Koudekerke

Reviews over Koudekerke

Dorp met regionale funktie

ineke van maanen,
    30-6-2018

Koudekerke is een Zeeuws dorp met alle voorzieningen om inkopen voor de dagelijkse boodschappen: een supermarkt, geweldige warme bakker, een Chinees restaurant( ook om af te halen) even als een goede snackbar! Een goede fietsenmaker.

Voor kerkgangers een kerk.

Gereisd met partner in juni 2018

prima een aanrader.

wim stienen,
    5-3-2018

koudekerken is een leuke plaats in zeeland vlak aan het strand.

Het strand is geweldig en er zijn veel strandrestaurants, deze zijn van goede kwaliteit en redelijke prijs.Wij logeerde in hotel Westduin, het is gelegen in de duinen vlak bij het strand,100 m.

Koudekerken vind ik een echt zeeuws plaatsje, het is klein maar wel gezellig,

Je vindt er restaurants en winkeltjes, klein maar sfeervol.

Gereisd met partner in februari 2018

Rustige plek

elianedetroch,
    24-6-2017

Goede uitvalsbasis voor de omliggende dorpen te bezoeken.

In Koudekerke is er weinig te doen. Je moet wel fiets of auto nemen als je wilt gaan dineren. Of je kiest voor het golden tulip strandhotel met goed restaurant. Vlakbij het strand.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Mooi rustig oord voor ontspanning

J.Bast,
    21-3-2017

Geweldig mooie stranden. Goede fietspaden en leuke terrasjes. Zand , zee en duinen. Ideaal voor kinderen om zich te vermaken. Jaren geleden(meer dan 25 jr) kwamen wij hier jarenlang terug in de zomervakanties. Maar ook nu komen wij hier jaarlijks nog wel een paar dagen terug. Het trekt als vanouds. De omgeving van Koudekerke/Dishoek is een ideale plek om te ontspannen in een rustige omgeving. Gezeten aan het strand of op een bankje op de duin zie je de schepen op een afstand van een paar honderd meter naar Vlissingen en Antwerpen de Westerschelde op-en afvaren. Bovendien is het een streek met de meeste zonuren in Nederland. Negatieve punten zou ik zo niet aan kunnen dragen, maar wij zijn na zoveel jaren natuurlijk ook enigszins bevooroordeeld.

Gereisd met partner in maart 2017

Voor herhaling vatbaar

Arnold,
    18-2-2017

Wij logeerden ruim 3 weken met onze caravan op een schitterende camping (Sint Anthonijshoek).

Niet goedkoop maar wel professioneel en keurig verzorgd.

Je krijgt waar voor je geld.

Als uitvalsbasis ideaal.

Middelburg, Vlissingen, Zoutelande en Domburg liggen met de fiets "om de hoek".

Koudekerke is een leuk dorpje met een goede supermarkt (Emté, Badhuisstraat 6), een vriendelijke, behulpzame fietsenmaker en een goede huisartsenpost. (Hadden we helaas nodig. Vriendelijk, behulpzaam en erg persoonlijk en professioneel. Schatten van mensen).

Mocht je ooit in de fysieke problemen komen dan kun je met een gerust hart naar Koudekerke gaan. Stugge Zeeuwen? Niets van gemerkt.

Wat een toffe, vriendelijke en behulpzame mensen!

Eén en al LOF.

Ga er met een gerust hart naar toe.

Arnold

Gereisd met partner in september 2015