Hotel Fletcher De Dikke Van Dale

Hotel Fletcher De Dikke Van Dale
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher De Dikke Van Dale voor je op een rij gezet:

2191 reviews over Hotel Fletcher De Dikke Van Dale in het Nederlands

Goed, maar niet geweldig

Jan
28-2-2018

We hadden in dit hotel een nette, schone kamer met een heerlijk bed. Vriendelijk personeel. Wij hadden een voucher via veiling en werden voor het diner als vanzelfsprekend in de bistro met naar onze zin veel te harde muziek geparkeerd. Daar hoorden we pas dat er nog een restaurant was. De ober vertelde ons dat we alles van de kaart mochten kiezen zonder beperkingen. Vervolgens stonden de sauzen over de biefstuk wel op de rekening.

we hebben regelmatig in een driesterrenhotel gezeten en begrijpen niet goed waarom je bij vier sterren al die toeslagen moet betalen. Je krijgt niets meer, je betaalt alleen meer.

Fletcher De Dikke Van Dale, dikke aanrader !

P. Vossen
6-2-2018

Fletcher De Dikke Van Dale, een dikke aanrader ! We zijn hier al meerdere keren geweest en telkens perfect. Vriendelijk personeel, ruime kamer met ruime badkamer, lekker ontbijt en klasse diner. Prachtige omgeving om te fietsen en vlakbij de kust. We komen hier meerdere keren per jaar. Dus dit jaar kunnen ze ons weer verwachten !

geen aanrader

Marsany Bus
5-2-2018

Wij hadden een arrangement, met een 3 gangenmenu. Het hoofdgerecht was stoofvlees met rodekool. Aangezien mijn vriendin zwanger is, wilde ik graag weten wat voor vlees er in het stoofvlees zou zitten. De medewerker van het restaurant kwam letterlijk aanzetten met een foto van stoofvlees! Hij wist niet wat voor vlees er in zat. Dit aan een andere medewerker moeten vragen. Nadat we antwoord hadden op mijn vraag, het besluit genomen om in het restaurant te gaan eten. Hier was de ober niet erg blij mee (zelf kregen we de keuze om in de bar/bistro te eten of in het restaurant) De ober had duidelijk zijn voorkeuren, wij werden er op een chagrijnige manier wel door gelaten. Andere mensen die niet gereserveerd hadden en gewone kleren aanhadden mochten niet eten in het restaurant van de ober. Als er in totaal 100 tafels waren, waren er 3 bezet. De kamer van het hotel was prima, alleen jammer dat wanneer je in het bad lag je de niet goed schoongemaakte wc rook, met een duidelijke urine lucht. Ook hadden we in het arrangement een lokale specaliteit zitten, ook gevraagd aan de mederwerker van het restaurant. Hier wist hij niks over, dus kregen we niks. In het arrangement zat ook een fles wijn inbegrepen, na 3 keer vragen aan een medewerker van de receptie, zei ze oja, en ging een fles halen op een chagrijnige manier. Al met al wel een oké verblijf gehad maar de mederwerkers van het hotel hebben niet veel goeds gedaan.

Uitstekend verlijf zoals altijd !

LN en JM

Ligging Parkeerplaats

Grote en luxe van de kamer

Gezellig bar

Prima, we komen weer

Bo
5-2-2018

Kamer was prima, ontbijt was goed, diner was goed. Verblijf is totaal relaxed ,

Matige kwaliteit

Trix de Groot
27-1-2018

Bedden waren goed, kamer schoon. Verlichting in gehele kamer onvoldoende en in badkamer ver onder de maat. De kamer rook onfris bij binnenkomst en was continu erg warm. De donkere spiegel in de badkamer is wel 'vriendelijk' maar absoluut ontoereikend. Het aangeboden 'luxe 3-gangen diner' in het arrangement bleek een opgewarmde prak in de magnetron. Echt schandalig. De Flat TV was piepklein en hing te hoog aan de wand.

Achteruitgang

Adri en Els
8-1-2018

Zolderkamer. Slechte verlichting. Lamp boven gekleurde badkamerspiegel is echt onvoldoende. Badkamer is met douchen een compleet waterballet. Een schotje van 10 cm kan geen douchestraal tegenhouden. Iedere keer dweilen, toilettafel en vloer drijfnat. CV komt moeilijk op gang in de badkamer. En die vreselijke mengkranen van de wastafel en douche. Die werken in tegenovergestelde richting en het mengen is een ware opgaaf. Heel apart, hier is over nagedacht!

Toiletpapier is van vloeidikte. TV is op I-pad formaat en slecht (donker) beeld dat je niet kunt bijstellen.Kluis defect en kon ook na assistentie niet open.

Matrassen waren in orde. Idem het schoonmaken.

