vakanties Vlieland

super

Ber Lichtenberg,
    11-12-2018

prettige ontvangst.

kamer landzijde erg groot met extra slaapkamer.

Ontbijt perfect

Voordeel was deze keer dat de wind op westzijde stond en dus erg rustig.

Leuke stagiaires .

Wellness is een aanrader.

Uitstekend personeel betreffende de massages etc

Doordat het rustig was heeft het personeel ook wat meer tijd voor je en kan je een leuk gesprek voeren wat de binding bevordert

Aanrader!

Manuela Messink,
    10-12-2018

Al meerdere keren in dit fantastische hotel geweest en opnieuw genoten. Vriendelijk personeel,goede service kortom: een aanrader!

prachtige locatie voor natuur- en wandelliefhebber

H.A. Hoefsloot,
    9-12-2018

van 2 dec '18 t/m woe 5 dec gelogeerd in hotel seeduyn. Prima kamer aan zeezijde. Goed verzorgd. schoon. goed ontbijt. echter liever gebakken ei dan scrambled eggs.

Restaurant o.k. Wijnen wel erg duur. Locatie hotel perfect. Personeel erg aardig en voorkomend. prima service.

Suggestie: als aanvullend pakket bij receptie zou een kleine apotheek welkom zijn: bijv paracetamol, loperamide en verbandmateriaal

warme ontvangst met veel gezelligheid

Greet,
    8-12-2018

Een fijn hotel met een schitterende ligging.

Vooral de kamers aan de zeezijde hebben een schitterend uitzicht op de Noordzee.

Het personeel is erg aardig en de inrichting van het hotel is goed onderhouden.

Het ontbijtbuffet is zeer compleet uitgerust.

Het enige minpuntje was het feit dat er wel een traplift is naar het zwembad maar dat deze het helaas niet doet.(hij zou onlangs gerepareerd zijn maar dat is dus niet goed gebeurd).

Wij hebben samen met mijn moeder van 87 een leuke en gezellige tijd gehad en zullen Westcord zeker aanbevelen bij vrienden.

heerlijk winterverblijf voor ontspanning en rust

liefhebbers van zee en strand en van Vlieland!,
    28-11-2018

verblijf dicht bij zee om echt te ontspannen, mooie sauna, in november rustig, prima faciliteiten, lekker eten

Vlieland scoort een 8,7 uit 10, op basis van 773 reviews