Sorteren

Reviews over Schiermonnikoog

Alles in 1dag te beleven met kleinzoon van 5jaar

Anke
    15-9-2018

Schiermonnikoog is een geweldig eiland waar je in 1dag alles zo'n beetje kunt zien op de fiets : duinen, strand, bunkers , de vuurtoren en natuurlijk een ijsje eten in dorp en de grote walvistanden zien. En dat alles op een kindertandem met 5jarige kleinzoon. Geweldig leuk en aanrader ! En als souvenir zelfgezochte schelpjes meegenomen en anzichtkaart gekocht met alle highlights erop.

En natuurlijk de boottocht die nog niet is genoemd..ook een feestje!

Schiermonnikoog is prachtig en rustgevend.

Ingrid van de Sande
    12-9-2018

Verassend puur. Fijne vakantie gehad. Schoonheid en rust. Goed hotel en vriendelijke mensen.

Het is verslavend

M. Hulshoff
    23-8-2018

Zonder auto is Top!! Heerlijk wandelen of fietsen . Het eiland ziet er goed verzorgd uit en prachtige wandel en fietspaden. Winkelen is ook goed te doen, ook eetgelegenheden zijn er volop. Voor elk wat wils . Ook aan kinderen is gedacht, een leuk recreatie team staan voor ze klaar.

De hemel op aarde.

HJ
    2-8-2018

Als je er eenmaal bent wil je nooit meer naar huis. Wat een geweldig eiland.

Gewoon gaan en geniet van natuur en rust!

Bert Eradud
    31-7-2018

Unieke sfeer

Ongedwongen...je vrij voelen van het stadse leven

Wandelen of fietsen is genieten

Wij verbleven om het Aude Kolonyhuys..een aangename lokatie om te vertoeven.

Alles is te "verkrijgen"..gezonde lucht en vooral rust, maar ook eten en drinken op leuke plekjes met een keuze voor eenieder.

Ik kom hier jaarlijks al vanaf 1975 en blijf er komen tot het niet meer kan. O ja, mijn kinderen hebben daar leren fietsen en we hebben al onze familieleden enthousiast gekregen en komen ook jaarlijks ons familieweekend daar doorbrengen. We lijken wel verslaafd aan dit Waddeneiland

Schiermonnikoog scoort een 8,9 uit 10, op basis van 394 reviews