Vakantiehuis NiaRevo

Meer vakantiehuis info

14 reviews over Vakantiehuis NiaRevo

• 2019
    10Kevin en Nicole14-10-2019

Heerlijke plek met alles erop en eraan!

Een mooie woning op een ideale plek. Het huisje is van alle gemakken voorzien en voor iedereen geschikt! Er is zowel benede als boven slaapruimte en benede een badkamer, wat ik zelf altijd erg prettig vindt. Ook is er voor jong en oud genoeg te doen en de buurt zit vol vermaak met activiteiten of bezienswaardigheiden! Lekker naar het strand, even winkelen in sluis of toch naar belgie! Het kan allemaal met gemak. Ook onze pup heeft het super ervaren. Als we de mogelijkheid hebben gaan we zeker nog eens lekker genieten in NiaRevo!! De eigenaren zijn ook super, alles is duidelijk en anders heb je zo een antwoord.

Kortom twijfel? Ik zeg doen!!

Lucie Hillekens, eigenaar, 16-10-2019

hoi Nicole en Kevin, Dank je wel voor deze lieve, mooie woorden. Leuk om jullie als gasten te ontvangen en leuk om te horen dat jullie lieve pup het ook goed bevallen is :) :) . En wie weet tot een volgende keer, jullie zijn van harte welkom!! grtjs Lucie

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Marjo Appelboom07-10-2019

Zeker nog een keer.

Prima woning en heel compleet. De ligging is perfect. Vlak bij het strand en het is een goede uitvalsbasis voor bezoek naar stadjes in België. Het huis is schoon en het contact met de eigenaren is heel goed. Al met al een adres om te onthouden.

Lucie Hillekens, eigenaar, 16-10-2019

Dank je wel, Marjo, voor deze mooie review. En uiteraard zijn jullie weer van harte welkom volgende keer. grtjs Lucie

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Ellen Pronk24-06-2019

Dit is n adres om verliefd op te worden.

Wat hebben wij en onze honden weer n heerlijke tijd gehad in het vakantiehuis Niarevo. Het huis is echt compleet. Soms is het even zoeken maar ze hebben het. Voorbeeld, rolletje plakband, broodrooster, knijper enz enz enz. En niet te vergeten n schuurtje met n bbq en een mooie bolderkar De tuin is lekker groen en heerlijk rustig. Uit de wind, geen inkijk en goed afgesloten. Dat is voor de honden en voor ons wel zo rustig. We hebben ook veel gedaan en gezien. 'S avonds vaak n mooie strandwandeling, na 18.00 uur mogen ze los op het strand tot de volgende ochtend 10 uur, en een lekker ijsje toe Wat dat betreft heeft Zeeland alles en België is dicht bij. Beslist n goed adres. Contact met de eigenaar verloopt ook goed. Wij komen beslist nog n keer terug

Lucie Hillekens, eigenaar, 25-06-2019

hallo Ellen en Herman, bedankt voor jullie geweldige review. Het was leuk jullie voor de tweede keer te mogen ontvangen in NiaRevo. Altijd een goed teken als gasten terugkomen. Ook mooi om te lezen dat jullie een fijne tijd aan zee hebben doorgebracht. En uiteraard zijn jullie een volgende keer van harte welkom. grtjs Lucie

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Erica14-05-2019

Prachtig huisje op mooie locatie.

Wij hebben een mooie tijd gehad in een heel ruim goed verzorgd huis. Veel privacy en alles aanwezig dat je kunt bedenken. Heel dichtbij strand. Prachtige badkamer.

Lucie Hillekens, eigenaar, 29-05-2019

hallo Erica, Dank je wel voor jullie mooie review. Goed om te horen dat jullie een fijne tijd bij ons hebben gehad. En volgens mij hebben jullie het toch nog erg getroffen met het weer. grtjs Lucie

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Anja08-12-2018

Heerlijk thuiskomen, een warm welkom!

Lekker knus huis, super netjes. Zoooo fijn om daar te zijn.

