Vakantiepark LARGO Noordzee Résidence Dishoek

8.2Fantastisch

• 6.5Activiteiten
  • 8.6Eetgelegenheden
  • 8.6Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor LARGO Noordzee Résidence Dishoek voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

105 reviews over Vakantiepark LARGO Noordzee Résidence Dishoek

• 9Julia16-02-2020

Gezellig huisje op top locatie!

Super locatie, dicht bij het strand en leuke restaurantjes. Verschillende faciliteiten op loopafstand, waaronder de fietsverhuur. Twee mooie strandtenten aan het bouwen, waardoor er nog meer mogelijkheden zijn om lekker wat te drinken en eten. Het huisje was gezellig, schoon en ruim genoeg voor zes personen, genoeg privacy door de ligging van huisje aan de buitenkant waardoor je niet bij iedereen binnen kunt kijken. Gezellige sfeerhaard en prachtige locatie als je van fietsen houdt. We komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 2019
    8De levensgenieters09-12-2019

Formidabele beleving met onze vrienden !!

leuke accommodatie (met iets te kleine koelkast voor 8 volwassenen) fijne ligging om te wandelen of te fietsen prachtige uitvalsbasis om de buurt te ontdekken/beleven , er is veel in de buurt wat de moeite waard is tevens cafeetje en restaurants in de dichte buurt

• 8Onderkomen

Wat een mooie review.

Als levensgenieter bent u op Résidence Dishoek op het juiste adres. Wij zorgen ervoor dat het u aan niets ontbreekt. Het enige wat u 'moet' doen is genieten!

Graag tot ziens!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9Herman17-11-2019

Fantastische ligging

Met het gezin hadden we een weekje een 6 persoons huisje gehuurd. Was heerlijk! (Als je echt met 6 volwassenen bent is t wat krapjes). Locatie is ronduit super!! Binnen 2 minuten op t strand uitwaaien en daarna heerlijk bij de haard aanschuiven. Strand is heerlijk breed en je bent zo in Zoutelande en Vlissingen; klein uurtje wandelen Ook binnen 15 min rijden hele mooie plekken waaronder Middelburg, Domburg en Veere. Zelf t boodschappen doen op de fiets voelt als vakantie; een mooie fietsroute door de landerijen naar Koudekerke. Gaan zeker terugkomen!

• 6Activiteiten

LARGO Resorts, Medewerker, 13-12-2019

Leuk dat u ons op de hoogte stelt van uw bevindingen naar aanleiding van uw verblijf op Résidence Dishoek. Dat waarderen wij.

Fijn dat u zo heeft genoten. Het park heeft een prachtige ligging waar u optimaal kunt genieten van de rust.

Wij zien u graag terug!

• 8Maarten17-11-2019

Heerlijke plek !

Voor tweede keer een 6 persoons huisje gehuurd. Was wederom geweldig. Veel te beleven binnen 15 min rijden, oa Domburg, Veere en Middelburg. En tussendoor natuurlijk een aantal keer op het strand geweest, daar ben je in 2 minuten. Lekker uitwaaien en daarna heerlijk bij de haard! Ook de boodschappen doen op de fiets voelt als vakantie; mooi fietspad naar Koudekerke. Komen zeker terug!

• 5Activiteiten

LARGO Resorts, Medewerker, 13-12-2019

Wat leuk dat u een beoordeling achter heeft gelaten, Maarten! Het klinkt alsof u optimaal heeft genoten van uw verblijf op Résidence Dishoek!

U bent weer van harte welkom voor een volgend bezoek!

• 9R. Dimitriu04-11-2019

Super luxe vakantie ressort.
    Vlak bij het strand en Vlissingen. Goede restaurants op loopafstand . Huizen zien er goed uit en zeer comfortabel. Staan m.i. iets te dicht op elkaar. Voor de rest niets dan lof , de prijs van het huis is inclusief vele extra's. Zoals schoonmaak, hand-en theedoeken, badhanddoeken, shampo's ,koffie en thee, Schoonmaakspullen, zeep pompje voor de hand, bedopmaak en afwasmachine service op dag van vertrek. D.w.z. Aanzetten en je kan weg.

LARGO Resorts, Medewerker, 06-11-2019

Bedankt voor uw review. Wat leuk dat jullie een fijne tijd hebben gehad op dit mooie park in Dishoek. We zullen uw feedback dan ook zeker meenemen. We kunnen hier alleen maar van leren.

Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen op één van onze LARGO Resorts!

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Peter27-10-2019

Heerlijk luxe hoekappartement 30A vlak bij strand

Heerlijk verblijf in hoekappartement 30A, met prachtig zicht op het plein en de duinen. Fijn appartement met twee terrassen op het zuiden en zuidwesten. Van alles voorzien en heel netjes. Leuke restaurants op het plein. De ligging op 300m van het strand is echt perfect. Prachtige wandel en fietsroutes en natuurlijk lekker uitgewaaid op het strand van Dishoek.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

LARGO Resorts, Medewerker, 06-11-2019

Bedankt voor uw review, Peter. Daar worden wij blij van. Relaxen kan pas echt op één van onze LARGO Resorts.

Waar hebben jullie het meest van genoten?

• 9M van Emden21-10-2019

Prachtig ressort, beslist voor herhaling vatbaar.

