Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag12°8°
Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Zuiderduin Beachhotel voor je op een rij gezet:

1835 reviews over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel in het Nederlands

geen 2de keer hier

Hans
5-11-2018

Zeker geen 4 sterren waard hoe ze,daar aan komen is mij een vraag teken

Wij komen terug

Annelies
29-9-2018

Goed hotel, gastvrij personeel, fijne omgeving. Let op ....bent u niet goed ter been, er is geen lift. Boek dan een kamer beneden. Ontbijt is goed en ruim voldoende keus. Diner, niet verkeerd maar prijs kwaliteit klopt helaas niet. Erg aan de prijs en de grote eter zal hier ook niet voldoende aan hebben. In de kamer hing een vreemd luchtje, bleek van de afvoer badkamer te komen. Kamer 222. Wij komen zeker terug . Dankjewel voor jullie gastvrijheid. Kan menig hotel iets van opsteken.

Dafuq?

Daniël
24-9-2018

Ouderwetse sloten, zelf alles op slot draaien. Doe je dat niet dan staat er opeens een wildvreemde jongedame in je kamer.

Genoten

Arthur Hermelijn
11-9-2018

Schone en goed onderhouden kamer. Voortreffelijk ontbijt en diner. Schoon en verwarmd zwembad. Vriendelijke bediening. Mooi gelegen tussen de duinen. Lekker uitgerust.

Geen 4 sterren waard

Lisbeth
19-8-2018

Wij hadden kamer met 2 aparte bedden gevraagd en ook gekregen maar om in je bed te geraken moest langs het voeteneinde of over de verwarming kruipen.

Het bed linnen was zuiver. De badkamer pover met een WC lavabootje en een kleine douche. Geen toiletgerief zoals zeep of badmutsje aanwezig !

Het eten was de eerste avond inbegrepen, het was niets bijzonders. De 2de avond was er geen plaats en moesten we meer dan een uur wachten, uiteindelijk een plaatsje. Moesten zelf na 20 min. naar menukaart vragen dan weer even lange tijd zelf iemand roepen om de bestelling op te nemen en dan en dan na nog eens 20 min. kregen we iets te eten. POVER !

Het ergste was dat gedurende de 3 dagen dat we er waren de Zo geroemde Beachclub aan het strand bezet was voor feesten en niet toegankelijk voor de hotelgasten. Leuk is dat niet !!!

Ook de bar was erg pover, gewoon Bavaria pils of een soort abdijbier ( naam ontglipt me )

Vriendelijk personeel maar werking is niet efficient. Ongeschikt voor ouderen want geen lift.

Ik kan nog veel meer vertellen maar we gaan zeker niet terug en zeker ook niet naar een ander Flecherhotel

Prijs/kwaliteit-verhouding onvoldoende.

Fam. Nieuwenhuizen
24-7-2018

We zijn hier geweest van 9 t/m 15 juli 2018 en verbleven in een familiesuite met 2 "kinderen" van 18 jaar voor de prijs van E 224,= per nacht incl. ontbijt.

Onze plus-punten: De ligging is mooi, rustig, met uitzicht op de tuin met zwembad en de duinen. Het algemene terras heeft een gezellige ligging met grote parasols en een kleine kaart (tot 17 uur!).

Onze min-punten: De tuinset op ons dakterras was verweerd, door stoel gezakt (ik weeg geen 100 kg!). Geen parasol aanwezig. De tafeltennistafel was verbogen. De jeu-de-boules-baan stond deels vol met onkruid. De kwaliteit van de tennisbaan liet te wensen over, maar hiervoor moet wel E 10,=/uur betaald worden. Een deel van het personeel was ronduit onfatsoenlijk. Er zaten haren in het eten en haren in de badkuip. Zwembadtrapje zat los. Kwaliteit van het ontbijt was matig.

Bij het uitchecken werd niet gevraagd of we een goed verblijf hadden gehad, maar werd de rekening gepresenteerd.

Heel fijn verblijf met extra luxe-surprise!

peter de decker
17-5-2018

Hadden geboekt voor één overnachting in standaardkamer. Bij aankomst werd ons door het uiterst vriendelijke receptiepersoneel gemeld dat alle standaardkamers volboekt waren en kregen we zomaar een upgrade naar een Royal Beachsuite met twee verdiepingen, bubbelbad en nog enkele extra's! Als positieve starter kon dat tellen, want onze kamer (zeg maar appartement) was echt wel prachtig. Meteen de start van een heel aangenaam verblijf. Schitterende ligging zo vlak achter de duinen en op wandelafstand van Westkapelle en Zoutelande. Werkelijk heel verzorgd driegangen diner (het enige storende hierbij was de nogal luidruchtige aanwezigheid van enkele grotere groepen, maar ja, dat is een momentopname en daar kan het hotel uiteraard niet veel aan verhelpen) en uitgebreid en verzorgd ontbijtbuffet. We maakten, gezien het feit dat er een nogal frisse wind blies, geen gebruik van het buitenzwembad, maar dat zag er ook heel geschikt uit. Uitchecke

Lianne
15-5-2018

Goed hotel met een super fijne ligging. Hotelkamer was super schoon en de bedden lagen heerlijk.

Ik werd er misselijk van...

G. van Alem
26-3-2018

Hotel op zich goed. Erg verbolgen over hun reactie op mij zieke zus die de hele nacht gebraakt heeft en aan de diarree was. Op mijn mededeling dat wij wellicht niet op tijd konden uitchecken,omdat zij te beroerd was kwam de reactie dat het hotel vandaag volgeboekt was en dat we er toch uit moesten. Verder kwam de suggestie om haar dan maar in de lounge te zetten. Leuk zo'n spugende gast in de lounge! Kennelijk is de handel belangrijker dan de gast! Bah!

Voor herhaling vatbaar

P. Dieker
3-3-2018

Perfecte ligging dichtbij de kust.

Fijn hotel met ruime kamers. Goed, uitgebreid ontbijt.

Diner is goed van kwaliteit voor een redelijke prijs, maar ondanks dat het er niet druk was, was de wachttijd tussen de gerechten erg lang.

Buiten-zwembad gezien de tijd van het jaar niet in gebruik.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.