Camping Boerderij Camping Demmerik

139 reviews over Camping Boerderij Camping Demmerik in het Nederlands

Nooit kom ik hier

Baklava,
11-12-2018

Het is echt zooo slecht vieze wc en geen lekkere eten!

Prima camping voor wandelaars/fietsers/vissers .

Martin van der Zalm,
24-10-2018

Kleine boerderijcamping. Eigentijds en zeer schoon sanitair. Eigenaren Gijs en Yolanda van Eck zijn vriendelijk en behulpzaam. Leuk ingericht " Tuinhuis " met o.a.koffiecorner, TV, leesmateriaal, spelletjes. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Praktische uitvalsbasis voor wandelingen/fietstochten. De moderne, diervriendelijke ( koeien ) en milieubewuste boerderij kan in overleg met Gijs worden bekeken. Midden in het polderlandschap met weinig tot geen beschutting dus erg windgevoelig. Dicht bijzijnde plaats voor boodschappen, restaurant / terras etc is Vinkeveen ( 3/4 km.) . Afhankelijk van de windrichting matige last van stijgende / dalende vliegtuigen.

Zeer aan te raden.

Aris Blok,
2-10-2018

Prachtige uitvalsbasis voor wandelen, fietsen, vissen en varen in het groene hart van West Nederland. Steden als Amsterdam, Utrecht, Haarlem en Hilversum onder handbereik. Verblijf op een rustige, gastvrije en schone boerencamping.

Een nette gastvrije camping!

Gerda Huis in 't Veld- Krukkert,
15-9-2018

Het was een hele nette camping en we werden heel gastvrij ontvangen door de eigenaresse

In een straal van 5km. Kom je de leukste plaatsen tegen we hebben genoten van onze fietstochten.

De grindplattau's voor de caravan waren te klein zodat je de boel met nat weer niet schoon houd!

Fijne rustige camping

Hans,
11-9-2018

We hebben anderhalve week genoten van een rustige camping en (over het algemeen) mooi weer. De camping is goed verzorgd met uitermate goed sanitair.

...nodigt uit om terug te komen!

Lilian,
9-9-2018

Vriendelijk en warm ontvangst op deze mooie camping, klein en fijn! Alles netjes, schoon en optimaal. Heerlijk genoten van de rust en het mooie uitzicht. We komen zeker terug!

We komen heel graag nog een keer terug!

Martine Vrolijk,
9-9-2018

Kleinschalige camping, goed verzorgd. Zeer vriendelijke eigenaren, altijd behulpzaam, en beantwoorden graag je vragen over de boerderij. Sanitair is schoon en modern. je komt er helemaal tot rust

Een heerlijk adresje om nog 's terug te komen!

fam. Gr. uit Den Haag,
4-9-2018

Mooie accomodatie, hartelijke ontvangst, prettig kleinschalig, je voelt je te gast maar toch ook thuis!

En zelfs mijn 3 pubers van 12, 15 en 17 jaar wisten zich nog prima te vermaken!

Goede, verzorgde, rustige camping; een aanrader!

Fons en Henriette Tinnemans,
23-8-2018

Wel: De ligging t.o.v. Amsterdam, Utrecht; het sanitair; de verzorging en de aanleg van de camping; hartelijke ontvangst; fiets- en wandelmogelijkheden.

Niet: ...........

Fantastische camping

Agnes,
17-8-2018

Alles was goed: vriendelijke ontvangst, ruime plek voor de tent,ruime en schone sanitair, fantastisch uitzicht op het boerenland, vele kilometers om te fietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderij Camping Demmerik in Vinkeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderij Camping Demmerik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.