Camping Het Hoge Licht

86 reviews over Camping Het Hoge Licht in het Nederlands

Geweldige camping

Paula
30-8-2017

Prachtige ligging vlak aan zee , alles schoon en goed bij gehouden

Verzorgde camping!!

Goele
18-7-2017

Mooi verzorgde camping, 10 min wandelen van de zee. Naast de camping loopt een straat die wel iets geluidsoverlast met zich mee brengt.

Vanuit de camping leuke wandel en fietspaden door de duinen of in het bos.

Goede prijs/kwaliteit voor zo een verzorgde camping, De douche moet je wel met 0.50 euro/ keer betalen maar ruim voldoende warm water voor je te douchen.

Het sanitair is heel netjes, maakt niet uit welk tijdstip je ging. Het was altijd proper.

Er is geen supermarkt/ eetgelegenheid op de camping. Maar op wandelafstand is dit wel.

Kindvriendelijke camping met mooie speeltuin en veel activiteiten die samen georganiseerd worden met de campings op dezelfde straat. Ook enkele dieren op de camping. Ook was het leuk dat de auto niet bij de caravan mocht staan, maar op parking van de camping. Dit gaf wel een rustgevend/veilig gevoel.

Jammer dat je telkens voor minstens 1 week moet boeken in juli en augustus. En niet kan genieten van een weekendje weg tijdens de zomer. Bij aankomst krijg je veel info in een brochure over de omgeving.

De grasveldjes zijn ruim genoeg!

Het is een fantastische caping

Fam.P.J.van der Zouwen
3-7-2017

Dit is een camping waar veel campingeigenaren een voorbeelt aan zouden moeten nemen.Heel vriendelijk personeel. Geweldig schoon toiletgebouw.Mooi onderhouden terrein en heel grote plaatsen voor caravan en tent. De caravan wordt bij aankomst door de eigenaar op z,n plaats gezet direct waterpas etc.

Geweldige camping

Jan en Corrie van der Zouwen
    22-6-2017

Mooie schone camping met grote plaatsen en een perfecte WiFi. Wie hier nog iets te zeuren heeft moet zijn caravan of tent direct gaan verkopen.

Leuke camping maar....

Pitou en Chris.
    5-6-2017

Het kan zijn dat er links en rechts van jou camping perceel 2 grote Campers komen te staan die heel jou zicht weg nemen en een "wonen op appartement gevoel krijgt".

Ook het gevoel van op een honden kennel te wonen, heel veel hondenpoep. Veel honden van alle soorten groot en klein loslopend en gromellend tot bijtend toe.

Fantastische camping super schoon, en kort aan zee

Henk & Anita van Raaij
    7-1-2017

Echt een camping voor jonge gezinnen, en na het hoogseizoen voor ouderen.

Zeer ruime plaatsen. De kampeerplaatsen worden prima onderhouden.

Vriendelijke eigenaren en crew. We gaan komende zomer t.m. oktober voor de het derde jaar terug. We voelen er ons thuis.

Oude reviews (archief)

geweldige vakantie gehad

Ad en Cristel uit Geffen
    2-10-2016

zeker de fietsen en wandelschoenen meenemen lekker dicht bij het strand

voorzieningen op camping zijn zeer goed zeker het sanitair,ook het eigenaars

echtpaar zijn zeer behulpzaam en aardige mensen,dit mag zeker gezegd worden.

Fantastische camping!

Roeland
    15-9-2016

Dicht bij zee (loop afstand)/

Mooie ruime plaatsen/

Super schoon sanitair/

Mooie speeltuin voor de kinderen inclusief springkussen/

Grotendeels auto vrije camping (erg handig met jonge kinderen)/

Activiteiten die worden georganiseerd zijn Top! (Alleen voor de hele kleine kinderen geen avond dansje/verhaaltje)/

Zeker voor herhaling vatbaar

Gewoon genieten :-)

Bianca
    29-8-2016

Een mooie groene aangelegde camping.

Super mooie grote plaatsen, onze caravan werd netjes op zijn plaats gezet.

Geen last van een discotheek in de buurt, die is ook wel een heel stuk verder.

Het sanitair is ontzettend netjes en wordt dagelijks enkele keren onderhanden genomen.

Broodjes service is ook echt ideaal.

De wifi werkte bij ons goed en snel.

Vriendelijke eigenaren en personeel!

Er werd genoeg georganiseerd voor onze kinderen van 10 en 12 jaar.

Spooktocht, speurtocht, silencedisco, bingo, knutselen en voor de sporters Boot Camp en Body gym.

Lekker dicht bij het strand en een supermarkt om de hoek en een Emte in Zoutelande.

We hebben enorm genoten van onze zonnige zomer vakantie op het Hoge Licht.

Onrustige camping

Niels
    22-8-2016

Niet rustig gelegen. Veel onaangekondigd geluidsoverlast in- en rondom camping. Ook zit een discotheek vlak naast de camping. Je kunt hier niet echt voor de rust verblijven.

Voor de rest zijn de voorzieningen uitstekend en goed bijgehouden.

We hebben een aantal aanbieders voor Het Hoge Licht voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Hoge Licht in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Hoge Licht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Hoge Licht scoort een 8.95 uit 10 op basis van 101 reviews.