Hotel De Zeeuwse Kust

• Sauna
Tonen op kaart

34 reviews over Hotel De Zeeuwse Kust

• 10Roos07-01-2020

We hebben genoten en komen zeker weer terug!

Genoten van ons verblijf in het hotel aan de zeeuwse kust. Met kinderen is dit hotel geweldig. De boomhutbedden vonden de kinderen fantastisch en vroegen elke keer of ze zo iets thuis ook mochten. Bij het ontbijtbuffet werd ook aan de kinderen gehad door kleine pannekoekjes en poffertjes. De kinderen hebben hele dagen zich vermaakt in het hoofdgebouw door de speeltuinen, zwembad en bioscoop, terwijl ik en m'n man bij de openhaard zaten te genieten. S'avonds heerlijk gegeten. Kinderen kregen kleurplaten en hadden veel keuze uit de kindermenu's. De kinderen hebben genoten, en wij daardoor ook! We komen snel weer terug!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 2019
    5Karin berkelmans02-11-2019

Gemiste kans

Ik ben met mijn gezin een dagje op deze camping geweest, om te kijken of dit een camping voor ons voor 2020 zou zijn. Wat een mooie camping, maar wat een SLECHTE service in het restaurant. Na ons bezoek een mail gestuurd naar de camping, waarin ik ook naar deze site verwees... ze betreuren het dat we dit zo ervaren hebben.Ze hoopten ons toch te mogen verwelkomen in 2020.....maar zo te lezen hebben ze er TOTAAL niets aan gedaan... wat jammer... je kunt nog zo'n mooie camping hebben, maar als je zo'n slecht personeel in dienst hebt...dat doet de camping geen goed... ze zouden moeten leren van de feedback die ze krijgen!!!!! Heel jammer. Onze conclusie is getrokken!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Debby Niestadt28-08-2019

Superrrrrr mooie accommodatie echt TOP!

2 dagen verbleven in dit hotel. Super mooi schoon, alleen stoorde wij ons ontzettend aan de bediening in het restaurant, er was totaal geen leiding aanwezig. Jammer want het is zo'n mooie ambiance. De meiden kunnen daar niets aan doen, maar goede begeleiding zou heel veel schelen. Verder heerlijk verblijf gehad we hadden mooi weer, dat is wel nodig gezien de ligging. Lekker naar het strand geweest. Was heerlijke vakantie verder ....

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Linda30-07-2019

Mooi park, wel duur en enige minpunten

Het hotel is erg mooi en het park ligt dicht bij het strand. De kamer is ruim en schoon, en het is erg fijn dat er voor de kinderen een aparte slaapkamer aanwezig is. Minpunt: de wifi (slecht bereik) en de douchekraan (bijna geen druk en steeds afwisselend koud/warm water). Het ontbijt is geweldig; veel keuze. Ook lekkere dingen voor de kinderen, zoals poffertjes en kleine pannekoekjes. Het park ziet er heel goed verzorgd uit. Ontvangst is prima. Het binnenzwembad is erg leuk, met een piratenschip voor kinderen. Wel jammer is dat overal staat dat het zwembad vanaf 08.00 uur geopend is, maar als je dan op tijd wilt gaan zwemmen, is het kindergedeelte nog dicht. Dat maken ze pas open als het drukker is. Restaurant is prima, wel slecht dat in het hoogseizoen het pizza restaurant meerdere dagen gesloten is. De bediening op het terras is matig; tafels worden niet schoon gemaakt en personeel let niet op en is niet al te vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Adriaan Boot15-01-2019

Fantastisch!

We verbleven in de babysuite van het hotel. Lekker met babykamer en op de begane grond. De kamer heeft zelfs een klein terras / voortuintje wat een gezellige zithoek is. Vooral met een baby van 6 maanden is dit heerlijk .

Het heerlijke ontbijt is ook het vermelden waard. Er is van alles ruim voldoende en de broodjes zijn lekker vers gebakken.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 2018
    9Saskia23-10-2018

Fantastische accommodatie

Wat een fantastische accommodatie. Wij zaten in een 4-persoons familiekamer. Ook het park is zeer netjes en tot in de puntjes verzorgd. Kamer is netjes en er is echt over nagedacht. Kinderen slapen in een geweldige houten stapelbed. Er zit een keukenblok in, voorzien van magnetron en twee kookplaten, waar je even snel wat kunt opwarmen/ klaarmaken. Pannen zijn ook aanwezig. Ontbijt is uitgebreid en het restaurant is heel sfeervol. Zwembad is leuk en er zijn meerdere speeltuinen, ook binnen is er een bios en een binnen speeltuin. Op loopafstand van het strand en in de buurt zijn veel leuke plaatsen. Kortom top locatie.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 9Caro11-10-2018

Top verblijf, mooie en moderne hotelkamer!

Mooi hotel, netjes onderhouden, nieuwe aankleding. De kamer was ruim met een mooie badkamer. Fijn dat ons kindje zijn eigen kamer had. Dichtbij het strand. Lekker ontbijtbuffet en fijn zwembad. Kortom een top verblijf gehad.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 8Marianne15-09-2018

Fantastische vakantie,prachtig

Vermoeiend, maar geweldig

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 9Jorn28-06-2018

Geweldig mooie hotelkamer onbijt was heerlijk van alles te krijgen.het eten in het restaurant is lekker. De kinderen waren bijna de hele dag in het zwembad te vinden we hebben genoten.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• 10De Boer16-04-2018

Fantastisch, wij komen zeker weer terug.

Wat hebben wij genoten met ons gezin bij dit geweldige hotel! De kinderen konden zich vermaken in het zwembad terwijl wij vanuit het restaurant mee zaten te kijken. Ook 's avonds konden de kinderen voor het eten nog even spelen in de speeltuin en bioscoop. De ene avond hebben we in restauarant DOK gegeten en de andere avond in het pizza en pasta restaurant, wat was het allebei lekker! En wat een uitgebreid ontbijt buffet, heeeeerlijk! Ook alle medewerkers waren erg vriendelijk en niets was teveel gevraagd. Wij kijken nu al uit naar de volgende vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

0 tips over Hotel De Zeeuwse Kust

1 vraag over Hotel De Zeeuwse Kust

• Marc, 20-06-2019

Spijtig heel teleur gesteld

Ben niet kunnen gaan honden mogen niet in alle kamers staat niet bij booking.com staat bij honden 7€ per hond per nacht hotel heeft het wel geannuleerd gratis

Hotel De Zeeuwse Kust info

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd
    • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • ReceptieAanwezig
    • Op het terreinTerras
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats