Camping Minicamping De Kreekrug

219 reviews over Camping Minicamping De Kreekrug in het Nederlands

Een absolute topper!

Annie en Theo de Badts
14-8-2018

Voor het zevende opeenvolgende jaar vielen wij weer in de prijzen! Jawel, zo mag je het wel omschrijven als je in deze tijd (juli/augustus) een plaats weet te bemachtigen op deze wel zéér complete minicamping. Onze kleinzoon heeft bij zijn ouders alles in het werk gesteld om een vakantieverblijf in Amerika af te stemmen op z’n verblijf in Grijpskerke!!

Super:

- schoon!

- kindvriendelijk

- Oma- en Opa-vriendelijk

- ruime plekken.

Een hele goede en vooral vriendelijke en meedenkende organisatie met een leuk aanbod aan activiteiten. Als extra punt mag wel aangemerkt worden dat de omgeving van de camping erg fraai en rustig is met toch op redelijke afstand steden als Vlissingen en Middelburg waarin deze tijd van het jaar de vakantieganger veel geboden wordt.

Kortom een topper!!

Vriendelijke, gezellige en schone familie camping

Jan Teekens
13-8-2018

Warm ontvangst, behulpzame en vriendelijke eigenaars. Voor de kinderen heel veel speelgelenheid: skelters, trampoline, ballenbak en veel dieren. Het sanitair is modern en schoon, vooral de familiedouche is erg handig na een stranddag.

Voor de kinderen werd vaak iets gedaan met een vd paarden: borstelen, in de bak rijden, huifkar rijden of ringrijden. Erg leuk.

Vanaf de camping was het ongeveer 20 minuten fietsen naar het strand bij Oostkappelle.

Klein nadeel was dat onze tent dicht bij een trampoline en de ballenbak stond, dus soms was het geluid van de spelende kinderen wat minder prettig.

Een ontzettend leuke en fijne camping!

M. Van Weert
12-8-2018

Een heel fijne camping waar de kinderen zich heel goed kunnen vermaken, zeker als ze van paarden houden. Mooie grote plaatsen, mooi en schoon sanitair. De eigenaars zijn vol energie, behulpzaam en heel vriendelijk. Er worden leuke activiteiten voor de kinderen georganiseerd. De camping ligt centraal in Walcheren, waardoor alles dichtbij is. Je kan overal op de fiets naar toe.

We zijn net een week thuis, maar we willen alweer gaan. Nou ja, we wilden eigenlijk nooit weg. Op de Kreekrug is rust en ruimte en de sfeer is fantastisch. De eigenaren zijn vriendelijk en betrokken en werken met plezier in en om de camping. Vorig jaar zijn we ook hier geweest en het is leuk om te zien dat er voortdurend gewerkt wordt aan verbetering. Het speeltoestel voor de kinderen is opnieuw in de verf gezet en de douches zijn verbeterd. Daarnaast is er nu een familiedouche. Ideaal!

Voor de kinderen zijn er heel veel (nette!) skelters en voertuigen. Er is een prachtig speeltoestel en een heerlijke schommel. De trampoline ontbreekt uiteraard niet.

Het moet gezegd worden dat het sanitair altijd onberispelijk schoon is! De kinderen hebben genoten van het berijden en borstelen van de pony's en het voeren van de kippen. De kust is (zoals veel leuks) op fietsafstand en was deze zomer heerlijk tot verkoeling.

Tot de volgende keer?

Super leuke camping!

Fam. Houben
11-8-2018

Wij zijn hier een week geweest met 2 kinderen van 5 en 7 jaar. Wij hebben allemaal genoten! De jongens vonden de vele verschillende skelters geweldig waarmee ze over het terrein konden rijden. Maar ook de extra georganiseerde activiteiten

zoals pony rijden, pony verzorgen en traktor rijden vonden ze erg leuk.

Wel genoeg en goede haringen meenemen want het kan er flink waaien!

Super! Een echte aanrader!

Tanja
10-8-2018

Puur geluk dat wij hier een paar dagen konden staan met onze 2 kinderen. Door een goed werkende app-groep van mini-camping-houders op Walcheren, werden wij door een andere mini camping houder geattendeerd op het feit dat er net een plekje was vrijgekomen op De Kreekrug voor een paar dagen!

We hebben dan ook echt genoten! Het is een zeer goed verzorgde camping. Het zijn de kleine dingen die net het onderscheid maken: niet met je WC-rolletje lopen over de camping (wc papier aanwezig), extra koel- en vrieskast in de recreatieruimte ter beschikking ivm de warmte, goede douches zoals je thuis gewend bent, de hoogte van het aanrecht om af te wassen (vaak sta je veel te laag), ons luchtbed was lek - konden er een gebruiken die op de camping aanwezig was, al met al dus top!

De tent stond net en onze kinderen van 12 en 9 jr hadden direct vriendjes op de trampoline om mee te spelen. De sfeer is ongedwongen en gericht op gezelligheid. Top!

Heerlijke vakantie gehad op camping de Kreekrug

Ellen Visser
29-7-2018

Geweldige camping! Wij hebben een hele fijne vakantie gehad op deze mooie camping. Mooie ruime plaatsen, super schoon sanitair en heel centraal gelegen op het eiland Walcheren. Er zijn veel leuke plaatsen in de omgeving om te bezoeken ( ook goed bereikbaar met de fiets) zoals Veere, Middelburg, Vlissisngen, Domburg en Zoutelande. Voor gezinnen met kinderen is dit ook een hele leuke camping; volop speelattributen aanwezig, zoals schommels, trampoline, ballenbak en skelters en regelmatig worden er voor de kinderen leuke dingen georganiseerd. Voor paardenliefhebbers is dit ook een topcamping! Complimenten aan de eigenaren van deze camping, door hun inzet en enthousiasme is dit een geweldige camping om je vakantie door te brengen.

Volgend jaar weer, super!

fam. Spaas / van Lamoen
29-7-2018

Ondanks dat het een kleine camping is, is er van alles te doen; de kinderen vermaken zich hier zeer goed! Een paar keer per week kunnen ze pony rijden en de pony's mee verzorgen. Ook kun je op de trekker, konijnen knuffelen, met 1 van de vele skelters zelf ring-steken. Zelf hebben we veel paard gereden, vooral op de camping.

De ligging is centraal met alles is op fiets afstand: strand, zwembad, winkels, bakker, pluktuin, dorpjes. Sanitair is zeer netjes en wordt vaak schoongemaakt. De plaatsen zijn heel ruim waardoor er voldoende plek is om ook rond om de tent te spelen, zonder dat anderen daar last van hebben. Het gezelschap op de camping is dan ook zeer gevarieerd; van jong tot oud, met en zonder kinderen. De sfeer was gemoedelijk en vriendelijk, net als de eigenaren zelf. Super gezellig! Zeer geslaagde vakantie (volgende keer fietsen mee)

200%

Rene.v.bommel
26-7-2018

Eigenlijk is alles goed met geweldig en superschoon sanitair.

De eigenaren zijn enorm symphatiek en begaan.

Niks dan lof en dikke vette 10+++

Al meerdere mini campings gehad maar de Kreekrug steekt er met kop en schouders bovenuit.

Tot volgend jaar

Groeten vooral van Meta die dit nooit zal vergeten

Toller, sauberer Campingplatz

B. Fuchs
25-7-2018

Die Größe der Stellplätze, die Sauberkeit, die Angebote

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Kreekrug in Grijpskerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Kreekrug zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Kreekrug scoort een 9.72 uit 10 op basis van 219 reviews.