Meliskerke

We hebben een aantal aanbieders voor Meliskerke voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Meliskerke voor je op een rij gezet:

Reviews over Meliskerke

Fantastisch en we komen zeker weer terug.

Fam. Besselsen,
    7-1-2019

Een uitstekende ervaring met Camping Kampeerboerderij Krijger. Eigenaren Miranda en William zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Wij verbleven in het 2 persoons- appartement , schoon en en van alle gemakken voorzien. Vanuit ons verblijf bezochten we het strand van Zoutelande, Middelburg, Veere, Domburg , Westkapelle en Vlissingen. Een week genoten van zeeland en het appartement waar we ons meteen thuis voelden. Met de fiets of auto het maakt niet uit, een mooie uitvalsbasis om zeeland te ontdekken. Kortom een aanrader!

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig

R.,
    5-12-2018

Wij hebben hier met ons gezin een leuke vakantie gehad. Wij verbleven in de stacaravan. Een groot pluspunt was dat we op de kinderkamer één bed konden opklappen en daar ons eigen campingbedje neer konden zetten. In de stacaravan had je alles bij de hand. De kinderen mochten mee kijken bij het melken en in de stal bij de koeien. En op het veld was er van alles te voor ze om mee te spelen. En heerlijk ijs!

Fijne omgeving, veel te doen, ook bij minder goed weer.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Prijs/kwaliteit verhouding gewoon goed

C.A. Braspenning,
    7-11-2018

Ideaal voor mensen die van rust houden. Wij hadden een mooie nette kamer in de dep.tegenover het pension.In het dorpje zelf is weinig te beleven , maar wil je meer leven dan is is Zoutelande nabij.Centraal gel. voor fietsliefhebbers. Ontbijt is in cafe/eetzaal op biljart. Ontbijt is gewoon goed, verwacht hier geen kaviaar en champagne, dan moet je gewoon ergens anders een duur hotel boeken. Al met al gewoon goed voor de lage prijs!

Gereisd met partner in april 2018

Geweldig

HW Paulusse,
    15-9-2018

Fraaie, kleine en goed onderhouden camping met veel privacy, gelegen tussen de mooie dorpen Meliskerke, Biggekerke en Grijpskerke. Niet ver van de duinen en het strand. Zeer gastvrije campinghouders. Modern sanitair. Uitvalpauze voor vele fietstochten

Gereisd met partner in september 2018

Fijne minicamping met persoonlijke touch

Jan,
    9-9-2018

Heerlijk rustige mini-camping met een persoonlijke benadering en enkele leuke laagdrempelige activiteiten.

Gereisd met partner in augustus 2018
Meliskerke scoort een 7,6 uit 10, op basis van 20 reviews