en kregen op veldje 3 een hoek plaats. Fantastische plek.

Kortom . Wij zijn heel erg tevreden en enthousiast over de camping

Fantastische camping, heel rustig en schoon

Michel & Jacqueline
        3-6-2018

Hele rustige camping met zeer ruime plekken. We konden een plek zonder vlonder krijgen voor onze vouwwagen. Super grote plek met stroom en water bij de plaats. Mooie schone plaatsen, heerlijk schoon en verwarmd sanitair en wifi op de plaats. Lekkere camping voor een paar heerlijke rustige en ontspannen dagen. Winkels op loopafstand waar alles te krijgen is. Omgeving ook super, vlak bij de zee en natuurgebied waar je heerlijk met je hond kunt wandelen. We komen zeker nog eens terug

Toffe aangename rustige camping.

Patrick & Vera Ringoir
        28-5-2018

Reeds verschillende malen geweest en steeds een vriendelijke ontvangst.

Perfecte camping!!

Anton en Riny Papenhoven
        29-4-2018

Super plek, ruimte, natuur, prima mooi en verwarmd sanitair en ..... zee, strand en mooie omgeving.

Ontvangst is vriendelijk en erg behulpzaam 👍

Voor herhaling vatbaar

Marianne
        19-4-2018

Erg mooie camping met hele ruime plaatsen. Wij waren met de camper op reis en er lagen vlonders waar we onze camper achter konden zetten zodat we een verhard terras hadden, ideaal! Verder is het sanitair heelijk verwarmd, erg fijn in het voorjaar

Sans rancune!

Raymond van Aalst
        8-4-2018

Het mag duidelijk zijn, dat de vorige reactie gevoed is uit rancune.

Vorig jaar heb ik drie maanden doorgebracht op deze uitstekend verzorgde minicamping met super royale standplaatsen. Zo is de eigenaresse terecht trots op haar minicamping en houdt daar strak de hand in. Daar is niets mis mee en daarmee heeft ze dan ook een Zoover-award verdiend. Kan je je niet vinden in de gestelde regels of vind je dat je mag afwijken daarvan... Welnu, zoek dan een andere camping die bij je mentaliteit past. Voor alle duidelijkheid: ik ben geen familie en heb geen andere banden dan dat ik als gast goed ben ontvangen.

nooit meer

marcel
        29-10-2017

een verkeerde stap of beweging voor de eigenaarresse,of het zogenaamde ontvangst commitee en het leugenachtig gedoe van deze drie word je naar zes seizoenen op 75 jarige leeftijd verwijderd van deze camping,dus verzin heer je begint

Super!

Maurice en Anita , Beek en Donk
        2-10-2017

Super mooie ruime plaatsen,netheid en rust.

Enorm genoten

Willem
        29-8-2017

Een heerlijk weekend gehad op deze camping. Zeer ruime plaatsen, erg netjes sanitair en een heerlijk rustige plek. Leuntje de eigenaresse was zeer gastvrij en we hebben enorm genoten hier.

Ik kom zeker nog eens terug!

Het mooiste plekje op Walcheren met ruimte en rust

Rian en Cees Jaspers
        27-8-2017

De ruime met de in de natuur gegoten staanplaatsen zijn SUPER

Keurig en ruim voldoende sanitair.

Prettige ontvangst

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Vuurtoren in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Vuurtoren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping de Vuurtoren scoort een 9.44 uit 10 op basis van 105 reviews.