Reviews over Sluis

Helemaal goed!

Peter de Vries
    14-11-2018

Voor de 3e keer in Sanders de Paauw verbleven. Het hotel is erg verbeterd de afgelopen jaren. Wij verbleven in een budget kamer. Prima kamer voor het geld. Bedden waren erg goed en in de badkamer was de vaste douche vervangen voor een regendouche. Wat een verheerlijking is dat! Wij komen zeker terug!

Peter
    13-11-2018

Hele mooie kamers. Ontbijt meer dan voldoende en goed.

Locatie in erg gunstig. Direct aan de rand van het stadje waardoor je lopend zo bij alle winkeltjes bent. Voldoende parkeergelegenheid. En erg vriendelijke personeel!

Voor ons echt een plek om terug te komen.

10 op 10

Marielle Spooren
    12-11-2018

Mooie camping vriendelijke mensen. Een oase van rust. Heel gemoedelijk en hond vriendelijk. Mooie locatie met een prachtige omgeving voor ieder wat wils. Nette sanitair en ze staan altijd klaar boor je ajs je ze nodig hebt. Heb er een seizoensplaats pm te proberen maar was zo goed dus weer geboekt voor volgend jaar. Paul en wilma bedankt!

Heel goed bevallen.

Albert Strijker
    21-10-2018

Mooie locatie, kleinschalig dus niet massaal, vriendelijke eigenaren, heerlijk ontbijt.

Wij vonden het echt super.

Jacco Jacco Ansmink
    7-9-2018

De gerenoveerde kamers zijn echt super gaaf. Jong stel die er iets moois van wil maken en dat kost tijd. Als je kijkt wat ze nu al hebben gerealiseerd dan is dat prachtig. Nieuwe kamers, nieuwe serre, nieuw terras, goed eten dus ze zijn goed bezig. Wij wensen Jeroen en Marielle heel veel succes en we komen zeker een keer terug :-)

Sluis scoort een 8,3 uit 10, op basis van 708 reviews