Sorteren

Reviews over Ameland

Aanrader

M. Schrijver
    16-11-2018

Prima hotel, aardig personeel en een goed ontbijt.

Heerlijk verblijf in goed hotel!

CB
    14-11-2018

Klantvriendelijk ontvangst, Nette schone kamer met balkon (24). Wel wat sober door al het bruin: Iets meer kleur zou mogen. Rustig Hotel. Ligging Hotel is goed: tussen strand en dorp in. Alles gekregen waar we recht op hadden. Heerlijk gefietst over Ameland op goede fietsen met 7 versnellingen wat bij het arrangement in zat. Al met al zeker geen teleurstelling en een paar heerlijke dagen gehad. Het ontbijt was prima verzorgd. Mijn man miste de bacon.

Ieder jaar weer

Jan Lietmeijer
    13-11-2018

Altijd rustgevend en het gevoel hebben van thuiskomen.

Verblijf voor herhaling vatbaar.

Helma
    13-11-2018

Lang weekeinde met vrienden doorgebracht bij van Heeckeren. Prima uitvalsbasis voor ontdekken van het mooie Eiland Ameland. Personeel is vriendelijk, ontbijt erg uitgebreid en gevarieerd. Tip: plaats bij ontbijt kleine afvalcontainertjes op de tafel. Ei- en fruitschillen + de plastic kuipjes van de boter kun je dan iig kwijt. Het plastic gebruik kan verminderd worden door de roomboter in plastic kuipjes te vervangen door stukjes roomboter in ijswater te leggen voor gebruik. Gasten kunnen dan de boter vanuit het ijswater opvissen voor gebruik.

Fantastisch dat een koffie en theevoorziening de hele dag tot je beschikking staat. In de foyer. Op onze kamer zelfs een eigen Apparaat (espresso volautomatische)

Schoonmaak verdient wat extra aandacht...onder het bed zijn een paar slippers en een sok van vorige gast(en) gevonden.

Al met al een prima verblijf gehad en als kritische gast. Komen graag voor een volgend bezoek terug.

Lekker uitwaaien en verblijf

Johanna
    13-11-2018

Prima gastvrij hotel. vriendelijk personeel, schone kamers en lekker eten.

Ameland scoort een 8,7 uit 10, op basis van 1924 reviews