Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust

Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust
8,2

• Activiteiten8,3
  • Onderkomen8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Strandpark De Zeeuwse Kust voor je op een rij gezet:

221 reviews over Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust in het Nederlands

Met jonge kinderen

We hebben genoten!

Van lemmens
18-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Heerlijk park relaxte sfeer en genoeg te doen ook in het naseizoen. Er was in de werkenden nog animatie voor de kids wat erg leuk was is dat ze met een treintje over het park rijden om de kindjes op te halen en naar de animatie gaan.ook het restaurant was open en lekker gegeten.

Wel vooraf reserveren camping was nog volgeboekt.

5 sterren... hoe dan...?

familie
11-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

Geen idee waar die 5 sterren vandaan komen. Het peuterbad buiten is vreselijk smerig.( het water is groen van alg, een scheur in de rand, er fietsen kinderen doorheen en mensen laten hun hond erin)binnenbad oké.In het restaurant en snackbar erg jong en onervaren personeel. Ze komen nauwelijks een bestelling opnemen en je moet er erg lang op wachten. Ze missen daar duidelijk een Horecamanager. Achter de bar rommelig, nieuwe voorraad dozen wat maar blijft staan) verschillende keren wezen lunchen. Na 20 min wachten hebben we zelf uiteindelijk maar een menukaart gepakt.

Ook de inventaris van onze chalet was niet compleet. En het huisje was niet helemaal schoon. Het speelgedeelte binnen (de huisjes) zijn zeer slecht verlicht en je kan de spelletjes in de huisjes daardoor niet spelen. De ligging is wel perfect. Je loopt zo naar het strand en ook het dorpje is gezellig met leuke winkeltjes. Voor zoveel sterren verwacht je dit gewoon niet.

Prima camping, niet top

AD
21-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Dit jaar wilden we een strandvakantie en vooral vanwege de geweldige ligging gekozen voor de Zeeuwse Kust. De ontvangst bij de receptie viel een beetje tegen. Het geeft je een goed gevoel als er in ieder geval "prettig verblijf" wordt gewenst maar dat zat er niet in. Campingplek was lekker ruim en stukje kunstgras handig voor onder de luifel. Sanitairgebouw was hartstikke netjes. De snackbar was een tegenvaller . Een benauwde lucht (oud vet?) en niet echt schoon. Restaurant gedeelte daarentegen heel gezellig en prima eten. Het personeel is erg jong en kan wel wat instructies op het gebied van klantvriendelijkheid gebruiken. Zwembad prima in orde. De hoge prijs zit hem duidelijk in de ligging van het park want het is bijv. duurder dan de beerze bulten en dat is kwa camping echt wel een paar stappen hoger. 2 weken prima vermaakt maar volgend jaar kijken we verder. Bij het uitchecken kon er ook geen tot ziens vanaf dus vooruitziende blik.

Geweldig!

Gabriella
17-8-2018
  • Onderkomen10

Super vakantie gehad hele vriendelijke mensen en gezellig personeel, iedereen groet vriendelijk en alles is top schoon!!!

Top vakantie

Engelina
16-8-2018
  • Onderkomen10

Heel mooie camping! Leuke animiatie, dichtbij het strand en alles nieuw. Het zwembad was vooral een groot succes.

Fantastische vakantiebestemming in mooi Zeeland.

Erik Schreuders
14-8-2018
  • Onderkomen10

Al enige jaren verblijven wij gedurende het voorjaar op Strandpark de Zeeuwse Kust. Dit strandpark ligt op een steenworpafstand van de duinen, het strand en uiteraard de zee. Wat dit park bijzonder maakt is de mengeling van strandhuisjes, luxe tenten, een hotel, maar ook een camping. Dit maakt het gezelschap wat op dit strandpark verblijft leuk en divers. Zelf verblijven wij op de camping waar wij een comfortplaats hebben, met privé sanitaire voorzieningen, helemaal top. Het park heeft een opzet waarbij de look & feel kleinschalig en familiar blijft maar werkelijk alle voorzieningen zijn aanwezig. Een toprestaurant, een Italiaans restaurant, een zwembad met veel speeltoestellen, en een chill- en barvoorziening die prachtig zijn ingericht. Ook voor kids is dit strandpark ook een ideale bestemming, met veel animatie voor alle leeftijden. Wij komen al menig jaartjes hier en ik zou eenieder aanraden dit park ook te komen ervaren.

Super vakantie gehad!

Ben
13-8-2018
  • Onderkomen10

Wij zijn net terug van onze vakantie aan de Zeeuwse Kust. Wij hebben heerlijk genoten met ons gezin. De kinderen hebben veel gezwommen en hebben aan veel activiteiten deelgenomen bij het animatieteam.

Ze hebben 2 restaurants waar we beide heerlijk hebben gegeten.

Wij hebben bij vertrek direct geboekt voor volgend jaar!

Hoe komen ze aan 5 sterren?

Miep1977
5-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen5

Goed; dichtbij het strand

Sanitair niet schoon, koude douche met altijd bossen haar in het putje. Keurig hygiëne pompje bij de toiletten maar helaas nooit gevuld.

Zeer onervaren personeel dat absoluut niet goed aangestuurd wordt.

Kwaliteit van het eten prima maar zeer slechte bediening!

Dit ligt niet aan het jonge personeel zelf maar ze moeten begeleid, ingewerkt en aangestuurd worden.

De reis was geweldig prachtig mooi

Mevr Luijendijk
4-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Tismo is een leuk dorp waar we 4 nachten zijn geweest het hotel was goed alleen het diner moet nog wat aan worden gedaan daar zijn ze niet op voor bereid

Hier moet nog veel worden geleerd

Ben
4-8-2018

Prijs kwaliteit verhouding ligt helemaal uit elkaar 67 euro om een nachtje te staan met de camper is absurd hoog zeker vergeleken met gelijkwaardige parken waar je tussen de 20/30 euro betaald.

Het restaurant is gewoon weg een aanfluiting worden twee carpaccio de een met mooi rood helder de ander lelijk verkleurd vlees wat er gewoon vies uitzag.

Een brochette van runds werd koud net als de groenten uitgeserveerd.

Een nieuwe ging niet meer dat was de laatste werd er gezegd kreeg meer het vermoeden omdar het tegen negen uur liep dat men er geen zin in had.

Wilde een flesje wijn bestellen en vraag dan altijd van te voren waar men de wijn bewaard ivm temperatuur, er is gezegd op kamertemperatuur want deze staat hier gewoon bij de bar, op dat moment was het zeker dertig graden bij de bar.

Dus niet besteld, loop je het restaurant uit staat er een levens grote wijnkast wel is waar voor kwart gevuld.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.