Géén boekingskosten
NederlandZeelandEllemeetVakantieparken EllemeetVakantiepark Recreatiepark Klaverweide

Vakantiepark Recreatiepark Klaverweide

NederlandZeelandEllemeet

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Recreatiepark Klaverweide voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 134 reviews

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

134 Reviews over Recreatiepark Klaverweide

• 10Dhr. Broekhuizen (leerkracht groep 8)21-05-2022

Zeer zeker voor herhaling vatbaar!!!

We hebben een geweldig schoolkamp beleefd met groep 8 van de RSV. De twee accommodaties waar we verbleven waren ruim en schoon. De fietsen die we tijdens ons verblijf hebben gehuurd waren top. De eerste dag naar het Klimbos, de tweede dag een speurtocht in Renesse en ‘s avonds sport en spel op het strand. De laatste dag konden we onze bagage kwijt in de tafeltennisruimte, zodat we daarna op de fiets naar de Grevelingen konden om te gaan suppen en waterjumpen. De catering via Sander op de camping zorgde ervoor dat de leerlingen werden verwend met luxe broodjes, lekkere drankjes en ‘s avonds een pasta-avond (1e dag)en een uurtje snacken bij de Snackcorner op de Klaverweide (2e dag). We kregen voldoende om ook nog lunchpakketjes klaar te maken. Jullie hebben ervoor gezorgd dat ons eerste schoolkamp sinds COVID onvergetelijk is geworden. Wij komen zeker terug. Warme zomerse groeten uit Rotterdam 👍

• 10Onderkomen
  • 9Familie Batelaan22-12-2021

Heerlijke vakantie in de safaritent!

Afgelopen zomer hebben wij met onze dochter van 9 jaar een week gekampeerd in de safaritent. Wat is het makkelijk dat de safaritent volledig is ingericht, zelfs met een badkamer! En de bedden slapen heerlijk. Onze dochter heeft uren gespeeld in de grote speeltuin, waarbij de grote trampoline favoriet is. Iedere ochtend hebben we lekkere broodjes gehaald bij het supermarktje. Ook hebben we nog twee dagen de elektrische bakfiets en een elektrische fiets gehuurd. We hebben een mooie tocht door de duinen gefietst en hebben een tussenstop bij de Plompe Toren gemaakt. De andere dag zijn we via het fietspad langs de Oosterschelde naar het historische stadje Zierikzee gefietst. Wat is Schouwen-Duiveland mooi. Ook hebben we nog een keer lekkere frietjes bij de snackbar gehaald. We komen zeker nog eens terug!

• 9Anita Aarts03-10-2021

geweldig mooie midweek beleefd.

Samen met collega's en bewoners van Woonzorgcentrum Fendertshof zijn wij een midweek op vakantie geweest op dit park. We hadden een mooie accommodatie dat aan de rand van het park lag. Met de bewoners hebben wij een wandeling naar het strand gemaakt dat op loopafstand ligt. Mooie kamers, mooi sanitair. Plannen voor een volgende vakantie op Klaverweide wordt alweer gepland.

• 9Véronique de Reus-Boer08-09-2021

Klaverweide aanrader voor een fantastisch verblijf

Voor het eerste ons jeugdkamp in de provincie Zeeland en ook dichtbij gelegen aan het strand. Klaverweide bood alles wat op ons wensenlijstje stond: locatie (dichtbij het strand), een ruim opgezet speelterrein, een accomodatie met overzichtelijke kamers en diverse sanitaire voorzieningen en dat het er schoon is. Bij aankomst was iedereen ook laaiend enthousiast, wat een mooie accomodatie! Op zaterdag zijn we met de fiets naar Renesse gefietst en hebben we de fietsen gehuurd via Klaverweide. Dit was ook een prettige ervaring, vrij nieuwe fietsen en het personeel is er ook heel vriendelijk. We hebben mede door het geweldige weer een top weekend gehad waar we met ons allen met plezier op terugkijken! Een aanrader voor groepen, zowel voor jong als oud.

