Vakantiepark Roompot De Soeten Haert *****

7,3

Weer vandaag8°-2°

• Activiteiten6,7
  • Onderkomen7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot De Soeten Haert voor je op een rij gezet:

473 reviews over Vakantiepark Roompot De Soeten Haert in het Nederlands

Heerlijk!

Mapost, 17-2-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Voor de 4de keer op dit park!.was weer heerlijk!.

Alleen de huisjes zijn wat gedateerd !.

En ook niet erg schoon !..

Verder een prettig verblijf gehad en zo heerlijk dicht bij de zee!..

erg rustig en leuk huis

Ton Broekman, 5-2-2018
  • Onderkomen8

meubilair was wat versleten. Gaatjes in de bank
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-2-2018

Bedankt voor je review Ton :)

Goed om te lezen dat het erg rustig was en dat het een leuke accommodatie was. Daar doen wij het natuurlijk voor :)

Inmiddels hebben wij je feedback over het meubilair doorgegeven aan de parkleiding.

Graag tot de volgende keer op één van onze Roompot parken!

Heel goed

Ab Dekker, 5-2-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Huisje en locatie prima alleen het huisje kon wel wat schoner
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-2-2018

Bedankt voor je review Ab!

Goed om te lezen dat je een fijn verblijf hebt gehad!

Wanneer de accommodatie bij aankomst niet schoon is, is het belangrijk dat je dit tijdig bij de receptie meldt zodat wij dit op dit moment nog wat voor je kunnen betekenen.

We hopen je graag terug te zien op één van onze Roompot parken!

Genoten

Martin Dekker, 3-2-2018
  • Onderkomen9

Samen genoten van een midweek in 1 van de mooiste huisje van Roompot (nr 159) Zeker voor herhaling vatbaar. Op park was er niks open, maar voor ons was dat geen probleem.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-2-2018

Dat horen we graag, familie Dekker! Niets is fijner dat samen tot rust komen. Dat noemen wij 'samen genieten' bij Roompot Vakanties.

Graag tot de volgende keer!

Groetjes Mandy

Zeer aangenaam en veel te zien in de omgeving

Janssens Ronald, 2-2-2018
  • Onderkomen9

Dat men zeker wandelschoenen moet meenemen omdat het nog al ver van alles af is.

Bedankt voor je review!

Wat leuk om te lezen dat je een aangenaam verblijf hebt gehad :)

Wandelschoenen zijn uiteraard handig voor iedere gast, een wandeling door de omgeving van Renesse is dan ook zeker een aanrader :)

Graag tot ziens op eén van onze Roompot parken!

Cynthia

We hebben een top midweek vakantie gehad.

Tjeef Boute, 28-1-2018
  • Onderkomen9

Zeer goede kwaliteit-prijsverhouding in het laag seizoen, ondanks enkele kleine onvolkomenheden (lichtje badkamer boven werkte niet, bijvoorbeeld). Mooi ingerichte, ruime woning. Aangenaam gelegen vlak bij duin en strand.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 29-1-2018

Fijn dat jullie zo tevreden zijn over jullie veblijf! Daar doen we het voor;)

De ligging is inderdaad mooi voor degene die van rust en strand houden.

Het dorp ligt een eindje verderop en is goed met de fiets of met de auto te bereiken. We begroeten jullie graag nogmaals op de Soeten Haert of op één van onze andere parken!

geweldig mooi huis

Sees, 27-1-2018
  • Onderkomen10

Goed = Mooi schoon groot.

Niet = Niets

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 29-1-2018

Fijn dat jullie zo tevreden zijn over jullie accommodatie en de ligging.

Graag tot een volgende keer op de Soeten Haert of op één van onze andere parken!

vlak bij zee

lsp, 25-1-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

ruime verblijven doch met enkele kleine mankementen.

huizen liggen kort bij elkaar waardoor privacy moeilijk is.

park ligt vlak achter de duinen, de zee ligt dus op wandelafstand.

het dorp ligt echter verder weg waardoor je de wagen of de fiets nodig hebt om even langs het dorp te gaan. het dorp is klein en weinig attractief.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 29-1-2018

Fijn dat jullie over het algemeen tevreden zijn over jullie verblijf.

We zullen je feedback betreft de accommodatie doorgeven.

Indien er iets onverhoopt niet in orde is, kun je dit altijd direct melden bij de receptie, zodat er naar een passende oplossing kan worden gezocht.

Het klopt dat het park aan de buitenrand ligt en vlakbij het strand en niet direct in het dorp.

Graag tot ziens op één van onze parken!

Tegenvallend!

Diana, 23-1-2018
  • Onderkomen3

Toen wij aankwamen was ons huisje nog niet schoon. Dit werd goed opgelost door ons drinken aan te bieden op hun kosten. Wij hadden een huisdiervrij huisje geboekt en er bleek voor ons een hond in dat huisje geweest te zijn. Er lagen veel haren. Direct gemeld, ze zijn er even met een bezem door geweest. Later zelf maar goed schoongemaakt. Ook boven lag er van alles op de vloerbedekking, dus niet schoon gemaakt. Veel last gehad van het lawaai van de buren. Contactgeluiden zijn niet erg, maar de kinderen renden tot 0.00 uur continu de trap op en neer. Erg gehorig. We zijn in het subtropisch zwemparadijs geweest van Roompot Beach Resort. Het water was erg koud en de vloer was ontzettend vies (2 jan). Het zwembad van Zeeland Village was wel prima! Bij de receptie nog nagevraagd of wij een verkeerd huisje hadden gekregen, maar dat was niet zo. De vorige gasten hadden zonder toestemming een hond meegenomen.

Van onze vele vakanties bij roompot viel het deze keer erg tegen. Jammer!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 29-1-2018

Bedankt voor jullie review en jammer om te lezen dat jullie verblijf deze keer niet geheel naar wens was. Helaas is het zo dat sommige gasten zich niet aan de regels houden en dit is niet altijd te voorkomen. Goed dat jullie het direct gemeld hebben, zodat er actie kon worden ondernomen. We hebben je feedback hierover en over het zwembad in Roompot Beach Resort doorgegeven aan de verantwoordelijke personen, zodat hier aandacht aan besteed wordt. Indien andere gasten voor geluidsoverlast zorgen, kun je dit ook altijd bij de receptie melden, zodat betreffende gasten hierop aangesproken kunnen worden. We hopen dat jullie volgende verblijf weer geheel naar wens zal zijn. Graag tot ziens op één van onze parken!

Knap!

Karen, 23-1-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Roompot is stelselmatig de huisjes aan het renoveren! Wij hadden zo een nieuw huisje. Gewoon super gezellig, kwamen niets te kort.

Zeer proper en goede kwaliteit van hoeksalon, stoelen en grote nieuwe televisie.

Bedden waren nieuw, geslapen als een roosje

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 29-1-2018

Bedankt voor deze mooie review!

Fijn dat jullie zo genoten hebben van de bungalow en de rest.

Wij streven er naar om onze gasten een fijn verblijf te bezorgen en leuk dat dit bij jullie helemaal geslaagd is.

Graag tot ziens op de Soeten Haert of op één van onze andere parken!

Groetjes Kathinka

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot De Soeten Haert in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot De Soeten Haert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot De Soeten Haert scoort een 7.29 uit 10 op basis van 515 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: