Hotel De Zeeuwse Kust

15-9-2018

Vermoeiend, maar geweldig

Jorn
28-6-2018

Geweldig mooie hotelkamer onbijt was heerlijk van alles te krijgen.het eten in het restaurant is lekker. De kinderen waren bijna de hele dag in het zwembad te vinden we hebben genoten.

Fantastisch, wij komen zeker weer terug.

De Boer
16-4-2018

Wat hebben wij genoten met ons gezin bij dit geweldige hotel!

De kinderen konden zich vermaken in het zwembad terwijl wij vanuit het restaurant mee zaten te kijken.

Ook 's avonds konden de kinderen voor het eten nog even spelen in de speeltuin en bioscoop. De ene avond hebben we in restauarant DOK gegeten en de andere avond in het pizza en pasta restaurant, wat was het allebei lekker!

En wat een uitgebreid ontbijt buffet, heeeeerlijk!

Ook alle medewerkers waren erg vriendelijk en niets was teveel gevraagd.

Wij kijken nu al uit naar de volgende vakantie!

Tegenvaller tweede keer

Fam Wiegers
3-1-2018

Comfortabele kamers, dichtbij strand, veel vermaak voor kinderen, restaurant matig; smakeloos en saai, (vernieuwing muziek en menu zou af en toe wel mogen) receptie personeel niet erg flexibel, sauna €10!???

Ontbijt in laagseizoen is prima, maar valt in het hoogseizoen erg tegen, heel basic en nog niet eens mogelijkheid voor een omelet/eitje.

Nooit meer!

Caroline
30-12-2017

Prachtig hotel, mooie kamers. Maar dat was het... slechte bediening! Heel lang wachten op eten en drankjes, zoveel fouten werden gemaakt, heel onvriendelijk en brutaal personeel! Leuk zwembad! Kleedkamers smerig! Zonde! Zo’n mooi hotel en 0,0 gastvrij of klantvriendelijk! Wij komen nooit meer!

Nooit meer!!

Anne
29-12-2017

Prachtige ambiance maar daar houd het mee op. Onvriendelijk personeel, slechte bediening, slechte communicatie onderling. Omdat we met 5 gezinnen waren alles tevoren 2x op locatie besproken. Maar daar was tijdens het verblijf weinig van te merken. Jammer.

Geweldig

Dimphy
12-11-2017

In een woord super ,wij zijn al verschillende keren hier een weekend geweest. Volgend jaar boeken we weer weekendje.

Dimphy
8-10-2017

We hadden kamer geboekt maar was overboekt kregen we een hele vila tot onze beschikking, het was super. Een prachtig park eind oktober hebben weer geboekt voor dit hotel.

Quality Time met kinderen en kleinkinderen

Blotevoetenstamper
27-8-2017

Lijkt eigenlijk meer op een luxe woonkamer met mooi tweepersoonsbed. Goede boxspring. Eettafel met 4 perfecte stoelen. Keukentje met bestek, glazen, borden, kopjes. Tweepits kookunit. Oven met grill. Wij hadden een mindervalide kamer. Met aparte slaapkamer voor eventuele kinderen.

Heerlijk terras met tafel, 4 stoelen en ligbed. Kinderen hadden een grotere kamer, met aparte slaapkamer met kajuitbed voor de kleinkinderen. Hoge eettafel met hoge stoelen en een heerlijk zitkussen. Ook een keukentje.

Ontbijt inbegrepen. Heerlijke betaalbare lunchkaart, menukaart voor het diner voldoende keuze.

Jammer dat de laatste avond het vanille-ijs inzakte en dus niet besteld kon worden. De andere desserts waren voor mij net wat aan de zware kant.

1e Avond as het erg druk in het restaurant en moesten we vrij lang wachten tussen de drie gangen. Ook verliep de communicatie tussen de drankjes en het eten niet helemaal zoals het zou moeten. De tweede avond ging beter.

Luxe familiehotel voor geweldige vakantie

Melissa
29-6-2017

Wat een prachtig, luxe familiehotel is Hotel De Zeeuwse Kust.

We zijn er 1 nachtje verbleven tijdens het weekend in een familiekamer voor 4 personen(kamer 14 op de begane grond).

Mooie, ruime, gezellige kamer met tweepersoons boxpringbed, eethoek en open keuken.

Aparte kinderkamer met stapelbed.

Badkamer met inloop (regen)douche. Apart toilet.

Het ontbijt is ook uitgebreid, van (gewone) boterhammen met allerlei soorten beleg tot luxe broodjes en ook wafels/donuts etc.

We hebben savonds gegeten in Strandcafe Dok. Zeker aan te raden. Tafel vooraf gereserveerd. Snelle, vriendelijke bediening en voor ieder wat wils.

Van de animatie hebben we geen gebruik gemaakt, gezien dat we er maar een weekend waren en dat te kort was om, naast alle faciliteiten, daar ook nog gebruik van te maken.

Zwembad: in 1 woord: Top! Echt, het leukste kinderbad ooit!

Supermarkt: 'maar' tot 17.00 uur open, maar ruim aanbod.

Speeltuinen: allemaal even geweldig.

Strand: echt op loopafstand.

Wij komen zeker terug!

We hebben een aantal aanbieders voor De Zeeuwse Kust voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Zeeuwse Kust in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Zeeuwse Kust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.