Hotel De Zeeuwse Kust

29 reviews over Hotel De Zeeuwse Kust in het Nederlands

Fantastische accommodatie

Saskia
23-10-2018

Wat een fantastische accommodatie. Wij zaten in een 4-persoons familiekamer. Ook het park is zeer netjes en tot in de puntjes verzorgd. Kamer is netjes en er is echt over nagedacht. Kinderen slapen in een geweldige houten stapelbed. Er zit een keukenblok in, voorzien van magnetron en twee kookplaten, waar je even snel wat kunt opwarmen/ klaarmaken. Pannen zijn ook aanwezig. Ontbijt is uitgebreid en het restaurant is heel sfeervol. Zwembad is leuk en er zijn meerdere speeltuinen, ook binnen is er een bios en een binnen speeltuin. Op loopafstand van het strand en in de buurt zijn veel leuke plaatsen. Kortom top locatie.

Top verblijf, mooie en moderne hotelkamer!

Caro
11-10-2018

Mooi hotel, netjes onderhouden, nieuwe aankleding. De kamer was ruim met een mooie badkamer. Fijn dat ons kindje zijn eigen kamer had. Dichtbij het strand. Lekker ontbijtbuffet en fijn zwembad. Kortom een top verblijf gehad.

Fantastische vakantie,prachtig

Marianne
15-9-2018

Vermoeiend, maar geweldig

Jorn
28-6-2018

Geweldig mooie hotelkamer onbijt was heerlijk van alles te krijgen.het eten in het restaurant is lekker. De kinderen waren bijna de hele dag in het zwembad te vinden we hebben genoten.

Fantastisch, wij komen zeker weer terug.

De Boer
16-4-2018

Wat hebben wij genoten met ons gezin bij dit geweldige hotel!

De kinderen konden zich vermaken in het zwembad terwijl wij vanuit het restaurant mee zaten te kijken.

Ook 's avonds konden de kinderen voor het eten nog even spelen in de speeltuin en bioscoop. De ene avond hebben we in restauarant DOK gegeten en de andere avond in het pizza en pasta restaurant, wat was het allebei lekker!

En wat een uitgebreid ontbijt buffet, heeeeerlijk!

Ook alle medewerkers waren erg vriendelijk en niets was teveel gevraagd.

Wij kijken nu al uit naar de volgende vakantie!

Tegenvaller tweede keer

Fam Wiegers
3-1-2018

Comfortabele kamers, dichtbij strand, veel vermaak voor kinderen, restaurant matig; smakeloos en saai, (vernieuwing muziek en menu zou af en toe wel mogen) receptie personeel niet erg flexibel, sauna €10!???

Ontbijt in laagseizoen is prima, maar valt in het hoogseizoen erg tegen, heel basic en nog niet eens mogelijkheid voor een omelet/eitje.

Nooit meer!

Caroline
30-12-2017

Prachtig hotel, mooie kamers. Maar dat was het... slechte bediening! Heel lang wachten op eten en drankjes, zoveel fouten werden gemaakt, heel onvriendelijk en brutaal personeel! Leuk zwembad! Kleedkamers smerig! Zonde! Zo’n mooi hotel en 0,0 gastvrij of klantvriendelijk! Wij komen nooit meer!

Nooit meer!!

Anne
29-12-2017

Prachtige ambiance maar daar houd het mee op. Onvriendelijk personeel, slechte bediening, slechte communicatie onderling. Omdat we met 5 gezinnen waren alles tevoren 2x op locatie besproken. Maar daar was tijdens het verblijf weinig van te merken. Jammer.

Geweldig

Dimphy
12-11-2017

In een woord super ,wij zijn al verschillende keren hier een weekend geweest. Volgend jaar boeken we weer weekendje.

Dimphy
8-10-2017

We hadden kamer geboekt maar was overboekt kregen we een hele vila tot onze beschikking, het was super. Een prachtig park eind oktober hebben weer geboekt voor dit hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor De Zeeuwse Kust voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Zeeuwse Kust in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Zeeuwse Kust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.