Sorteren

Reviews over Vlissingen

allround genieten

Bas Lokerse
    10-5-2018
    de boulevard van Vlissingen is fantastisch. Ik begin mijn wandeling bij het Nollenstrand en loop dan de boulevard af tot Michiel de Ruyter. ondertussen genieten van de scheepvaart, de zee, het strand, de terrasjes en natuurlijk een ijsje. Bij Michiel de Ruyter naar beneden langs de loodsbootjes, naar het Bellamypark. Even rust voor alweer een terras voor een drankje of maaltijd. Ook een bezoek aan de voormalige werf de Schelde is de moeite waard. zeker het museum in de voormalige verbandkamer. Een samengebald stukje geschiedenis.

Zeker voor herhaling vatbaar

sil
    9-4-2018
    Mensen zijn vriendelijk en het is heerlijk rustig en relaxed en goede restaurants en barretjes

Leuke plek voor een weekendje weg

Fred van Bergen
    21-2-2018

Fantastische boulevard, mooie binnenstad.

Ligt gunstig om Walcheren te ontdekken, Veere, Goes met een leuk centrum, Domburg en Zoutelande zijn de moeite waard om een bezoekje te brengen.

Zon, zee,wind en strand

Martin van der Berg
    20-2-2018

Zon, zee, wind en strand, dat is de korte samenvatting van zoals wij Vlissingen hebben beleefd en steeds beleven.

Met voor ons als cullinair hoogtepunt, dineren aan de Schelde in de Gevangentoren

fantatisch

j van Dijk
    26-12-2017
    jammer dat winkels niet mee gegroeid zijn
Vlissingen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 321 reviews