Reviews over Meliskerke

Prijs/kwaliteit verhouding gewoon goed

C.A. Braspenning
    7-11-2018

Ideaal voor mensen die van rust houden. Wij hadden een mooie nette kamer in de dep.tegenover het pension.In het dorpje zelf is weinig te beleven , maar wil je meer leven dan is is Zoutelande nabij.Centraal gel. voor fietsliefhebbers. Ontbijt is in cafe/eetzaal op biljart. Ontbijt is gewoon goed, verwacht hier geen kaviaar en champagne, dan moet je gewoon ergens anders een duur hotel boeken. Al met al gewoon goed voor de lage prijs!

Geweldig

HW Paulusse
    15-9-2018

Fraaie, kleine en goed onderhouden camping met veel privacy, gelegen tussen de mooie dorpen Meliskerke, Biggekerke en Grijpskerke. Niet ver van de duinen en het strand. Zeer gastvrije campinghouders. Modern sanitair. Uitvalpauze voor vele fietstochten

Fijne minicamping met persoonlijke touch

Jan
    9-9-2018

Heerlijk rustige mini-camping met een persoonlijke benadering en enkele leuke laagdrempelige activiteiten.

geweldig

Fam. Jansen
    9-9-2018

Fijne, kleinschalige, schone en rustige camping bij een ontzettend aardige familie. We hebben genoten

Heerlijke rustige camping met schoon sanitair

Jacoline Elzinga
    24-8-2018

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad. Rustige camping. De familie Boogaard doet er alles aan om het je na de zin te maken., van groot tot klein! Mooie ruime plaatsen, heel schoon sanitair. Een wasmachine en droger tegen betaling. Je kunt gebruik maken van een koelkast en vriezer. Heerlijke vers gebakken broodjes die in een gezellige mand op je kampeerplek worden bezorgd. Heerlijke courgettesoep en taart op, gemaakt door de dochters van het gezin. Gezellige workshop handlettering. Voor kinderen genoeg fietsjes en skelters te leen. Zoutelande op fietsafstand. Was voor ons de eerste keer op een boerencamping, maar wij komen zeker terug. Wat een rust!

Meliskerke scoort een 7,6 uit 10, op basis van 20 reviews