Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel

Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotelsterstersterster

6.5Voldoende

Nederland, Zeeland, Westkapelle

6.5Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Zuiderduin Beachhotel voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Sauna
Tonen op kaart

Verblijven tussen de duinen in Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel in Zeeland. Hier geniet je van een uitgebreid en goed ontbijt. Je wandelt door de tuin naar het zwembad waar je uitkijkt over de duinen. Kies je voor een suite dan heb je een bubbelbad. Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel ligt in Westkapelle met het strand op 400 meter afstand.

1892 reviews over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel

• 2019
    6Jacobs11-11-2019

Hotel is ok maar eten doe je hier beter niet!

Bij aanvang avondeten melden ze dat er geen enkele viskeuze meer was . Daarna 50 min wachten op hoofdgerecht . Had eend gekozen . Kwam ober zeggen dat die ook op was . Hamburger dan maar . Na 3 minuten kreeg ik toch eend . De portie was kleiner dan van een normaal voorgerecht . Denk 80 gr vlees. 2 asperges en 2 hapjes rijst. Heel teleurstellend . Toen ik er wat van zei vroeg de ober of ik dan een bord vol verwachtte.... Voor 24€ verwacht ik gewoon een normale maaltijdportie .

Gereisd met partner in november 2019

• 4Mvr. K.01-11-2019

Geen 4* waard.

Prachtige ligging. Het comfort van dit 4 Hotel viel heel erg tegen. We hadden kamer 138. De hygiëne in de badkamer was ver te zoeken. Daar alles zo klein was hingen de urinedruppels van het toilet op de handdoekdroger, op het vuilbakje en de toiletrol hing ook bijna in het toilet. Er hingen vieze druppel op de tegels in de douche en de zeepdispensers en kranen waren echt aan een grondige reiniging toe. De wastafel zat vol met barsten en scheuren in het oppervlak. Het algemene onderhoud van de kamer was minder. De matrassen waren helemaal op en de boxspring ook. Heel jammer want van een 4 verwacht ik echt wel dat deze basis goed in orde is. Bij het ontbijt werden de tafels niet afgeruimd ondanks het er echt vol zat en je dus aan een tafel met afval moest plaatsnemen.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Willy14-04-2019

Prima hotel voor zonaanbidders en strandgangers!

Heel prettig hotel, vlak achter het duin gelegen. Mooie kamer met trap naar boven waar een zitgedeelte met 2 fauteuils en een slaapbank zich bevonden en daar naast ook nog een heel mooi terras met terrasmebelen. Uitzicht was op het duin en het openlucht zwembad wat bij het hotel hoort. Slaapkamer was ruim met twee eenpersoons boxsprings, twee nachtkastjes en een bureautje met tv er boven. Tevens bevond zich hier een kledingkast. De badkamer was van alle gemakken voorzien en bevatte o.a. een ligbad, douche en toilet. Boven de aanwezige wastafel was er een grote spiegelwand gemonteerd. Kortom een totaal smaakvolle accomodatie. ‘s Morgens stond er een uitgebreid ontbijt in de vorm van een buffet voor ons klaar. Alles heerlijk vers Door de ligging van dit prettige hotel is het zeer geschikt voor strandgangers en zonaanbidders. Achter het hotel bevindt zich een trap om over het duin te komen. Op het strand is de beachclub voor een drankje.

Gereisd met partner in april 2019

• 7Marina Hendriks06-02-2019

Nooit geen dagmenu meer boeken

Geen dagmenu boeken, want de keuze is erg beperkt. We konden kiezen tussen vis en gebraden wilde gans. Wij kozen voor de gans en dat was een vergissing, want die was niet te eten. Er werd ons een alternatief aangeboden, nadat wij vertelden dat de gans niet lekker was, hier hebben we geen gebruik van gemaakt. Wij waren niet de enigste gasten, die de gans lieten staan. Een advies voor het hotel: Hou het dagmenu eenvoudig en meer variatie en zet de apartere gerechten op de à la carte kaart.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    6Van den H31-12-2018

Niet slecht maar ook niet goed.

