Camping Strandcamping Groede

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Nooit meer: overvol en nachtelijk lawaai

Lies
15-7-2018

In hoogseizoen verschrikkelijk druk, krappe plek als enige tent tussen de caravans zonder schaduw, tot middernacht kinderen op straat en daarna jongeren. En we moeten 8 dagen afnemen omdat er geen onbezette nacht moet zijn. Dat hier €40 per nacht voor wordt gevraagd. Onbegrijpelijk.

Buiten hoogseizoen zal het ongetwijfeld rustiger en mooi zijn aan zee maar dit is geen vakantie.

het echte vakantiegevoel!

ToClaDaViMa
18-6-2018

Strand is via wandelpad vanuit camping in minder dan 5 minuten bereikbaar. Camping is groot maar door de indeling komt hij niet massaal over. Uitstekende service aan receptie. Denken echt met je mee. En hebben alle tijd. Campingwinkel heeft breed assortiment. Brasserie op camping zelf van goede kwaliteit, en ook restaurant de Vrijbuyter en strandpaviljoen Puur zijn aanraders. Sanitair is prima verzorgd. En er is aan iedereen en alles gedacht: volwassenen, kinderen, alleen de voeten afsproeien of de hond een bad geven. En met een beetje geluk staat er altijd iemand achter de balie in het sanitairgebouw ;-) Personeel en eigenaar is zeer betrokken! Ook aan de kleine kampeerder is gedacht: veel trampolines, springkussens en klimtoestellen. Fietsen en bolderwagens zijn te huur.

Een klein aandachtspuntje: de begroeiing van struiken en hagen mag iets vaker gesnoeid worden

Geweldig

Fam Baaten
13-6-2018

Een hele nette gezellige familiecamping vlakbij t mooie strand, erg kindvriendelijk, een echte aanrader!

super, boven verwachting, aanbeveling

baptiste vermeulen
12-5-2018

Spontaan met de camper 3 dagen op pad richting Zeeland. Na 2 campings onderweg gezien te hebben besloten nog eens 100km verder te rijden naar de Groede. Camping de Groede ligt 5 minuten van de mooie brede Zeeuwse stranden met prachtig blauw water. Op het strand zijn ook 2 gezellige strandtenten waar je lekker kan eten. Eenmaal op de camping zag ik allerlei trampolines, een spring/klim luchtkussen schommels etc, alles was perfect, de plek in de zon in het gras, schone sanitair, met toiletpapier, fatsoenlijke douches die 6 minuten een lekkere warme straal gaven. De supermarkt met alles voor een redelijke prijs. Ook restaurant zag er goed uit. Personeel is zeer behulpzaam, vriendelijk en vrolijk. De supermarkt nog even voor mij openen ruim na sluitingstijd, getuigde voor mij een super service. ik kom zeker terug ik heb een toptijd gehad:-)

Gemoedelijk en goed onderhouden camping

Peter van der h
9-5-2018

Telefonisch een camping plaats geboekt, voor 5 dagen.

Voor het eerst op deze camping aangekomen aangenaam verrast.

Opzet van de camping is mooi ingericht en heel ordelijk.

Sanitair zag er goed en schoon uit en er was voldoende sanitair.

Opmde camping is geen zwembad, dit hebben we mede door het goede weer zeker niet gemist. Zeer veel speelplekken voor meerdere leeftijden. Ook op de velden. Hier werd ook op geattendeerd met het bepalen van de plek op de camping.

Restaurant hebben we niet bezocht maar zag er goed uit. Cafetaria wel bezocht en dat was goed te eten. Campwimkel (spar) had goed assortiment . Dus hoefde je de camping niet af. De zee met het mooie rustige strand was echt dichtbij en goed te lopen met kinderen met de leeftijd van 6 jaar..

Erg veel honden bezitters die de honden los laten lopen, geen poep overlast maar met kleinere kinderen niet altijd fijn als ze er bang voor zijn.

Verder alles top

Een ware aanrader alle seizoenen!!

Antoon de Jong
5-4-2018

Erg belangrijk:een Familie camping pure sang! Dus geen onderdeel van een keten of andere grote recreatie exploitanten! Zeer goede infrastructuur mooie en ruime plaatsen aan zee!!

Prima voorzieningen: ruime goed gesorteerde winkel maar ook erg goed restaurant met prima prijzen en bovenal overal op de camping: uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel ook aangesloten bij acsi enz

Een aan te bevelen familie camping!!

Harrie Martens
10-3-2018

Een echte familie camping met super activiteiten voor de kinderen. Strand dicht bij de camping, nette toilet gebouwen, vriendelijk medewerkers, mooi natuurgebied rondom.

Geweldig.

Inez Ruitenbeek
10-12-2017

Ruim. Netjes. Schoon. Mooie omgeving. Schoon sanitair.

genoten van omgeving en het strand

fam.molenbroeck
3-11-2017

het is hier genieten van de natuur, duinen strand en zee te voet of met de fiets

Geweldig mooie vriendelijke camping

Paul
1-11-2017

Super mooie plaatsen ,erg vriendelijk en sanitair zeer netjes

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Strandcamping Groede in Groede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Strandcamping Groede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Strandcamping Groede scoort een 9.08 uit 10 op basis van 843 reviews.