Domburg

Reviews over Domburg

Heerlijk genieten!

Marijke,
    19-1-2019

Mooie en gezellige badplaats. In het hoogseizoen wel erg druk. Strand is schoon en op loopafstand van het centrum. Probeer eens een heerlijke bolus; typisch Zeeuwse lekkernij! Daarnaast kun je heerlijk fietsen, wandelen en of rennen door de bossen tussen domburg en oostkapelle. Mooi stuk natuur!

Gereisd met partner in augustus 2018

Voor zoover, als een ster aan het firmament!

Riet Evers,
    15-11-2018

Domburg, een mooi, gezellige stadje. Goede restaurants, heel divers, ook een Chinees, om eens gemakkelijk je maaltijd af te halen. Prachtig museum, Mondriaan, Jan Toorop, schilders van vroeger, zij schilderden hier ook. Omgeving: vanuit Domburg hele befietsbare afstanden naar Vlissingen, Middelburg, Westkapelle, Grijpskerk en Serooskerke, Veere. En een goede fietsenzaak "Akkerdaas" met goede service. De stranden mooi breed, heerlijk om uit te waaien. Al met al een mooie combinatie van vele aspecten voor een lekker (mid)weekje eruit. Voor ons was ons huisje als "een kasteeltje in een notedop" van Roompot, mooi schoon, alles erop en eraan, vanwaar we een paar mooie fietstochten hebben gemaakt.

Gereisd met partner in november 2018

Heerlijke plek

JWS,
    4-10-2017

Domburg blijft een fantastische belevenis. Pal aan het strand, veel gezellige horeca, prachtige golfbaan, leuke terrassen en altijd gezellig druk.

Door de vele toeristen die Domburg al jaren geleden ontdekt hebben waan je je vaak bij onze ooster buren.

Gereisd met vrienden in september 2017

Gezellige plaats.

Eddy,
    21-3-2017

Domburg is een leuke badplaats met: prachtig strand ( oneindige wandelingen), een paar goede restaurants, mondain karakter ( veel Duitse toeristen) en een ideale ligging voor wie de kuststreek én het hinderland wil bezoeken met wagen of per fiets.

Gereisd met partner in maart 2017

Mooiste plaatsje van Nederland

Rianne,
    12-3-2017

Vanaf jongs af aan kom ik in Domburg. Mijn absolute favoriete plaats van Nederland. Heerlijk uitwaaien langs het strand, pizza eten bij Verdi's, hapje doen bij Markt6 en heerlijk langs het strand zitten bij het Badpaviljoen. Voor mij kan er niets tegen Domburg op!

Gereisd met partner in augustus 2016
Domburg scoort een 8,4 uit 10, op basis van 498 reviews