Camping Wulpen

Camping Wulpen

88 reviews over Camping Wulpen in het Nederlands

laat het vooral blijven, zoals het nu is

van de Lagemaat
18-8-2018

wat een mooie rustige camping. s,Avonds doodstil en s'morgens tot half 10 ook geen geluiden. Er werd van alles voor kinderen georganiseerd, wij waren met z'n tweeën, maar hebben totaal geen last gehad. Sanitair keurig verzorgd, alles aanwezig voor fijne vakantie. Eigenaars hebben alles goed op de rit, en zijn bijzonder vriendelijk en voor een praatje in, ondanks hoogseizoen

Van Eyndhoven Ronald
18-8-2018

Topcamping, vriendelijke uitbaters en personeel, grote en rustige plaatsen en uitstekend sanitair .

Zeer gastvrij

Marion
10-8-2018

Wat een hartelijk echtpaar/team. Erg gastvrij en de camping is prima onderhouden met royale plaatsen. Voldoende en zuiver sanitaire. De ligging is perfect, dichtbij het strand maar ook voor fietstochtjes naar Breskens, Sluis,Knokke etc. Een aanrader voor jong en oud.

Super camping

Thijssen
9-8-2018

Bij aankomst werden we meteen geholpen door de eigenaar Boud met de caravan op de juiste plek zetten, heel prettig. Wij hebben hier 2 hele fijne weken gehad. We waren met 2 kleine kinderen die zich super vermaakt hebben. Er was elke dag animatie, van koekjes bakken tot flessen voetbal enz... De camping plaats B10 was ruim en lekker dicht bij het speeltuintje waardoor de kinderen hier zelfstandig heen konden gaan. Sanitair is netjes en goed verzorgd. Eigenaren zijn vriendelijk en staan altijd voor je klaar om je te helpen. Wij zijn zeer tevreden en komen zeker nog eens terug.

Fantastische vakantie gehad!

Fan. Hunsche
8-8-2018

Een super mooie camping. Hele aardige beheerders die je caravan op de plaats zetten. Mooie plekken ondanks de droogte. Kwamen gelijk zand in de drainage greppel gooien zodat niemand zich kon bezeren. Schone toiletten . Fietsen gehuurd voor de logees . Mooie fiets omgeving en heerlijk dichtbij t strand. Kortom zeker een aanrader. Wij komen nog een keer terug. (En vrienden van ons gaan ook naar deze heerlijke en gezellige camping!)

Prima camping!!!

Bram Callewaert
4-8-2018

Super camping, alles wat kamperen voor ons moet zijn! Alhoewel we vernamen dat de camping overvol was hbn we daar zeker geen hinder van ondervonden! Kampeerplaatsen zijn zeer natuurlijk ingericht. Leuke speelpleintjes verspreid over de camping. Heel verzorgde en ruim voldoende sanitair. toiletbrilreiniger voorhanden. Heel proper en praktisch ingericht. Gemoedelijke sfeer. Ook in drukke tijden toch veel aandacht voor sorteren van afval in het milieustraatje.

Een camping voor herhaling

Paul Ritchi
4-8-2018

Het is een zeer prettige camping. Sanitairgrbouw aan het grote speelveld is prima. Zou we twee keer per dag schoongemaakt mogen worden. Het animatieclubje hebben onze kinderen ook heel leuk gevonden. Tijdens ons verblijf was het behoorlijk warm (hittegolf). Hierop heeft het animatieclubje goed op ingespeeld door diverse waterspellen te organiseren. De eigenaren zelf denken graag met je mee voor het bezoeken van leuke uitjes. Ook tijdens het uitzenden van de wk wedstrijden hebben ze een leuke avond georganiseerd. Wij hadden in eerste instantie een andere plek op het terrein. De eigenaar kwam direct met het idee om van plek te wisselen aan het speelveld, gezien deze plek net was vrijgekomen. Super gedaan en kreeg direct nog wat geld terug omdat deze plek iets goedkoper was. Met andere woorden, SUPER! Wij zullen zeker nog eens terugkomen. Locatie is vlak bij de zee en leuke stadjes in de directe omgeving. Diverse dagen foodtruck op terrein

Zo is dit vakantie! Volop kunnen ontspannen.

Hans & Ann
30-7-2018

Gezellige camping met zeer sociale, familiale contacten. Aangenaam verblijf. Zeer proper onderhouden. Geregeld thema avonden met super sfeer. Altijd respect van het nachtlawaai daar alles eindigd omstreeks 22u00.

De uitbaters staan altijd paraat zelfs na sluiting van de receptie.

reactie op review Brigit

Boud Beheerder Camping Wulpen
24-7-2018

Als reactie op Brigit wil ik aangeven dat wij tot de 20e nog geen muziekavonden hebben gehad ( we hebben er maar drie per seizoen). Wel heb ik de 18e mijn verjaardag gevierd met vrienden en campinggasten onder het genot van een hapje en een drankje. Vanaf 22.00 uur was het weer rustig op de camping. Ik vindt het jammer dat Brigit niet even langs is geweest zodat we er iets aan konden doen. Daarnaast is het jammer dat ik niet weet wie Brigit is zodat ik ook geen contact met haar kan opnemen omdat ik de andere cijfers ook niet helemaal kan plaatsen. Ondanks dat hoop ik dat Brigit toch een fijne tijd heeft gehad bij ons.

Gastvrij, Perfect.

Ferdy en Rob
      22-7-2018

Fantastisch.

Wij hadden een voorseizoen plek.

Lilian en Boud bijzondere mensen.

Gastvrij, bijzonder behulpzaam, meelevend, interesse en vriendelijk; kortom: perfect.

Hele mooie en rustige camping, zeker in het voorseizoen.

Wij hebben het enorm naar de zin gehad.

Hele leuke mensen ontmoet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wulpen in Cadzand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wulpen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.