Sorteren

Reviews over Hoofdplaat

Stilte treffend

Rony
    7-5-2017

Dit is echt een lokatie om tot rust te komen, een boek te lezen of lange wandelingen te maken. Er is in het dorp hoegenaamd weinig te doen en je zult voor enige horeca minimaal naar Breskens of Terneuzen moeten gaan of nog beter: met de fietserspont naar Vlissingen.

Goed verblijf, mooie uitvalsbasis !

Ad
    13-11-2015

Hoofdplaat zelf is niet veel te doen

Hoofdplaat is een klein, verzorgd dorp.

Irma de Vries
    23-5-2015

Inwoners zijn trots op hun dorp achter de dijk van de Westerschelde. Mooi voorbeeld is hun gezamenlijk tot stand gekomen 't Ommetje: een wandeling van ongeveer 6 kilometer door het dorp, het Poldertje, langs de oever van de kreek.

Het startpunt begint bij 't Oorlogsmonument Spuikom.

Er is een bakker, die in 2015 het 100-jarig bestaan viert en tevens een klein supermarktje is.

Voor gewone boodschappen even naar Breskens rijden, met de auto 7 kilometer...

rustig stadje

kirsten
    25-2-2015

hoofdplaat valt niet veel te beleven

Klein, mooi en rustig dorpje

Marc
    14-1-2015

Het ommetje is een leuke wandeling rond het dorp.

Hoofdplaat scoort een 6,7 uit 10, op basis van 26 reviews