Vakantiepark Schouwen

R Spierings
10-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Prima sfeer, leuke huisjes ze hebben inmiddels al veel oude huisjes gesloopt en vervangen door nieuwe.De oude huisjes zijn gelukkig wel schoon en zijn allemaal met een grote tuin prima dus. Er is ook een ontbijtshop waar je dagelijks vers gebakken broodjes kunt halen ,en er is een goede fietsverhuur. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Camping goed, sanitair vreselijk

Bianca
2-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Campingplaatsen zijn goed verzorgd, het sanitair daar in tegen is vreselijk verouderd en vies. Met het mooie zonnige weer hangt er een vreselijke lucht in het toiletgebouw waardoor je kotsmisselijk wordt. Zou fijn zijn als hier eens in geïnvesteerd zou worden.

Top vakantie gehad

Sereena
1-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen6

De camping had alles wat we nodig hadden. Qua ligging ideaal op loopafstand van het strand en het centrum van Renesse. Op de camping werden we overal vriendelijk gehoord en geholpen. Onze kinderen hebben zich goed vermaakt met het leuke recreatieteam. De huisjes zijn groot genoeg en je hebt alles wat je nodig hebt. Het enige jammere waren de bedden. Deze waren allemaal doorgezakt.

absolute Katastrophe

Sam
26-7-2017
  • Onderkomen5

Fangen wir einmal mit dem positiven an:

Der Campingplatz ist im Großen und Ganzen recht sauber und der Strand sowie die Innenstadt sind leicht zu Fuß zu erreichen.

Das war es dann aber leider auch schon. 

Was man auf diesem Platz nicht darf: Mit mehr als 4 Personen anreisen! Wir sind mit 7 Personen angereist (eine Person wollten wir noch hinzu buchen. Das war eher spontan und da kein zusätzlicher Stellplatz benötigt wurde, haben wir da auch kein Problem gesehen. 6 Personen waren von vorneherein gebucht und selbstverständlich auch bezahlt!) Was wir nicht wussten (Und was ja dann bei der Buchung eigentlich schon nicht hätte funktionieren dürfen!) Mehr als 4 Personen gelten als Gruppe und Gruppen sind verboten! (Zitat der Chefin) Das stünde auch überall deutlich auf der Homepage (irgendwo) und auf unserer Buchungsbestätigung … ähm… hätte draufstehen sollen… oder so … Tatsächlich stand nämlich nichts drauf! Konnte die Dame sich auch nicht erklären. War wohl ein Fehler im System. „Shit Happens“ für uns. Hätten wir doch erahnen können, wenn irgendwo „familienfreundlicher Campingplatz“ auf der Homepage steht, dass das nicht erlaubt ist, mit mehr als 4 Erwachsenen aufzutauchen. „Und außerdem handhaben das alle anderen Campingplätze in der Umgebung genauso. Da ist das auch verboten“ (Zitat Chefin) Wieder die Frage nach dem Gedanken lesen. Sollte man sich vielleicht merken: Wenn man etwas bucht auch noch mal fragen, ob man wirklich kommen darf! Die Möglichkeit, dass man als Gruppe auch mehrere Buchungen tätigen kann (Wenn man im Zelt schläft, passen da im Normalfall eh nicht mehr als 4 Personen rein) scheint übrigens ausgeschlossen. Das Mitdenken traut man dem gemeinen Partyvolk wahrscheinlich nicht zu… ;)

Lange Rede kurzer Sinn: Am Ende und nach langem betteln durften wir dann doch bleiben. Aber nicht ohne einen saftigen Aufpreis von fast 50€ für zwei Nächte im Zelt für diese eine Person. Online zahlt man beim zubuchen von zusätzlichen Personen nur einen Bruchteil. Vorher war aber noch wichtig, ob wir nur befreundet sind, oder ob auch Pärchen dabei sind. Also merken: Pärchen gut, nur befreundet: schlecht! Weil Pärchen feiern nicht … oder so…

Endlich auf dem Platz, kommt die nächste Überraschung: Es wird auf dem gesamten Campingplatz kein Toilettenpapier bereit gestellt. Sowas kannte ich bisher auch noch nicht. Also erst mal zum nächsten Supermarkt.

Zu guter Letzt sind die Duschen leider kostenpflichtig. Das ist erst mal nicht so schlimm. Die 50 Cent kann man entbehren und Dauerduscher, die die Duschen blockieren, möchte man ja auch nicht. Was aber gar nicht geht, ist, dass ein Teil der Duschen (im alten Teil des Platzes) kostenpflichtig sind, im neuen umsonst. Da fühlt man sich als Gast doch etwas verschaukelt… Gleiches Recht für alle… eigentlich…

Alles in allem: Für mich nie wieder! Ich habe schon verdammt viele Campingplätze besucht aber so etwas ist mir noch nie passiert.

