Sorteren

Reviews over Westkapelle

Geweldige camping

marie-therese
    10-10-2018

Wij hebben heerlijk gefietst en genoten van het prachtig weer en de omgeving. Op loopafstand van de camping een makkelijk, goed begaanbare overgang naar een schoon strand met daar een leuke strandtent. De camping ligt tussen 2 mooie dorpen in, zowel Westkapelle als Zoutelande zijn 2 gezellige dorpen, veel terrasjes Grote kampeerplekken en een zeer schoon sanitair. Heel vriendelijke personeel. Al met al zeker een aanrader. Wij komen zeker nog eens terug.

aanrader

Marco
    7-10-2018

mooie schone rustige camping vlak bij zee vriendelijke mensen veel voorzieningen met een mooi zwembad

Wij komen terug

Annelies
    29-9-2018

Goed hotel, gastvrij personeel, fijne omgeving. Let op ....bent u niet goed ter been, er is geen lift. Boek dan een kamer beneden. Ontbijt is goed en ruim voldoende keus. Diner, niet verkeerd maar prijs kwaliteit klopt helaas niet. Erg aan de prijs en de grote eter zal hier ook niet voldoende aan hebben. In de kamer hing een vreemd luchtje, bleek van de afvoer badkamer te komen. Kamer 222. Wij komen zeker terug . Dankjewel voor jullie gastvrijheid. Kan menig hotel iets van opsteken.

Een echte aanrader.

R.R. Jurjens
    26-9-2018

Klantvriendelijke en keurig nette kleine camping gelegen bij het gezellige dorp Westkapelle aan de Noordzeekust. Veel mogelijkheden voor fietstochten, bezoek historische stadjes, etc. Grote plaatsen op de camping.

Dafuq?

Daniël
    24-9-2018

Ouderwetse sloten, zelf alles op slot draaien. Doe je dat niet dan staat er opeens een wildvreemde jongedame in je kamer.

Westkapelle scoort een 8,2 uit 10, op basis van 582 reviews