Camping Minicamping De Kreekrug

Camping Minicamping De Kreekrug
9,7

206 reviews over Camping Minicamping De Kreekrug in het Nederlands

Lekker rustig verblijf, genieten.

Fam. van Dooren Knegsel
2-10-2018

We vonden alles in orde, allen wat last van muggen....zoemzoem.........prik. Pats

Wil je weer op adem komen, bezoek dan de Kreekrug

Martijn Smaling
23-9-2018

Minicamping de Kreekrug is zeer gunstig gelegen. Het strand op korte reisafstand en ook Middelburg is relatief dichtbij. Verder wordt het sanitair zeer goed schoonhouden en zijn de gastvrouwen bijzonder behulpzaam.

Uitstekende camping voor een ontspannen verblijf.

Fam. Meinen
26-8-2018

Rustige camping met ruim opgezette plaatsen en schoon sanitair.

Top👍🏼 Een heerlijke plek

Hans en Barbara
23-8-2018

Super verzorgde gezellige camping. Ultraschoon sanitair (als ik een 11 kon geven had ik het zeker gedaan) en de gezinsdouche is heel handig met 2 jonge kids die samen tegelijk kunnen douche na een dag spelen. rustig gelegen, zeer ruime plaatsen en erg vriendelijk en behulpzame eigenaren. Niets is een probleem. Voor de kids super leuke dingen te doen. De sfeer is erg gezellig. We zijn dit seizoen al voor de 3e hier gekomen omdat het een fantastische plek is om even bij te komen en op verzoek van de oudste. (6 jaar)

Zij springt een gat in de lucht als vertellen dat we hier weer heen gaan!! Alles is super en je voelt je gewoon thuis hier. Dankjewel!

Ik ben bang dat je ons nog wel wat vaker terug ziet komen!!!😜

Een absolute topper!

Annie en Theo de Badts
14-8-2018

Voor het zevende opeenvolgende jaar vielen wij weer in de prijzen! Jawel, zo mag je het wel omschrijven als je in deze tijd (juli/augustus) een plaats weet te bemachtigen op deze wel zéér complete minicamping. Onze kleinzoon heeft bij zijn ouders alles in het werk gesteld om een vakantieverblijf in Amerika af te stemmen op z’n verblijf in Grijpskerke!!

Super:

- schoon!

- kindvriendelijk

- Oma- en Opa-vriendelijk

- ruime plekken.

Een hele goede en vooral vriendelijke en meedenkende organisatie met een leuk aanbod aan activiteiten. Als extra punt mag wel aangemerkt worden dat de omgeving van de camping erg fraai en rustig is met toch op redelijke afstand steden als Vlissingen en Middelburg waarin deze tijd van het jaar de vakantieganger veel geboden wordt.

Kortom een topper!!

Vriendelijke, gezellige en schone familie camping

Jan Teekens
13-8-2018

Warm ontvangst, behulpzame en vriendelijke eigenaars. Voor de kinderen heel veel speelgelenheid: skelters, trampoline, ballenbak en veel dieren. Het sanitair is modern en schoon, vooral de familiedouche is erg handig na een stranddag.

Voor de kinderen werd vaak iets gedaan met een vd paarden: borstelen, in de bak rijden, huifkar rijden of ringrijden. Erg leuk.

Vanaf de camping was het ongeveer 20 minuten fietsen naar het strand bij Oostkappelle.

Klein nadeel was dat onze tent dicht bij een trampoline en de ballenbak stond, dus soms was het geluid van de spelende kinderen wat minder prettig.

Een ontzettend leuke en fijne camping!

M. Van Weert
12-8-2018

Een heel fijne camping waar de kinderen zich heel goed kunnen vermaken, zeker als ze van paarden houden. Mooie grote plaatsen, mooi en schoon sanitair. De eigenaars zijn vol energie, behulpzaam en heel vriendelijk. Er worden leuke activiteiten voor de kinderen georganiseerd. De camping ligt centraal in Walcheren, waardoor alles dichtbij is. Je kan overal op de fiets naar toe.

We zijn net een week thuis, maar we willen alweer gaan. Nou ja, we wilden eigenlijk nooit weg. Op de Kreekrug is rust en ruimte en de sfeer is fantastisch. De eigenaren zijn vriendelijk en betrokken en werken met plezier in en om de camping. Vorig jaar zijn we ook hier geweest en het is leuk om te zien dat er voortdurend gewerkt wordt aan verbetering. Het speeltoestel voor de kinderen is opnieuw in de verf gezet en de douches zijn verbeterd. Daarnaast is er nu een familiedouche. Ideaal!

Voor de kinderen zijn er heel veel (nette!) skelters en voertuigen. Er is een prachtig speeltoestel en een heerlijke schommel. De trampoline ontbreekt uiteraard niet.

Het moet gezegd worden dat het sanitair altijd onberispelijk schoon is! De kinderen hebben genoten van het berijden en borstelen van de pony's en het voeren van de kippen. De kust is (zoals veel leuks) op fietsafstand en was deze zomer heerlijk tot verkoeling.

Tot de volgende keer?

Super leuke camping!

Fam. Houben
11-8-2018

Wij zijn hier een week geweest met 2 kinderen van 5 en 7 jaar. Wij hebben allemaal genoten! De jongens vonden de vele verschillende skelters geweldig waarmee ze over het terrein konden rijden. Maar ook de extra georganiseerde activiteiten

zoals pony rijden, pony verzorgen en traktor rijden vonden ze erg leuk.

Wel genoeg en goede haringen meenemen want het kan er flink waaien!

Super! Een echte aanrader!

Tanja
10-8-2018

Puur geluk dat wij hier een paar dagen konden staan met onze 2 kinderen. Door een goed werkende app-groep van mini-camping-houders op Walcheren, werden wij door een andere mini camping houder geattendeerd op het feit dat er net een plekje was vrijgekomen op De Kreekrug voor een paar dagen!

We hebben dan ook echt genoten! Het is een zeer goed verzorgde camping. Het zijn de kleine dingen die net het onderscheid maken: niet met je WC-rolletje lopen over de camping (wc papier aanwezig), extra koel- en vrieskast in de recreatieruimte ter beschikking ivm de warmte, goede douches zoals je thuis gewend bent, de hoogte van het aanrecht om af te wassen (vaak sta je veel te laag), ons luchtbed was lek - konden er een gebruiken die op de camping aanwezig was, al met al dus top!

De tent stond net en onze kinderen van 12 en 9 jr hadden direct vriendjes op de trampoline om mee te spelen. De sfeer is ongedwongen en gericht op gezelligheid. Top!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Kreekrug in Grijpskerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Kreekrug zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.