We hebben een aantal aanbieders voor Texel voor je op een rij gezet:

Reviews over Texel

schitterend

gerda kuperus
    2-10-2019

Dat ze in een prachtige omgeving terechtkomen waar je intens kunt genieten van de schitterende natuur. Een natuur die we moeten koesteren. De rust en omgeving zorgen ervoor dat je weer helemaal tot rust komt. Ik gun iedereen zo´n fijn en mooi vakantie verblijf!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Ik ben fan

Anouk
    26-8-2019

Je krijgt het echte vakantiegevoel als je op Texel bent. Je hebt hier alles. Heerlijke stranden met lekkere strandtenten. Vooral paal 12 (heel relaxt en lekkere pokebowl) en paal 17 (lekkere mosselen). Den Burg is een leuk stadje, De Koog leuke straat met de Oranjerie (restaurant met lekker eten en een speeltuin eraan vast). Lammetjes knuffelen, karten, fietsen, er is genoeg te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Doen!!!!

Wenda
    30-7-2019

Super leuk eiland, veel te doen en te zien. Jutter museum is erg leuk voor kinderen. Ecomare een dikke duim en ook het ijs bij de ijsboerderij is erg lekker, met speeltuin. De pluktuin is top. De sfeer op het eiland erg gezellig. De Koog heeft veel winkeltjes.

Prachtig eiland, een vakantie meer dan waard.

Rens Maarsen
    20-7-2019

Het is een heerlijke plek om naar toe te gaan en even helemaal tot rust te komen. Mooie wandel- en fietspaden. Fijne horeca, schitterende natuur en mooie stranden. Aardige gastvrije mensen die trots zijn op hun eiland. Veel bezienswaardigheden waar je echt de tijd voor moet nemen. Echt een aanrader.

Goed vakantie eiland🙋

F De kreij
    18-7-2019

Een supper mooi eiland Evenementen voor jong en oud Ik zal het zo zeggen 🙋kom naar Texel Je zal er geen spijt van hebben En ik weer zeker dat je zeg Deze meneer heeft glijk Texel is mijn vakantie eiland👍

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Texel scoort een 8,8 uit 10, op basis van 2910 reviews