We hebben een aantal aanbieders voor Texel voor je op een rij gezet:

Reviews over Texel

De lachspieren waren na 3 mnd weer bijgetrokken

T.L. van der Lee,
    19-3-2019

Het Tesselhuus is een goed aangepaste groepsaccomodatie waarvandaan je leuke uitstapjes kunt ondernemen. Zorg er wel voor dat je rolstoel in optimale conditie is en neem wat reserve onderdelen (wieltje, bandje, enz) mee

Gereisd met vrienden in juni 2018

Heerlijk De Koog

Fam k,
    25-2-2019

Strand, bos, en gezellige dorpjes, vooral De Koog. Heerlijk voor kinderen om te spelen, voor iedereen om te relaxen, lekker te eten.

Voldoende accommodaties, ook perfect voor kleine kinderen. De boot ernaartoe is al een beleving! Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Eens op Texel geweest, Ieder jaar terug naar Texel

Sylvana,
    6-2-2019

Mijn moeder en ik kamperen al ruim 10jr op Texel. Ons hondje is op Texel ook bijna overal welkom.

Ondanks Texel 'dicht bij huis is' geeft het door de overtocht met boot waarna je op een schitterend eiland verblijft echt een vakantie gevoel.

Texel is geschikt voor iedereen. Wandelaars, vogelaars, Ruiters (fan van manege elzenhof), kiters, surfers, fietsers, strand, bos, duinen, dorpjes, stappen, restaurants, parachut springen, culturele uitstapjes, vuurtoren beklimmen, Fruit plukken in de zelfpluktuin, varen met een garnalenkotter, huifkar tochten, ecomare, winkelen en toffe evenementen met muziek of sport of landbouwdag of culinair enz! Echt iedereen kan zich op Texel vermaken! Wij zoeken elke dag zowel de gezelliheid en drukte op als de stilte en rust in de natuur. Mijn favoriete natuurgebied is "de slufter" bij de sluftertrap zit tevens een leuk betaalbaar restaurant.

Eens voet aan wal gezet, en je wilt ieder jaar terug!!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Jenny van den Brink,
    10-12-2018

Het heerlijkste eiland van Nederland wat al begint als je de boot op gaat.Fantastische strandpaviljoens en mooie stranden.De spurter zeker bezoeken en doe dit met de rit vanuit de Koog met een janplezier wagen.Ga ook zeker naar Kaap Noord en vaar over naar Vlieland.

Ga eens op het terras zitten en wacht op de parachutisten en duo-springers.

De markt op maandag in Den Burg ook niet vergeten.En natuurlijk fietsen want dat kan er ook héérlijk.

Gereisd met partner in juni 2018

Geweldig eiland!

Vincent Middelhuis,
    14-11-2018

We zaten in een huisje (b&b). Dat zie je daar veel, de mensen zijn daar zeer vriendelijk en heel erg sociaal. Het is er overal heel schoon. De bezienswaardigheden liggen allemaal vlak bij elkaar, een mooie afstand om te fietsen! We hebben er van genoten en gaan dit zeker nog vaker doen!

Gereisd met partner in oktober 2018
Texel scoort een 8,9 uit 10, op basis van 2861 reviews