Sorteren

Reviews over Vlissingen

Fantastische aanrader.

Willem Beugelink
    9-10-2018

Na een depressie en wat tegenslagen moet je soms weg uit de ellende even heerlijk ontspannen en alles van je af gooien.

Nou dat hebben wij gedaan met een heerlijk en Super hotel in Vlissingen.

Met heerlijke zeelucht en gezellig winkelen en dan even rusten na een uit gebreide wandeling langs het strand met veel wind in het een of andere restaurant waar je de grote Zeeschepen ziet varen.

Het is gewoon een aanrader voor iedereen want ik ga er voor de 3de keer dit jaar.

Ik zou zeggen ontdek het zelf want ik vind Vlissingen een 2de Spanje met zijn schone strand.

Tot ziens en veel plezier.

fantastisch!gaan weer terug

van Maren
    12-8-2018

in vlissingen is een mooie boulevard ,je kan er heel ver wandelen,mooie fietspaden,ook zijn er veel winkels,wel in de binnestad.vanuit hotel uitzicht op de Westerschelde,de grote schepen komen heel dichtbij,prachtig gewoon.

De boulevard is de parel van Vlissingen!

Gerard van der Kooij
    24-7-2018

De boulevard van Vlissingen is qua uitzicht en beleving de mooiste van Nederland. De binnenstad van Vlissingen blijft qua sfeer echter achter t.o.v. steden als Middelburg, Goes en Zierikzee.

Heerlijk ontspannen

Frentz
    24-7-2018

Wij gaan graag naar Vlissingen voor de diversiteit die allemaal in deze plaats zit

Gaan zeker terug

Deceuninck
    8-7-2018

Vlissingen ligt aan de zee. Mooi centrum veel winkels en eetgelegenheden. Wij hebben fietsen gehuurd waar we mee naar Domburg, Middelburg, Zoutelande geweest zijn. Gaan zeker nog terug

Vlissingen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 328 reviews