Vakantiepark
8,2

• Activiteiten6,7
  • Onderkomen8,6

We hebben een aantal aanbieders voor LARGO Noordzee Résidence Dishoek voor je op een rij gezet:

82 reviews over Vakantiepark LARGO Noordzee Résidence Dishoek in het Nederlands

luxe genieten

Jamie,
18-3-2019
  • Onderkomen9

Voor de 2e keer in korte tijd een huisje gehuurd voor 4 personen en laat het nu toevallig hetzelfde huisje zijn.

Locatie en accomodatie is top ten aanzien van het strand en eetgelegenheden.

De schoonmaak liet dit keer te wensen over.

Veel etensresten op de grond/tafel/keuken, zand, haren, vuile borden.

Ondanks dit enige minpuntje een top verblijf gehad.

Gereisd met vrienden in maart 2019

Voor herhaling vatbaar

Veerle Hooijman,
13-2-2019
  • Onderkomen10

Met twee personen in een 4-persoons appartement verbleven. Een heerlijke en unieke plek direct aan zee.

Netjes onderhouden, modern en mooi ingericht. Van alle gemakken voorzien.

Ideaal dat de voordeur werk met een codeslot waardoor je als bezoeker op eigen gewenst tijdstip(ook laat in de avond) het appartement in kunt.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in februari 2019
Roompot Vakanties, Medewerker, 20-2-2019

Wat fijn om te lezen dat het verblijf voor herhaling vatbaar is, Veerle! Dat lezen we graag!

Wij zien je graag nog een keer terug op één van onze Largo resorts!

Groetjes Mandy

niet echt een aangenaam winterverblijf

Paul,
21-1-2019
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Allereerst is het bij binnenkomst een mooi park, nieuwe villa's een kleinschalig complex, en in de villa,s is alles aanwezig.

Echter wat zij in hun brochure beweren maken ze in veel gevallen niet waar.

De verwarming was een groot probleem , er zat een bewegingsmelder op de thermostaat als je niet aanwezig was ging de verwarming uit. Een mooi systeem, echter het duurde uren voordat de vloerverwarming het weer aangenaam maakte in de villa. En dat was niet plezierig. Ook de zgn. smart tv was niet smart, en kon op geen enkel wijze een app worden toegevoegd bvb netflix. Daarover heb ik gecorrespondeerd en tot op heden geen behoorlijk antwoord gehad.

Kortom Largo laat zijn gasten hier in de kou staan

Gereisd met partner in december 2018
Roompot Vakanties, Medewerker, 12-2-2019

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Dat is niet de bedoeling en hiervoor onze excuses. Het is tenslotte ons doel om iedereen een fijne tijd te bezorgen.

Wanneer we je mail ontvangen, krijg je altijd een reactie van ons. Wij adviseren je om de mail opnieuw te sturen.

Vanzelfsprekend gaan wij met jouw feedback aan de slag om vervelende situaties in de toekomst te voorkomen.

Wij hopen je nog eens te mogen begroeten op één van onze parken!

Roompot Vakanties

Klein net park op loopafstand van zee !

Dishoekje,
30-12-2018
  • Onderkomen9

Waren hier weekje met kerst met 9 personen.

9 persoons-huisje luxe is de living wat klein, maar verders een prima verblijf.

Iedere slaapkamer heeft eigen douche. Erg prettig.

Mooi park op loopafstand van zee. Heerlijk eten bij restaurant de Dis !

Miste alleen een klein supermarktje met heerlijke broodjes en verse sapjes.

Wij komen hier in de zomer nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in december 2018
Roompot Vakanties, Medewerker, 12-2-2019

Wat leuk om te lezen dat jullie de kerstdagen hebben doorgebracht op Noordzee Résidence Dishoek!

Met een verblijf in een van de luxueuze vakantievilla’s of appartementen ben je in mum van tijd op het brede Noordzeestrand. In elk seizoen is dit de perfecte locatie voor een heerlijke strandwandeling en op lange zomerdagen kunt u hier urenlang genieten van de Zeeuwse zon.

Just relux!

Groetjes Mandy

Prachtig verblijf op een mooie plek

Josien Super,
28-12-2018
  • Onderkomen9

De reisafstand meer dan waard.

Gereisd alleenreizend in december 2018
Roompot Vakanties, Medewerker, 12-2-2019

Dat is heel fijn om te lezen, Josien! Het is tenslotte ons doel om al onze gasten een prettig verblijf te bezorgen.

Zalige luxueuze vakantie

Chris,
2-11-2018
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

De ligging en de accomodaties waren Top. Erg rustig, goed onderhouden park en de bungalows waren erg ruim, ordelijk en voorzien van alle luxe. Het was wel jammer dat men niet vroeger kon inchecken.

Leuk was ook dat men niet werkte met huissleutels maar met een pincode.

Het strand was erg dichtbij en de buurt voorzien van mooie wandelpaden. Wil je genieten van je vakantie in rust én luxe...dan zeker Largo boeken.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Aangename midweek!

