Vakantiepark Schouwen

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen5,9

32 reviews over Vakantiepark Schouwen in het Nederlands

Met jonge kinderen

De oude bruine chalets: zeker niet doen!

Hanna
31-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Wij hebben uit kostenoverwegingen gekozen voor 1 van de oude chalets, we verwachtten er weinig van en het was ook weinig. Prima, daar betaal je naar. Waar we niet voor betaalden is het te kleine bed (1,20 m breed), dat kun je geen 2-persoonsbed noemen. Je kon je niet omdraaien zonder de ander aan te raken. Dat resulteerde in zeer slechte nachten. Daarnaast werd mijn zoontje bang van de takken die als bezemstelen over het dak schraapten als het waaide en van de vallende eikels. Wij kwamen aan en 2 dagen later stopte de animatie voor de kinderen (terwijl het in Noord-NL nog gewoon zomervakantie is), ik vond dat niet kunnen, maar het kwam er eigenlijk op neer dat ik dat had kunnen verwachten en zelf had moeten informeren. Ook het restaurantje ging dicht, je kon dus niks drinken/patat halen. Douche ging kapot. Ik heb alles pas 1 dag voor vertrek echt duidelijk aangegeven en we mochten een nacht extra blijven: liever niet, gauw naar huis.

Uitstekend bevallen!

R Spierings
10-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Prima sfeer, leuke huisjes ze hebben inmiddels al veel oude huisjes gesloopt en vervangen door nieuwe.De oude huisjes zijn gelukkig wel schoon en zijn allemaal met een grote tuin prima dus. Er is ook een ontbijtshop waar je dagelijks vers gebakken broodjes kunt halen ,en er is een goede fietsverhuur. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Camping goed, sanitair vreselijk

Bianca
2-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Campingplaatsen zijn goed verzorgd, het sanitair daar in tegen is vreselijk verouderd en vies. Met het mooie zonnige weer hangt er een vreselijke lucht in het toiletgebouw waardoor je kotsmisselijk wordt. Zou fijn zijn als hier eens in geïnvesteerd zou worden.

Top vakantie gehad

Sereena
1-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen6

De camping had alles wat we nodig hadden. Qua ligging ideaal op loopafstand van het strand en het centrum van Renesse. Op de camping werden we overal vriendelijk gehoord en geholpen. Onze kinderen hebben zich goed vermaakt met het leuke recreatieteam. De huisjes zijn groot genoeg en je hebt alles wat je nodig hebt. Het enige jammere waren de bedden. Deze waren allemaal doorgezakt.

Natuurlijk park met veel groen.

Louisa
6-11-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen6

Overdekt terras voor het huisje. Auto voor de deur. Rustig park, dicht bij strand en dorp. Leuk winkeltje met warme verse broodjes.

Ideaal voor fiets- en wandeltochten. Mooie camperplaatsen.

Volgend jaar worden nieuwe chalets gebouwd.

Het onderhoud kan beter.

Wat een heerlijke plek!

Monique
23-10-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Wat een heerlijke plek !

Huisjes zijn wat gedateerd, maar prima schoon, een grote tuin voor onszelf en het park ligt lekker centraal, waardoor we zo op een leuke strandtent waren of in het dorp.

's Ochtends een gezellig praatje en koffie'tje doen bij het ontbijtwinkeltje en verse broodjes. Fietsen zijn te huren op het park, handig!

Vriendelijk personeel op de receptie, zij stonden altijd voor ons klaar als we vragen hadden over wat er te doen was in de omgeving.

Zij vertelden ons dat komende winter een gedeelte van de huisjes vervangen zal worden door nieuwe. Wij zijn zeer benieuwd en komen zeker terug!

Afschuwelijk

ingekuh
16-9-2016
  • Activiteiten4
  • Onderkomen3

Vies oud chalet (vertellen ze ook nog dat ze worden afgebroken ivm ouderdom) boiler werkte niet, vieze douche als je het al douche kan noemen. Ondanks wat lagere prijs echt het geld niet waard ! Park heeft zijn beste tijd gehad. Nooit meer in ieder geval ! Slechte service aan receptie nee echt geen aanrader !!!

Vakantiepark Schouwen, directie, 14-10-2016

Beste heer Uubkes,

Het spijt ons te horen dat uw verblijf bij ons niet naar uw zin geweest is. Wij hebben u uitgebreid gesproken en de zaken waar u mee zat naar ons idee goed opgelost. We hebben nog lachend bij de slagboom geoefend met de slagboomkaart.

Uiteraard hebben wij u ook uitgelegd dat wij voornemens zijn om komende winter accommodaties te vervangen waardoor niet alle verouderde elementen meer vervangen worden aan het einde van het seizoen. Dit is helaas niet helemaal goed overgekomen.

Wij hopen u nog een keer te mogen ontvangen in een van onze nieuwe accommodaties en u te kunnen laten genieten van een fijne vakantie op een leuke lokatie!

Prima camping dicht bij het strand.

Theo Molthoff
5-8-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Vriendelijke ontvangst aan de receptie.

Het park maakt een sobere en verouderde indruk.

Onze kampeerplek (Populierlaan 5) is voor een middelgrote caravan aan de krappe kant. De auto kan er eigenlijk niet meer bij, zeker niet als je een luifel of voortent wil zetten.

Sanitaire voorzieningen zijn gedateerd: apart €0,50 betalen voor de douches en geen wc-papier op de toiletten.

TV-aansluiting is alleen digitaal beschikbaar; hiervoor is indien nodig een decoder te huur/te koop bij de receptie.

Geweldig!

Lisette
7-6-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Wij hebben met de kids een paar heerlijke dagen gehad! Ligging van het park is echt super, je bent overal dichtbij, en het ligt helemaal tussen de fietsroutes.

We hebben veel ondernomen met de kinderen, ook op het strand bij paviljoen zuid zuid west.

Het is een erg gezellig park, met vrolijke mensen en zeer vriendelijk personeel. De huisjes zijn prima, ze zijn schoon en alles is voorhanden. Wij komen zeker terug!

Park in verval

Marc
23-8-2015
  • Activiteiten8
  • Onderkomen2

De chalets op dit park zijn verouderd, de wegen bij de bungalows en de chalets bestaan uit twee rijen ongelijke tegels, of een zeer slecht onderhouden asfaltpad. De chalets zelf zijn vochtig (zelfs in de zomer is binnen ondanks ventileren alles klam). Gescheurde tegels bij de ingang, Het tweepersoonsbed is een twijfelaartje, met een uitgezakte matras en door de keuze van de sierlijsten bij de verlichting, stoot je onbedoeld steeds je hoofd.

De keukeninrichting is goed, alleen er is een geiser die de douche niet kan voorzien van voldoende warm water om echt een warme douche te nemen. WIFI is betaald en voor 15 euro per week erg duur.

De chalets zijn voor de prijs die je betaalt absoluut onvoldoende.

De ligging t.o.v. Renesse en het strand zijn prima, Met de op de camping gehuurde fietsen kun je prima tochten maken op het eiland.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Schouwen in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Schouwen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.