Hotel De Elderschans

2673 reviews over Hotel De Elderschans in het Nederlands

Toppie

Van Buggenhout / Verdonck
16-6-2018

Al meermaals geweest , altijd ambiance

Kamers zijn wel aan een verfrissing toe.

Misschien handig om de bussen shampoo en of douchezeep te controleren of ze al dan niet leeg zijn bij aankomst van nieuwe gasten!

Toevallig al 2x voorgehad in maart en nu in juni.

Prijs kwaliteit 👍👍👍

Prima

Luyts Gaston
11-6-2018

Mooie groene ligging. Prima kamer en eten.

Wat luidruchtig op zaterdag avond.

All- incluseconcept was prima. Goede kwaliteit en voldoende bevoorrading, alsmede de dranken.

Wat minder is de uitstraling van het hotel, omdat het wel een keer een renovatie kan gebruiken. Veel zaken oud ( deurklinken, kranen en sanitair) of versleten (vloerbedekking in gangen en tuin/terrasonderhoud ).

We hebben een aantal aanbieders voor De Elderschans voor je op een rij gezet:

Het is voor ons niet voor herhaling vatbaar

Familie Fiets
7-6-2018

Formule om met vriendenclub te gaan is prima. Er zouden fietsen te huur zijn. Dit bleek niet het geval, alle electrische fietsen waren defect en de gewone fietsen waren een rommeltje, volgens de receptie moesten we zelf maar kijken welke fietsen er goed zouden zijn. Wij waren teleurgesteld. Het personeel spreekt over het algemeen geen nederlands. De buitenkant van het geheel ziet er onverzorgd en niet schoon uit. De binnenkant is gedateerd. De kamers waren schoon en goede bedden. Het eten was prima.

Prima sfeervol all in hotel.

Rob Schram

Gezellig sfeervol hotel.

Hou er rekening mee dat er avonds harde muziek is en gedanst wordt bij de bar. Dit is op de kamers goed te horen.

We komen graag terug.

Devriese Beatrijs
7-6-2018

Het is hier midden in de natuur, alleen 's avonds wat lawaai van muziek in de bar, maar dan kan je eens dansen of kijken naar anderen.Het eten is ook lekker, meer dan aanbod genoeg

Het was voor ons de perfecte vakantie !

Martine Sannen
7-6-2018

Het waren 6 superleuke dagen. Het verblijf in het hotel was ongelooflijk goed. De All-Inclusive was perfect. Zowel het ontbijt als de lunch en het diner waren zeer royaal en ontzettend lekker. En er was een heel ruime keuze aan inbegrepen dranken. De kamer was heel proper en mooi. De badkamer was mooi modern en heel clean. Het personeel, zowel in het restaurant als in de bar en het poetspersoneel waren supervriendelijk. Een dikke bravo voor het hele team. De ligging was fantastisch. Ik kan van dit hotel geen enkel minpuntje opnoemen. Ik kom zeker terug. Van mij krijgt hotel De Elderschans een dikke 10 op10 !!!

Leuk verblijf gehad.

Dobbelaere nancy
7-6-2018

Lekker eten, veel keuze, all-in mag uurtje langer duren. Misschien tuin wat beter onderhouden.

Knap de boel op en wij komen nog eeens terug.

Bert van der Wegen
7-6-2018

Eten was prima en afwisselend. Men was niet kinderachtig met de drankjes, jammer dat ze soms in warme glazen, recht uit de afwasmachine, werden geserveerd. Kamer is klein maar netjes. Jammer dat er soms geen of kapotte horren in zaten. Personeel heel servicegericht. Werken zich drie slagen in de ronde.

De publieke ruimtes lieten te wensen over. Rondom de bar was de vloer gewoon smerig. De recreatieruimte bevatte verschillende kapotte materialen. Het buitenterras keek uit over ongemaaide grasvelden en was gedecoreerd met o.a. totaal vervallen schommelstoel en kapotte tuinstoelen. Ruim op die zooi!

De buitenboel schreeuwt om een likje verf.

Kortom: Elderschans is aan een fikse opfrisbeurt toe.

Goed voor paar dagen .

willy
6-6-2018

Verwacht geen luxe . Ontbijt zeer goed . Buffet gewoon goed . € 4,5 per dag voor auto in bos te laten staan is veel gevraagd !

We hebben een aantal aanbieders voor De Elderschans voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Elderschans in Aardenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Elderschans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Elderschans scoort een 8.14 uit 10 op basis van 2686 reviews.