• 9LOUIS09-08-2021

Kom zeker terug!!

Zeer nette camping en het Privé sanitair bij de camping plaats was heel schoon en praktisch ingericht. Verder heel vriendelijk personeel!!

• 9Lizette05-07-2021

Geweldig!

We hebben een lang weekend met onze camper op Klaverweide mogen kamperen en het is ons ontzettend goed bevallen. Een perfecte locatie voor uitjes naar Renesse en naar de Brouwersdam. Voor jonge kinderen is er in de speeltuin en dierenweide ook genoeg plezier te beleven. Vooral het privé sanitair vond ik top!

• 7Eetgelegenheden
  • 9T&O Duiksport15-06-2021

Fantastische plek om Zeeland te ontdekken.

Wij hebven hier een top weekend gehad. De camping/camper plekken met eigen sanitair zijn groot. De blokhut is zeer schoon de receptie is zeer behulpzaam en enorm vriendelijk. Tip Bbq via de camping regelen en wij waren blij verrast. Tot volgend jaar.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 8Sandra20-10-2020

Mooi stukje Zeeland, geeft direct vakantiegevoel

Heerlijk weekendje gehad met vriendin op Recreatiepark Klaverweide. We hadden een blokhut op het park. Het is een comfortabel warm huisje, een gezellige plek om uit te rusten na een stevige strandwandeling. Het park biedt ook in deze tijd mogelijkheid om te genieten in een andere omgeving. Op wandelafstand van Renesse en dichtbij natuurgebied Westenschouwen.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Duikteam Woerden05-10-2020

Uitstekende service aan onze duikvereniging!

Camping Klaverweide is een aanrader! Al meerdere jaren komen wij met onze duikvereniging met veel plezier op deze camping. Ook voor 2020 hadden wij weer ruim op tijd geboekt. Dit jaar bleek het animo onder onze leden niet zo groot als we vooraf hadden gedacht. Vanwege Covid-19 moesten we het programma aanpassen. Een week voor ons Zeelandweekend op camping Klaverweide bleek dat we maarde helft van het aantal leden konden verwachten dan waar op gerekend (en gereserveerd was). Camping Klaverweide suggereerde om een van de twee veldjes vrij te geven voor verhuur aan anderen. Dat is gebeurd. Na afloop bleek dat het terrein volledig verhuurd was aan anderen. Camping Klaverweide verstrekte ons een voucher voor dit veldje tm oktober 2020. Top service van Camping Klaverweide voor onze vereniging!!

• 7Eetgelegenheden
  • 9Annemarie22-09-2020

Mooie groepsaccomodatie met een heerlijke tuin.

Een heerlijk familieweekend gehad met 18 personen (veel tieners) in "Molenzicht" Een huis met een vrij uitzicht en goed buitenom te bereiken. Parkeerplaats voor meerdere auto's. Een grote voortuin en achtertuin met een overkapping waaronder je heerlijk kunt zitten. Wij hebben alleen maar mooi weer gehad en buiten geleefd. Er zijn veel tafels en stoelen buiten en een soort loungebankje. In de avond bij de vuurkorf gezeten. De kinderen hebben veel bordspellen gedaan. Het huis is goed Corona proof te maken door de vele tafels en stoelen en de 9 kamers met ieder een eigen douche en toilet. Wij hebben via De Klaverweide zaterdagavond een Indisch buffet laten bezorgen en voor de zondag een heerlijke BBQ. Ideaal en erg lekker! Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Er kan zeker ook zelf gekookt worden. Grote oven en gasfornuis. Veel pannen en kookbenodigdheden. We hebben fietsen gehuurd en zijn veel naar het strand geweest. Het was heerlijk!

Vakantiepark Recreatiepark Klaverweide info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkminder_dan_50

• CafeNiet beschikbaar
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar

• Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Strand0.25 km