Vlissingen

We hebben een aantal aanbieders voor Vlissingen voor je op een rij gezet:

vakanties Vlissingen

We hebben een aantal aanbieders voor Vlissingen voor je op een rij gezet:

Reviews over Vlissingen

Gewoon doen en genieten maar!

Frans keustermans,
    14-4-2019

Mooie boulevard, mooie wandelwegen langs het strand. Gezellig dorp. Havens, sluizen, ook het verleden kan men hier ontdekken. Vestingen het 'Gevang' waar men ook lekker kan eten. De vele gezellige restaurants en wat opmerkelijk is, is de vriendelijkheid van het personeel. Resten van WOII, mini onderzeeër, Unkel Beach. Wij komen hier meermaals per jaar en dit al jaren en we ontdekken nog steeds iets nieuw. Gewoon te veel om op te noemen. Telkens weer een heerlijk ontspannend weekend. Ik zou het nog vergeten, de vrijdagmarkt is ook een aanrader.

Gereisd met vrienden in maart 2019

Gezellig mooie stad,

Lady77,
    6-4-2019

Vlissingen, geweldige stad om uit te gaan ,mooie oude gebouwen,leuke gezellige restaurants, op oudemarkt gezellig café,die 65 soorten thee schenkt en 30 soorten koffie, treintje dat op zonne energie rijdt,een aanrader,,en op verschillende plaatsen stopt enkan uitstappen ,instappen om bv, museum of iets anders, laatste zondag van de maand winkels geopend,

Gereisd met partner in maart 2019

prima kustplaats

conny,
    22-2-2019

Vlissingen is mooi gelegen op een kruispunt van 2 waterwegen, de Noordzee en de Westerschelde. De oude binnenstad is mooi opgeknapt en heeft behalve prachtige gebouwen ook leuke horeca. Aan de boulevard is het heerlijk wandelen en natuurlijk is er ook een mooi strand. Beslist een bezoek waard dit alles!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Ideaal voor een weekend weg

Lenders,
    16-1-2019

Vlissingen... een paradijs voor wandelaars, ideaal voor de hond die vrij mag rondlopen op het strand, gezellig plein met meer dan voldoende eetgelegenheden, waar kunst en geschiedenis hand in hand gaan.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Voor herhaling vatbaar.

Loes,
    10-1-2019

Was erg leuk , we zijn met de jongens naar het nu zee um geweest, dit is echt een aanrader voor de kinderen. Vooral omdat ze nu een beter beeld hebben over Michiel de ruyter. Ook het arsenaal was er leuk voor ze.om het helemaal compleet te maken zijn we nog even gaan gamen bij de carousel

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019
Vlissingen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 337 reviews