Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust

Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust
8,2

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Strandpark De Zeeuwse Kust voor je op een rij gezet:

202 reviews over Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust in het Nederlands

• Activiteiten8
  • Onderkomen7

We hadden de Jutter deze was erg leuk maar breng goede tuinkussens mee want die zijn er niet. Deze zijn weggehaald omdat mensen ze buiten lieten liggen ook na vragen niet gekregen. Als rugpatient niet handig. Steigerhout in meubels erg leuk maar zit is kort en zonder kussen niet te doen. Bedden waren prima, simpele goede douche en compleet met afwasmachine. Verder is het een zeer schoon park met leuk restaurant en bar en simpele winkel wel beleg en broodjes en wasmiddel en dergelijks maar geen vlees of groente. Maar de Plus zit op twee km in Scharendijke met zeer uitgebreid assortiment. Aanrader dus

Prachtig park met geweldige service, aanrader!

Fam. Kielman
8-6-2018
  • Onderkomen9

Wij waren er met onze hond. Eerste chalet viel wat tegen, bedden doorgezakt. Dag erop gemeld en we mochten meteen kiezen uit andere chalets. Heerlijke vakantie gehad, zeer goede service dus, mooi park en zo bij de zee. Wij komen zeker nog eens terug!

Top vakantie gehad!

Familie Wisse
2-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij hebben absoluut genoten met onze dochter.

Het park bied veel faciliteiten voor de kids en in het restaurant kan je heerlijk eten. Complimenten aan de kok. Verder het personeel ook erg vriendelijk en behulpzaam.

Het was onze eerste keer hier maar zeker niet de laatste keer. Ook een mooi chalet waar we in verbleven.

Geweldig!

Familie F.
    30-4-2018
    • Onderkomen8

Wij hebben een fantastisch verblijf gehad. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Er was een leuk animatie team aanwezig waar de kinderen van hebben genoten! Het personeel probeert er ook alles aan te doen om de gasten alles naar wens te maken. Kortom wij hebben genoten van een heerlijke vakantie! Oh en bijna vergeten, wat een mooie locatie! Ideaal ! Je staat binnen enkele minuten met je voeten in het zand! Heerlijk, het ultime vakantie gevoel!

Héérlijk!

D.Patty
    3-3-2018
    • Onderkomen9

Wij zijn al verschillende keren op dit park geweest zowel in huuraccommodaties als op staplaatsen met privé sanitair en in het hotel. Het is altijd alleen maar super fijn geweest wel of geen mooi weer. De ontvangst is altijd goed en vriendelijk. De accomodaties zijn mooi en schoon. Sta plaatsen met privé sanitair zijn wat klein maar ja dan heb je wel de luxe die je wil!

Over het park verspreid staan haltes waar het animatietreintje langs komt om de kinderen op te halen. Altijd gezellig! Onze zoon houdt niet van knutselen maar nam toch vaak het treintje, danste mee en kwam dan weer terug. Naast knutselen waren er vele activiteiten die hij wel leuk vond zoals een djembé workshop!

Mooie parkwinkel waar ze alles hebben. Restaurant met bioscoop ideaal! Het enige minpuntje wat ik zou kunnen noemen is dat je wat verder van het dorp af zit maar dat is met een fiets geen probleem! Top dus!

Prachtige camping waar je meer dan een keer naar t

Louis van Beek
    29-1-2018
    • Onderkomen10

Erg leuke camping dicht aan zee receptie erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Ondanks dat het een camping is waar honden mogen komen er helemaal geen last van gehad.

• Activiteiten8
    • Onderkomen9

Dit park is tot in de puntjes verzorgd. Zelf verbleef ik met man en kind in de babysuite van het hotel. De gemeenschappelijke ruimte waarin de speelkamer, mini bioscoop en restaurants zitten is erg gezellig ingericht en het personeel en eten is erg goed! Het kleine winkeltje is ook van alle gemakken voorzien. Wij waren hier 2 nachten met oud en nieuw en het park was vuurwerkvrij en dit was ook echt zo! Geen vuurwerk gehoord.

De Babysuite is ook erg gezellig en van alle gemakken voorzien, commode babybed, box etc. had alleen graag nog een kinderstoel gehad in de babysuite.

En als ik dan echt op zoek moet naar een minpuntje is het de automatische sensor in de douche vond ik wat vervelend, stond dan even een paar seconde in het donker te douchen en dat er geen verwarming was en dat de warmte uit de airco moet komen. Persoonlijk vind ik dat geen fijne lucht en het duurt ook erg lang om de grote ruimte warm te krijgen.

Top park, top faciliteiten, kom hier graag nog een keer terug!

Heerlijk rustgevend vlakbij het strand

Lejla
    27-9-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen7

Ruim en schoon duinhuis, wel gehorig. Mooi park op een mooie en rustige locatie. Wel prijzig.

Geweldig!

Familie H.
    29-8-2017
    • Onderkomen9

Een heerlijke rustgevende camping. Wij hadden een chalet geboekt. De chalets staan in mooi aangelegde straatjes met genoeg privacy bij elk huisje, erg handig met kinderen. Je loopt zo vanaf de camping het rustige strand op.

Het receptie team verdient een pluim. Vooral de dame met de bril, hoe enthousiast kun je zijn :)

Het restaurant en de lunchkaart vonden wij top, vooral de tapasplank. Je moest de bediening wel constant blijven vragen om een drankje (en om de menukaart), beetje jammer.

We hebben het heerlijk gehad en komen zeker nog een keer terug!

nooit meer wat een saaie camping

Fam. Skledar
    21-8-2017
    • Activiteiten3
    • Onderkomen7

Het chalet was keurig netjes het park mooi ruim opgezet. zwembad is keurig netjes schoon maar erg klein met weinig zitjes en mis ik horeca want na 1 uur zwemmen heb je het wel gezien. Restaurant en cafe zijn heel netjes, smaakt goed en de prijzen zijn goed. Speeltuinen buiten erg leuk voor de kinderen. Boven kun je spelen op 2 computers die zijn prima, de tafelvoetbaltafels zijn beide kapot. Voorbeeld: kinderdisco in het zwembad waar duidelijk staat aangegeven van 6-11 jaar, wat denk je vol met mensen en kleine kinderen dus de muziek was niet te horen en er is ook niemand die er wat van zegt wat dus uitliep in een korte ellende 10 min in het water en zoonlief wou er alweer uit want het was een babydisco. Er is geen toezicht in het zwembad!! ook niet overdag. Het is er totaal niet gezellig en na 19.00 doodstil en saai. Voor ons nooit meer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust scoort een 8.17 uit 10 op basis van 218 reviews.