Sorteren

Reviews over Aagtekerke

Fantastisch.

Trees van Mullem-Lamers
    5-7-2018

Wij kampeerder op Boerderijcamping De Oosthoek. Dat ligt even buiten Aagtekerke. Maar als je in die omgeving bent is fietsen zalig. In Aagtekerke is een prima rijwielhandel t.w. Leo Joosse, die je probleem snel en goed oplost en je gedurende de reparatietijd een leen fiets mee geeft.👍👍.

Bij Hotel KODDE hebben wij ook dit jaar weer regelmatig een drankje gedronken. Daar wij al vele jaren daar komen werden wij ook weer direct herkend en er werd weer een gezellig praatje gemaakt. Dit jaar niet binnen hoeven zitten in het café, gezien het zalige weer. Onze nieuwsgierigheid ging uit naar het restaurant en hebben daar een tafel gereserveerd en in een woord fantastisch gegeten. Ook de zeer smaakvol ingerichte eetzaal was super. De manier van opdoen en kwaliteit, geweldig. Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Hele redelijke prijzen. Dus bent u in Aagtekerke ga lekker dineren in Hotel Kodde. Een echte aanrader.

Nostalgisch

E
    1-5-2018

Gezellig klein dorpje. Niet heel veel te beleven.

Caroliene
    20-11-2017

Je loopt of fietst naar Domburg. Erg leuk, leuke winkels, restaurants. Ook naar het strand kan je lopen maar op de fiets ben je natuurlijk sneller.

Mooi wandelen door de duinen.

Leuk klein dorpje met mooie dorpskern

pbremmers
    21-2-2017

Leuk klein dorpje om even door te fietsen en een rondje rond de kerk te maken. Dit soort leuke kleine dorpjes zorgen altijd voor die typische Zeelandse sfeer waar je iedere keer weer voor terug komt.

Een leuk dorp met verschillende activiteiten

Harm van der Heide
    9-8-2016

Er zit een geweldige en betaalbare fietsenzaak waar je alles kan huren

Aagtekerke scoort een 7,9 uit 10, op basis van 63 reviews