vakanties Aagtekerke

Reviews over Aagtekerke

Elma Touw,
    1-12-2018

Geweldige familie camping ,waar we ontzettend hebben genoten met kleinkinderen

Super vakantie gehad

tanja heerkens,
    1-12-2018

een camping met animatie , goede voorzieningen , douches schoon , vaatwassers. jaja vaatwassers waar je gebruik van kan maken en binnen 5 minuten klaar. Een binnen zwembad , nadeel is dat er geen toezicht is dus ouders altijd verplicht met de kleintjes mee. Camping is op leuke loopafstnd van zee en domburg. Winkels dus in de nabijheid. Leuke activiteiten via de camping zoals paardrijden bij n manege achter de camping. Veel fiets routes en leuke marktjes.

Altijd goed

Bert,
    28-10-2018

In de herfstvakantie een stacaravan gehuurd. Was prima. Kwam hier eerder al met Mn ouders en inmiddels met onze eigen kids. Volgende keer weer met onze eigen caravan. Tot mijn verbazing is het sanitairgebouw (XXL) vernieuwd en vertelde de eigenaresse dat komende winter het sanitairgebouw bij de dierenweide ook vernieuwd wordt. De dames van de animatie waren erg enthousiast ondanks dat er weinig kinderen waren. Zwierelantijn en zwembad zijn ook altijd leuk, een glijbaan voor grotere kinderen zou het zwembad helemaal afmaken.

Top camping

Cindy Patrick Tibo Wuyts,
    20-10-2018

Voor het tweede jaar wederom naar De Oosthoek geweest,tja het is en blijft een prachtige camping.

Ideaal voor de kinderen mee op de trekker met boer Peter en de koeien voeren. Genoeg te doen en te beleven op de camping en omgeving.

Prachtig kraaknet sanitair met ruime regendouches. De camping is zeer ruim opgezet met grote plaatsen. Er heerst een gemoedelijke sfeer. De eigenaars Peter en Willemien leven met hart en ziel voor de camping. Wij hopen er nog vele jaren te mogen verblijven als gast.

W VAN DER WIEL,
    5-10-2018

Wij als senioren komen hier al jaren met heel veel plezier,huren dan een chalet en fietsen veel komen altijd in het voor en /of naseizoen,wij zijn zeer tevreden over schoolzicht,fam.de Visser zijn zeer vriendelijke mensen die er alles aan doen om het naar de zin te maken..Chalets zijn altijd brandschoon en zeer ruim opgezet.Hopen bij gezondheid weer terug te mogen komen.

Aagtekerke scoort een 7,7 uit 10, op basis van 63 reviews