Sorteren

Reviews over Aagtekerke

Nostalgisch

E
    1-5-2018
    Gezellig klein dorpje. Niet heel veel te beleven.

Caroliene
    20-11-2017

Je loopt of fietst naar Domburg. Erg leuk, leuke winkels, restaurants. Ook naar het strand kan je lopen maar op de fiets ben je natuurlijk sneller.

Mooi wandelen door de duinen.

Leuk klein dorpje met mooie dorpskern

pbremmers
    21-2-2017
    Leuk klein dorpje om even door te fietsen en een rondje rond de kerk te maken. Dit soort leuke kleine dorpjes zorgen altijd voor die typische Zeelandse sfeer waar je iedere keer weer voor terug komt.

Een leuk dorp met verschillende activiteiten

Harm van der Heide
    9-8-2016
    Er zit een geweldige en betaalbare fietsenzaak waar je alles kan huren

Fantastische omgeving.

Albert en Trees van Mullem-Lamers
    18-7-2015
    Aagtekerke op zich niet veel te beleven op het ringsteken na natuurlijk. Heel gezellig en sfeervol. Maar vanuit Aagtekerke alles goed fietsend te doen. Prachtige omgeving. De schoonheid op de wegen valt ons ook steeds op. Er ligt - gelukkig - weinig afval. Fantastisch.
Aagtekerke scoort een 7,8 uit 10, op basis van 62 reviews