Sorteren

Reviews over Domburg

Gezellige drukte in Domburg

John en Dimphy
    30-5-2018
    Heerlijk gegeten bij Hotel-restaurant Duinlust. Super vriendelijk personeel en heerlijke gerechten op de menukaart.

Goede vakantiebestemming.

Zuidweg
    4-5-2018

Domburg is een compact dorp je met een leuke winkelstraat.

In de zomer is er geregeld een zomermarkt en er zijn diverse eetgelegenheden.

Tot slot zijner het duin en het strand. Fijn vakantiedorp.

Mooi toeristisch plaatsje!

Karin
    11-12-2017

Mooi en leuk toeristisch plaatsje. Helaas erg druk in zomerperiode waardoor bepaalde restaurants erg druk/vol zijn.

Mooi schoon en sommige stukken erg rustig strand.

rustig en omgeven door mooie natuur

lsp
    9-12-2017
    vlak bij het strand en de zee maar eveneens mooie bossen

Heerlijke plek

JWS
    4-10-2017

Domburg blijft een fantastische belevenis. Pal aan het strand, veel gezellige horeca, prachtige golfbaan, leuke terrassen en altijd gezellig druk.

Door de vele toeristen die Domburg al jaren geleden ontdekt hebben waan je je vaak bij onze ooster buren.

Domburg scoort een 8,5 uit 10, op basis van 489 reviews