Camping Molecaten Park Hoogduin

Nederland, Zeeland, Cadzand

7.8Goed

• 5.8Eetgelegenheden
  • 8.1Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Molecaten Park Hoogduin voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

185 reviews over Camping Molecaten Park Hoogduin

• 2019
    6Klaassen26-10-2019

Voor ons niet weer

Wij verbleven in het chalet de zonnestraal...Het chalet word aangeprezen als geschikt zijnde voor 5 personen. Wij vinden dit persoonlijk niet geschikt voor 5 personen. De slaapkamers zijn piepklein. Zelfs benauwd met 3 bedden in 1 hokje...De douche is zeer klein, geen opbergmogelijkheden. Als je wilt douchen kan je nergens je kleren kwijt of je handdoek. Douche op zich wel lekker. Als je op het toillet zit zit je met je neus tegen de deur. De woongedeelte is te doen.....

De ligging van de camping maakt wel veel goed. De zee is heel dichtbij....

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Klaas en Jenny P.23-09-2019

Een prima camping voor iedereen

Camping ligt dicht bij het strand,en goed onderhouden. Toiletgebouwen schoon. En zeker ook belangrijk,goede ontvangst door de medewerkers

• 8Eetgelegenheden

• 10Dani Van Mieghem17-09-2019

Een belevenis om over te doen !

Een super camping, dicht bij het strand en alles is hier super netjes en gezellig. Faciliteiten en sanitair heel proper en duidelijk met zorg onderhouden. Fijne plaatsjes en alle comfort aanwezig.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 9Diane Borger09-09-2019

Fantastisch!

De strandhuisjes zijn fantastisch. Genieten van de golven, de zeelucht en het strand. We hebben al voor september 2020 geboekt.

• 10Eetgelegenheden

• 8Kees15-08-2019

Prima camping

Mooie en nette camping, leuke speeltuin voor de kids. Ligging tov het strand is ideaal en slechts paar minuten lopen maar daar betaal je ook voor, camping is niet goedkoop. Wij zaten in een chalet Zomerzon die was ruim genoeg met grote badkamer en prima bedden. Speel/grasveld voor het chalet is echt top voor spelende kinderen en om te voetballen o.i.d. Groot nadeel: en dat zag ik ook al in vorige reviews is dat je niet met de auto bij je chalet kan komen om je spullen eruit te gooien. Dit moet dmv een klein karretje gebeuren waar net 2 tassen in kunnen. Dit is zeker geen succes. Er ligt wel een weg dus Molecaten laat de mensen hun spullen laden en lossen bij hun chalets dan kan de auto daarna weer naar de parkeerplaats.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Sem13-08-2019

Ideaal voor strandgangers en fietsers.

Mooie plek vlakbij het strand met mooie speeltuin en nieuwe caravans. In de omgeving van de camping zijn genoeg dingen te doen. Avondmarkt Sluis, Knokke, bunkers en veel fiets mogelijkheden! Het is jammer dat er geen zwembad is.

• 1Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Ilse Mols02-08-2019

Fijne strandcamping!

Fijne twee weken vakantie gehad op deze prachtig gelegen camping. Wij verbleven in een chalet Vilette, zeer ruim, schoon en comfortabel. De camping is erg vol, de kampeerders staan dicht op elkaar, maar toch is het in de avond heel rustig. Er wordt in de reviews geklaagd over het vroege sluitingstijdstip van winkel/bar/snackbar (19.00u/20.00u). Ik denk echter dat dit er mede voor zorgt dat de avonden zo rustig zijn. Wij hebben dit in elk geval niet als hinderlijk ervaren.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Fam hout01-08-2019

Graag nog een keer zonder beperkingen

Prima camping. Alleen restaurant of winkel sluit al om 7 uur. En andere dagen om 17.00 uur. Na het hele warme weer werd de douchetijd verkort naar 4 minuten. Nu is het wel 15 graden kouder maar gaat niet meer omhoog naar 5 minuten. Jammer. Voor de rest een fijne camping met schoon sanitair. Veel rust en mooie omgeving.

