Camping Boerderij Camping Demmerik

140 reviews over Camping Boerderij Camping Demmerik in het Nederlands

Fantastische camping

Agnes
17-8-2018

Alles was goed: vriendelijke ontvangst, ruime plek voor de tent,ruime en schone sanitair, fantastisch uitzicht op het boerenland, vele kilometers om te fietsen

Een super weekend bij de boer

Barbara
15-8-2018

We hebben in 1 van de 2 hooiberghutten geslapen en deze was van alle gemakken voorzien, was erg netjes en zag er verzorgd uit. Sanitair om te douchen was erg schoon maar we kwamen natuurlijk voor de dieren en deze nieuwsgierige loeiende dames hebben het hier super de luxe voor elkaar, ze hebben de keuze om binnen en buiten te gaan, heerlijk de ruimte en zelfs massage mogelijkheden staan tot hun beschikking. Aan alles is duidelijk te merken dat hier met hart en ziel wordt gewerkt 👌

Een boerderijcamping van het hoogste niveau.

Henk & Annette de vries
15-8-2018

Wij komen al 10 jaar op deze camping die beheert wordt door de familie van Eck. De camping is fantastisch door de uiterst vriendelijke en rustige sfeer. De familie is zeer klantvriendelijk. Samen met de assistent beheerders Jan en Yvonne hebben zij oog voor de behoeften van de campeerders en staan altijd klaar om, indien nodig een helpende hand toe te steken. Het leven op een boerderij kan van nabij worden beleefd. FIetsen in de omgeving ( het groene hart) is een genot en als u van vissen houdt dan bent u hier op je juiste stek. WIj kunnen werkelijk geen enkel nadeel verzinnen.

Marianne Van Den Beucken
1-8-2018

Mooie rustige camping ,erg schoon sanitair.

Vriendelijke eigenaren en gastheer en gastvrouw.

Behulpzaam en vooral rustig.aanrader voor 50+.

super!!

janneke van de berg
1-8-2018

Het was super relaxt hier...fijne tijd gehad...Veel dieren om mee te knuffelen en veel speelmogelijkheden...Het weggetje hier naar toe was smal...

Een heerlijke landelijke vakantieplek!

Maaike
23-7-2018

Fijne kleine boerderijcamping met grote mate van gastvrijheid. Ruime plaatsen voor een zachte all-in prijs. Wij waren met een caravan, maar tenten zijn ook welkom. Er zijn 2 gezelige hooiberghutten te huur. Met onze 2 honden konden we direct aan de overkant van de weg een mooi pad bewandelen. Voor jonge kinderen een ruime keuze uit trekkers, karren en fietsjes en genoeg speelruimte.

Trampoline op het middenveld!

Iedereen mag een kijkje nemen op het mooie melkveebedrijf. Boer Gijs vertelt je er alles over! De gratis boontjes uit "oma's moestuin waren heerlijk! Verder geniet je er van de landelijke omgeving, weilanden met koeien, slootjes en heel veel weidevogels. Zelfs ooievaars!

Wij hebben het een kleine week heerlijk gehad en gaan graag nog een keer!

super tijd gehad

hannie kroes
23-7-2018

Super leuke tijd gehad..hebben veel met dieren geknuffeld enz.

We hebben een heerlijk weekend gehad.

Molly & Els
22-7-2018

Bij aankomst op vrijdag avond zijn wij warm onthaald. We kregen een duidelijke rondleiding. We zijn tot zondag avond gebleven. Het was onze eerste keer op deze heerlijke, nette en rustige camping en komen zeker terug hier. Bedankt we hebben genoten.

Fantastische camping komen hier regelmatig.

Joke en Joop
22-7-2018

Goede boeren camping.

Rust en ruimte.

En af en toe een gevangen vis ha ha.

Een prachtige ligging en comfort, we komen weer!

Bezoekers 05 juli t/m 09juli 2018
15-7-2018

Dat er rust, ruimte en persoonlijke aandacht is.

Tip: voorkom lang kamperen zodat zoveel mogelijk mensen kunnen genieten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderij Camping Demmerik in Vinkeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderij Camping Demmerik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderij Camping Demmerik scoort een 9.39 uit 10 op basis van 140 reviews.