Camping Strandcamping Groede

Nederland, Zeeland, Groede

7.9Goed

• 7.9Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Strandcamping Groede voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Voor een vakantie in eigen land is Strandcamping Groede een fijne plek. Van de staanplaatsen tot het sanitair en de campingwinkel: alles is goed verzorgd. Jong en oud vermaken zich hier met elkaar. Je zit vlak aan de Noordzee waar je in de zomer goed kunt zwemmen. Een leuke tip is om eens te gaan paardrijden over het strand.

880 reviews over Camping Strandcamping Groede

• 2019
    8Janneke20-11-2019

Mooie camping, wel minpunten

Comfort plaatsen zijn geweldig, zee 10 minuten lopen, mooi strand, snackbar op de camping super, mannen werken keihard. Helaas heel veel lawaaierige Duitsers met heel veel honden. Ze nemen de overhand, ook de Duitse kinderen op het springkussen die spelen de baas.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6Annelies19-10-2019

Mooie camping maar niet rustig

Gejubel over deze camping moet toch wat worden getempert. Duitsers komen hier graag en die zijn er dan ook erg veel. De meeste met een aantal honden. In de herfstvakantie moet je de Nederlanders zoeken met 'n vergrootglas. Plekje naast ons leek 'n wisselplekje voor veelal Duitsers die nogal lawaaiig opbouwen, lawaaiig aanwezig zijn en weer lawaaiig afbreken. Caravans van 10+ meter, en meestal 'n gigantische suv ervoor. Deze camping trekt dat gewoon aan. Sta ik ertussen met m'n kleine hefdakcaravannetje Voor de rust moet je gewoon ergens anders heen gaan. Hou je niet van honden moet je wegblijven. Camping verdient zijn geld met de duitsers en dat is te merken jammer dat dit in deze regio de enige camping vlak bij de zee is

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2019

• 6Frank05-10-2019

Kampeerbeleving klopt niet.

Geen beleving van het knusse 'met de tent op vakantie in eigen land' - kampeer gevoel. Te groot, te druk, onhygiënisch gedrag van hondenbezitters, en vanwege de omvang wordt niet gecontroleerd op het naleven van de campingregels. Omgeving prachtig, stranden geweldig, maar volgende keer een kleinere camping zoeken.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 6Bianca01-10-2019

Veel honden hier in Duitsland.

Het verblijf daar lijkt op een vakantie in Duitsland. Op zich begrijpelijk, maar geeft als Nederlander die vakantie in eigen land viert toch gemengde gevoelens. Veel honden, echt veel te veel honden. In het restaurant, friture, voor de ingang van de winkel en toiletten. Gewoon te veel. Baasjes laten de beestjes vaak niet buiten de camping hun behoefte doen zoals wordt gevraagd. Al met al een beleving die ik persoonlijk als onprettig ervaar. Niet wat ik zoek op mijn vakantie. Ondanks de mooi aangelegde camping en schitterende omgeving blijft mijn verblijf daarom eenmalig.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Anna17-09-2019

Aanrader

Super camping! Plaatsen, sfeer en sanitair uitmuntend ! Alles bijzonder goed verzorgd. Enige minpunt is de wifi voorziening! Extra betalen voor beveiligde wifi verbinding per apparaat ...... !! Terwijl we allemaal via internet reserveren !

Gereisd met partner in september 2019

• 9Arja09-09-2019

Prima camping.

Betaal nooit vooruit en/of voor een langere periode! Mocht je nl. eerder naar huis moeten of willen, krijg je niets terugbetaald.
    Verder is de camping prima.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Patrick03-09-2019

Camping is prima.

Na vele jaren met veel plezier hier te hebben gekampeerd gaan we wel serieus nadenken over een alternatief. Prima camping dat wel maar de Duitsers nemen de hele boel over. En dat is wel heel jammer. Verder hond vriendelijk je kunt hier gewoon nog met je hond in zee iets wat bijna nergens meer mag.

• 10Staat v/h sanitair

• 6Christa01-09-2019

Mooie camping, voor ons nooit meer!

Op de camping zelf is niks aan te merken. Onze kinderen van 6 en 9 hebben het fantastisch gehad. Het is een hele grote camping, echt een bedrijf. Goede winkel en animatie en sanitair(wel weinig douches en afwas plaatsen). Enige zeer grote minpunt is de enorme geluidsoverlast tot diep in de nacht. Dit wordt voor het grootste deel veroorzaakt door de uitgaansgelegenheid net buiten de camping. Als deze rond 3/4 uur sluit komt iedereen schreeuwend de camping op. Er was een hek dat op slot hoort te gaan om half 12, maar dit werd niet gedaan omdat de schreeuwende mensen anders elders op de camping overlast zouden veroorzaken. De grootste overlast gevers bleken notabene de vakantiemedewerkers van de camping zelf te zijn! De nachtwaker deed overigens erg zijn best om alles rustig te houden, maar dat valt niet mee in je eentje. Kortom, een camping met alle faciliteiten dik in orde, maar voor ons nooit meer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Fam dethaey26-08-2019

Super

Super camping i voor en naseizoen toliet gebouwen super schoon. De winkel sinds dat Eric er in zit super. Ruim aanbod en mooie openingstijden

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 1John de Wit23-08-2019

Saggerijnig van de overlast

Prachtige camping, maar we zitten er nu 2 weken en genieten nu al 2 weken van de disco(tot 2-3 uur s'nachts) van het Poolse personeel op nummer 102, waardeloos gewoon....... Ik snap niet dat dit kan op een familie camping...

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Familie van Damme, Strandcamping Groede, leidinggevende, 27-08-2019

Beste meneer de Wit, Bedankt voor uw reactie. Graag zouden we contact opnemen met u. Wilt u uw contactgegevens toesturen via [email protected]? Met vriendelijke groet,

36 tips over Camping Strandcamping Groede

• Hermans Danny, 15-06-2014

Voor iemand met mobilhome, zij dit zeer mooie plaatsen

• Lendie Wintermans, 03-05-2014

ook voor verhuur stacaravan ideaal

• Vakantieman, 31-10-2013

Van tevoren goed uitzoeken waar je langs rijdt. Het veer van Breskens is alleen toegankelijk voor fietsers en wandelaars.

17 vragen over Camping Strandcamping Groede

• Cindy Hendriksen, 05-08-2019

Honden en strand

Kan iemamd mij laten weten of er op het strand honden aangelijnd worden toegelaten? Wij willen volgend zomerseizoen een huur chalet boeken maat twijfelen nog of we de hond wel of niet meenenen! Iemand ervaring??? Alvast bedankt!

• Bert Huijberts, 17-03-2019

Koelkast

Zijn er koelkasten te huur op de camping?

• Henriëtte Brinkman, 25-11-2018

Vissen

Is er (zoet) viswater in de buurt? Op loop afstand?

Camping Strandcamping Groede info

• Aantal sterrensterstersterster