Camping Boerderij Camping Demmerik

117 reviews over Camping Boerderij Camping Demmerik in het Nederlands

Top camping

van der meer
24-5-2018

Nette en schone camping, welke wordt beheert door een zeer hulpvaardige en vriendelijke familie. Volgend jaar komen wij zeker terug, net als de afgelopen 6 jaar.

Geweldige camping

J. Bergman
9-5-2018

Geweldige camping. Rust,ruimte,gastvrijheid. Prachtige omgeving. geweldige eigenaren. Brandschoon toiletgebouw. Kortom grote aanrader!

Heerlijke buiten

Job
1-5-2018

In het prachtige open weidelandschap nabij Vinkeveen ligt het mooie boerenbedrijf van de familie Van Eck. Daarbij een camping met twee hooiberghutten. Daarbij hebben mijn zoontje van 6 en ik in geslapen. Alles was perfect, frisse hut, gastvrijheid, skelters en een rondje over het bedrijf en niet onbelangrijk schoon sanitair. Nu was het vroeg In het seizoen waardoor het wel frisse en winderig was, maar komen zeker terug. Dan geen grutto's meer die door de lucht scheuren, maar wel meer groen.

fantastisch.

Harry/Lia van der Lijke
9-4-2018

Fantastische familiecamping , rustig , genoeg te doen voor kinderen ,prachtige fietsomgeving , mooi uitzicht , winkels binnen een straal van enkele kilometers, geweldig schoon en verzorgd , zeer persoonlijke benadering / behandeling , mooie boerderij [ te bezichtigen ] .

Super

Fam van ‘t veld
27-11-2017

Wij hebben een blokhut gehuurd

En we hebben enorm genoten

Erg gastvrij

En we gaan er zeker nog een keertje terug komen

Zeer goed!

Ineke Dirks
25-11-2017

Hele schone camping met ruime plaatsen. Vriendelijke mensen. Ligging dichtbij Vinkeveense Plassen. Wij hadden onze boot daar in een haven liggen. Een beetje een kampeer/ vaarvakantie.

Stille en rustige vakantieplaats

Ronny coenen

Hooiberghutten zijn fantasties

Heerlijk rustig en schoon.

Stef
25-11-2017

Rustige camping. Goed bereikbaar. Vriendelijke eigenaren. Zeer verzorgd sanitair.

Rustgevend en ontspannend

Mieke sinkeldam
24-11-2017

Een rustige en mooie ruime plek. Een prachtig uitzicht en mooie toiletten.

Goede beheerders en een mooi boerderij waar je ook kunt kijken bij de koeien. Er is zwemwater in de buurt.

Alles is schoon en het gras fris gemaaid.

Nu komen we er met onze pleegkindjes weleens op bezoek. Zij genieten van de trampoline en alle fietsjes.

Een aanrader en goede prijs kwaliteit.

Perfecte boerencamping

Pieter
24-11-2017

Prima ontvangst, goed onderhouden veld met ruime plaatsen. Zeer mooi en schoon sanitair. Dichtbij Amsterdam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderij Camping Demmerik in Vinkeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderij Camping Demmerik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderij Camping Demmerik scoort een 9.34 uit 10 op basis van 124 reviews.