Trees Gheysen,
2-11-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Wij logeerden voor een midweek in een appartement (30A) voor 4 personen. Dit was gelegen op de hoek, door de hoekligging een mooi uitzicht over het plein en de duinen met vuurtoren. Het appartement is mooi ingericht en van alle gemakken voorzien (bed-, bad-, en keukenlinnen, koffie en thee, producten voor de afwas, Rituals-productjes in de badkamer,...) De kamers zijn ruim met elk een badkamer. Het appartement was zeer proper bij aankomst. Je kan er heel gemakkelijk in met een code, geen gedoe met sleutels. Het personeel is er zeer vriendelijk. Er zijn heel wat eetgelegenheden op het plein (Grand Café Blur: heel gezellig en lekker!),een viswinkeltje, een ijssalon, voor 's morgens kan je broodjes bestellen. Je bent er vlak bij de duinen en de zee, een wandeling naar Zoutelande via het strand en de duinen is een aanrader. Fietsen kan je gemakkelijk huren bij een vlakbij gelegen rijwielhandel. Kortom, dit is een plaats om naar terug te keren, wij hebben genoten!

Gereisd met oudere kinderen in november 2018
Roompot Vakanties, Medewerker, 12-2-2019

Dat klinkt alsof je optimaal hebt genoten van jouw verblijf, Trees!

In de directe omgeving van Noordzee Résidence Dishoek zijn prachtige wandel- en fietsroutes door het natuurrijke duinlandschap voor handen en met steden als Middelburg en Vlissingen op korte afstand, is een cultureel uitstapje ook een optie. Dit exclusieve resort en zijn verleidelijke omgeving bieden vakantieplezier voor iedereen.

Volgend jaar weer.

Marry van Dijke,
25-10-2018
  • Onderkomen9

Super luxe huisjes en brandschoon. Van alle gemakken voorzien. Leuke stijl ook qua inrichting van de huisjes en een lekkere tuin erbij met tuinmeubilair. In de douches is zelfs douche gel en shampoo aanwezig en ook aan de vaatwasblokjes en doekjes voor het aanrecht is gedacht. Het huisje heeft meerdere badkamers en een ligbad. Het ligt op ca 1 minuut lopen van een leuk pleintje met wat gezellig horeca gelegenheden en op 4 minuten lopen van het strand. Wij komen zeker nog eens terug.

Als ik dan toch aan verbeterpunt mag noemen dan zij het de matrassen. Die lagen niet heel geweldig.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
Roompot Vakanties, Medewerker, 12-2-2019

Leuk om te lezen dat je weer terug wilt komen naar Noordzee Résidence Dishoek, Marry! Je bent altijd van harte welkom! :-)

Wij zullen je opmerking met betrekking tot het matras doorgeven aan de verantwoordelijke personen. Wellicht dat hier nog iets aan veranderd kan worden.

Groetjes Mandy

Teveel minpunten, jammer want locatie is top

Colette,
16-10-2018
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4

Goed: Locatie tov het strand is top

Slecht: schoonmaak (etensresten en haren van vorige bewoners op verschillende plekken)

Receptie was niet goed gehumeurd,

Huisje (de with 8 pers) is claustrofobisch,

Duur voor wat je krijgt,

Meeste huisjes staan in elkaars tuin (zeer krap op elkaar gebouwd).

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
Roompot Vakanties, Medewerker, 11-2-2019

Bedankt voor je review, Colette. De locatie van Noordzee Résidence Dishoek is inderdaad geweldig :)

Wat jammer dat je niet geheel tevreden bent over de schoonmaak, de receptie en accommodatie. Heb je dit ook ter plaatse gemeld? Wanneer een of ander niet geheel naar wens is, vernemen wij dit graag ter plaatse. Het personeel zal jouw opmerkingen dan meteen in behandeling nemen én, waar nodig, een passende oplossing aanbieden.

Ondanks deze ervaring hopen we dat je een leuke tijd hebt gehad in Zeeland!

Groetjes,

Christine

Zeker voor herhaling vatbaar

Ton,
6-10-2018
  • Onderkomen10

Appartement met fantastisch uitzicht, voorzien van alle luxe. Dicht bij zee. Horeca op loopafstand. Wat wil je nog meer?

Twee minpuntjes: de tafel op het balkon kan gerust wat kleiner. En een meer specifieke routebeschrijving voor dit appartement zou handig zijn.

Gereisd met partner in oktober 2018
Roompot Vakanties, Medewerker, 11-2-2019

Bedankt voor je review. Wat een geweldige locatie hé, Ton! Prachtige omgeving en leuke steden in de buurt :)

Wij zullen jouw opmerkingen over de tafel en de routebeschrijving zeker doorgeven, zodat de mogelijkheden tot verbetering bekeken kunnen worden.

Graag tot een volgende keer op Noordzee Résidence Dishoek of op één van onze andere parken.

Groetjes,

Christine

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark LARGO Noordzee Résidence Dishoek in Dishoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark LARGO Noordzee Résidence Dishoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.