Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust

Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust
8,1

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Strandpark De Zeeuwse Kust voor je op een rij gezet:

198 reviews over Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust in het Nederlands

Héérlijk!

D.Patty, 3-3-2018
  • Onderkomen9

Wij zijn al verschillende keren op dit park geweest zowel in huuraccommodaties als op staplaatsen met privé sanitair en in het hotel. Het is altijd alleen maar super fijn geweest wel of geen mooi weer. De ontvangst is altijd goed en vriendelijk. De accomodaties zijn mooi en schoon. Sta plaatsen met privé sanitair zijn wat klein maar ja dan heb je wel de luxe die je wil!

Over het park verspreid staan haltes waar het animatietreintje langs komt om de kinderen op te halen. Altijd gezellig! Onze zoon houdt niet van knutselen maar nam toch vaak het treintje, danste mee en kwam dan weer terug. Naast knutselen waren er vele activiteiten die hij wel leuk vond zoals een djembé workshop!

Mooie parkwinkel waar ze alles hebben. Restaurant met bioscoop ideaal! Het enige minpuntje wat ik zou kunnen noemen is dat je wat verder van het dorp af zit maar dat is met een fiets geen probleem! Top dus!

Prachtige camping waar je meer dan een keer naar t

Louis van Beek, 29-1-2018
  • Onderkomen10

Erg leuke camping dicht aan zee receptie erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Ondanks dat het een camping is waar honden mogen komen er helemaal geen last van gehad.
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Dit park is tot in de puntjes verzorgd. Zelf verbleef ik met man en kind in de babysuite van het hotel. De gemeenschappelijke ruimte waarin de speelkamer, mini bioscoop en restaurants zitten is erg gezellig ingericht en het personeel en eten is erg goed! Het kleine winkeltje is ook van alle gemakken voorzien. Wij waren hier 2 nachten met oud en nieuw en het park was vuurwerkvrij en dit was ook echt zo! Geen vuurwerk gehoord.

De Babysuite is ook erg gezellig en van alle gemakken voorzien, commode babybed, box etc. had alleen graag nog een kinderstoel gehad in de babysuite.

En als ik dan echt op zoek moet naar een minpuntje is het de automatische sensor in de douche vond ik wat vervelend, stond dan even een paar seconde in het donker te douchen en dat er geen verwarming was en dat de warmte uit de airco moet komen. Persoonlijk vind ik dat geen fijne lucht en het duurt ook erg lang om de grote ruimte warm te krijgen.

Top park, top faciliteiten, kom hier graag nog een keer terug!

Heerlijk rustgevend vlakbij het strand

Lejla, 27-9-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen7

Ruim en schoon duinhuis, wel gehorig. Mooi park op een mooie en rustige locatie. Wel prijzig.

Geweldig!

Familie H., 29-8-2017
    • Onderkomen9

Een heerlijke rustgevende camping. Wij hadden een chalet geboekt. De chalets staan in mooi aangelegde straatjes met genoeg privacy bij elk huisje, erg handig met kinderen. Je loopt zo vanaf de camping het rustige strand op.

Het receptie team verdient een pluim. Vooral de dame met de bril, hoe enthousiast kun je zijn :)

Het restaurant en de lunchkaart vonden wij top, vooral de tapasplank. Je moest de bediening wel constant blijven vragen om een drankje (en om de menukaart), beetje jammer.

We hebben het heerlijk gehad en komen zeker nog een keer terug!

nooit meer wat een saaie camping

Fam. Skledar, 21-8-2017
    • Activiteiten3
    • Onderkomen7

Het chalet was keurig netjes het park mooi ruim opgezet. zwembad is keurig netjes schoon maar erg klein met weinig zitjes en mis ik horeca want na 1 uur zwemmen heb je het wel gezien. Restaurant en cafe zijn heel netjes, smaakt goed en de prijzen zijn goed. Speeltuinen buiten erg leuk voor de kinderen. Boven kun je spelen op 2 computers die zijn prima, de tafelvoetbaltafels zijn beide kapot. Voorbeeld: kinderdisco in het zwembad waar duidelijk staat aangegeven van 6-11 jaar, wat denk je vol met mensen en kleine kinderen dus de muziek was niet te horen en er is ook niemand die er wat van zegt wat dus uitliep in een korte ellende 10 min in het water en zoonlief wou er alweer uit want het was een babydisco. Er is geen toezicht in het zwembad!! ook niet overdag. Het is er totaal niet gezellig en na 19.00 doodstil en saai. Voor ons nooit meer.

Al 7 jaar super

de hoekjes, 15-8-2017
    • Activiteiten10
    • Onderkomen9

We komen nu al voor het 7e jaar en in die tijd is er een hoop gebeurd en vergroot maar het blijft allemaal zo mooi en overzichtelijk. Misschien dat we soms iets langer moeten wachten bij het restaurant, maar niet noemenswaardig en het eten is echt altijd heel lekker. dat alle campingplaatsen nu kunstgras hebben is echt zo fijn en we maken heel veel gebruik van de vaatwasser, ha ha wat een luxe he op vakantie. De kinderen vonden dit jaar vooral de springkussens bij de animatie super leuk. Tot volgend jaar weer, groetjes van de Hoekjes

Heel fijn park, wat kleine minputjes

Hans, 10-8-2017
    • Onderkomen9

Het is een heel fijn park, netjes, vriendelijk personeel enz. We gaan hier nu al een paar jaar naar toe. Wat ik even kwijt wil hier op zoover is of ze aub het water op het speelship een paar graden hoger kunnen zetten. We hebben dit al enkele keren aangegeven bij de balie maar het blijft echt te koud voor kinderen

GEWELDIG

Marleen, 7-8-2017
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Strandpark de Zeeuwse kust is een park waar over nagedacht is.

Op de campinplaats heb je een deel kunstgras! Super fijn. Na regenbuien weinig tot geen last van het water wat niet op het veld weg kan. De sanitaire voorziening is super! Er word grondig en goed schoongemaakt! De supermarkt op het park is prima! Veel te verkrijgen!en ook hoef je in de ochtend geen sprint te doen op de verse broodjes! De hele dag zijn verse broodjes verkrijgbaar! Het reastaurant heeft goed eten! Het zwembad is super leuk voor kinderen. Voor kinderen is dit een park waar ze zich elke dag kunnen vermaken wat het weer ook is! De plekken zijn netjes! Honden gebied om de camping is ook goed! Het strand is op loopafstand !

Mooi maar viel ons tegen

Jill, 30-7-2017
    • Onderkomen9

Heel mooi park! Wij zaten in een chalet die was erg ruim en netjes. Heerlijke tuin ook! Toch hebben we wat minpunten... Het zwembad is voor baby's erg koud, het water was dof en zodra de bubbels aangingen stonk het water. Het leek alsof er iets mis was met de installatie van het zwembad. Erg leuk speelschip maar helaas ook koud water. Gegeten bij het pizzarestaurant maar we werden gewoon vergeten.. zelf moeten vragen om drinken en later om bestek. De prijzen waren ook aan de hoge kant en hebben dit aangegeven. Het personeel vond het zelf ook erg duur was haar reactie! Zaten ook maar weinig mensen. Kortom; een prachtig park, dicht aan zee maar een koud zwembad en erg duur restaurant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust scoort een 8.13 uit 10 op basis van 214 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: