8,6

Weer vandaag4°-3°

24 reviews over Hotel De Zeeuwse Kust in het Nederlands

Tegenvaller tweede keer

Fam Wiegers, 3-1-2018

Comfortabele kamers, dichtbij strand, veel vermaak voor kinderen, restaurant matig; smakeloos en saai, (vernieuwing muziek en menu zou af en toe wel mogen) receptie personeel niet erg flexibel, sauna €10!???

Ontbijt in laagseizoen is prima, maar valt in het hoogseizoen erg tegen, heel basic en nog niet eens mogelijkheid voor een omelet/eitje.

Nooit meer!

Caroline, 30-12-2017

Prachtig hotel, mooie kamers. Maar dat was het... slechte bediening! Heel lang wachten op eten en drankjes, zoveel fouten werden gemaakt, heel onvriendelijk en brutaal personeel! Leuk zwembad! Kleedkamers smerig! Zonde! Zo’n mooi hotel en 0,0 gastvrij of klantvriendelijk! Wij komen nooit meer!

Nooit meer!!

Anne, 29-12-2017

Prachtige ambiance maar daar houd het mee op. Onvriendelijk personeel, slechte bediening, slechte communicatie onderling. Omdat we met 5 gezinnen waren alles tevoren 2x op locatie besproken. Maar daar was tijdens het verblijf weinig van te merken. Jammer.

Geweldig

Dimphy, 12-11-2017

In een woord super ,wij zijn al verschillende keren hier een weekend geweest. Volgend jaar boeken we weer weekendje.

Dimphy, 8-10-2017

We hadden kamer geboekt maar was overboekt kregen we een hele vila tot onze beschikking, het was super. Een prachtig park eind oktober hebben weer geboekt voor dit hotel.

Quality Time met kinderen en kleinkinderen

Blotevoetenstamper, 27-8-2017

Lijkt eigenlijk meer op een luxe woonkamer met mooi tweepersoonsbed. Goede boxspring. Eettafel met 4 perfecte stoelen. Keukentje met bestek, glazen, borden, kopjes. Tweepits kookunit. Oven met grill. Wij hadden een mindervalide kamer. Met aparte slaapkamer voor eventuele kinderen.

Heerlijk terras met tafel, 4 stoelen en ligbed. Kinderen hadden een grotere kamer, met aparte slaapkamer met kajuitbed voor de kleinkinderen. Hoge eettafel met hoge stoelen en een heerlijk zitkussen. Ook een keukentje.

Ontbijt inbegrepen. Heerlijke betaalbare lunchkaart, menukaart voor het diner voldoende keuze.

Jammer dat de laatste avond het vanille-ijs inzakte en dus niet besteld kon worden. De andere desserts waren voor mij net wat aan de zware kant.

1e Avond as het erg druk in het restaurant en moesten we vrij lang wachten tussen de drie gangen. Ook verliep de communicatie tussen de drankjes en het eten niet helemaal zoals het zou moeten. De tweede avond ging beter.

Luxe familiehotel voor geweldige vakantie

Melissa, 29-6-2017

Wat een prachtig, luxe familiehotel is Hotel De Zeeuwse Kust.

We zijn er 1 nachtje verbleven tijdens het weekend in een familiekamer voor 4 personen(kamer 14 op de begane grond).

Mooie, ruime, gezellige kamer met tweepersoons boxpringbed, eethoek en open keuken.

Aparte kinderkamer met stapelbed.

Badkamer met inloop (regen)douche. Apart toilet.

Het ontbijt is ook uitgebreid, van (gewone) boterhammen met allerlei soorten beleg tot luxe broodjes en ook wafels/donuts etc.

We hebben savonds gegeten in Strandcafe Dok. Zeker aan te raden. Tafel vooraf gereserveerd. Snelle, vriendelijke bediening en voor ieder wat wils.

Van de animatie hebben we geen gebruik gemaakt, gezien dat we er maar een weekend waren en dat te kort was om, naast alle faciliteiten, daar ook nog gebruik van te maken.

Zwembad: in 1 woord: Top! Echt, het leukste kinderbad ooit!

Supermarkt: 'maar' tot 17.00 uur open, maar ruim aanbod.

Speeltuinen: allemaal even geweldig.

Strand: echt op loopafstand.

Wij komen zeker terug!

mooi park, service in het hotel beperkt

karolien, 25-4-2017

Het park / de camping is echt mooi. Eten is goed. Bediening is slecht. Ondanks reservering 40 min op het eerste drankje moeten wachten en meer dan een uur op het gerecht. Beide avonden. Vervolgens weer 20 min op het 2e drankje. Ook de hotelservice is te beperkt gezien de prijs. De kamers worden tussentijds niet schoongemaakt. Enkel het 2 persoons bed wordt opgemaakt. De kinderbedden werden niet gedaan. Een schoon laken na een ongelukje kreeg ik ook pas na aandringen. Temperatuur in de douche erg onstabiel. Al met al voor het oog mooi maar een tegenvaller gezien de te beperkte service.

Dit is het ideale hotel! We komen terug

Tineke den Boer, 9-10-2016

Geschikt om onze 40-jarige trouwdag te vieren. We hadden drie suites geboekt, waarvan 1 voor mindervaliden. Ik kon met rolstoel ruim door kamer en in badkamer. Super vriendelijk personeel, kent je gezelschap na de eerste maaltijd, big smiles, alle wensen werden vervuld, een heel weekend ons kunnen vermaken, zwembad, uitermate ook geschikt voor kleine kinderen, bioscoop voor kinderen. Goed verzorgd ontbijt, heerlijke lunches en een perfecte menukaart voor het diner. We zijn niet ergens anders naar gaan zoeken om wat te eten. Strand dichtbij, duin over en je bent er. Ook het weer hadden we zeker mee.

Kortom, we komen terug!

Topvakantie

Marije, 27-9-2016

Heerlijk genoten, alleen de aankomst was al een genot. Park en familiesuite zien er piekfijn en gezellig uit. Vele kindervoorzieningen, maar ook de volwassenen ontbreekt het aan niets. Zelfs roomservice in de familiesuites. Heel dicht bij het strand, op loopafstand.

We hebben een aantal aanbieders voor De Zeeuwse Kust voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Zeeuwse Kust in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Zeeuwse Kust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Zeeuwse Kust scoort een 8.64 uit 10 op basis van 24 reviews.