Aagtekerke

Reviews over Aagtekerke

Fantastisch.

Trees van Mullem-Lamers
    5-7-2018

Wij kampeerder op Boerderijcamping De Oosthoek. Dat ligt even buiten Aagtekerke. Maar als je in die omgeving bent is fietsen zalig. In Aagtekerke is een prima rijwielhandel t.w. Leo Joosse, die je probleem snel en goed oplost en je gedurende de reparatietijd een leen fiets mee geeft.👍👍. Bij Hotel KODDE hebben wij ook dit jaar weer regelmatig een drankje gedronken. Daar wij al vele jaren daar komen werden wij ook weer direct herkend en er werd weer een gezellig praatje gemaakt. Dit jaar niet binnen hoeven zitten in het café, gezien het zalige weer. Onze nieuwsgierigheid ging uit naar het restaurant en hebben daar een tafel gereserveerd en in een woord fantastisch gegeten. Ook de zeer smaakvol ingerichte eetzaal was super. De manier van opdoen en kwaliteit, geweldig. Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Hele redelijke prijzen. Dus bent u in Aagtekerke ga lekker dineren in Hotel Kodde. Een echte aanrader.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische omgeving.

Albert en Trees van Mullem-Lamers
    18-7-2015

Aagtekerke op zich niet veel te beleven op het ringsteken na natuurlijk. Heel gezellig en sfeervol. Maar vanuit Aagtekerke alles goed fietsend te doen. Prachtige omgeving. De schoonheid op de wegen valt ons ook steeds op. Er ligt - gelukkig - weinig afval. Fantastisch.

Gereisd Met partner in Sun Jun 28 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Domburg en omgeving

Ernelle Vinck & Daniel Voet
    11-10-2014

Direct achter de noordzeeduinen ligt de oudste badplaats van Zeeland: Domburg. Vanaf de wandelweg achter de duinen kan men genieten van de chique hotels van de 19° eeuw toen Domburg nog een elite badplaats was. Men kan er ook een cultuurhistorische route bewandelen waar Jan Terloop en Piet Mondiaan gewoond hebben. Van mei tot september is er elke maandag markt waar men alles kan kopen wat men wenst. Voor te shoppen hoeft men Domburg niet uit . Er zijn diverse boutiques voor ieders budget. Vele plaatsen in de omgeving liggen op fietsafstand zoals Middelburg, Oostkapelle, Veere etc.Goed te bereiken langs de mooie fietspaden. Meer in het binnenland ligt het natuurgebied De Manteling met het middeleeuwse kasteel Westhove. Middelburg is een prettige stad waar op een stadswandeling veel moois te ontdekken valt: Stadhuis, St. Jorisdoelen, Miniatuur Walcheren,de Abdij, Lange Jan en de Londense Kaai zijn de voornaamste bezienswaardigheden. Ga ze zelf ontdekken, het is de moeite waard!

Gereisd Met partner in september 2014

Rustig dorp met vele mogelijkheden.

J
    9-9-2014

Prachtig dorp op steenworp van Domburg en zijn leuke winkels, restaurants en strandlocaties. Dichtbij het prachtige Noordzeestrand en de duinen en bossen. geschikt voor zonaanbidders maar ook wandleaar en fietsers komen hier ruim aan hun trekken.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hopelijk volgend jaar weer.

Trees van Mullem
    21-7-2014

Een ideale plek om vanuit boerderij camping de Oosthoek te fietsen, wandelen. Grote plaatsen zoals Middelburg, Vlissingen, Domburg en Veere zijn op korte afstand bereikbaar met de fiets. Het strand is vlak bij en mooi en schoon. Wat wil een mens nog meer. Gaan zou ik zeggen.

Gereisd Met partner in Sun Jun 29 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Aagtekerke scoort een 7,8 uit 10, op basis van 63 reviews