Camping Innerduyn

Geweldige ontspannen kamperen

Ria en Wim
9-8-2018

Hallo Piet, Addy en Melissa,

Even een paar woorden om jullie te bedanken voor de fijne gastvrijheid op jullie mooie camping. We hebben 2 geweldige vakantie weken gehad!! We hadden 5 dagen van te voren gereserveerd en het was voor ons een lot uit de loterij. Een geweldig mooie plek ,mooi weer, mooie fietsen, wandelen, luieren ,lieve mensen om ons heen , alles wat een vakantie nodig heeft en vooral de hartelijkheid van jullie 3, Addy, Piet en Melissa . Nogmaals hartstikke bedankt, succes verder met jullie mooie bedrijf en tot ziens,

Lieve groetjes Ria en Wim

Een absolute aanrader

Henri Kreuger
28-5-2017

Op en Top lokatie. Ruime en zeer goed onderhouden staanplaatsen. Goed en schoon sanitair met een vooral lekkere douche. Voor honden bezitters is het buitengebied voor baas en dier een schitterend gebied voor een mooie wandeling. Camping eigenaar altijd vriendelijk en behulpzaam. Bestemming waar wij zeker terug zullen komen.

Fantastische camping
22-8-2016

Komen al jaren op deze camping. Hebben telkens het gevoel dat we "thuiskomen". Worden door Piet en Addy altijd gezellig ontvangen met koffie of thee. Het is een prachtige camping met zeer ruime plekken welke goed onderhouden worden. Geen auto's bij de caravan wat een stuk rust geeft. Het sanitair is schoon en de fietsen kunnen gestald worden in de schuur waar voldoende 220 volt voorziening aanwezig is voor het opladen van de accu's voor de elektrische fietsen. Kortom een geweldige camping.

Vriendelijke eigenaarsechtpaar; behulpzaam.

Attendeerde op gebruiksgemak vlonders voor in de voortent.

Ruime plaatsen, niet alleen voor caravan, maar ook ruim plaats in de fietsenstalling.

Wil hier vaker terugkomen.

Het was weer grandioos!!

Evert en Minet
14-8-2016

De ontvangst door Piet en Addy, was allerhartelijkst. De koffie of thee stond voor ons klaar. Innerduyn ligt - wat mij betreft- op één van de mooiste plekjes van Zeeland -> op loopafstand van het strand en leuk dorpje (Zoutelande). Op de fiets ben je zo in Vlissingen of Middelburg. De kampeerplekken zijn groot en de grasmat is -ook wat verder in het seizoen- nog netjes. Je kunt er voor een paar centen houten vlonders bij huren (blijft je vloerkleed en flappen lekker schoon). Sanitair en camping zien er altijd schoon en keurig verzorgd uit. Heerlijk dat je in de recreatieruimte kunt afwassen ( gratis warm water, ook voor het douchen!). Eigenaars zijn erg vriendelijk, behulpzaam en denken graag met je mee.

Leuke kleine extraatjes -> bolderwagens om boodschappen naar je plekje te brengen , gratis wifi en mogelijkheid om je fiets in de (boeren)schuur te stallen.

Al met al van een heerlijke vakantie genoten!!

Nooit meer

Willem
10-8-2016

Fijne camping. Aardige eigenaar erg behulpzaam.

Vrouw van eigenaar onsympathiek. Krijg niet niet de gereseveerde plaats.

Je moet maar afwachten waar je wordt neergezet. Geen discussie over mogelijk met de vrouw.

Bijzonder onaardig is ze. Kan geen vriendelijk woord vanaf.

Wat een heerlijke weken!

Jan en Hennie
19-7-2016

Schoon sanitair, mooie grasmat! Vriendelijke mensen, gezellige en rustige sfeer op de camping! Dichtbij zee! Aanrader!

Zeer mooie plaatsen(groot) en zeer schoon alles.

Mooie omgeving en dorpen.

Nog bedankt voor de fijne tijd daar.

Het is een fantastische camping voor 50 plussers!

Thur
10-1-2016

Heel vriendelijke eigenaren. Altijd bereid iemand te helpen.

Fijne camping

fam pals
19-10-2015

Camping Innerduyn ,het was genieten daar,vriendelijke beheerder,bracht ons zelfs palletten om voor de caravan te leggen (had behoorlijk geregend voor onze komst) Verder keurig onderhouden gras,schoon en warm sanitair.

Kortom een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Innerduyn in Biggekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Innerduyn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.