Vakantiepark
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag9°6°

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen8,4

Omschrijving
Met het hele gezin naar Strandpark de Zeeuwse Kust in Renesse. De kinderen worden opgehaald met het treintje en naar de animatie gebracht. Of zij vermaken zich in het zwembad met piratenschip of de bioscoop. Kun jij heerlijk dineren in de bistro of de pizzeria. Ook honden zijn hier welkom. Het strand bevindt zich op loopafstand.

We hebben een aantal aanbieders voor Strandpark De Zeeuwse Kust voor je op een rij gezet:

230 reviews over Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust in het Nederlands

Zeer goed 10/10

Berens Gerard,Wolters Manuela,
17-3-2019
  • Onderkomen10

Dit is een ongelooflijke gezellige camping,we zijn zeer tevreden en het is hier zonder twijfel Top.

Gereisd met partner in maart 2019

Top

Meeus,
9-3-2019
  • Onderkomen10

Alles was top,zwembad,kinderanimatie,speeltuinen,eten komen zeker terug

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019
^Vanity Strandpark De Zeeuwse Kust, Receatiemedewerkster, 14-3-2019

Beste Meuus,

Bedankt voor uw positieve review! Leuk om te lezen dat jullie een goed verblijf bij ons hebben gehad. We hopen jullie nogmaals bij ons te mogen begroeten.

Wij komen zeker terug !

Ann Van de Cruys,
24-2-2019
  • Onderkomen10

Al van in het begin een zeer goed gevoel tijdens ons contact voor de boeking van ons weekend met de camper. Dit werd bij aankomst op de camping duidelijk bevestigd door de vriendelijke ontvangst in een leuke omgeving. Ideale ruime camperplaats met zeer verzorgd sanitair. Restaurant Strand Cafe DOK is een absolute aanrader qua service, gezelligheid en lekker eten.

Gereisd met partner in februari 2019

Direct boeken

Top vakantie in een vakantiechalet

Wil,
6-2-2019
  • Onderkomen10

Wij zijn vaker naar de camping geweest en nu hebben we een keer een chalet geboekt. Dit is super bevallen! De faciliteiten zijn erg leuk op het park, het strand is erg dichtbij. De huisjes vonden wij ook modern ingericht en luxe.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Zijn er nu 2 jaar achtereen fantastisch gehad.

Edo van Veldhuijzen,
3-2-2019
  • Onderkomen9

Met de camper, niet besproken , wanneer van beide kanten schikkelijk dan wordt er alles aan gedaan om het fantastisch te hebben.

Gereisd met partner in september 2018

Top!!

Arieke,
27-1-2019
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Heerlijke plek! Vlak bij het strand, ruime plekken, warm en schoon sanitair, gezellig centrumgebouw met zwembad en open haard om een drankje bij te doen. Al vele malen geweest, vriendelijk personeel en je voelt je welkom. Je bent er echt even uit!

Gereisd met partner in december 2018

Nooit meer!

Nancy,
15-1-2019

We kwamen dit jaar voor de 3e keer. Hadden een campingplaats zonder sanitair, omdat het jaar ervoor het sanitair super schoon was. Nou dit jaar is ons dat vies tegen gevallen!! Alles was vies, zelfs een paar keer bij receptie geweest, maar deden er niet veel aan. Er waren ook heel veel kinderen ziek, het Noro-virius was duidelijk aanwezig. Maar camping deed er niets aan. Zeer slechte wifi, geen tv aansluiting, omdat wij geen digitale tv bij hadden, wasmachine die heel de weken kapot was, slecht restaurant, zwembadwater was gewoon echt groen. Kinderen konden niet zwemmen. Als je naar huis gaat krijg je vriendelijk een blik met koeken mee naar huis als afscheidscadeau. Bij thuiskomst zien we dat ze al een maand over datum zijn. Dit alles nogmaals via mail door gegeven. Kregen een gratis weekend aangeboden om alles goed te maken. En wat denk je als we aankomen weten ze niet eens wie wij zijn en chalet was ook echt smerig!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Tot in de puntjes geregeld

Pauline,
30-12-2018
  • Activiteiten10

Weer een heerlijke vakantie gehad op een plek met Prive sanitair. Wij komen hier al vanaf 2010. Eerst met de kinderen in het hoogseizoen, nu ze volwassen zijn met ons tweeen en hond in laagseizoen. Alkes is schoon en netjes. Ze letten op details, bijvoorbeeld in het Prive sanitair ligt een schoonmaak pakket met afwasborstel, etc. Ook kregen we een blik met koeken. In de algemene sanitaire ruimtes zijn vaatwassers die je gratis kan gebruiken. Echt een topcamping! Ook voor de hond.

Gereisd met partner in december 2018

Top adres

Hendrik,
27-11-2018
  • Activiteiten9

Samen met ons team een weekend verbleven in het hotel. We hebben van alle faciliteiten gebruik mogen maken en zijn top verzorgd van eten tot activiteit. Een prachtig sfeervolle stek en ideaal voor ons gezelschap. Dank!!

Gereisd met vrienden in november 2018

We hebben genoten!

Van lemmens,
18-9-2018
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten9

Heerlijk park relaxte sfeer en genoeg te doen ook in het naseizoen. Er was in de werkenden nog animatie voor de kids wat erg leuk was is dat ze met een treintje over het park rijden om de kindjes op te halen en naar de animatie gaan.ook het restaurant was open en lekker gegeten.

Wel vooraf reserveren camping was nog volgeboekt.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.