Camping Minicamping De Kreekrug

183 reviews over Camping Minicamping De Kreekrug in het Nederlands

Fantastische camping!

Fam. De Bruin
17-6-2018

Fantastische camping! Rustig gelegen, zeer ruime plaatsen, goed onderhouden, kindvriendelijk, erg mooi en schoon sanitair. Vanaf de camping zijn er mooie fietsroutes te rijden, niet ver van de kust. Voor de kinderen is er

genoeg te beleven; speeltoestellen op het veld, de ballenbak, skelters en natuurlijk de paarden. Onze kleinzoon van 2,5 jaar kwam tijd te kort toen hij een paar daagjes kwam logeren. Hij mocht helpen eieren rapen en de konijnen te eten geven. Geweldig vond hij het. De fam. Poppe is erg gastvrij en behulpzaam. Ze proberen het een ieder naar de zin te maken. We hopen zeker terug te komen!

Fantastische camping!

Sylvia Andries
12-6-2018

WIj waren aangenaam verrast door de rustige sfeer die op de camping hangt.

Met de paarden, pony’s, konijnen, trampoline, hadden onze kids de tijd van hun leven.

Grote staanplaatsen, sanitair perfect inorde, Monique en haar man staan altijd klaar als je vragen hebt.

Kortom, een heel goeie camping. Hier komen we zeker terug 🙂

fantastisch

M M van Roosmalen
27-5-2018

De Kreekrug ligt in Grijpskerke. Centrale ligging in Zeeland/Walcheren. Mooi fietsgebied. Strand (Zeeuwse Rivièra ) ligt binnen 7 km. Leuke plaatsen , zoals Veere,Domburg,Middelburg/etc.

Het sanitair was tot in de puntjes verzorgd qua inrichting en onderhoud, lekker schoon en ruime douches.

We hebben met veel plezier op deze camping gestaan; ruime plaatsen en een gastvrije eigenaresse, die meedenkt in oplossingen. Als je in Zeeland wil kamperen en van rust en ruimte houdt kan ik je deze minicamping warm aanbevelen.

Super!

Delia Looijen
23-5-2018

Hemelvaart en Pinksteren voor de tweede keer op Camping de Kreekrug.

Het was weer super gezellig en wij konden onze caravan tussen de weekenden er makkelijk laten staan. Ook is er geduurende de storm goed op onze Caravan en voortent gelet.

Zeker weer een aanraader: het strandhuis op het strand in Zoutelande wat je voor een dagje kan huren.

Verder was alles weer netjes schoon en alles goed verzorgd. Onze zoon van 9 hat weer een geweldige tijd met al zijn vrienden die hij op de camping had.

Familie Poppe heeft een dikke pluim verdient!

Helemaal geweldig!

Marianne Driessen
22-5-2018

Het is een geweldige camping. De service is buitengewoon goed. We mochten zelfs de privé fiets van de eigenaresse huren. We kregen bij aankomst een vlonder voor de voortent, waardoor het daar aangenaam vertoeven was.

Het sanitair is van grote klasse. Lekkere warme douche, schone wc en goede afwaslokatie. De sfeer op de camping was gemoedelijk. Niets anders dan lof

Top !

Anna smit
2-5-2018

Super nachtje geslapen alles ziet er netjes en schoon uit , en aardige en klantvriendelijke eigenaresse ☺

Volgend jaar weer

Ingrid bouwmeester
1-5-2018

Mooie rustige camping. Ideaal voor paardenliefhebbers. Waren voor t hriepsfestival op de camping voor t derde jaar alweer. Schoon en ruim. Apart veld voor de festivalgangers.

Kuifje
1-5-2018

Altijd gezellig en vriendelijke gastvrouw. Alles keurig onderhouden en lekker schoon.

Top! Schoon-grote plek-lieve eigenaren.

Jenne van Rutten
1-5-2018

Super camping! Schoon, grote plaatsen, eigenaren zijn zeer behulpzaam en echt gezellige mensen. Honden zijn zeer welkom, onze Bram (cocker spaniel) heeft genoten en heerlijk gespeeld met Gino de hond van één van de eigenaresses.

We kijken er naar uit om volgend jaar met onze kleinkids hier te vertoeven. Kunnen ze lekker kennismaken met paarden en ik mijn angst voor deze mooi dieren verder overwinnen...hihi Monique. De camping ligt goed centraal voor leuke uitstapjes goed te doen op de fiets. Uiteraard diverse stranden heel dichtbij.

Kortom... Top en tot gauw!

Hele fijne camping!

Fam. Krijger
30-4-2018

Goede ligging, mooie plekken en net sanitair.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Kreekrug in Grijpskerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Kreekrug zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Kreekrug scoort een 9.67 uit 10 op basis van 197 reviews.