Natuurlijk park met veel groen.

Louisa
6-11-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen6

Overdekt terras voor het huisje. Auto voor de deur. Rustig park, dicht bij strand en dorp. Leuk winkeltje met warme verse broodjes.

Ideaal voor fiets- en wandeltochten. Mooie camperplaatsen.

Volgend jaar worden nieuwe chalets gebouwd.

Het onderhoud kan beter.

Wat een heerlijke plek!

Monique
23-10-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Wat een heerlijke plek !

Huisjes zijn wat gedateerd, maar prima schoon, een grote tuin voor onszelf en het park ligt lekker centraal, waardoor we zo op een leuke strandtent waren of in het dorp.

's Ochtends een gezellig praatje en koffie'tje doen bij het ontbijtwinkeltje en verse broodjes. Fietsen zijn te huren op het park, handig!

Vriendelijk personeel op de receptie, zij stonden altijd voor ons klaar als we vragen hadden over wat er te doen was in de omgeving.

Zij vertelden ons dat komende winter een gedeelte van de huisjes vervangen zal worden door nieuwe. Wij zijn zeer benieuwd en komen zeker terug!

Afschuwelijk

ingekuh
16-9-2016
  • Activiteiten4
  • Onderkomen3

Vies oud chalet (vertellen ze ook nog dat ze worden afgebroken ivm ouderdom) boiler werkte niet, vieze douche als je het al douche kan noemen. Ondanks wat lagere prijs echt het geld niet waard ! Park heeft zijn beste tijd gehad. Nooit meer in ieder geval ! Slechte service aan receptie nee echt geen aanrader !!!

Vakantiepark Schouwen, directie, 14-10-2016

Beste heer Uubkes,

Het spijt ons te horen dat uw verblijf bij ons niet naar uw zin geweest is. Wij hebben u uitgebreid gesproken en de zaken waar u mee zat naar ons idee goed opgelost. We hebben nog lachend bij de slagboom geoefend met de slagboomkaart.

Uiteraard hebben wij u ook uitgelegd dat wij voornemens zijn om komende winter accommodaties te vervangen waardoor niet alle verouderde elementen meer vervangen worden aan het einde van het seizoen. Dit is helaas niet helemaal goed overgekomen.

Wij hopen u nog een keer te mogen ontvangen in een van onze nieuwe accommodaties en u te kunnen laten genieten van een fijne vakantie op een leuke lokatie!

Prima camping dicht bij het strand.

Theo Molthoff
5-8-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Vriendelijke ontvangst aan de receptie.

Het park maakt een sobere en verouderde indruk.

Onze kampeerplek (Populierlaan 5) is voor een middelgrote caravan aan de krappe kant. De auto kan er eigenlijk niet meer bij, zeker niet als je een luifel of voortent wil zetten.

Sanitaire voorzieningen zijn gedateerd: apart €0,50 betalen voor de douches en geen wc-papier op de toiletten.

TV-aansluiting is alleen digitaal beschikbaar; hiervoor is indien nodig een decoder te huur/te koop bij de receptie.

Geweldig!

Lisette
7-6-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Wij hebben met de kids een paar heerlijke dagen gehad! Ligging van het park is echt super, je bent overal dichtbij, en het ligt helemaal tussen de fietsroutes.

We hebben veel ondernomen met de kinderen, ook op het strand bij paviljoen zuid zuid west.

Het is een erg gezellig park, met vrolijke mensen en zeer vriendelijk personeel. De huisjes zijn prima, ze zijn schoon en alles is voorhanden. Wij komen zeker terug!

Park in verval

Marc
23-8-2015
  • Activiteiten8
  • Onderkomen2

De chalets op dit park zijn verouderd, de wegen bij de bungalows en de chalets bestaan uit twee rijen ongelijke tegels, of een zeer slecht onderhouden asfaltpad. De chalets zelf zijn vochtig (zelfs in de zomer is binnen ondanks ventileren alles klam). Gescheurde tegels bij de ingang, Het tweepersoonsbed is een twijfelaartje, met een uitgezakte matras en door de keuze van de sierlijsten bij de verlichting, stoot je onbedoeld steeds je hoofd.

De keukeninrichting is goed, alleen er is een geiser die de douche niet kan voorzien van voldoende warm water om echt een warme douche te nemen. WIFI is betaald en voor 15 euro per week erg duur.

De chalets zijn voor de prijs die je betaalt absoluut onvoldoende.

De ligging t.o.v. Renesse en het strand zijn prima, Met de op de camping gehuurde fietsen kun je prima tochten maken op het eiland.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Schouwen in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Schouwen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Schouwen scoort een 7.33 uit 10 op basis van 33 reviews.