Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

293 Reviews over Minicamping De Kreekrug

• 9Fam. Overmeer10-05-2022

Centrale, rustige en schone camping in Zeeland

Onze dochter is een paardenmeisje van 13 en bij Monique mag ze helpen in de paardenstallen. We worden elke keer weer persoonlijk en hartelijk ontvangen en alles blijft brandschoon. Vanuit de camping kun je heerlijk naar verschillende dorpen fietsen, een supermarktje is op loopafstand. De camping wordt zo mooi bijgehouden en de plekken zijn enorm. Er zijn leuke trampolines en skelters in allerlei soorten. Kortom voor ons een perfecte camping.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Hanny Ovaa08-05-2022

Voor herhaling vatbaar

Een aanrader voor iedereen die houdt van rust en paarden. Vriendelijke eigenaars die alles doen om je het naar de zin te maken.

• 9Familie Weerd30-04-2022

Wat een goed verzorgde camping!

Ruime plekken, fris sanitair, vriendelijke eigenaren. Centraal gelegen op Walcheren, alles goed te befietsen. Aanrader!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Karin Cammaert30-09-2021

Geweldige camping zeer prettige gastgevers perfect

Zeer prettige camping, perfecte gastgevers, ruime plaatsen, centraal gelegen op Walcheren, perfect sanitair, extra buitendouches. Topcamping. Krijgen van ons een dikke 10

• 10Janneke Driesprong28-09-2021

Fantastische camping en omgeving!!

Gastvrij ontvangen, grote plekken, een buitendouche. QRcode scannen voor informatie van de camping en de omgeving, Een prachtige camping centraal gelegen op Walcheren. Een aanrader!

• 5Malou24-08-2021

Overgewaardeerde camping

Mini camping met mooie grote plekken. Veel plekken hebben vrijwel de hele dag zon. Douches zijn erg fijn en sanitair is schoon. Camping wordt naast het paarden bedrijf gedaan. Voor ons gevoel stond de camping op de tweede plek. Er waren veel regels omtrent het spelen van de kids. Zij moesten veel rekening houden met de paarden en werden regelmatig weggestuurd. Het gevoel van boeren camping ontbrak voor ons. Er zijn op gezette tijden mogelijkheden om een klein rondje pony te rijden, konijnen te aaien en eitjes te rapen. Meestal werden deze activiteiten gelijktijdig gedaan waardoor het meestal niet mogelijk was het allemaal te doen. Weinig mogelijkheden met de hond te wandelen vanaf de camping. Wat ons betreft te weinig boerencamping gevoel met te veel regeltjes.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Peter en Ann10-08-2021

Geweldige ervaring

Rustige, kleinschalige en zeer goed verzorgde camping met ruime plaatsen. Persoonlijke ontvangst en je ziet de beheerster regelmatig contact houden met de kampeerders. Op andere campings zagen we die veelal alleen bij de receptie. Schoon en modern sanitair. Wifi is, ondanks het buitengebied, van redelijk goede kwaliteit en gratis. Grijpskerke blijkt als uitvalsbasis best handig qua ligging en alle bezienswaardigheden zijn op fietsafstand goed bereikbaar. Jammer dat we deze vakantie hier niet langer geboekt hebben.

• 10Hetty en Rob10-08-2021

Top camping

Het was in 1 woord FANTASTISCH. Fijne plekken. Het sanitair is heel schoon en ruim. Het is een heerlijke rustige camping.Wij hebben genoten in ons mooie Zeeland.

• 10Kim Geevers09-08-2021

Heerlijk ontspannen

De leukste camping van Nederland!

• 9Hans uit Nuenen28-03-2021

Uniek welkom

Al meteen bij de aankomst een heerlijk vakantiegevoel: de 2 echtparen die de camping runnen komen persoonlijk langs voor een welkom, hulp bij het opzetten van de voortent en er worden zelfs vlonders op maat gezaagd voor in de voortent. Nog niet eerder meegemaakt!

Camping Minicamping De Kreekrug info

Camping-informatie