Gereisd met partner in november 2018

• 10Pronk E.F01-07-2018

Een vakantie adres om beslist nog n keer terug te

Zon, Zee, Zand en Wind, Wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad. In de ochtend met de honden Tosca (Lagotto 10 jaar) en Tommie (Boomertje 13 jaar) naar het strand voor een heerlijke losloopwandeling. Daarna bleven de honden thuis en gingen wij op stap voor iets leuks. Er is heel veel te zien en te doen in de omgeving, wij kwamen tijd te kort. Het park Sint Pierre is al een ouder park, lekker rustig en met veel groen en grasvelden. Het huis is kortom fantastisch, alles is ruim aanwezig. Het huis is lekker licht de zuidkant heeft mooie grote ramen met bovenin glas in lood. De badkamer is luxe en spik slinternieuw, mooi afgewerkt en in de ramen weer heel mooi glas in lood. Praktische vloer in het hele huis. Lekkere bedden.

Lucie Hillekens, eigenaar, 05-07-2018

hallo Ellen en Herman,

Ontzettend bedankt voor deze geweldige review!! We waarderen dit zeer. En vooral ook fijn om te horen dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad. We hebben hard gewerkt om de nieuwe badkamer op tijd klaar te hebben en het is mooi om te horen dat ie goed bevallen is. Deze complimenten zijn een kroon op ons werk :).

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Vera05-08-2017

Heel goed

Alles was prima! Goede ligging en vriendelijke omgeving!

Lucie Hillekens, eigenaar, 13-08-2017

Fijn om te horen, Vera. En dank je wel Emily, voor de leuke tekening in ons gastenboek.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9jos martens06-06-2017

bijzonder mooi vakantiehuis

Niarevo is een echte aanrader. Van alle gemakken voorzien. Wij gezin met 5 personen hebben een weekend aan zee doorgebracht. Op nog geen 500 meter van zee verwijdert. Even de duin over en je bent er. Moderne keuken met volledige inrichting. Bij aankomst was er welkomstdrank en een knabbeltje. Heel attend

Lucie Hillekens, eigenaar, 30-06-2017

Hey Jos, leuk om te lezen dat onze gasten in de herfst/winter ook een fijne tijd aan zee kunnen doorbrengen. Inmiddels is de kachel gereed voor gebruik, dus na een strandwandeling is het heerlijk om bij de openhaard weer op temperatuur te komen

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

• 8Marjon22-05-2017

Een fijn huis als perfecte uitvalsbasis

Charmante en rustige ligging op een iets ouder bungalowpark waardoor het huis omgeven is door veel groen en een volwassen achtertuin heeft. Heerlijk om daarin bij te komen van een dagje strand of alle bezienswaardigheden want er is veel te zien en te genieten in Zeeuws Vlaanderen en Zeeland. Brugge en Gent zijn vlakbij en ook Antwerpen en de bekende Belgische kustplaatsen zijn prima te bereiken. Het huis is ruim, netjes onderhouden en werkelijk van alle gemakken voorzien; met name de keuken is zeer goed uitgerust zodat koken geen straf is. Er ligt een goed gevulde informatiemap waar allerlei leuke dingen in staan en bij aankomst stonden een drankje en knabbel voor ons klaar. Ook koffie(filters), thee, suiker, zout en allerlei kruiden waren aanwezig. Plus een bandenplak set en twee EHBO doosjes: een voor wondjes, de ander voor afgesprongen knopen e.d. Zeer attent en praktisch! We hebben ons snel thuis gevoeld.

TIP: ga eens met het voetveer van Breskens naar Vlissingen (of verder met de trein in 5 minuten naar Middelburg) voor de weekmarkt.

Lucie Hillekens, eigenaar, 25-05-2017

Hallo Marjon en Peter, dank je wel voor deze leuke feedback. Leuk om te horen dat jullie een fijne tijd in NiaRevo hebben doorgebracht. Grtjs Lucie

Gereisd met partner in mei 2017

Vakantiehuis NiaRevo info