Vakantiepark
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag11°8°
9,4

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenplaats Oudendijke voor je op een rij gezet:

58 reviews over Vakantiepark Buitenplaats Oudendijke in het Nederlands

Top locatie en super leuk, gezellig huisje (nr.25)

Lieke Van de Voort,
30-1-2019
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Heerlijke plek om een weekend weg te zijn uit de drukte! Wij zaten in huisje 25, een heerlijk modern en gezellig huisje van alle gemakken voorzien! Ruime buitenplaats voor de kinderen om te spelen, prachtige slaapkamers incl. leuke stapel bedden voor de kids (3 kids), dichtbij het strand om uit te waaien en leuke boulevard voor wat gezelligheid! Top huisje, top locatie!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019
Team Buitenplaats, Eigenaar, 16-2-2019
Leuk dat jullie het genoten hebben en plezier hadden :-)

We hebben een geweldige tijd gehad met het ontdekk

MARK DUDDING,
13-1-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

We hebben hier een week doorgebracht in het gebied tussen kerst en nieuwjaar

Gereisd met partner in december 2018

Geniet van rust en stilte

Andreas,
11-1-2019
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Chalet was heel zuiver, mooi ingericht.

Zelfs om te koken was alles per plek.

Strand op 45 minuten rustig te voet, 5 minuten met auto.

Gereisd met vrienden in december 2018

Heerlijk tot rust komen

Kim,
7-10-2018
  • Onderkomen10

Heerlijk toeven hier. Mooi huisje, heerlijk rustige buitenplaats. Je komt hier voor je rust. Lekker tussen de weilanden.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Echt genieten!

Caroline,
27-9-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Wij zijn heel enthousiast over de Buitenplaats. We hebben er al meerdere keren onze vakantie doorgebracht en voelen ons er echt thuis. Je kunt zien dat de comfortabele huisjes met veel zorg en liefde zijn ingericht. Elk seizoen heeft er zijn charme. In de winter heerlijk genieten bij de gezellige gashaard na een ontspannen wandeling op het strand en in de zomer lekker relaxen op het grote terras of zonnen op het nabij gelegen strand (ongeveer 2,5 km). Fietsen zijn te huur bij de receptie, dus je kunt er op je gemak de mooie omgeving verkennen. Er is ook een pluktuin waar we dankbaar gebruik van maken en regelmatig een fleurig boeketje bloemen op tafel zetten.

Spreken de volgende woorden je aan: kleinschalig, maar zeer ruim opgezet, rust en ruimte, schoon en goed onderhouden, persoonlijk en gastvrij, ontspannen en genieten, dan ben je op de Buitenplaats aan het juiste adres!

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijk

Inge Nieuwenhuizen,
8-9-2018

Was heerlijk verblijf! Goede huisjes, mooie omgeving, weg van massatoerisme. Fijn

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig

HJ Rouw,
5-9-2018

Mooi klein en rustig park. Veel ruimte om het chalet. We komen zeker weer.

Gereisd met partner in juli 2018

Een plek om naar terug te komen

Sanne van der Kruk,
4-9-2018

Fijn verblijf met super luxe huisjes, Ook al meerdere jaren met Concert at Sea overnacht met vrienden. Fijne services met veel flexibiliteit, huisjes waar alles aanwezig is, rustig gelegen, verhuur van fietsen, BBQ aanwezig, dichtbij het stand en centraal gelegen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastische accomodatie voor jong en oud.

Johan en Annie Marijnissen,
17-8-2018

Super mooie camping met verschillende soorten vakantiehuisjes. Prachtige bungalow met alles erop en eraan. Tuintje met terras erbij. Schoon, zowel binnen als buiten. Veel privacy. Winkel op korte afstand van camping.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Toplocatie in de Zeeuwse natuur

Saskia,
14-8-2018

Wat een heerlijke plek in de Zeeuwse natuur! Op fietsafstand van het strand, leuke restaurants binnen handbereik. De chalets zijn met zorg ingericht, hier is veel aandacht aan besteed. Voor de kinderen (ook de oudere) is er een mooie speeltuin en voldoende kinderen om mee te spelen. Het resort is met veel groen aangelegd.

Er zijn fietsen te huur (incl fietskar voor honden) en de dames aan de receptie hebben goede tips voor uitjes in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenplaats Oudendijke in Ellemeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenplaats Oudendijke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.