Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel ****

Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel ****

Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel
Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Zuiderduin Beachhotel voor je op een rij gezet:

1825 reviews over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel in het Nederlands

Ik kijk uit naar ‘n volgend verblijf !

Marijke Boertjes, 6-2-2018

Er wacht hun ‘n super team ! Echt heel gastvrij, je voelt je er echt thuis !

Voor herhaling vatbaar !

Guy, 6-2-2018

Ligging en personeel toppie ! Minder was de geur in de kamer !

rustig gelegen aan het strand

johan van rode, 5-2-2018

gewoon goed gelegen

zalig voor te wandelen

en rust

neem wandelschoenen mee voor een wandeling over het strand en terug door de duinen en over de boulevard in Vlissingen naar Michiel de Ruyter.

Geweldig!!

Jonathan, 27-1-2018

De serves was perfect en gast vrij heid ook

Zeer zekers aan te raden

Betsie Tuit, 20-12-2017

Prima hotel. Goede ontvangst . Vriendelijk personeel. Keurige schone kamers. Geen gehorige kamers . Ontbijt was prima, vers en alles voldoende aanwezig .Locatie super. Je bent zo in de zee. Ivm verjaardag kregen we zelfs nog op kamer glas champagne .

Minpuntje.. menu kaart zou wat meer keuze moeten hebben, en wat minder duur geprijsd .

BV twaalfuurtje , borrelgarituur en kaasplankje.

Of bv lekkere broodje hamburger met friet of meer keuze broodjes belegd .

We zijn dus in het dorp gaan eten . Maar hadden liever ( als er meer mensen in restaurant waren te eten) in hotel gebleven .

We komen zekers terug . Echt prima hotel!!!

Bert S, 9-12-2017

ruimte en rust goede bediening

Heerlijke ligging zo vlak bij de zee

paulpb, 3-12-2017

Ontvangst is wat zakelijk maar correct. Dit geldt feitelijk ook voor de kamers.

Het ontbijt is ronduit uitgebreid en wordt ook goed aangevuld zodat je ook als 'late ontbijter' niet misgrijpt. Lekker vers fruit en als verrassing 'bolusbrood'.

Van het bijgeboekte diner hadden we wat meer verwacht.

Inspelen op wensen, in ons geval de hond achter laten in kamer op de dag.... Stuit op gereserveerdheid. Uiteindelijk in overleg (schoonmaakbeurt overslaan) opgelost.

Super tevreden wij komen nog terug

Marleen, 18-11-2017

Mooie grote kamer,goed bed,alles netjes en modern.Vriendelijke ontvangst en goed restaurant.

Schitterende omgeving,het uitzicht bovenop de trappen maakt het de moeite waard.

Wij komen hier nog terug voor langer dan 1 nacht.Ontbijt ook heel uitgebreid niks te kort.

Middelmatig, alles bij elkaar opgeteld.

Jeannine, 21-10-2017

Aardige ontvangst. Heerlijke familie suite met koelkastje. Slecht bed, maar dat werd opgelost met een plank eronder.

Kamers zijn zeer gehorig. En wat raar: een hotelkamerdeur die je op slot moet doen. Niet meer van deze tijd.

Twee diners volgens arrangement à €32,50 per couvert. Jaja, €2 korting. Als je een kleine eter bent is het te doen, maar wat een slechte prestatie levert het hotel hier. Gekookte wortel, geraspte wortel, wortelpuree. Een ieniemienie stukje vis. Lauw vlees. Het ontbijt is prima daarentegen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel scoort een 8.69 uit 10 op basis van 1876 reviews.