We hadden vooraf eenmaal diner arrangement geboekt à raison € 32,50 pp. Het leek nergens op. Voorgerecht was een salade met gamba’s. Wat kreeg je? Wat sla zonder dressing en 4, zeg maar grote garnalen. In het arrangement mocht je niet kiezen maar we kregen op verzoek ipv varkensvlees een stukje zalm met 5 stukjes koude biet van 2 cm lengte en een klein bolletje purée met een paar blaadjes sla. Toetje was oké. Wij waren niet de enigen die het kleine hapje ete,n zonder enige fantasie bereid, echt beneden peil vonden. Gewoon onder de maat. Wij adviseren dan ook niet bij De Dikke Van Dale te gaan eten maar bij restaurant, als je van vis houdt, in Sluis te eten. Doe dat wel vóór 5 uur. Top eten voor betaalbare prijzen.

Ook was het opmerkelijk dat het restaurant alleen voor gasten met arrangement (vaste prijs 3-gangen diner) beschikbaar was. In de kelder kon je à la carte eten.

Dat was twee jaar geleden wel anders en het eten was veel beter. De gezellige restaurantruimte was dus praktisch leeg!

Het ontbijt. Wat is dat achteruitgegaan zeg. Krenterigheid ten top. Was het twee jaar geleden een ware keuze op vier tafels, nu waren dat er twee. Beneden niveau zeker als je jezelf 4* sterren geeft.

Gekookte eieren leken op kanarie eitjes en keihard. Brood, dat jezelf moest snijden leek op beschuit. Niet smakelijk. Mini croissants die achter je kies kon plaatsen. Vleesbeleg was onsmakelijk en van een zeer goedkope kwaliteit. Melk? Ja, gesteriliseerde. Bah. Plaatselijke lekkernij als Zeeuwse bolus waren niet meer te vinden.

Dit patroon zie je bij elke Fletcher Vestiging. Zo goedkoop mogelijk in alles.

Zelfs op de badkamer hebben glazen plaatsgemaakt voor kartonnen bekers.

Zal wel het ‘vernieuwde’ verdienmodel van Fletcher zijn maar zolangzamerhand

Is Fletcher op weg naar twee sterren.

Prima hotel

Dave
5-1-2018

Prijs en kwaliteit zijn goed in balans. Vriendelijk personeel. Kamer netjes en schoon. Het hotel is ietwat gedateerd maar dat past bij het pand en omgeving. Ontbijt was ook prima. WiFi mag wel iets sneller. WiFi dekking is uitstekend maar de bandbreedte zeer laag.

Ietwat verouderd en vreemde reacties

Bart
20-12-2017

Het hotel is wat verouderd; je ziet dat het ooit vier sterren zijn geweest, maar het is wat vergane glorie. Bij het ontbijt de eerste morgen was er geen ei (noch roerei, noch gekookte eitjes). Toen ik dit ging melden, heb ik excuses gekregen (geen waardebonnetje voor een drankje of zo, maar excuses). Ik heb dit toen ook via mail gemeld aan de klachtendienst en zij hebben mij geantwoord dat 62 van de 64 producten er wel waren, dus dat wij keuze genoeg hadden. Ik heb hierop gereageerd dat het niet de kwantiteit is die telt en dat ei voor mij essentieel is bij een ontbijt. Dus mensen : als er morgen geen koffie zou zijn bij het ontbijt, heb je geen reden tot klagen, want 63 van de 64 producten zijn er. Idem voor het brood : geen brood ... geen probleem, want x (er zijn misschien 4 soorten brood, dus 60) van de 64 producten zijn er wel. Toch allemaal geen probleem dus ... Om aan 64 producten te komen, moet je volgens mij wel alle soorten jam, hagelslag, fruit tellen ... Maar met getallen bewijs je alles natuurlijk!

Na vele jaren te gast nu de laatste keer

Hilde
6-11-2017

Heel kleine kamer met tussendeur naar de andere kamer, hierdoor gans de nacht geen oog dicht gedaan door het snurken van de buren. Bed stond tussen twee muren waar je langs achter moest inkruipen. Badkamer was heel groot maar ook heel koud en niet warm te krijgen.

Ontbijt was ronduit slecht, weinig keus en aanvullen deden ze bijna niet. Vroeg je iets moest je heel lang wachten voor ze aanvulden. Wij komen al enkele jaren maar zien het elk jaar achteruit gaan. Na deze nacht hebben we er genoeg van en gaan we op zoek naar een ander hotel in Sluis want we vinden het een geweldig stadje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher De Dikke Van Dale in Sluis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher De Dikke Van Dale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher De Dikke Van Dale scoort een 8.26 uit 10 op basis van 2208 reviews.