• 1Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Tonnie Jansen Visser21-07-2019

Cadzand is een gezellig Zeeuws kust plaatsje in Zeeuwsvlaanderen.met leuke winkeltjes en veel horeca en het is 5 min fietsen v.a de Camping Camping Hoogduin is een gezellige Fam.Camping netjes en goed verzorgd en ligt heel dicht bij het strand die goed te bereiken is want er is geen trap De omgeving is veelzijdig ,het ligt dicht bij Belgie je kan zo naar b.v Knokke fietsen . Ook de omgeving zelf heeft veel te bieden ,6km v.a de Camping is een prachtig Natuurgebied/vogelreservaat heel mooi om te fietsen Trouwens bovenlangs de zee zijn mooie fietspaden dan fiets je zo naar Breskens een mooi havenstadje waar je vandaar uit de boot naar Vlissingen kan nemen Maar ook inde imgeving is Sluis een super leuk shop stadje met vele terrassen of Oostburg daar zitten ook alle supermarktketens en zelfs een.ziekenhuis. En dan zijn er nog veel autentieke plaatsjes met veel.history Kortom een Top omgeving voor herhaling vatbaar

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Hanneke van Geffen19-07-2019

Een ervaring die we nooit meer vergeten.

Een geweldig park. Wij hadden een huisje op het strand. Het park lag net achter de duinen. Het huisje van alle gemakken voorzien. Vrijstaand. Heerlijk rustig. Meteen met de voetjes in het zand. Genieten van zeezicht, ondergaande zon, smorgens alle rust van een stil strand , hele dag wel iets te zien op zee. Een van de fijnste vakanties tot nu toe. Bagageservice goed. Bolderkar gemakkelijk met de boodschappen. Alleen maar genieten. We gaan zeker nog eens of meer.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

9 tips over Camping Molecaten Park Hoogduin

• Annemarie, 09-04-2014

Knokke, Brugge, Antwerpen, Sluis

• L. van Geet, 14-07-2013

Tussen de hagen staan soms vervelende distels, met het haringen inslaan is dat niet prettig

• Stef, 19-08-2013

Brugge is leuk. Pannekoeken voor 1 euro in Oostburg, Haring happen bij de kraam in breskens. Mosselen eten doe je in Philipine. Doolhof Eede is leuk voor kinderen. Maar het mooiste blijft natuurlijk het strand.... :)

8 vragen over Camping Molecaten Park Hoogduin

• Hannie, 04-10-2018

Discriminatie?

Al 30 jaar top maar nu niet welkom omdat we geen hond hebben Pure discriminatie

Molecaten Park Hoogduin, 05-04-2019

Wat jammer dat u het zo interpreteert. U bent nog altijd van harte welkom, echter door het beperkte aantal plaatsen met huisdier hebben wij ervoor gekozen deze specifiek voor viervoeter bezitters te houden.

• herman, 07-09-2018

Voorbeeld hoe het ook kan

Deze camping geboekt, als gevolg van een val thuis was ik niet instaat auto te rijden en moest ik noodgedwongen annuleren. Daar ik geen annuleringsverzekering afgesloten had dacht ik geld kwijt te zijn . Bij de camping stelde ze voor om te kijken of ze de plek nog konden verhuren,zodat ik toch een deel van geld terug kon krijgen. Krijg net een mail van de camping dat ze mijn plaats op 2 dagen na hebben kunnen verhuren. dus krijg ik een groot deel van mijn geld terug Dit noem ik ECHTE SERVICE!

• lieke, 23-07-2018

huisje zomerzon

Kan iemand me vertellen of het erg heet wordt in deze huisjes... zover ik kan zien staan ze pal in de zon... :-(

Camping Molecaten Park Hoogduin info

• Aantal sterrensterstersterster