Brouwershaven/Den Osse

We hebben een aantal aanbieders voor Brouwershaven/Den Osse voor je op een rij gezet:

vakanties Brouwershaven/Den Osse

Reviews over Brouwershaven/Den Osse

Dit deel van Zeeland was en is gewoon mooi

ACVG
    16-9-2015

We zijn niet in Brouwershaven of Den Osse zelf geweest. Restaurant Jeanzz in DenOsse, tegenover Landal, is wel een aanrader mits je geen bezwaar hebt tegen lang (50 minuten) moeten wachten op je eten én hoog geluidsniveau.

wederom fantastische reis gehad

Mike
    13-6-2014

wat moet ik nog meer vertellen, met 30 graden aan de kust... geweldig toch.. Ditmaal Centrum 20 gehad, omdat 18 reeds bezet was... Top Appartement! helemaal super, In maritieme uitvoering gemaakt, hoort wel bij de zee zo.... Ga zo door!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2014

is zeker voor herhaling vatbaar.

willy
    10-6-2014

De streek is prachtig!een goede raad:ga niet de zaterdag en zondag want dan zijn er teveel fietsers! De verplaatsingen zoals naar neeltje-jan zijn niet ver. de zeelandbrug is prachtig met een mooi uitzicht. men kan er mooie wandelingen maken. men moet de moeite doen om bepaalde dorpen te ontdekken. er zijn wel veel Duitsers in dit park.

Gereisd Met vrienden in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig in maart

Marc en Marleen
    26-4-2012

Leuk plaatsje, marktpleintje, haven aan het Grevelingenmeer. In maart nog heel rustig. Je kan er mooie wandelingen maken langs het water, er is ook een parkje. Er zijn natuurgebieden, je kan er vogels spotten... Plezant vlak om te fietsen; je kan er alle kanten uit.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

eerste vakantie met gezin.

moeke70
    15-6-2011

mooi park, fijn aan het strand. heerlijk uitwaaien. huis ruime indeling. netjes en schoon. met wasmachine, wat heel fijn is. een vrijstaand huisje met eigen grasveldje erachter waar je lekker kunt ballen. goed weer. nog naar delta werken geweest maar entree was toch te duur. mooie omgeving. echt een aanrader om weer eens te gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Brouwershaven/Den Osse scoort een 8,1 uit 10, op basis van 63 reviews