Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust

7.9Goed

• 8.3Activiteiten
  • 7.4Eetgelegenheden
  • 8.6Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Strandpark De Zeeuwse Kust voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

Met het hele gezin naar Strandpark de Zeeuwse Kust in Renesse. De kinderen worden opgehaald met het treintje en naar de animatie gebracht. Of zij vermaken zich in het zwembad met piratenschip of de bioscoop. Kun jij heerlijk dineren in de bistro of de pizzeria. Ook honden zijn hier welkom. Het strand bevindt zich op loopafstand.

240 reviews over Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust

• 4Familie21-05-2020

Gast staat niet centraal

Ontzettend star in de houding rondom het Corona virus. Wisselende informatie, geen duidelijke lijn en totaal niet denken in oplossingen. Niet gastvrij!! Situatie is voor iedereen vervelend maar aan de gasten wordt niet gedacht. Totaal eigenbelang. Schandalig voor een 5 sterren park die nu niet in de voorzieningen kan voorzien.

• 7Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 2019
    10Liv15-12-2019

Super!

Vrijdag op zaterdag een nachtje weggeweest omdat we 5 jaar samen zijn! Het was super, ik had het van tevoren aangegeven aan de receptie en ze hadden voor ons als verrassing de tafel versiert bij het diner! Echt top!

Gereisd met partner in december 2019

• 10Kim09-12-2019

Dit is pas genieten!!!

Wat hebben we genoten deze vakantie... Een week genieten in een mooi huisje met een prachtig gebouw op het park voor alle faciliteiten. Terwijl de kinderen aan het zwemmen waren, zaten wij voor het raam met een kop koffie op de loungebank te kijken hoeveel plezier ze hadden. Vlakbij het strand dus bijna elke dag even een wandeling gemaakt. Heerlijk!!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 10Floor05-12-2019

Heeeel snel terug!!!!

Wat een geweldige vakantie hebben wij gehad!!! Heerlijk huisje aan zee gehuurd. Het park is fantastisch en ziet er geweldig uit. Bij ontvangst was het personeel erg vriendelijk en hadden we gelijk een gevoel van ‘thuiskomen’. Toch soort thuis, maar dan zonder alle drukte en spanningen. Heerlijk! M’n man en ik zaten heerlijk bij de openhaard te genieten van ons boek, terwijl onze kinderen druk bezig waren met vriendjes maken in de speeltuin en in het zwembad. Het restaurant ziet er mooi uit, super vriendelijk personeel en heerlijk eten. Voor de kinderen speciale kindermenu’s met veel variatie. Het park ligt op 250 meter van het strand, wat top is met kleine kinderen en een hond. We hebben heerlijk gewandeld over het strand en op de strandtent een warme chocomelk gedronken. Bij vertrek hebben de kinderen een zeehondenknuffel gekocht winkeltje, omdat ze wel echt een aandenker wilden zodat ze de vakantie echt nooit meer zouden vergeten!

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 9Brouwerssen15-11-2019

Wat een heerlijke rust

Op dit moment aan het genieten in Zeeland. Erg rustig doordeweeks maar dat wisten we in deze periode en het is heerlijk genieten. Lekker borrelen bij de open haard en s avonds heerlijk gegeten. Samen met de kleine gezwommen in het bad. Op loopafstand van het strand wat wil je nog meer?

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 7Maria van der Goest08-11-2019

Prima park

Mooi park met goede ligging en leuke speeltuinen. Hygiëne in het zwembad kan veel beter alleen. Vies! Wel een geweldig piratenschip voor de kinderen. Verder een mooi aangelegd park, chalet was top. En binnen 5 minuten op het strand!

• 8Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 7Ellen24-10-2019

Mooie camping helaas bijna alleen maar Duitsers

Mooie camping met ruime plekken gescheiden door een heg Prachtig toiletgebouw en schoon! Personeel is vrij jong en onervaren Op de site staat dat je cai aansluiting hebt en je een digitale tv nodig hebt We hebben een digitale tv maar er zit geen signaal op de aansluiting Bij de receptie stond een meisje Ze had geen idee hoe het werkte en zei ik ga er vanuit dat mensen die camperen dit zelf weten De klusjesman zou de volgende dag komen maar is nooit geweest Tijdens ons verblijf herfstvakantie 2019 waren er bijna alleen maar Duitsers In de bar werd je door het personeel in het Duits aangesproken Voor onze dochter van 12 was er buiten het zwembad niets te doen Gelukkig is er WiFi maar wat meer Nederlandse kinderen en activiteiten zou leuk zijn.

• 3Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 3Michel08-09-2019

Zeer tegen gevallen!

Zeer slechte bediening ! Je moet zelf vanaf het terras naar binnen lopen om te vragen of je nog iets te drinken kan bestellen! Vervolgens ga je met een groepje mensen eten en dan is de biefstuk koud , brood is enorm droog en poffertjes waren melig. Als je bij 2 man personeel aangeeft dat het niet goed was wordt er ook niets gedaan om de klant tevreden te stellen, zelfs geen drankje van het huis, alleen een dikke rekening.

• 7Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met vrienden in september 2019

• 6Mevr. Van Loon08-08-2019

Onervaren personeel.

Het park ziet er keurig uit. Alleen jammer dat er veel jong en onervaren personeel werkt. Nergens is er een volwassen leidinggevende te bekennen. Als je een opmerking geeft wordt deze weg gelachen en gezegd dat ze het zullen doorgeven. In het restaurant een uur zitten wachten op het nagerecht. Mijn zoontje had een dame blanche deze was gesmolten en de rest van de nagerechten kwamen 15 min later. In de supermarkt zijn vele spullen meer dan 2 maanden over de datum. Wat na mijn mening echt niet zou moeten kunnen. Animatie wordt wel georganiseerd ook voor oudere kinderen maar vaak wordt het dan iets anders als op de lijst staat. Er wordt door het animatie team gezegd dat ze het niet kunnen vinden of dat het teveel werk was om op te zetten. Voor 5 sterren zou dit alles toch wel echt verbetert kunnen worden. De ligging van het park en het uiterlijk van het park zijn verder wel prima. Veel te zien en te doen in de omgeving.

• 6Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Jop02-08-2019

Fantastische vakantie !!!

Heerlijk vakantie gehad met vrienden. Fantastisch restaurant en top bediening. Je kan hier echt genieten van alles wat zeeland te bieden heeft. Het nieuwe sanitair gebouw is echt een positieve verassing.

Gereisd met vrienden in juli 2019

Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust info