Sluis

Reviews over Sluis

Heerlijk genoten

Dhr Wouters,
    10-1-2019

Ruime schone kamers, vriendelijk personeel en een heerlijk diner!!

We hebben zowel in het restaurant als de bistro gegeten en allebei de keer top.

Hier komen wij nog terug.

Gereisd met partner in januari 2019

Peter van der Berg,
    7-1-2019

Wij ( mijn vrouw en mijn blindengeleidehond ) hadden een kamer voor twee nachten geboekt bij Hotel Rivers in Sluis. Het is een hotel met prachtige kamers, het is er schoon, ruime douch met toilet, en wat mijn vrouw prettig vond is dat de wastafel in de kamer zit. Zo heb je als je gedoucht hebt geen beslagen spiegels. De inrichting van de kamer is gezellig en warm. Overals voldoende wandcontactdozen, en ze zitten op de juiste plaats. Het bed is heerlijk comfortabel , het uitzicht geweldig. Je loopt het hotel uit en zo het restaurant in met prachtig verwarmt terras. De menukaart is compleet, we hebben er twee maal gegeten en de kwaliteit is perfect. Het ontbijt is ruim en altijd voldoende, ook al eet je later.

Wat ons opviel is dat het personeel zeer vriendelijk en attent is. Daar kan menig horecagelegenheid een voorbeeld aannemen. En dit geld ook voor de rest van de bevolking in Zeeuws Vlaanderen. Overal waar je komt zijn de mensen zeer

Gereisd met partner in januari 2019

10 op 10

Marielle Spooren,
    12-11-2018

Mooie camping vriendelijke mensen. Een oase van rust. Heel gemoedelijk en hond vriendelijk. Mooie locatie met een prachtige omgeving voor ieder wat wils. Nette sanitair en ze staan altijd klaar boor je ajs je ze nodig hebt. Heb er een seizoensplaats pm te proberen maar was zo goed dus weer geboekt voor volgend jaar. Paul en wilma bedankt!

Gereisd met partner in juli 2018

Heel goed bevallen.

Albert Strijker,
    21-10-2018

Mooie locatie, kleinschalig dus niet massaal, vriendelijke eigenaren, heerlijk ontbijt.

Gereisd met partner in oktober 2018

Wij vonden het echt super.

Jacco Jacco Ansmink,
    7-9-2018

De gerenoveerde kamers zijn echt super gaaf. Jong stel die er iets moois van wil maken en dat kost tijd. Als je kijkt wat ze nu al hebben gerealiseerd dan is dat prachtig. Nieuwe kamers, nieuwe serre, nieuw terras, goed eten dus ze zijn goed bezig. Wij wensen Jeroen en Marielle heel veel succes en we komen zeker een keer terug :-)

Gereisd met partner in september 2018
Sluis scoort een 8,3 uit 10, op basis van 708 reviews