Sorteren

vakanties Schiermonnikoog

Reviews over Schiermonnikoog

Schiermonnikoog: een prachtig eiland!!

Jack
    4-6-2018
    Schiermonnikoog is prachtig voor jong en oud. Mooie natuur, breedste strand van Europa. Veel te beleven en te doen. Je bent er echt tussenuit. Een eiland om zeker terug te komen.

Heerlijk gegeten bij van de Werf!

Wies
    7-5-2018
    Al jaren komen we op Schier. Wat een fijn eiland! Nu we de 70 gepasseerd zijn blijven we wat meer in het huisje en de tuin die er bij hoort. Lekker lezen met natuur om je heen. Ook maken we gebruik van de bus. Mijn man doet de boodschapjes en zwerft wat rond op de fiets. Komt terug met mooie verhalen.

heerlijk rustig eiland met prachtig strand

Saskia
    21-12-2017
    een prachtig en nog ongerept eiland, de fietspaden zijn uitgebreid en gelegen over het hele eiland. Er is een fantastisch breed strand, waar je rustig kan zitten en zowel in de winter als in de zomer is de natuur, de wind, de golven en de duinen wonderschoon. Een echter aanrader.

Schiermonnikoog is een klein eiland, zonder auto v

Yvonne Koster
    9-12-2017

Als men met de boot aankomt, dat voert een lange dijk naar het eerste plaatsje in Schier. Vooral als men daar enige tijd verblijft, dan valt het sjouwen met koffers wat tegen. Dus beperk de bagage. Verder is er zowat alles te koop in Schiermonnikoog. Men vindt er ook menig rustige plekjes. Ik heb alle eilanden meerdere malen bezocht, maar geef de voorkeur aan Schiermonnikoog.

Heb ooit een oudere man gered, die vanaf de dijk naar beneden viel, vanwege een hart infarct. Door hem meteen te reanimeren, heeft hij het gered. Heb mij verbaasd over de snelheid, dat er een helikopter kwam met Arts, om hem vervolgens naar het ziekenhuis op het vast land te brengen.

Gewoon Schiermonnikoog is de moeite waard om te bezoeken .

We komen graag terug

Mariame
    4-12-2017
    Ik vond het er mooi en schoon en me kinderen vonden het er ook heel leuk
Schiermonnikoog scoort een 8,9 uit 10, op basis van 387 reviews