Reviews over Vinkeveen

Prima camping voor wandelaars/fietsers/vissers .

Martin van der Zalm,
    24-10-2018

Kleine boerderijcamping. Eigentijds en zeer schoon sanitair. Eigenaren Gijs en Yolanda van Eck zijn vriendelijk en behulpzaam. Leuk ingericht " Tuinhuis " met o.a.koffiecorner, TV, leesmateriaal, spelletjes. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Praktische uitvalsbasis voor wandelingen/fietstochten. De moderne, diervriendelijke ( koeien ) en milieubewuste boerderij kan in overleg met Gijs worden bekeken. Midden in het polderlandschap met weinig tot geen beschutting dus erg windgevoelig. Dicht bijzijnde plaats voor boodschappen, restaurant / terras etc is Vinkeveen ( 3/4 km.) . Afhankelijk van de windrichting matige last van stijgende / dalende vliegtuigen.

Zeer aan te raden.

Aris Blok,
    2-10-2018

Prachtige uitvalsbasis voor wandelen, fietsen, vissen en varen in het groene hart van West Nederland. Steden als Amsterdam, Utrecht, Haarlem en Hilversum onder handbereik. Verblijf op een rustige, gastvrije en schone boerencamping.

Een nette gastvrije camping!

Gerda Huis in 't Veld- Krukkert,
    15-9-2018

Het was een hele nette camping en we werden heel gastvrij ontvangen door de eigenaresse

In een straal van 5km. Kom je de leukste plaatsen tegen we hebben genoten van onze fietstochten.

De grindplattau's voor de caravan waren te klein zodat je de boel met nat weer niet schoon houd!

Fijne rustige camping

Hans,
    11-9-2018

We hebben anderhalve week genoten van een rustige camping en (over het algemeen) mooi weer. De camping is goed verzorgd met uitermate goed sanitair.

...nodigt uit om terug te komen!

Lilian,
    9-9-2018

Vriendelijk en warm ontvangst op deze mooie camping, klein en fijn! Alles netjes, schoon en optimaal. Heerlijk genoten van de rust en het mooie uitzicht. We komen zeker terug!

Vinkeveen scoort een 7,7 uit 10, op basis van 20 reviews