Géén boekingskosten

Contact

123 Reviews over Het Hoge Licht

• 2Anoniem10-08-2021

Beetje jammer

Leuke camping. Maar na 22.30 zijn de kinderen in de speeltuin niet meer veilig. Marcel de verschrikkelijke (de eigenaar) komt ze dan achter na in zijn golfkarretje en zijn zoeklicht. Zet dan op zijn minst een bordje “na half elf niet meer betreden” maar dit is nergens te vinden

• 9Emile van der Heijde09-08-2021

Wat een heerlijke camping. Prachtig grote afgebakende plaatsen. De eigenaar zet de caravan op zijn plek, de plaatsen zijn autovrij, waardoor er een heerlijke rust is, en kinderen veilig kunnen spelen.De ligging kort aan het strand en op korte afstand van Westkapelle en Zoutelande maakt dit een fantastische camping.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Gerard Janssen09-08-2021

Geweldige camping

Wij komen al vanaf het eerste jaar van het bestaan van het Hoge licht met enige regelmaat met onze caravan om hier onze vakanties door te brengen.Het ziet er allemaal prima uit en de plaatsen zijn ruim. In de Corona tijd konden we gebruik maken van een privé douche op onze plaats en dat was heel erg prettig en goed geregeld door Marcel en Annelies, complimenten hier voor.Komende maand , juni 2021, hebben we weer geboekt en nu met heel officieel privé sanitair. Als het maar even kan, dan komen wij hier nog vele jaren. Nogmaals prima camping met prima ligging voor strandverkoper, omliggende plaatsen zoals Domburg, Zoutelande, Westkapelle, en zelfs Middelburg is met de fiets goed te bereiken.Voor fietsers in ieder geval een goede uitgangspositie en uit eten is prima mogelijk in de omgeving tegen redelijke prijzen.

• 10Petra12-07-2021

Heerlijk

Een heerlijke camping, zeer vriendelijke eigenaren en alles bij de hand of in de buurt.. Top vakantie gehad.

• 10Leo en Corrie05-07-2021

Super fijne camping!

We hebben 2 fijne weken gehad op camping het Hoge Licht. Een plaats met privé sanitair! Geweldig wat een luxe. Fijne plaatsen gescheiden door een haag, daarom veel privacy. Omdat onze plaats wat modderig was kregen we houten vlonders, dat was een super oplossing! Strand op loop afstand. Mooie wandel en fietsroutes op knooppunten. En met de fiets ben je zo in Domburg, Middelburg of Vlissingen. Al met al een fijne camping. Vriendelijke eigenaren die het goed voor elkaar hebben! We komen graag weer terug!

• 9Henk24-04-2021

Geweldige Camping

Wij komen al zeker 8 jaar, op Camping het Hogelicht.De eigenaren Marcel en Annelies, doen er alles aan om de camping gasten een goed en fijn verblijf te bieden..Zo wordt er voor jong en oud, veel georganiseerd.Ook voor kinderen is er altijd wel een mooi programma.Bij aankomst wordt de Caravan door Marcel ( de eigenaar ) op zijn plek gezet.De plaatsen zijn zeer ruim, en de hagen en de overige groene zones die de camping bied.Worden in al die jaren dat wij hier vertoeven, door zijn groene handen bewerkt, ook het toilet gebouw wordt door hem dagelijks onderhouden en gecontroleerd.Daarnaast heeft hij ook nog tijd om een praatje met je te maken.Alles is zeer netjes, en op zijn plek.Samen vormen zij een solide team , waarbij ook het personeel niet vergeten mag worden...

• 10Brands05-09-2020

Fijne camping dicht aan de Zeeuwse kust

We komen al een paar jaar met veel plezier op de camping. Zodra we er zijn wordt de caravan door de vriendelijke eigenaar op zijn plaats gereden en daarna kan de vakantie beginnen. Het zijn grote plaatsen met mooi gras, gescheiden met de andere plaatsen door een heg. Hierdoor heb je echt je eigen stukje. De camping bevind zich centraal tussen Zoutelande en Westkapelle in. En is op loopafstand van de zee. Het toilet gebouw is erg netjes en word dagelijks schoongemaakt door de eigenaar.

• 10Wally05-09-2020

Bij aankomst direct een vakantie gevoel!!

Gelegen vlak aan de zee met een goed bereikbaar en mooi strand.

• 9Christ05-09-2020

Prima schone groene camping wordt goed ontvangen prima hygiëne vlakbij strand

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Marco en Elke30-08-2020

Leuke camping bijna in de duinen.

Het hoge licht is een erg fijne camping. En we vinden het dan ook erg fijn dat we met ons hondje welkom zijn die erg dol is op het strand. Het zijn grote plekken en de omgeving is prachtig. Je hebt vanalles qua natuur: bossen, weilanden, duinen, strand. En het is dan ook een prachtige omgeving om te verblijven. Een echte aanrader.

Camping Het Hoge Licht info

Betaling