We hebben een aantal aanbieders voor Vlieland voor je op een rij gezet:

Reviews over Vlieland

Alles wat je wil

Nicky van der Meulen,
    21-1-2019

Op vlieland kom je heerlijk tot rust op het strand, in de duinen, in het bos of in het dorp. Lekker wandelen, surfen of een fietstochtje naar het posthuys. Heerlijk verblijven op de prachtige camping in duinen (Stortemelk) om vervolgens heerlijk te dineren en te borrelen bij de bruisende bolder (ook gelegen op de camping) en de dag afsluiten kan in de gezellige stoep!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Dhr. Evenhuis,
    26-11-2018

Wij waren een paar dagen (do t-m zo) naar Vlieland om uit te waaien, wandelen en heerlijk uit te rusten. Verder hebben we voortreffelijk ontbeten in hotel de Wadden en gedineerd in hotel Zeezicht en on restaurant de Oude Stoep. Lunch hebben we genoten in het Praathuis en het Badhuis.

Een aanrader is een fiets huren bij Jan van Vlieland en door de duinen te fietsen over de prachtige fietspaden. Onderweg de tijd nemen om het mooie strand te bezoeken en te strunen langs de zee. Je ziet dan de mooie schelpenwereld in al zijn pracht. Denk er goed om waar je loopt. Geniet van de zee maar let ook goed op. De vuurtoren was gesloten wegens omderhoud maar het uitzicht bij de toren is schitterend. Een bezoek aan de kaasbunker is ook bijzonder.

Aan het eind wil ik de boottocht van en naar Vlieland noemen. Wij vinden dit een hele mooie ervaring die onze uitstapje helemaal compleet maakt. Uiteraard kun je zelf dit alles ervaren.

Gereisd met partner in november 2018

Vlieland is thuiskomen

Bosman,
    11-11-2018

Vlieland is thuiskomen...natuur maar zeker ook prachtige horeca ...mooie hotels maar ook leuke appartementen, vakantiehuisjes .Zon zee strand maar ook heerlijk in elk jaargetijde...lekker uitwaaien...Voor elke beurs is Vlieland thuiskomen.

Een uniek stukje Nederland.

Gereisd met vrienden in april 2018

Annemiek van Ballegooij,
    17-7-2018

Vlieland is een heerlijk rustig eiland. De stranden zijn schitterend heerlijk rustig en zeer uitgestrekt. Je hebt heerlijke kleine restaurants in alle prijsklasse. Voor ons is Vlieland een oase van rust.

Gereisd met partner in juli 2018

Vlieland moet je gezien en beleefd hebben!!

Hennie,
    5-7-2018

Vlieland is een prachtig eiland, we hebben alles lopend gedaan. Prachtige natuur, mooie duinen, bos, een geweldig mooi strand en natuurlijk die prachtige zee en het wad. Het museum, ritje met de Vliehors enz enz. Hier moet je geweest zijn!!

Gereisd met vrienden in juni 2018
Vlieland scoort een 8,6 uit 10, op basis van 776 reviews