Camping Het Hoge Licht

90 reviews over Camping Het Hoge Licht in het Nederlands

Fijne plek

Willy van Achteren,
7-11-2018

Fijne camping op een mooie plek. Zeer goed en netjes onderhouden, op loopafstand van het strand. Leuk speeltuintje voor de jongere kinderen en sportveld voor de wat oudere. Een gezellige zitgelegenheid bij het speeltuintje zou voor ouders geen overbodige luxe zijn.

Wat erg jammer is aan deze camping is dat de eigenaar nogal moeite heeft met het op normale wijze met zijn gasten communiceren. Doe je per ongeluk iets wat niet helemaal volgens de regels van de camping is, of wat hem niet zint, dan krijg je op niet mis te verstane wijze de wind van voren.

Deze meneer mag op cursus 'omgaan met gasten'.

marie-therese,
10-10-2018

Wij hebben heerlijk gefietst en genoten van het prachtig weer en de omgeving. Op loopafstand van de camping een makkelijk, goed begaanbare overgang naar een schoon strand met daar een leuke strandtent. De camping ligt tussen 2 mooie dorpen in, zowel Westkapelle als Zoutelande zijn 2 gezellige dorpen, veel terrasjes Grote kampeerplekken en een zeer schoon sanitair. Heel vriendelijke personeel. Al met al zeker een aanrader. Wij komen zeker nog eens terug.

De camping is zeer netjes en goed onderhouden.

Jan sanders,
23-7-2018

Mensen moeten zich op de hoogte brengen van hetgeen wat hen te wachten staat. In Nederland zijn er duinen, die moet je over kunnen, zijn er speelmogelijkheden voor kinderen, hoe zijn de revieuws over toilet en douche. Als je dit niet doet neem je mogelijk risico dat dingen tegen vallen. De camping is voorzien van diverse speelgelegenheden voor kinderen. Er zijn propere en goed onderhouden douches en toiletten. De gehele camping is netjes en honden zijn toegestaan. Wat erger is dat sommige kampeerders niet weten hoe zich te gedragen op zo’n geweldige camping en de toiletten achterlaten voor wat het is. Dit terwijl er borstels aanwezig zijn. Je kunt niet van de eigenaar verlangen dat hij na ieder toilet bezoek de wc na kijkt. De zaken worden enkele keren per dag gereinigd dat zie je ook niet overal. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Voor ons is het in ieder geval een zeer fijn verblijf van veertien dagen geweest.

Direct boeken

Geweldig schoon sanitair, grote plaatsen. Extra service van eigenaar: hij zet caravan op plaats. Vriendelijk personeel. Lekker dicht bij het strand. (Op loopafstand).

Veel gefietst. Prachtige omgeving.

Wij komen zeker terug.

Paula,
30-8-2017

Prachtige ligging vlak aan zee , alles schoon en goed bij gehouden

Verzorgde camping!!

Goele,
18-7-2017

Mooi verzorgde camping, 10 min wandelen van de zee. Naast de camping loopt een straat die wel iets geluidsoverlast met zich mee brengt.

Vanuit de camping leuke wandel en fietspaden door de duinen of in het bos.

Goede prijs/kwaliteit voor zo een verzorgde camping, De douche moet je wel met 0.50 euro/ keer betalen maar ruim voldoende warm water voor je te douchen.

Het sanitair is heel netjes, maakt niet uit welk tijdstip je ging. Het was altijd proper.

Er is geen supermarkt/ eetgelegenheid op de camping. Maar op wandelafstand is dit wel.

Kindvriendelijke camping met mooie speeltuin en veel activiteiten die samen georganiseerd worden met de campings op dezelfde straat. Ook enkele dieren op de camping. Ook was het leuk dat de auto niet bij de caravan mocht staan, maar op parking van de camping. Dit gaf wel een rustgevend/veilig gevoel.

Jammer dat je telkens voor minstens 1 week moet boeken in juli en augustus. En niet kan genieten van een weekendje weg tijdens de zomer. Bij aankomst krijg je veel info in een brochure over de omgeving.

De grasveldjes zijn ruim genoeg!

Het is een fantastische caping

Fam.P.J.van der Zouwen,
3-7-2017

Dit is een camping waar veel campingeigenaren een voorbeelt aan zouden moeten nemen.Heel vriendelijk personeel. Geweldig schoon toiletgebouw.Mooi onderhouden terrein en heel grote plaatsen voor caravan en tent. De caravan wordt bij aankomst door de eigenaar op z,n plaats gezet direct waterpas etc.

Jan en Corrie van der Zouwen,
22-6-2017

Mooie schone camping met grote plaatsen en een perfecte WiFi. Wie hier nog iets te zeuren heeft moet zijn caravan of tent direct gaan verkopen.

Leuke camping maar....

Pitou en Chris.,
5-6-2017

Het kan zijn dat er links en rechts van jou camping perceel 2 grote Campers komen te staan die heel jou zicht weg nemen en een "wonen op appartement gevoel krijgt".

Ook het gevoel van op een honden kennel te wonen, heel veel hondenpoep. Veel honden van alle soorten groot en klein loslopend en gromellend tot bijtend toe.

Fantastische camping super schoon, en kort aan zee

Henk & Anita van Raaij,
7-1-2017

Echt een camping voor jonge gezinnen, en na het hoogseizoen voor ouderen.

Zeer ruime plaatsen. De kampeerplaatsen worden prima onderhouden.

Vriendelijke eigenaren en crew. We gaan komende zomer t.m. oktober voor de het derde jaar terug. We voelen er ons thuis.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Hoge Licht in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Hoge Licht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.