Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag4°-2°
7,6

Omschrijving
Verblijven tussen de duinen in Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel in Zeeland. Hier geniet je van een uitgebreid en goed ontbijt. Je wandelt door de tuin naar het zwembad waar je uitkijkt over de duinen. Kies je voor een suite dan heb je een bubbelbad. Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel ligt in Westkapelle met het strand op 400 meter afstand.

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Zuiderduin Beachhotel voor je op een rij gezet:

1837 reviews over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel in het Nederlands

Niet slecht maar ook niet goed.

Van den H,
31-12-2018

Mooie locatie, erg gehorig hotel. Hele vriendelijke dames achter de balie en een mr.Bean achtig type die duidelijk minder vriendelijke bedoelingen had. Ontbijt is sinds de laatste keer dat we hier kwamen in kwaliteit teruggelopen. Weinig echt lekkere zaken en ook nog een kapotte koffiemachine... Weinig inventiviteit om dit op te lossen.

Gereisd met partner in december 2018

2 maal een gegronde klacht, werd niets mee gedaan.

Hans Frantzen,
2-12-2018

Uitlaatgassen van verkeerd geparkeerde auto's in onze kamer, Grote parkeerplaats waar men de auto kan parkeren maar de gasten moeten zo nodig op de N-P parkeren onder ons raam. Bij inchecken moest je het kentekennummer van je auto bij de receptie afgeven, hoe moeilijk kan het dan zijn om de foutparkeerders aan te spreken, Inkijk in onze kamer van buiten af,

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Gereisd met partner in november 2018

Wij komen terug

Annelies,
29-9-2018

Goed hotel, gastvrij personeel, fijne omgeving. Let op ....bent u niet goed ter been, er is geen lift. Boek dan een kamer beneden. Ontbijt is goed en ruim voldoende keus. Diner, niet verkeerd maar prijs kwaliteit klopt helaas niet. Erg aan de prijs en de grote eter zal hier ook niet voldoende aan hebben. In de kamer hing een vreemd luchtje, bleek van de afvoer badkamer te komen. Kamer 222. Wij komen zeker terug . Dankjewel voor jullie gastvrijheid. Kan menig hotel iets van opsteken.

Gereisd met partner in september 2018

Dafuq?

Daniël,
24-9-2018

Ouderwetse sloten, zelf alles op slot draaien. Doe je dat niet dan staat er opeens een wildvreemde jongedame in je kamer.

Gereisd zakelijk in september 2018

Genoten

Arthur Hermelijn,
11-9-2018

Schone en goed onderhouden kamer. Voortreffelijk ontbijt en diner. Schoon en verwarmd zwembad. Vriendelijke bediening. Mooi gelegen tussen de duinen. Lekker uitgerust.

Gereisd met partner in augustus 2018

Geen 4 sterren waard

Lisbeth,
19-8-2018

Wij hadden kamer met 2 aparte bedden gevraagd en ook gekregen maar om in je bed te geraken moest langs het voeteneinde of over de verwarming kruipen.

Het bed linnen was zuiver. De badkamer pover met een WC lavabootje en een kleine douche. Geen toiletgerief zoals zeep of badmutsje aanwezig !

Het eten was de eerste avond inbegrepen, het was niets bijzonders. De 2de avond was er geen plaats en moesten we meer dan een uur wachten, uiteindelijk een plaatsje. Moesten zelf na 20 min. naar menukaart vragen dan weer even lange tijd zelf iemand roepen om de bestelling op te nemen en dan en dan na nog eens 20 min. kregen we iets te eten. POVER !

Het ergste was dat gedurende de 3 dagen dat we er waren de Zo geroemde Beachclub aan het strand bezet was voor feesten en niet toegankelijk voor de hotelgasten. Leuk is dat niet !!!

Ook de bar was erg pover, gewoon Bavaria pils of een soort abdijbier ( naam ontglipt me )

Vriendelijk personeel maar werking is niet efficient. Ongeschikt voor ouderen want geen lift.

Ik kan nog veel meer vertellen maar we gaan zeker niet terug en zeker ook niet naar een ander Flecherhotel

Gereisd met partner in juni 2018

Prijs/kwaliteit-verhouding onvoldoende.

Fam. Nieuwenhuizen,
24-7-2018

We zijn hier geweest van 9 t/m 15 juli 2018 en verbleven in een familiesuite met 2 "kinderen" van 18 jaar voor de prijs van E 224,= per nacht incl. ontbijt.

Onze plus-punten: De ligging is mooi, rustig, met uitzicht op de tuin met zwembad en de duinen. Het algemene terras heeft een gezellige ligging met grote parasols en een kleine kaart (tot 17 uur!).

Onze min-punten: De tuinset op ons dakterras was verweerd, door stoel gezakt (ik weeg geen 100 kg!). Geen parasol aanwezig. De tafeltennistafel was verbogen. De jeu-de-boules-baan stond deels vol met onkruid. De kwaliteit van de tennisbaan liet te wensen over, maar hiervoor moet wel E 10,=/uur betaald worden. Een deel van het personeel was ronduit onfatsoenlijk. Er zaten haren in het eten en haren in de badkuip. Zwembadtrapje zat los. Kwaliteit van het ontbijt was matig.

Bij het uitchecken werd niet gevraagd of we een goed verblijf hadden gehad, maar werd de rekening gepresenteerd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Heel fijn verblijf met extra luxe-surprise!

peter de decker,
17-5-2018

Hadden geboekt voor één overnachting in standaardkamer. Bij aankomst werd ons door het uiterst vriendelijke receptiepersoneel gemeld dat alle standaardkamers volboekt waren en kregen we zomaar een upgrade naar een Royal Beachsuite met twee verdiepingen, bubbelbad en nog enkele extra's! Als positieve starter kon dat tellen, want onze kamer (zeg maar appartement) was echt wel prachtig. Meteen de start van een heel aangenaam verblijf. Schitterende ligging zo vlak achter de duinen en op wandelafstand van Westkapelle en Zoutelande. Werkelijk heel verzorgd driegangen diner (het enige storende hierbij was de nogal luidruchtige aanwezigheid van enkele grotere groepen, maar ja, dat is een momentopname en daar kan het hotel uiteraard niet veel aan verhelpen) en uitgebreid en verzorgd ontbijtbuffet. We maakten, gezien het feit dat er een nogal frisse wind blies, geen gebruik van het buitenzwembad, maar dat zag er ook heel geschikt uit. Uitchecke

Gereisd met partner in mei 2018

Lianne,
15-5-2018

Goed hotel met een super fijne ligging. Hotelkamer was super schoon en de bedden lagen heerlijk.

Gereisd met partner in oktober 2016

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.