Géén boekingskosten

• 7.3Eetgelegenheden

Meer camping info

238 Reviews over Boerderij Camping Demmerik

• 9Fam. van Treijen24-05-2022

Heerlijk verblijf in hooiberghut!

Heerlijk verblijf van 5 dagen op boerderijcamping Demmerik in een hooiberghut! Compleet ingericht verblijf, goede bedden, eigen toilet, tv, dus gewoon goed! Vriendelijke ontvangst, leuk om ook een blik in de stallen te mogen werpen. Schitterende omgeving voor fietsers en wandelaars.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Ealse de Wilde18-05-2022

Erg prettige camping

We waren er met een caravan. Alles klopt., een vriendelijke ontvangst, een ruime plek met mooi uizicht, prima en schoon sanitair. Er is een ruimte met spelletjes, informatie, koffie, oven en ijsjes. Het is een oase van rust. De directe en wijde omgeving is mooi met veel mogelijkheden tot uitstapjes. Wel zijn winkels en restaurants vrij ver weg.

• 4Eetgelegenheden
  • 9Karel van Moorsel14-05-2022

Mini Camping Demmerik is een absolute aanrade

De minicamping biedt alles om heerlijk rustig te kamperen. Mooie ruime plaatsen, keurig en brandschoon sanitair en een mooie uitvalsbasis om te fietsen naar bijvoorbeeld Utrecht of de Vinkeveense plassen. De faciliteiten zijn prima in orde en er is een gezellige ontsoanningsruimte waar TV gekeken kan worden. Wij zijn er inmiddels voor de 5e maal geweest en zeker nog niet uitgekeken. De gastvrouw “Jolanda” is zeer aardig en werkt hard om alles netjes en schoon te houden. De vaste kampeerder “Willem” helpt haar hierbij en is eveneens zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Ria10-05-2022

Komen heel graag nog een keer!

Kleinschalige camping met 2 hooiberghutten. Wij waren hier voor de 2e keer en opnieuw genoten van de prachtige omgeving en de leuke sfeer op de camping. De hooiberghutten zijn top!

• 10Peter Meulenberg18-04-2022

Heerlijke Paasdagen !

Mooie, rustige boerencamping in de omgeving van Vinkeveen. Heerlijk fietsen naar Utrecht of Amsterdam, maar zeker door de Ronde Venen en de Vechtstreek. Alles klopt gewoon aan deze camping. Aardige mensen, schoon sanitair, perfecte WIFI en mooie plaatsen. En dat met schitterend zonnig paas-weer.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Inwoner Noord-Brabant28-09-2021

Prima plekje om de omgeving te verkennen!

Mooie ruime camping. Leuke hooiberghut met goede bedden en eigen toilet. Prima sanitair. We mochen de auto nog even laten staan na uitchecken. Gastvrij!

• 9Rikus en Trudy27-09-2021

Hele mooie verzorgde camping in een mooi gebied

We hebben genoten van de verzorgde camping met uitstekend sanitair. Een prachtig gebied om op de fiets de omgeving te verkennen, vier dagen geweldig genoten. Jolanda je bent een geweldige gastvrouw!

• 9jannie v dijk22-09-2021

top camping

komen hier al vanaf het begin elk jaar wel een paar keer.voelt als thuis komen. super lieve mensen. mooie camping. jammer dat je nu niet voor 2 nachtjes (weekend) meer kan boeken. 3 nachten is voor de werkende mens geen weekend. maar verder topcamping.

• 9Ronald20-09-2021

wat een heerlijke camping!

Een heerlijke camping op een prachtige locatie. Letterlijk en figuurlijk het middelpunt voor heel veel fiets en wandeltochten in een prachtige omgeving De eigenaren hebben het perfect voor elkaar. Ze zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Alles is keurig en schoon.
    We waren hier helaas maar 3 nachten, maar we zijn hier nog lang niet uitgekeken.

• 9Wieke en Hilde24-08-2021

Uitmuntend, gewoonweg super!

Camping Demmerik , in december 2020 gespot toen we in de buurt van Abcoude een slaapplaats aan het zoeken waren voor een paar weekjes in juni 2021!! In de winter zag het eruit als ‘n kale vlakte ergens in de polder in het groene hart !! Lekker rustig , goede recensies en voor ons belangrijk, fietsafstand naar Abcoude. Snel via internet geboekt dus missie geslaagd !! Juni 2021 was het zover , onze stoutste verwachtingen werden hier overtroffen. Heerlijke tijd gehad. Om het in steekwoorden te zeggen, gastvrij, geïnteresseerd, schoon, gezellig, meelevend, humor. Kortom voor ons een hele fijne en bijzondere plek (werden hier voor het eerst opa en oma) om te mogen verblijven. Uiteindelijk vijf weken gebleven. Zeker weten komen we hier graag terug 🍀🍀🍀Wieke en Hilde Holtackers.

Camping Boerderij Camping Demmerik info

Camping-informatie