Weer vandaag2°-3°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher De Dikke Van Dale voor je op een rij gezet:

2198 reviews over Hotel Fletcher De Dikke Van Dale in het Nederlands

Heerlijk genoten

Dhr Wouters,
10-1-2019

Ruime schone kamers, vriendelijk personeel en een heerlijk diner!!

We hebben zowel in het restaurant als de bistro gegeten en allebei de keer top.

Hier komen wij nog terug.

Gereisd met partner in januari 2019

Nooit meer

Kelly dobbelaere,
10-1-2019

Geen aanrader!!!op onze kamer hebben we 2 dagen geen tv gehad maar wel moeten betalen , in onze kamer onder bed speelgoed en allerlei vuile dingen van andere personen voor ons , buiten overal sigaretten op de grond voor de deur ,avonds gaan we gaan eten i het restaurant 34euro pp en het was zeker uit de microgolf ,het gemakkelijkste dat je kon vragen waren mosselen en deze zelf krijg je niet uit de schelp,normaal zet ik nooit negatief commentaar maar het was een blunder en jammer want je kan er een mooi hotel van maken

Gereisd met partner in januari 2019

Nooit meer!!

Lianne Verhaar,
11-12-2018

Wij hadden een bon voor overnachting, met een diner erbij. We hadden gerechten besteld waarvan ingrediënten op waren (bleek na het serveren pas). En kregen hierdoor andere gerechten dan besteld. Wel nog een rekening van 30 euro mee gehad.

Onze klacht bij de receptie neergeleg, moest uiteraard bij de manager neer gelegd worden. Bij het uitchecken zouden we er meer over te horen krijgen.

Bij het uitchecken wist de receptioniste er niks van af, en zou mij later contacten als ze de manager had gesproken.

S middags een mail, de bon was niet van fletcher, er zou geen gehoor komen aan onze klacht.

Maar wel een nacht bij geboekt, 30 euro in dat flut restaurant uitgegeven.

Achteraf hadden we dit nooit moeten doen!!

Gereisd met partner in november 2018

Hotels.nl

Verwacht geen luxe. Basic maar was ook niet duur.

Restaurant was niet zo goed, weinig aanbod en niet alles wat op de kaart stond kon men kiezen. Slechts 1 persoon voor de bediening van 21 couverts. Die persoon had blijkbaar weinig ervaring.

Vlees en wortelen waren koud. De paling in het groen was heel lekker.

Ontbijt was uitgebreid en in orde. Hygiëne kan beter. Heel vuile lift, veel te weinig verlichting in het hotel. Zowel de gang, het restaurant, de kamers. In de badkamer kan men zich niet deftig maquilleren/scheren, LED verlichting plaatsen?

Personeel aan de receptie was heel vriendelijk.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Loos brandalarm

Sanders Cjj,
5-7-2018

Tijdens ons verblijf op 29/30 juni ging midden in de nacht het brandalarm af, iedereen in de gang, branddeuren dicht.

Het bleek later loos alarm, maar geen enkele follow-up van de nachtportiers.

Dus maar raden wat het was en letten op een eventuele brandgeur.

Conclusie volstrekt onder de maat dit gedrag.

De rest was gemiddeld.

Gereisd met partner in juni 2018

Een feestje om zo verwend te worden!

Fitters,
30-6-2018

Voor de zoveelste keer te logeren in de “Dikke van Dalen” is een feest, we komen niet voor niets steeds weer terug! Restaurant en het eten was verrrassend vernieuwd, personeel onveranderd vriendelijk en de kamer die we graag wilde beschikbaar. Mocht u een min-puntje op prijs stellen, de broodjes bij het ontbijt zouden wat knapperiger kunnen en verder was alles perfect. Wij hopen nog vele malen naar deze vriendelijke en mooie plek terug te keren. Ook geweldig om dicht on de buurt van veel mooie steden en stranden te verblijven

Gereisd met partner in mei 2018

eens maar nooooit weer

Gerard B,
      22-6-2018

eind mei 5 dagen geboekt om zeeland te zien.Op de site een mooi statig hotel, 4 sterren.

