• Type accommodatie

Reviews over Vlissingen

fantastisch!gaan weer terug

van Maren
    12-8-2018

in vlissingen is een mooie boulevard ,je kan er heel ver wandelen,mooie fietspaden,ook zijn er veel winkels,wel in de binnestad.vanuit hotel uitzicht op de Westerschelde,de grote schepen komen heel dichtbij,prachtig gewoon.

De boulevard is de parel van Vlissingen!

Gerard van der Kooij
    24-7-2018

De boulevard van Vlissingen is qua uitzicht en beleving de mooiste van Nederland. De binnenstad van Vlissingen blijft qua sfeer echter achter t.o.v. steden als Middelburg, Goes en Zierikzee.

Heerlijk ontspannen

Frentz
    24-7-2018

Wij gaan graag naar Vlissingen voor de diversiteit die allemaal in deze plaats zit

Gaan zeker terug

Deceuninck
    8-7-2018

Vlissingen ligt aan de zee. Mooi centrum veel winkels en eetgelegenheden. Wij hebben fietsen gehuurd waar we mee naar Domburg, Middelburg, Zoutelande geweest zijn. Gaan zeker nog terug

allround genieten

Bas Lokerse
    10-5-2018

de boulevard van Vlissingen is fantastisch. Ik begin mijn wandeling bij het Nollenstrand en loop dan de boulevard af tot Michiel de Ruyter. ondertussen genieten van de scheepvaart, de zee, het strand, de terrasjes en natuurlijk een ijsje. Bij Michiel de Ruyter naar beneden langs de loodsbootjes, naar het Bellamypark. Even rust voor alweer een terras voor een drankje of maaltijd. Ook een bezoek aan de voormalige werf de Schelde is de moeite waard. zeker het museum in de voormalige verbandkamer. Een samengebald stukje geschiedenis.

Vlissingen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 326 reviews