vakanties Texel

Reviews over Texel

B.Mantel,
    15-12-2018

Geweldige ligging en accomodaties. Super schoon en zeer aardig, behulpzaam personeel.

Centraal gelegen en proper onderkomen

Ineke langevoorst,
    13-12-2018

Via vrienden op dit eiland en park gewezen. Waren nog niet eerder op Texel geweest en is ons goed bevallen. Park ligt mooi en centraal, voldoende voorzieningen, goed onderhouden en proper.

Goed vakantiepark

Herbert Kleuzer,
    12-12-2018

Met familie uits Duitsland voor de vierde keer op dit park. Wij genoten altijd om uit Duitsland weer op Texel te zijn. Goed park met vriendelijk personeel.

Lg Familien Kleuzer uit Köln

Een mooie inhaalslag

J.V.C,
    12-12-2018

Al jaren is Kustpark Texel onze uitvalsbasis om Texel te bezoeken. Eerst met de kinderen en nu met de kleinkinderen erbij. Wij zijn blij om te zien dat de laatste jaren een positieve ontwikkeling gaande is, in onderhoud van de accommodaties. Je ziet dat hier door de roompot, een snelle inhaalslag gemaakt wordt. Erg fijn om te zien dat dit gedaan wordt, Kustpark Texel is dit namelijk meer dan waard.

Gewandeld en genoten

Tanja en Diederik,
    12-12-2018

Gewandeld en genoten. Chalets leuk ingericht. Naast ons in het chalet zijn ze begonnen met het vernieuwen van keuken, badkamer en wc. De bouwvakkers wisten te vertellen dat dit bij alle chalets gedaan gaat worden in 2019.

Wij komen graag nog eens terug

Texel scoort een 9 uit 10, op basis van 2857 reviews