Keurig resort met supermooie huisjes. Wij hadden met 4 volwassenen een 6 persoons huisje. Mooi ruim, keurig verzorgd en alles erop en eraan. Gelegen vlakbij de duinen en het strand. Een bezoek aan bijvoorbeeld Vlissingen, Middelburg of Zoutelande is met de auto zo gebracht. Kortom een heerlijk herfstweekend gehad op dit mooie park en zéker voor herhaling vatbaar.

Roompot Vakanties, Medewerker, 06-11-2019

Bedankt voor uw bericht. Wat leuk dat jullie zo een fijne tijd hebben gebeld. Daar doen we het voor.

We hopen u nog eens terug te zien op één van onze LARGO Resorts.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 5DW13-10-2019

Heerlijk strand, matig huisje

Het huisje was matig schoongemaakt en voorzien van vele vieze vlekken op muren en plafond. Bij het fornuis zat een grote brandvlek. Het vervelendste was dat de TV het niet deed en dat de receptie iemand stuurde die het probleem niet kon oplossen. Uiteindelijk hebben we de hele midweek zonder TV gezeten. Geen excuses gehad en ook geen reactie op mail naar de receptie die pas op donderdag weer open ging. Het hele park is hutje mutje op elkaar gebouwd en de zogenaamde luxe bestaat uit meerdere TV's in huis (die het dus niet deden) en ook meerdere badkamers, waar geen vloerverwarming is en waar je niet tegelijkertijd gebruik van kan maken, want dat kan de waterboiler niet aan. Kortom, allemaal net niet of helemaal niet. Jammer, want de ligging tov het stand is perfect.

• 6Onderkomen

LARGO Resorts, Medewerker, 06-11-2019

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat uw verblijf op LARGO Noordzee Residence Dishoek niet geheel naar wens was. Hier bieden wij dan ook onze welgemeende excuses voor aan. Service is voor ons erg belangrijk. We vinden het dan ook jammer dat u dit niet zo heeft ervaren. We gaan met uw feedback aan de slag, zodat wij dergelijke zaken kunnen voorkomen.

We hopen u toch nog eens terug te zien op één van onze LARGO Resorts. Zo kunnen wij uw negatieve ervaring ombuigen naar een positieve ervaring.

• 9Co06-09-2019

Supervakanie gehad,huisje mooi schoon en erg vriendelijk personeel,weinig privacy in de tuin ivm lage begroeiing maar stoorde ons niet.

• 7Activiteiten

LARGO Resorts, Medewerker, 08-10-2019

Hartelijk bedankt voor uw review.

Wat leuk om te lezen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad.

Wij hopen u dan ook nog eens te mogen begroeten op een van de LARGO Resorts.

Met vriendelijke groeten,

Manou

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Maria30-08-2019

Heerlijk

De ligging is super. Dichtbij het strand en een gezellig plein met horeca. Schoonmaak verdient extra aandacht om het naar een niveau passend bij de accommodatie te krijgen. Huisje is van alle gemakken voorzien en het park straalt een gezellige rustige sfeer uit.

• 5Activiteiten
    • 8Onderkomen

LARGO Resorts, Medewerker, 08-10-2019

Hartelijk bedankt voor uw review, Maria!

Er is inderdaad genoeg te doen in de omgeving. Daarnaast willen wij u graag bedanken voor de tips wat betreft de schoonmaak. Doormiddel van uw tips kunnen wij de service en kwaliteit op onze resorts verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Manou

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

3 tips over Vakantiepark LARGO Noordzee Résidence Dishoek

• Julia van de Griendt, 09-08-2016

Noordzee Résidence Dishoek is een prachtige uitvalsbasis om Walcheren te ontdekken of evenementen te bezoeken. Denk bijvoorbeeld aan sleepvissen, Het Zeeuws Museum, Jazz by the Sea, Concert at Sea, Film by the Sea, of Festival Onderstroom. Kijk eens op: http://www.vvvzeeland.nl/nl/eilanden/walcheren/regiopagina http://www.dagattractieszeeland.nl/ http://www.staatsbosbeheer.nl/natuurgebieden/walcheren/activiteiten https://www.fanvanzeeland.nl/ Veel plezier!

• Julia van de Griendt, 08-08-2016

Neem een fiets mee, of huur er een bij de rijwielhandel naast Noordzee Residence Dishoek. Het park ligt aan Landelijke fietsroute 1. Het is aangenaam fietsen langs de kust endoor het achterland. Bovendien zijn alle leuke plaatsen in de omgeving zijn op de fiets via mooie fietspaden en wegen te bereiken: Middelburg, Vlissingen, Domburg, Veere, Zoutelande, Westkapelle. Met de pont steek je bovendien van Vlissingen eenvoudig de Westerschelde over naar Breskens/Zeeuws Vlaanderen.

• Julia van de Griendt, 30-08-2016

Vanuit Noordzee Résidence Dishoek is het maar even rijden naar de drie #golfbanen in de regio: De Domburgsche Golf Club (15 km), BurgGolf Middelburg (12 km) en De Goese Golf (35 km)!

0 vragen over Vakantiepark LARGO Noordzee Résidence Dishoek

Vakantiepark LARGO Noordzee Résidence Dishoek info