Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust

Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust
8,2

• Activiteiten8,3
  • Onderkomen8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Strandpark De Zeeuwse Kust voor je op een rij gezet:

234 reviews over Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust in het Nederlands

Top vakantie

Engelina
16-8-2018
  • Onderkomen10

Heel mooie camping! Leuke animiatie, dichtbij het strand en alles nieuw. Het zwembad was vooral een groot succes.

Fantastische vakantiebestemming in mooi Zeeland.

Erik Schreuders
14-8-2018
  • Onderkomen10

Al enige jaren verblijven wij gedurende het voorjaar op Strandpark de Zeeuwse Kust. Dit strandpark ligt op een steenworpafstand van de duinen, het strand en uiteraard de zee. Wat dit park bijzonder maakt is de mengeling van strandhuisjes, luxe tenten, een hotel, maar ook een camping. Dit maakt het gezelschap wat op dit strandpark verblijft leuk en divers. Zelf verblijven wij op de camping waar wij een comfortplaats hebben, met privé sanitaire voorzieningen, helemaal top. Het park heeft een opzet waarbij de look & feel kleinschalig en familiar blijft maar werkelijk alle voorzieningen zijn aanwezig. Een toprestaurant, een Italiaans restaurant, een zwembad met veel speeltoestellen, en een chill- en barvoorziening die prachtig zijn ingericht. Ook voor kids is dit strandpark ook een ideale bestemming, met veel animatie voor alle leeftijden. Wij komen al menig jaartjes hier en ik zou eenieder aanraden dit park ook te komen ervaren.

Super vakantie gehad!

Ben
13-8-2018
  • Onderkomen10

Wij zijn net terug van onze vakantie aan de Zeeuwse Kust. Wij hebben heerlijk genoten met ons gezin. De kinderen hebben veel gezwommen en hebben aan veel activiteiten deelgenomen bij het animatieteam.

Ze hebben 2 restaurants waar we beide heerlijk hebben gegeten.

Wij hebben bij vertrek direct geboekt voor volgend jaar!

Direct boeken

Hoe komen ze aan 5 sterren?

Miep1977
5-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen5

Goed; dichtbij het strand

Sanitair niet schoon, koude douche met altijd bossen haar in het putje. Keurig hygiëne pompje bij de toiletten maar helaas nooit gevuld.

Zeer onervaren personeel dat absoluut niet goed aangestuurd wordt.

Kwaliteit van het eten prima maar zeer slechte bediening!

Dit ligt niet aan het jonge personeel zelf maar ze moeten begeleid, ingewerkt en aangestuurd worden.

De reis was geweldig prachtig mooi

Mevr Luijendijk
4-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Tismo is een leuk dorp waar we 4 nachten zijn geweest het hotel was goed alleen het diner moet nog wat aan worden gedaan daar zijn ze niet op voor bereid

Hier moet nog veel worden geleerd

Ben
4-8-2018

Prijs kwaliteit verhouding ligt helemaal uit elkaar 67 euro om een nachtje te staan met de camper is absurd hoog zeker vergeleken met gelijkwaardige parken waar je tussen de 20/30 euro betaald.

Het restaurant is gewoon weg een aanfluiting worden twee carpaccio de een met mooi rood helder de ander lelijk verkleurd vlees wat er gewoon vies uitzag.

Een brochette van runds werd koud net als de groenten uitgeserveerd.

Een nieuwe ging niet meer dat was de laatste werd er gezegd kreeg meer het vermoeden omdar het tegen negen uur liep dat men er geen zin in had.

Wilde een flesje wijn bestellen en vraag dan altijd van te voren waar men de wijn bewaard ivm temperatuur, er is gezegd op kamertemperatuur want deze staat hier gewoon bij de bar, op dat moment was het zeker dertig graden bij de bar.

Dus niet besteld, loop je het restaurant uit staat er een levens grote wijnkast wel is waar voor kwart gevuld.

Fantastische camping!

Anke
28-7-2018
  • Onderkomen10

Heel mooie, goede camping met voldoende faciliteiten. Dichtbij het strand gelegen, goede en afwisselende animatie, met enthousiaste animatoren.

Lekkere en verzorgde eetgelegenheden.

Enige minpuntje hierbij is dat je geen cocktails kunt bestellen bij het pizzeria - gedeelte enkel op het zonneterras aan de andere kant van het gebouw.

Het zwembad is heel leuk voor kinderen!

De standplaats was goed en ruim genoeg.

Sanitair proper en netjes. Iedere douche beschikt over een aftrekker, voldoende plaatsen om af te wassen, waterkraantje aan iedere standplaats.

Minpuntje: Het winkeltje op de camping stelde niet veel voor. Heel weinig keuze van bv.vlees waardoor deze 's avonds op waren, groenten /fruit zagen er niet zo top uit.

Op de vertrek-en aankomstdagen is het ontzettend druk qua aan-en afrijden van auto's op de camping. Op deze moment dien je best een extra oogje in het zeil te houden. Buiten deze dagen is het heel rustig qua verkeer.

Wij zouden zeker terug willen komen!

Top camping, enkele kleine verbeterpuntjes.

