vakanties Koudekerke

Reviews over Koudekerke

fantastisch

frans aerts,
    15-12-2018

Hebben op de Kiekendief, mede dankzij de goede zorgen van Jose en Bram, afgelopen voorjaar een geweldig leuke en relaxe voorjaarsvakantie gehad.

Voor een kort of langer verblijf op Walcheren, zowel landelijk gelegen als in de buurt van het strand, kun je geen betere plek vinden op dit eiland !

Super

Joost den Ronden,
    14-12-2018

Een fijne diervriendelijke camping, lekker rustig en superdicht bij Vlissingen,Middelburg en het strand. De kinderen willen niet anders dus wederom geboekt voor 2019

Gaan volgend jaar voor de 3e keer terug

Carla,
    13-12-2018

Keurig verzorgde camping met vriendelijke beheerders. Ruime plaats en gunstige ligging t.o. v. Strand en de plaatsen Middelburg en Vlissingen. Mooie fietsroutes

fantastisch

walter,
    18-11-2018

Alles in orde van begin tot einde

Voor herhaling vatbaar

Antoinette,
    13-10-2018

Wij zaten in een huisje op het oude gedeelte van het park. Deze zijn iets eenvoudigr, maar wel van alle gemakken voorzien en superschoon. We waren er maar een weekend, maar hadden graag langer willen blijven. Het park ligt centraal met het strand en de wat grotere plaatsen lekker dichtbij.

Koudekerke scoort een 8,8 uit 10, op basis van 143 reviews