Camping Boerderij Camping Demmerik

137 reviews over Camping Boerderij Camping Demmerik in het Nederlands

Zeer aan te raden.

Aris Blok
2-10-2018

Prachtige uitvalsbasis voor wandelen, fietsen, vissen en varen in het groene hart van West Nederland. Steden als Amsterdam, Utrecht, Haarlem en Hilversum onder handbereik. Verblijf op een rustige, gastvrije en schone boerencamping.

Een nette gastvrije camping!

Gerda Huis in 't Veld- Krukkert
15-9-2018

Het was een hele nette camping en we werden heel gastvrij ontvangen door de eigenaresse

In een straal van 5km. Kom je de leukste plaatsen tegen we hebben genoten van onze fietstochten.

De grindplattau's voor de caravan waren te klein zodat je de boel met nat weer niet schoon houd!

Fijne rustige camping

Hans
11-9-2018

We hebben anderhalve week genoten van een rustige camping en (over het algemeen) mooi weer. De camping is goed verzorgd met uitermate goed sanitair.

...nodigt uit om terug te komen!

Lilian
9-9-2018

Vriendelijk en warm ontvangst op deze mooie camping, klein en fijn! Alles netjes, schoon en optimaal. Heerlijk genoten van de rust en het mooie uitzicht. We komen zeker terug!

We komen heel graag nog een keer terug!

Martine Vrolijk
9-9-2018

Kleinschalige camping, goed verzorgd. Zeer vriendelijke eigenaren, altijd behulpzaam, en beantwoorden graag je vragen over de boerderij. Sanitair is schoon en modern. je komt er helemaal tot rust

Een heerlijk adresje om nog 's terug te komen!

fam. Gr. uit Den Haag
4-9-2018

Mooie accomodatie, hartelijke ontvangst, prettig kleinschalig, je voelt je te gast maar toch ook thuis!

En zelfs mijn 3 pubers van 12, 15 en 17 jaar wisten zich nog prima te vermaken!

Goede, verzorgde, rustige camping; een aanrader!

Fons en Henriette Tinnemans
23-8-2018

Wel: De ligging t.o.v. Amsterdam, Utrecht; het sanitair; de verzorging en de aanleg van de camping; hartelijke ontvangst; fiets- en wandelmogelijkheden.

Niet: ...........

Fantastische camping

Agnes
17-8-2018

Alles was goed: vriendelijke ontvangst, ruime plek voor de tent,ruime en schone sanitair, fantastisch uitzicht op het boerenland, vele kilometers om te fietsen

Een super weekend bij de boer

Barbara
15-8-2018

We hebben in 1 van de 2 hooiberghutten geslapen en deze was van alle gemakken voorzien, was erg netjes en zag er verzorgd uit. Sanitair om te douchen was erg schoon maar we kwamen natuurlijk voor de dieren en deze nieuwsgierige loeiende dames hebben het hier super de luxe voor elkaar, ze hebben de keuze om binnen en buiten te gaan, heerlijk de ruimte en zelfs massage mogelijkheden staan tot hun beschikking. Aan alles is duidelijk te merken dat hier met hart en ziel wordt gewerkt 👌

Een boerderijcamping van het hoogste niveau.

Henk & Annette de vries
15-8-2018

Wij komen al 10 jaar op deze camping die beheert wordt door de familie van Eck. De camping is fantastisch door de uiterst vriendelijke en rustige sfeer. De familie is zeer klantvriendelijk. Samen met de assistent beheerders Jan en Yvonne hebben zij oog voor de behoeften van de campeerders en staan altijd klaar om, indien nodig een helpende hand toe te steken. Het leven op een boerderij kan van nabij worden beleefd. FIetsen in de omgeving ( het groene hart) is een genot en als u van vissen houdt dan bent u hier op je juiste stek. WIj kunnen werkelijk geen enkel nadeel verzinnen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderij Camping Demmerik in Vinkeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderij Camping Demmerik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.