Hotel De Elderschans

2905 reviews over Hotel De Elderschans in het Nederlands

Daniël
11-10-2018

3 dagen 2 overnachtingen in all-in formule

Heel goed restaurant, mooie standardkamer, 's avonds genoten van bar-faciliteiten

Enorm veel fietsmogelijkheden tot aan zee, Brugge en andere mooie dorpen en uitgestrekte landschappen.

Hotel Elderschans straalt absolute rust uit.

Een prima all-inclusive hotel

Fam.van der Kroon
10-10-2018

Een prima hotel, met een all-inclusive formule,waarbij vooral A-merken gebruikt worden. Het eten is heel smakelijk , de bedden goed, de badkamer schoon en het personeel vriendelijk en behulpzaam. De ligging is heel rustig, en gunstig t.o.v. strand, leuke plaatsjes en de belgische steden Brugge en Gent. Wij hebben in het nabijgelegen Oostburg E-choppers gehuurd, en daarmee rondgetoerd. Een aanrader! Het enige minpunt dat we kunnen bedenken is de te harde muziek (als je gehoorproblemen hebt) bij de bar 's avonds. Er waren weinig mogelijkheden om ergens anders in het hotel gezellig bij elkaar te zitten.

Prijsvoorstel-eindprijsberekenin pure oplichterij

Meulenijzer
10-10-2018

Prijs voorstel en uiteindelijke berekening puur oplichterij. Van 48,95 op de site doodleuk naar 73.45 + opleg 20 eur voor betere kamer cash betaald stond zelfs niet op factuur die we pas kregen op het eind na er uitdrukkelijk om te hebben gevraagd. Kamer 's avonds geblokkeerd na een paar uur afwezigheid omdat die 20 eur opleg foetsie was. Dat dit nog mogelijk is in de EU en via internet = hotelkamers verhuren in pure maffiastijl. Kamers waren wel zeer netjes.

Fantastische ervaring

Hilde Segers
7-10-2018

Alles was verzorgd ,lekker eten, vriendelijk personeel

Leuke vakantie gehad

Familie vansteenhuyse
6-10-2018

Leuk hotel. Lekker eten maar heel druk in restaurant en bar

Geboekt kregen een budget kamer. Slecht onderhouden ramen gaan niet goed open en erg warm. Scheuren bij het raam. 2 wc voor 50 mensen voor 1 gang. 3 dames en 3 heren douches. Veel te weinig. Bedden lagen scheef. Erg gehorig tot laat in de nacht. Ontbijt voor mensen met een dieet. Niet aanwezig. Vantevoren mail en gebeld om teleurstellingen te voorkomen. Communicatie en beloftes erg slecht. Je wordt bedrogen.

Het is voor ons de laatste keer dat we er zijn geweest.

Let op de beloftes worden niet waar gemaakt!

zeer goed

Ghoos -Vanwesemael Eric en Marina
4-10-2018

mooi , goed gelegen hotel in uitgestrekt fiets en wandellandschap. Dicht in de buurt van mooie steden en dorpen , kort bij de zee.

het hotel zelf biedt een zeer gevarieerd aanbod aan van de all in formule.

Is voor iedereen aan te raden.

Alles ok

monique
2-10-2018

mooie setting in de natuur, eten en drank was inbegrepen en dat is wel leuk als je met vrienden op stap bent , je moet naar niks kijken, drink en eet wat je wil. En de barmannen zijn royaal met de drank.Kamers zijn niet zo groot maar het is in orde.

Zeer positief! Ik was mijn IPad vergeten in de hotelkamer en na een telefoontje hebben ze hem netjes verzonden naar mijn thuisadres

Wij komen volgend jaar zeker terug

Familie Messeeuw
1-10-2018

Mooie locatie met veel mogelijkheden om uitstappen te doen. Kamers zijn aan verniewing toe. Zijn wel zeer proper. Goede keuken voor elk wat wils. Lekker ontbijt. Vriendelijk personeel. De opslag van 10 € is zeker de moeite om te nemen als je graag cocktails drink. Fitness toestellen werkten niet. Klein minpuntje veel lawaai in de gangen 's avonds.

Wij komen volgend jaar zeker terug voor ons familieweekend.

Prima

Ketting
1-10-2018

Een mooi all inclusive hotel met leuke kamers .

Met uitstekend eten ,vooral het dinner buifet !

Met een leuke bar.

Er komen vooral gepensioneerde stellen

Dus lekker rustig ik heb geen kinderen gezien. Het zal in het hoofd zeizoen mischien anders zijn.Nu ben ik maar 3 dagen geweest .

De bereikbaarheid is goed .ik kwam uit Rotterdam.

De lokatie en de fitness zaal zijn de enige minpunten.

En de prijs kwaliteit verhouding is onvoldoende.

Ik vind het te duur.

Maar goede tijd gehad ik kan het aanraden.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Elderschans in Aardenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Elderschans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.