Middelburg

fantastisch

lisette,
    26-4-2018

wij hebben weer genoten er van, we zijn 3 jaar geleden er ook geweest

mijn man is gehandicapt en zit graag ergens koffie te drinken .

er zijn heel veel leuke terrasjes daar geniet hij van ,en ik kan even fijn naar de gezellige winkeltjes heen,al is het maar even.

er is ook veel te bezoeken,maar wij kunnen er niet heen omdat we ook een hondje bij ons hebben.

dus er is voor iedereen wat, en de moeite waard is ook om naar vlissingen te gaan

heel gezellig en lekker aan de zee en heerlijke vis

Gereisd met partner in april 2018

Prachtige stad

Edith Slieker,
    5-9-2017

Ik was van plan om wat musea te bekijken maar de stad is zo mooi dat ik alleen het Zeeuws museum heb gezien en voor de rest buiten ben geweest. Heerlijk gestruind en veel omhoog gekeken. Wat ern mooie gebouwen en wat een ruimte om te lopen door de stad. De winkels waren open dus nog meer gezelligheid.ik heb ook een korte rondvaart gedaan in een open bootje wat een extra genot is met mooi weer.

Ik wil hier nog eens heen maar dan 2,3 dagen

Gereisd alleenreizend in september 2017

Een geweldig mooie en sfeervolle stad

Fam vd Broek,
    6-6-2017

Mooie oude panden uit de VOC periode,gezellige/sfeervolle uitsraling heeft deze stad met vele leuke winkels,eetgelegenheden,etc.Kort samen gevat...genoeg te doen/beleven voor alle leeftijdscategorieen.

Gereisd met partner in juni 2017

Super gezellig plaatsje

Ria de Groot,
    27-5-2017

Van restaurant naar kroeg gewandeld en overal even gastvrij ontvangen. De lokale mensen zijn de toeristen zeker niet beu maar in voor een gezellige avond aan de bar. Weten alle ins and outs en delen die graag met je. Wees dus open en socialise met je medemens om de meest geweldige beleving mee te krijgen. Oud stukje Holland wat in zijn waarde word gelaten, voel je vrij, kom tot rust, ontmoet, verreik jezelf en geniet!

Gereisd met partner in juni 2016

Middelburg is een leuke mooie en gezellige stad

Arianne,
    21-2-2017

Wij hebben via een internet site een stadswandeling uitgeprint en die door Middelburg gelopen. Erg leuk! Zo kom je op plekken waar je anders niet zo snel zou komen, zoals de Kuiperspoort bijvoorbeeld. Ook de rondvaart met leuke informatie over de stad en het Zeeuws museum waren echt de moeite waard. De wandkleden in het museum zijn echt indrukwekkend. Er zijn genoeg restaurants om uit te kiezen en wij hebben dus ook uitstekend gegeten in een van die knusse restaurantjes.

Gereisd met partner in oktober 2015
Middelburg scoort een 8,7 uit 10, op basis van 404 reviews