Camping Strandcamping Groede

651 reviews over Camping Strandcamping Groede in het Nederlands

Super camping!

Soete
20-9-2018

Prachtige camping in mooie omgeving. Goede uitvalsbasis voor fiets en wandel tochten. Zeer dicht bij het strand. Je hebt niet het gevoel op een grote camping te zijn. Mooi en proper sanitair. Zeer vriendelijk personeel. Aanwezigheid van een supermarktje met een uitgebreid assortiment. Brasserie waar men lekker kan eten voor een correcte prijs. Wij gaan zeker nog terug.

heerlijk

Thea
28-8-2018

geweldige camping voor jong en oud heerlijk bij zee en een thuiskomen met vrienden

Voor het tweede jaar, fantastisch!

Fam. Kluitenberg
22-8-2018

Gemoedelijke gezinscamping met zeer goede voorzieningen en een afwisselend soms spectaculair aanbod van animatie voor de kinderen. Goed verzorgde plekken. Strand is op loopafstand.

Een aanrader!!! Wij komen zeker terug!

Erika
11-8-2018

Het prachtige strand is op loopafstand, leuke animatie; afwisselend, voor ieder wat wils. Ook voor de tieners!

Schone nette camping, kleine veldjes, geen overlast, schoon sanitair.

Een aantal eetgelegenheden in de buurt.

Geweldig

Debbie van gemst
6-8-2018

Een hele gezellige camping, nu in t hoogseizoen geweest maar zelfs nu was het niet te druk ..

Strand op loopafstand, leuke campingwinkel en mooie strandtent!

Prima, maar volgend jaar toch iets anders

Familie Rooijakkers
6-8-2018

2 weken met de caravan met ons gezin (2 dochters van 2,5 en 4,5jr) op het oude gedeelte van de camping. Daar zijn meer schaduwplekken. Als je langs Zeeweg staat kun je 's nachts wel eens last hebben van dronken jongeren of racende auto's. Maar overdag heerlijke schaduw...

Prima sanitair. Jammer dat die ene familiedouche/mindervalidedouche ook gebruikt wordt door anderen, waardoor je met je kinderen soms moet wachten.

Met het hete weer van afgelopen weken mis je speelmogelijkheden in de schaduw. Alles ligt gelegen op open vlakte.

Het animatieprogramma wordt met het jaar minder. Crea-uurtje in de ochtend is altijd iets simpels met een wc-rolletje en een papiertje. Het ligt op een tafel en je moet het verder zelf maar uitzoeken. En na een aantal keren het springkussen, heb je dat ook wel gezien. Voor oudere kinderen 8+ wordt er meer aangeboden. Voor jongeren kinderen is het echt héél magertjes.

Het strand is verder heerlijk!

Nooit meer

Pascale
3-8-2018

veeeeeel te weinig douches. Steeds moeten aanschuiven om te kunnen douchen. Van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat!!! Heel ergerlijk en geen waterkraan op de kampeerplaatsen zelf.

Prima camping voor een keer

Anoniem
2-8-2018

Ik wil het euforische gejubel over deze camping toch iets temperen. Let op als je met een tent naar deze camping gaat. Wij stonden gelukkig op gras, maar er zijn ook plekken waar je schelpen staat. Ook zijn de plekken niet heel ruim. Bij aankomst kregen we meteen te horen dat de tent wel in een bepaalde richting moest worden opgezet, in verband met het open karakter van de velden (?!). Mag ik aub zelf weten hoe ik mijn tent opzet. Het werd zelf nog gecontroleerd, wel erg betuttelend. Voor het aantal plekken dat de camping heeft zijn er net iets te weinig douches. Wel is alles schoon en in orde. Het strand is op loopafstand. Leuke eetgelegenheden in de buurt. De mensen op de camping waren wel een bepaald type. Je moet hiervan houden.

Grandioos leuk

Karl Knops
29-7-2018

Super Genoten

Camping en strand was super schoon

Het was er leuk.

Van der Park
26-7-2018

We waren er in juli , het is een mooie camping, nadeel is tijdschakelaar op de douche, en geen waterdruk bij de douche,

Voor de rest hebben we een leuke tijd gehad daar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Strandcamping Groede in Groede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Strandcamping Groede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.