Meteen na aankomst vroegen wij ons af waar wij terecht gekomen waren. Oud afgetrapt gebouw, bruin, vies waar de laatste 20 jaar niets aan gedaan is. Receptie onverschillig/ onvriendelijk. Wij hadden een luxe kamer geboekt en die was ruim genoeg, maar geheel gedateerd. Alles was oud, bruin gordijnen kapot en mini balkon.

Badkamer had alleen vloeibare zeep en niets meer(nog steeds 4 sterren?)

Ontbijt was minimaal. 1 personeels lid in de hele ontbijzaal. Iets bestellen was niet mogelijk en het roerei, van dat poeder spul, was niet om aan te zien. Bijna alles was constant op en als je om bijvullen vroeg, werd je toch vies aangekeken.

Wilde je op het terras een kopje koffie, moest je wachten tot 3 uur want eerder was niet mogelijk.Elke ochtend om 7.30-7.45 vertrokken de engelse werklieden met hun dieselbusjes, dus lawaai.Zonder bonnen de hoofdprijs beta

Gereisd met partner in mei 2018

Goed, maar niet geweldig

Jan,
      28-2-2018

We hadden in dit hotel een nette, schone kamer met een heerlijk bed. Vriendelijk personeel. Wij hadden een voucher via veiling en werden voor het diner als vanzelfsprekend in de bistro met naar onze zin veel te harde muziek geparkeerd. Daar hoorden we pas dat er nog een restaurant was. De ober vertelde ons dat we alles van de kaart mochten kiezen zonder beperkingen. Vervolgens stonden de sauzen over de biefstuk wel op de rekening.

we hebben regelmatig in een driesterrenhotel gezeten en begrijpen niet goed waarom je bij vier sterren al die toeslagen moet betalen. Je krijgt niets meer, je betaalt alleen meer.

Gereisd met partner in februari 2018

Fletcher De Dikke Van Dale, dikke aanrader !

P. Vossen,
      6-2-2018

Fletcher De Dikke Van Dale, een dikke aanrader ! We zijn hier al meerdere keren geweest en telkens perfect. Vriendelijk personeel, ruime kamer met ruime badkamer, lekker ontbijt en klasse diner. Prachtige omgeving om te fietsen en vlakbij de kust. We komen hier meerdere keren per jaar. Dus dit jaar kunnen ze ons weer verwachten !

Gereisd met partner in februari 2017

geen aanrader

Marsany Bus,
      5-2-2018

Wij hadden een arrangement, met een 3 gangenmenu. Het hoofdgerecht was stoofvlees met rodekool. Aangezien mijn vriendin zwanger is, wilde ik graag weten wat voor vlees er in het stoofvlees zou zitten. De medewerker van het restaurant kwam letterlijk aanzetten met een foto van stoofvlees! Hij wist niet wat voor vlees er in zat. Dit aan een andere medewerker moeten vragen. Nadat we antwoord hadden op mijn vraag, het besluit genomen om in het restaurant te gaan eten. Hier was de ober niet erg blij mee (zelf kregen we de keuze om in de bar/bistro te eten of in het restaurant) De ober had duidelijk zijn voorkeuren, wij werden er op een chagrijnige manier wel door gelaten. Andere mensen die niet gereserveerd hadden en gewone kleren aanhadden mochten niet eten in het restaurant van de ober. Als er in totaal 100 tafels waren, waren er 3 bezet. De kamer van het hotel was prima, alleen jammer dat wanneer je in het bad lag je de niet goed schoongemaakte wc rook, met een duidelijke urine lucht. Ook hadden we in het arrangement een lokale specaliteit zitten, ook gevraagd aan de mederwerker van het restaurant. Hier wist hij niks over, dus kregen we niks. In het arrangement zat ook een fles wijn inbegrepen, na 3 keer vragen aan een medewerker van de receptie, zei ze oja, en ging een fles halen op een chagrijnige manier. Al met al wel een oké verblijf gehad maar de mederwerkers van het hotel hebben niet veel goeds gedaan.

Gereisd met partner in januari 2018

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher De Dikke Van Dale in Sluis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher De Dikke Van Dale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.