Mooie locatie, erg gehorig hotel. Hele vriendelijke dames achter de balie en een mr.Bean achtig type die duidelijk minder vriendelijke bedoelingen had. Ontbijt is sinds de laatste keer dat we hier kwamen in kwaliteit teruggelopen. Weinig echt lekkere zaken en ook nog een kapotte koffiemachine... Weinig inventiviteit om dit op te lossen.

Gereisd met partner in december 2018

• 7Hans Frantzen02-12-2018

2 maal een gegronde klacht, werd niets mee gedaan.

Uitlaatgassen van verkeerd geparkeerde auto's in onze kamer, Grote parkeerplaats waar men de auto kan parkeren maar de gasten moeten zo nodig op de N-P parkeren onder ons raam. Bij inchecken moest je het kentekennummer van je auto bij de receptie afgeven, hoe moeilijk kan het dan zijn om de foutparkeerders aan te spreken, Inkijk in onze kamer van buiten af,

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 2Hans05-11-2018

geen 2de keer hier

Zeker geen 4 sterren waard hoe ze,daar aan komen is mij een vraag teken

Gereisd met partner in november 2018

• 9Annelies29-09-2018

Wij komen terug

Goed hotel, gastvrij personeel, fijne omgeving. Let op ....bent u niet goed ter been, er is geen lift. Boek dan een kamer beneden. Ontbijt is goed en ruim voldoende keus. Diner, niet verkeerd maar prijs kwaliteit klopt helaas niet. Erg aan de prijs en de grote eter zal hier ook niet voldoende aan hebben. In de kamer hing een vreemd luchtje, bleek van de afvoer badkamer te komen. Kamer 222. Wij komen zeker terug . Dankjewel voor jullie gastvrijheid. Kan menig hotel iets van opsteken.

Gereisd met partner in september 2018

• 7Daniël24-09-2018

Dafuq?

Ouderwetse sloten, zelf alles op slot draaien. Doe je dat niet dan staat er opeens een wildvreemde jongedame in je kamer.

Zakelijk gereisd in september 2018

• 10Arthur Hermelijn11-09-2018

Genoten

Schone en goed onderhouden kamer. Voortreffelijk ontbijt en diner. Schoon en verwarmd zwembad. Vriendelijke bediening. Mooi gelegen tussen de duinen. Lekker uitgerust.

Gereisd met partner in augustus 2018

222 tips over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel

• Bert, 10-06-2014

Flaneren op de boulevard in Zoutelande. Tal van horecagelegenheden in het dorp. uitwaaien op de Westkapelse Zeedijk. Brasserie 'De Zeezot' in Westkapelle. Bezoek eens Veere en overweeg een rondvaart vanuit dit oude vestingstadje. Een bezoek aan Deltapark Neeltje Jans is niet goedkoop maar wel de moeite waard. Kortingskaarten zijn verkrijgbaar bij het VVV.

• Travelien, 05-05-2012

Aanrader: Boek een e-bike arrangement! Met de gehuurde e-bike via Domburg (op maandag seizoensmarkt) naar Veere gefietst en de historische markt bezocht. http://www.vvvzeeland.nl

• lecomte_sylvie, 05-05-2014

Het ontbijt moet je absoluut niet missen! Er is zoveel keuze dat je tegelijkertijd ontbijten en lunchen kan!

5 vragen over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel

• Jolanda van Dongen., 30-09-2017

Beachclub

Is de beachclub in de winter (december) ook open, om iets te eten?

• Andre van Smalen, 29-05-2016

restaurantkadokaart

kunnen wij deze kaart ook bij u gebruiken voor een lunch ?

• T van Deursen, 03-01-2015

Hond

Hond toegestaan?

eric_de_corte, 10-01-2015

Blijkbaar wel want in restaurant gisteravond waren er twee aan het blaffen... persoonlijk vind ik het niet kunnen dat honden in het restaurant toegelaten zijn.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Lunchpakketten, Regionaal
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats