Hotel De Elderschans

7.6Goed

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

In een prachtige omgeving ligt Hotel de Elderschans Aardenburg dat eenvoudige, maar schone kamers aanbiedt voor een kleine prijs. Er hangt een levendige sfeer, waardoor het minder geschikt is voor rustzoekers. Rust vind je echter wel in de vele wandel- en fietstochten die de omgeving kent. Ook een bezoekje aan Brugge is de moeite waard.

3246 reviews over Hotel De Elderschans

• 10Jean-Pierre De Gelas15-02-2020

alles was zeer goed

Bij boeking al in zeer goed rustig ,mooie ligging eten en drinken zeer goed en s'avonds ook zeer goed mooie muziek en drinken zo veel als je wilt !!!!! Met dank Jean

• 8Jetty Volger10-02-2020

Heerlijk genoten met dochter

Heerlijk genoten in dit hotel. Ze zijn hard bezig met de renovatie. Sauna was er wel maar stond niet aan. Zonnebank nodigde niet uit doordat er weinig tor geen privacy was.hij stond naast de sportschool met geen deur erin. Eten was super lekker en ook de cocktails waren heerlijk. Personeel was super vriendelijk vooral de barman om Ze eigen Jan Smit en de dame die altijd even vriendelijk is bij het eten en waar niets teveel voor is. Kamer was keurig netjes nieuwe badkamer en boxspring. Omgeving is erg prettig je bent zo in de dorpen in de buurt.

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9C Pijnappels09-02-2020

Schone kamers, vriendelijke bediening, goede bedden en eten uitmuntend

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9Tuerlinckx08-02-2020

Opnieuw naartoe

Er is geen lift ( 1 verdiep) Vriendelijk personeel , All-inn is geen bijkomende kosten eten en dranken , waarom parkeerkosten buiten centrum gelegen ,
    heel mooie ligging niet ver van de zee , Brugge , Knokke enz.

• 8Jaap & Coby08-02-2020

Heerlijk ontspannen in een atmosfeer van overvloed

Prima tijd gehad. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Sauna heeft misschien een update en uitbreiding nodig.

• 7jules07-02-2020

het eten maakt het goed :)

badkamer niet verwarmt, kleine kamer

• 6Door04-02-2020

Eens en nooit weer

Eens en nooit weer. De kamers zijn verouderd (wel schoon), inrichting is een combi van ouderwets en kitschs, personeel heeft meer aandacht voor elkaar dan voor gasten, eten redelijk.

• 9Leo Vieveen20-01-2020

voor herhaling vatbaar heerlijk gegeten

prima all inclusief formule met zeer goed ontbijt en diner buffet
    De verlichting op de kamer mag wat beter te weinig licht om bij te lezen

• 9Miek19-01-2020

Geweldig!

Fijne sfeer, goed eten, vriendelijk.

• 10W.Beugelink17-01-2020

Top 100%.Super.

Hotel de Elderschans te Aardenburg.in Zuid Beveland is een (All-Inclusiefhotel) Ik en mijn Vrouw waren hier ontzettend Verrast wij waren hier voor het eerst. Het is Gewoon een heerlijk verwen Hotel van alle gemakken voorzien. Wij stonden echt met de mond open wat hier gebeurt Super Goed.TOP. Wij waren er vanaf 14 jan tot 17 januari 2020. Het Ontbijt en de Lunch en het Diner word geregeld gecontroleerd door de Chef Kok.en door de Bediening in het Restaurant. Hier proef je echt de Top keuken. je kan er moeilijk van af blijven Zo heerlijk Eten van s,morgens tot S,avonds . En Niet te vergeten van s,Morgens 11.00uur tot s,avonds 22.00 uur drinken wat van alcoholische dranken tot Koffie .wat je maar wilt . Je krijgt hier gewoon een echt Thuis gevoel. Maar Helaas Zaten onze dagen er weer op en met veel tegenzin zijn wij weer naar huis gegaan . Als men hier voor de eerste keer komt overnachten dan weet je niet wat je hier overkomt.Heerlijk. Het Personeel Super vriendelijk en Behulpzaam niks is Teveel. Heel Vriendelijk Dame en heer bij de Receptie. Ook hier kun je met alle vragen terecht . En de Kamers worden elke Dag Heel grondig Schoon gemaakt en gecontroleerd . Het is gewoon een echt Top hotel de Elderschans. Wij zijn nu al 4 uur thuis en Missen nu al het Hotel. Maar ook hier kun je heel makkelijk met de Camper naar toe op de Parkeer plaats. parkeren want dit is misschien de toekomst Maar ook hier kan je gezellig wandelen door Aardenburg .Oude Vestiging en bosrijke omgeving. En op zeer korte afstand naar Belgie.of naar het Strand. Dit is echt een Super mooie Hotel en van alle Gemakken Voorzien. Echt een aanrader. Top en misschien tot ziens in Hotel de Elderschans te Aardenburg..

3 tips over Hotel De Elderschans

• berry beijer, 03-01-2020

Sluis erg gezellig Brugge super gezellig en erg mooi

• peter de decker, 21-12-2016

Er zijn blijkbaar ook kamers, waarbij je voor douche of toilet de gang op moet. Bij boeking eventjes vermelden dat je een kamer wil met toilet en douche op de kamer. Wordt probleemloos geregeld.

• kaat, 05-07-2017

Fietstochtje naar Sluis en omgeving.

12 vragen over Hotel De Elderschans

• Isa, 10-06-2019

Nooit boeken

Boeking via bon,het ging direct fout.Mevr ik gaf u een upgrade want anders is het een budgetkamer, u wenst hier vanavond ook niet te eten.Nee sorry.Ok dit is dan 25€ voor parking dan toeristenbelasting en kosten.Dame naast mij moest maar15€ betalen voor parking.Toen ik aan receptie uitleg vroeg zei hij u zal 25€ betalen.Ik zei sorry,maar toen werd hij onbeleefd.Ik heb het gehad,heb hoofdpijn etc,u mag mijn hotel verlaten ik schrijf u een mail en u reservering is geannuleerd.Daar stonden we dan.

• frans nuyts, 31-12-2018

sauna

is de sauna naakt of in badpak?

• J&W, 06-06-2018

Niet klantvriendelijk

Service zeer slecht, er niet geweest door fout bij voordeeluitjes maar het hotel was niet bereid om het om te boeken naar andere datum, zelfs niet voor €20 p.p.

Hotel De Elderschans info

• ZwembadJacuzzi

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald