Vakantiepark Buitenplaats Oudendijke

Heerlijk tot rust komen

Kim
7-10-2018
  • Onderkomen10

Heerlijk toeven hier. Mooi huisje, heerlijk rustige buitenplaats. Je komt hier voor je rust. Lekker tussen de weilanden.

Echt genieten!

Caroline
27-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Wij zijn heel enthousiast over de Buitenplaats. We hebben er al meerdere keren onze vakantie doorgebracht en voelen ons er echt thuis. Je kunt zien dat de comfortabele huisjes met veel zorg en liefde zijn ingericht. Elk seizoen heeft er zijn charme. In de winter heerlijk genieten bij de gezellige gashaard na een ontspannen wandeling op het strand en in de zomer lekker relaxen op het grote terras of zonnen op het nabij gelegen strand (ongeveer 2,5 km). Fietsen zijn te huur bij de receptie, dus je kunt er op je gemak de mooie omgeving verkennen. Er is ook een pluktuin waar we dankbaar gebruik van maken en regelmatig een fleurig boeketje bloemen op tafel zetten.

Spreken de volgende woorden je aan: kleinschalig, maar zeer ruim opgezet, rust en ruimte, schoon en goed onderhouden, persoonlijk en gastvrij, ontspannen en genieten, dan ben je op de Buitenplaats aan het juiste adres!

Heerlijk

Inge Nieuwenhuizen
8-9-2018

Was heerlijk verblijf! Goede huisjes, mooie omgeving, weg van massatoerisme. Fijn

Geweldig

HJ Rouw
5-9-2018

Mooi klein en rustig park. Veel ruimte om het chalet. We komen zeker weer.

Een plek om naar terug te komen

Sanne van der Kruk
4-9-2018

Fijn verblijf met super luxe huisjes, Ook al meerdere jaren met Concert at Sea overnacht met vrienden. Fijne services met veel flexibiliteit, huisjes waar alles aanwezig is, rustig gelegen, verhuur van fietsen, BBQ aanwezig, dichtbij het stand en centraal gelegen.

Fantastische accomodatie voor jong en oud.

Johan en Annie Marijnissen
17-8-2018

Super mooie camping met verschillende soorten vakantiehuisjes. Prachtige bungalow met alles erop en eraan. Tuintje met terras erbij. Schoon, zowel binnen als buiten. Veel privacy. Winkel op korte afstand van camping.

Toplocatie in de Zeeuwse natuur

Saskia
14-8-2018

Wat een heerlijke plek in de Zeeuwse natuur! Op fietsafstand van het strand, leuke restaurants binnen handbereik. De chalets zijn met zorg ingericht, hier is veel aandacht aan besteed. Voor de kinderen (ook de oudere) is er een mooie speeltuin en voldoende kinderen om mee te spelen. Het resort is met veel groen aangelegd.

Er zijn fietsen te huur (incl fietskar voor honden) en de dames aan de receptie hebben goede tips voor uitjes in de omgeving.

voor herhaling vatbaar!!!

Fam. van Es
1-8-2018

Goed: speeltuin en speelgoed, mooi chalet met perfekte inrichting, rust en ruimte, vriendelijke receptie, ligging - alles perfect :)

voor 'n dikke '10' zou er nog een gemeenschappelijke pool bij mogen zijn :)

Katrin
25-7-2018

Es war wunderschön, toller sauberer Bungalow und nette freundliche Leute! Immer wieder gerne 😊

Super plek voor kort of lang verblijf

Erik Slijkoord
15-7-2018

Lang weekend CAS. Super de luxe chalet, schoon, plaats is ruim van opzet, veel rust en privacy. Goedkoop elektrische fietsverhuur en fantastisch weer. Een mooie combinatie konden we ons niet wensen. Op 10 minuten fietsafstand naar CAS of Renesse. Klant vriendelijke en servicegerichte medewerkers. Wij hebben weer geboekt voor volgend jaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenplaats Oudendijke in Ellemeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenplaats Oudendijke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.