Géén boekingskosten
NederlandZeelandEllemeetVakantieparken EllemeetVakantiepark Buitenplaats Oudendijke

Vakantiepark Buitenplaats Oudendijke

Contact

267 Reviews over Buitenplaats Oudendijke

• 9Anne Marie26-08-2022

Echt vakantie

Kleinschalig park met duurzaamheid hoog in t vaandel, veel privacy, keuze uit diverse soorten chalets, prima ligging t.o.v. strand en uitstekende uitvalsbasis voor fietstochten in de omgeving. Huur-(e)bikes aanwezig. Alle ingrediënten voor relaxte vakantie.

• 8Fam Verkooijen26-08-2022

Blijft voor herhaling vatbaar

Ons verblijf in de zomer van 2020 was voor herhaling vatbaar dus nu de daad bij het woord gevoegd deze vakantie: Wederom mogen genieten van het geweldige vakantiegevoel aan zee bij Buitenplaats Oudendijke. Zeer compleet en schoon huisje, heerlijk dichtbij zee en ook de kinderen, ook weer 2 jaar ouder, hebben weer genoten. Blijft voor herhaling vatbaar…

• 10Connie26-08-2022

Om nooit te vergeten!

Zeeland met zee en strand, geen plek beter dan daar. Een parel gevonden in Buitenplaats Oudendijke. De rust en ruimte zijn onbetaalbaar, het huisje werd een thuis. Een park waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. Een plek waar het in alle seizoen goed verblijven is. Wij zullen dit verblijf nooit vergeten, wat was het fijn. We komen zeker terug om weer te genieten van de Zeeuwse gastvrijheid.

• 10Eetgelegenheden
  • 9JAN BERGHUIS06-07-2022

Super verblijf !

Een prima verzorgd verblijf vanaf de reservering tot het terugbetalen van de borg. Alles was prima in orde. Opgemaakte bedden en een schoon chalet. Gemakkelijk bereikbaar in een prachtige omgeving. Dicht bij het strand, een grote supermarkt. Mooie omgeving om te fietsen. Echt een aanrader en we komen zeker een keer terug. Rustig gelegen. Alle lof verdiend.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Mariska04-07-2022

Fantastisch!

Enorm genoten op dit prachtige, zeer ruime, rustige en netjes aangelegde en onderhoude park. Zeer vriendelijke mensen, meedenkend en goede, duidelijke communicatie omtrent reservering. Alles op fietsafstand binnen bereik. We komen zeker terug!

• 9Eetgelegenheden
  • 10José van der Kolk03-07-2022

Geweldig huisje voorzien van alle gemakken

Een aanrader!! Prima verblijf in een prachtig huisje. Voorzien van alle gemakken, goed onderhouden en brandschoon! Ontwaken met het geluid van de vogels. Lekker veel ruimte om het huis. Vriendelijk personeel en goede service. Strand, Grevelingen, Renesse en Zierikzee op fietsafstand. Huur een Bastard barbecue en geniet van een heerlijke BBQ

• 10Activiteiten
  • 10Jannik21-05-2022

Excellent buiten!!

Superb interior of the chalets and excellent playground for my children (2&5yr). 3minutes to the Beach by car and only 20 by feet. 30minutes to Goes and Middleburg and only 10 to zierikzee with the beatiful markets. We will definitely come back next year to take more Time for Zeeland! 1 Week is Not enough.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Elke11-04-2022

Rust, comfort en zalig uitzicht

Het huis is voorzien van alle comfort en vooral aangenaam zijn de grote raampartijen! 'S morgens wakker komen met het zonnetje in het gezicht en een mooi uitzicht met de konijntjes voor de deur. Het terras is groot en goed voorzien van degelijk terrasmeubilair. Jammer dat het nog iets te koud was om 's avonds buiten te zitten. Voor de kinderen is er goed werkende WiFi en een Smart tv. Het huisje is dicht gelegen bij de Brouwersdam waar je zeehonden kan spotten. Op enkele minuten ben je ook in Zierikzee waar je kan winkelen of genieten van een terrasje. In het dorpje Ellemeet heb je een klein maar gezellig restaurantje. De mensen van het park zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst zijn de bedden opgemaakt en kan je direct aan je vakantie beginnen. Vooral belangrijk is ook dat het betaalbaar is en dat er geen extra kosten bijkomen! Alles voor een goede vakantie! We komen zeker terug!

• 7Eetgelegenheden
  • 8T. de Jong01-02-2022

Lekker uitwaaien in de winter

Heerlijk een paar dagen uitgerust op dit chaletpark vlakbij de Brouwersdam. De chalets zijn heel gezellig ingericht, compleet met kachel, fijne bedden en grote tuin. We waren met de hond in 10 minuten op het strand om uit te waaien en zijn naar Renesse gefietst (fietsen zijn op het park te huur). Heel behulpzaam personeel, konijntjes die door de tuin rennen en ondanks dat er nog niet veel open was hebben we ons prima vermaakt. We komen zeker terug!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Familie van Rooijen04-01-2022

Hele mooie en rustige plek.

Buitenplaats Oudendijke is een geweldig mooi en rustig vakantiepark. Het huisje waar we zaten was van alle gemakken voorzien (zelfs vaatwastabletten, peper en zout etc. zijn aanwezig). We hebben genoten van de sauna in het bijgebouw en de gashaard in het huisje. In de afgesloten tuin kon onze hond veilig rondrennen.

De ligging is ideaal, de stranden en leuke plaatsjes zitten om de hoek. We komen graag nog eens terug!

Vakantiepark Buitenplaats Oudendijke info

Camping-informatie