Vakantiepark Broedershoek

Janny van den Brink
6-4-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Ja hoor, we waren er weer met het Paasweekend. Opnieuw hebben we weer volop genoten. Zoals ieder jaar voelt dit als "thuis" komen.

Fijne locatie in een mooie streek

Van de Velde
6-1-2018
  • Onderkomen8

Huisjes zijn steeds in goede staat, de uitbaters zijn steeds vriendelijk en flexibel.

super

Fam. Nijkamp- Marinisse
2-1-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

We hebben een mooie vakantie gehad van 23-12-2017 tot 29-13-2017, we waren aangenaam verrast omdat we waren omgeboekt naar een ander type huisje omdat de andere huisjes niet gestookt waren en ze ons dus niet in de kou wilden zetten. Het huisje wat we nu kregen was ruimer van opzet en iets luxer ingericht. We komen graag nog een keer terug.

Wij komen zeker terug!

Fam. De Vries
    9-11-2017
    • Onderkomen9

Ruim, aangenaam en goed geprijsd!

Opnieuw zeer aangenaam!

Maarten
    4-10-2017
    • Onderkomen8

Voor de 5de, 6de, 7de keer? kwamen we hier op driedaagse. Propere en aangename infrastructuur, alles wat we nodig hebben. Vriendelijke en behulpzame ontvangst.

Prima huis, goede bedden

Langenberg
    22-9-2017
    • Onderkomen7

Onvriendelijke ontvangst, hele lijst met to do voor vertrek met boetes erbij als niet aan de eisen wordt voldaan. Nare toonzetting, voelt je niet welkom. Snap dat er regels zijn. Maar die kun je ook op een vriendelijke manier kenbaar maken.

Super

Jan Tonkes
    24-8-2017
    • Activiteiten6
    • Onderkomen8

Mooi, goed onderhouden vakantiepark, vriendelijke en gastvrije eigenaren. Op fietsafstand van strand en steden als Middelburg en Vlissingen. Ons uitzicht, deels op washok en plakfolie onderaan op raam, was minder mooi. Dat geldt overigens niet voor alle huisjes.
    • Activiteiten7
    • Onderkomen9

Goede degelijke ruime rolstoel toegankelijke woningen, alles wat nodig is, is

aanwezig. Lakens kan je huren, eigen hand- en keuken doeken meebrengen,

We misten wel een licht bij de spiegel boven de wastafel in de slaapkamer.

Oerdegelijke mooie tuinmeubels, zware tafel (6/8p) en heel gemakkelijke tuinstoelen.

Om de zoveel jaar gaan we terug, tegen dan zullen die spiegels er wel zijn. Met de groep hadden we veel activiteiten samen, voor de kinderen binnen en buiten de groep zijn er over het domein speeltuigen verspreid, dit jaar had het springkussen veel succes.

Fantastische weekend

Herman
    9-6-2017
    • Onderkomen9

Goede vakantie wooning (aangepaste bungalow)

Ideale plasts

Familie Liebreks
    11-5-2017
    • Onderkomen9

Ondanks het koude weer hebben we het heel goed gehad. Huisjes schoon, ruim, comfortabel ingericht...goede bedden...comfortabel meubilair...fiets verhuur ideaal...uitstekend sportvermaak zelfs voor oudere kinderen boven de 15 jaar..ideale plaats als uitgangspunt om van alles te ondernemen

We hebben een aantal aanbieders voor Broedershoek voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Broedershoek in Koudekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Broedershoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Broedershoek scoort een 8.26 uit 10 op basis van 71 reviews.