Westkapelle

Reviews over Westkapelle

Uitmuntend

Fan van den brink,
    16-1-2019

Mooiste stukje van zeeland .zeer vriendelijke mensen .Super schoon top camping

Gereisd met partner in augustus 2018

Esmee kuijpers,
    16-1-2019

Hele leuke camping. Lekker dicht bij het strand en leuke wandel gebieden.

Gereisd met partner in juli 2018

2 maal een gegronde klacht, werd niets mee gedaan.

Hans Frantzen,
    2-12-2018

Uitlaatgassen van verkeerd geparkeerde auto's in onze kamer, Grote parkeerplaats waar men de auto kan parkeren maar de gasten moeten zo nodig op de N-P parkeren onder ons raam. Bij inchecken moest je het kentekennummer van je auto bij de receptie afgeven, hoe moeilijk kan het dan zijn om de foutparkeerders aan te spreken, Inkijk in onze kamer van buiten af,

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Voor herhaling vatbaar

Anneke Joosten,
    20-11-2018

De mini camping ligt in het dorp Westkapelle bij de vuurtoren. Prima sanitaire voorzieningen, zeer gastvrij en goede uitvalsbasis, voor het verkennen van Walcheren. Leuke plaatsen als Middelburg, Vlissingen, Zoutelande en Domburg op fiets afstand. Dicht bij de zee waardoor je fijne strandwandelingen kunt maken. We waren nog lang niet uitgekeken maar een ongelukkige val noodzaakte ons naar huis te gaan. We komen hier zeker nog eens terug om meer van de plaatsen en omgeving te gaan zien.

Voordeel bij standplaats voor caravan/camper is dat je een betonnen vlonder voor de deur hebt liggen. Dit houd de boel schoon en hebt geen last van het natte gras.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geweldige camping

marie-therese,
    10-10-2018

Wij hebben heerlijk gefietst en genoten van het prachtig weer en de omgeving. Op loopafstand van de camping een makkelijk, goed begaanbare overgang naar een schoon strand met daar een leuke strandtent. De camping ligt tussen 2 mooie dorpen in, zowel Westkapelle als Zoutelande zijn 2 gezellige dorpen, veel terrasjes Grote kampeerplekken en een zeer schoon sanitair. Heel vriendelijke personeel. Al met al zeker een aanrader. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2018
Westkapelle scoort een 8,2 uit 10, op basis van 582 reviews