Hagens
25-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Mooie camping, ruime plaatsen (stukje kunstgras heeft geen toegevoegde waarde bij gebruik van tent.) plaats zou iets meer vlak mogen zijn. Zwembad is echt top, vooral voor de kinderen!! Sanitair is top nagenoeg altijd schoon! Personeel vriendelijk, enkeling daargelaten. Loopafstand tot strand is goed te doen, maar met veel spullen is het toch wel een stukje lopen. Animatie is goed, maar te weinig aanwezigheid van de mascotte Wizzl.

Topervaring

Arjan
15-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Bijzondere goed was de algehele verzorging van de camping.

Mooie ruime plaatsen, uiterst schoon sanitair

Leider zu viele negative Punkte für uns...

Familie K.
12-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

Wir waren vom 07.06. bis zum 17.06.2018 für 10 Nächte auf dem Campingplatz und sind leider mit gemischten Gefühlen und ein bisschen Enttäuschung wieder abgereist.

### Lage ###

Der Campingplatz liegt sehr schön am Rand von Renesse und das Meer ist fußläufig erreichbar. Die Zufahrt zum Campingplatz liegt an einer Nebenstraße und ist ausreichend groß. Auf dem Platz sind die Wege und insbesondere die Kurven aber schon sehr eng, sodass man sehr aufpassen muss und auch schon mal ein Auto umgeparkt werden muss. Dies ist aber alles noch in Ordnung.

### Sanitärhaus ###

Das große Sanitärhaus hat uns sehr gut gefallen. Es gibt auf den Toiletten Desinfektionsmittel und an den Waschbecken Seife und Handlufttrockner. In den Duschen gibt es genug Ablagen und auch einen kleinen Mülleimer. Die Duschzeit ist mit 6:15 min ausreichend bemessen. Es gibt sogar in jeder Dusche einen Bodenabzieher. Das Sanitärhaus ist in den 10 Tagen sehr sauber gewesen und wir haben auch gesehen wie gründlich gereinigt wurde. Im Sanitärhaus stehen auch 3 Geschirrspüler die kostenlos benutzt werden können (Pro Nacht 1x spülen gratis).

### Stellplätze ###

Was uns leider nicht so gut gefallen hat, sind die Stellplätze, die etwas enger sind und auch komplett mit Hecken umzäunt. In der Mitte gibt es einen Kunstrasenbereich, der leider schon sehr hügelig / wellig war, sodass ein gerades Aufstellen eines Tisches im Vorzelt schon schwierig war. Ich behaupte mal, dass der Kunstrasenbereich von einigen Autos und Wohnmobilen Dellen bekommen hat.

### Restaurant ###

Ebenfalls enttäuschend war das Restaurant für uns. Beim ersten mal wurden wir erst nach 20 min nach Getränkewünschen gefragt, obwohl nur 4 Tische im Restaurant besetzt waren und mind. 2 Kellner dort rumliefen. Für unsere Bestellung nach Pfannkuchen musste dann erst bei der Küche nachgefragt werden, ob wir noch Pfannkuchen bekommen können. Diese waren zwar sehr lecker, kamen aber erst nach weiteren 40 min. Wie schon erwähnt, es waren nur 4 Tische im Restaurant belegt. Beim zweiten Restaurantbesuch, wurden wir nach 30 min leider immer noch nicht bedient und sind dann wieder gegangen. Durch besseres Personal könnte hier viel mehr Geld verdient werden und wir sind seitdem nicht mehr ins Restaurant gegangen, sondern lieber an den Strand oder nach Renesse zum Essen.

### Schwimmbad ###

Das Schwimmbad kann als Gast kostenlos besucht werden. Es gibt einen Babybereich, einen Schwimmbereich und ein Piratenschiff für Kinder zum Toben. Einen Spraypark im Außenbereich gibt es auch noch. Eigentlich ein schönes Schwimmbad für einen Campingplatz, wenn uns nicht folgende Dinge gestört hätten:

- Umkleidebereich an einigen Tagen sehr dreckiger Fußboden

- Im Schwimmbad, insbesondere im Schwimmerbecken war es die ganzen 10 Tage dreckig und in den Ecken lag im Wasser Dreck und Sand.

- Leider war an etliche Tagen nachmittags ein Schwimmkurs, sodass fast das halbe Becken und die Rutsche des Leuchtturms gesperrt waren.

- Das Wasser im Piratenschiffbereich ist zu kalt für Kinder, sodass dort auch fast nie Kinder zu sehen waren.

### Supermarkt ###

Es gibt vor der Rezeption noch einen Supermarkt der eine ausreichende Größe hat. Leider waren die Brötchen morgens schon teilweise so hart gebacken, dass unsere Kinder sie nicht essen wollten und wir dann WitteBollen (Weckchen) kaufen mussten. Nachmittags waren die Brötchen dann noch härter, sodass wir irgendwann auf Baguette umgestiegen sind, welches wirklich lecker war, aber nicht immer vorhanden war. An der Rezeption haben wir den Schmutz im Schwimmbad übrigens angesprochen, aber eine Veränderung haben wir leider in den Folgetagen nicht bemerkt.

### Animation ###

Am Samstag gab es dann übrigens Animation für die Kinder, welche vorher mit Zetteln angekündigt wurde. Es sollte bis Abends gehen, aber am Nachmittag entschied man sich dann doch früher aufzuhören, sodass unsere beiden Kids sehr traurig waren...

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust scoort een 8.17 uit 10 op basis van 234 reviews.