Tijdelijk €25 aanbetaling

9.1FenomenaalScore uit 131 reviews
  • 9.3Staat v/h sanitair
  • 7.9Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

131 Reviews over Wulpen

• 9Fam. Wammes30-09-2022

Helemaal top, heerlijke camping!

Gezellige en mooi verzorgde Camping vlakbij Cadzand bad, lopend zo op het strand, in een prachtige omgeving en met veel fiets en wandelpaden, ( prachtige routes door de duinen) bij de receptie een erg vriendelijk en warm welkom en dat gold ook voor onze hondjes, wat wij enorm waarderen, kregen een mooie ruime plek voor camper. Goede en schone sanitair, goede wifi, echt heerlijk om te verblijven, wij komen zeker weer terug ! Deze camping is zeker aan te bevelen!

• 8Eetgelegenheden
  • 8Lineke17-09-2022

Fijne camping!

Fijne camping met mooie kampeerplaatsen. Uitstekend sanitair met ruime douches en lekker veel haken om je kleding en handdoek op te hangen. Ook heel fijn dat er WiFi was. Met de fiets ben je zo in Cadzand, Cadzand Bad en het Zwin. We waren hier maar 4 dagen, maar komen zeker nog een keer terug.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Jeanet walet09-09-2022

Zeer vriendelijk eigernaren erg schoon erg gemakkelijk daar

• 6Eetgelegenheden
  • 10Hans Nagtegaal08-09-2022

Zo hoort een camping te zijn!

Een heerlijke camping. Geen overbodige poespas, gewoon hoe een verzorgde camping eruit moet zien. Keurig, schoon en voldoende sanitair. Vriendelijke mensen van de camping die erg behulpzaam zijn met o.a. een breng- en haalservice van je caravan naar en ook weer van je mooie grote plek. Er is water bij elke plek. Het fijne van deze camping is dat er ook mensen naartoe gaan die het fijn om op een camping te staan waar het kampeergevoel het belangrijkste is. En dan ligt de camping ook nog eens op slechts 1 1/2 km van zee, met de prachtige stranden van Cadzand-Bad en omgeving.

• 10Lilian Bakels05-09-2022

Elke dag een feest.

Bedankt allemaal voor de mooie woorden. Laat een ding duidelijk zijn: we hebben GEEN zwembad. Wel een grote zee. Dus feedback op iets wat we niet hebben, daar kunnen we helaas niets aan veranderen. hahaha

• 9Eetgelegenheden
  • 9Mirjam01-09-2022

Super!

Heerlijke, rustige, schone camping waar we al bijna 20 jaar komen. Vriendelijke eigenaren. Dichtbij de zee. Dit verveelt nooit.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Cor en Lida Heutink29-08-2022

Prachtige camping op kleine afstand van zee,

Lekker rustig, broodjes op bestelling en alles goed onderhouden.

• 7Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 9Ellen Van Hellemont29-08-2022

Heel fijne camping!

Een grote camping die niet groot aanvoelt door de gezellige, groene indeling. Alles van sanitair enz vlakbij en super georganiseerd: geen extra munten nodig voor douche en afwas is zo'n groot pluspunt voor ons, wat een gedoe anders! Alles steeds heel proper, en veel te zien en te doen voor onze kleine meid van 2. Aanrader!! Tip: betere bakker zoeken 😉

• 6Eetgelegenheden
  • 9Jos en Gemma27-08-2022

Heel goed

Zeer vriendelijke camping. Leuke eigenaars.Goed verzorgd. Kleinschalig maar wel compleet. Veel privacy door mooie begroeing.Goede sfeer. Terras op de camping evenals klein winkeltje met broodjesservice. En 3x per week komt er een foodtruck op de camping! Veel leuke speelgelegenheid zoals speeltuinen, trampoline, springkussen, tafeltennistafel en een kinderboerderijtje. Wij zagen veel spelende kinderen van klein tot pubers. Op loopafstand restaurants in Cadzand. En Cadzand bad op 1.5 km. Geweldig strand met mooie strandtenten. En prachtige fietspaden langs de kust. Eigenaar gaf ons fietskaart met tips.Fiets mee is aan te bevelen maar de camping verhuurt ook fietsen etc.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Janneke08-08-2022

Fantastische en rustige camping maar genoeg te doen voor jong en oud! Vlakbij zee. Mooie ruime plaatsen en zeer schoon en ruim sanitair. Eigenaren erg meedenkend en vriendelijk. Kortom; geweldig!!

• 10Eetgelegenheden

Camping Wulpen info