Géén boekingskosten

Contact

78 Reviews over 't Eekhoornnest

• 8Robbert V.01-07-2022

Kindvriendelijk en Rustig

Het park is zeer kind vriendelijk, voorzien van speeltuin, kabelbaan, en directe toegang tot de Soester Duinen. We hebben een pracht tijd gehad hier met onze 3 kinderen.

Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam, en het autoluwe karakter van het park is echt een bonus. Hoewel er geen zwembad of restaurant op het terrein zit zijn er voldoende opties binnen handbereik.

Zeker een aanrader mocht u op zoek zijn naar een rustige, kindvriendelijke omgeving midden in de natuur.

• 9Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 3Eetgelegenheden
  • 9Familie Ruseler24-05-2022

Fijn zo'n familie bedrijf, we hebben genoten!

Voor een familie uitje zocht ik een geschikte locatie en zoals altijd zocht ik die heel bewust niet bij één van de grote ketens. De gezellige sfeer van dit familiebedrijf, de prachtige huisjes en de buitengewone ligging, grenzend aan een mooi natuurgebied, gaf de doorslag. Het was, zo bleek snel, de perfecte keuze. Een lang weekeinde heeft mijn familie en ik genoten van twee ruime, sfeervolle huisjes, type Göteborg. Het was de uitvalsbasis voor mooie stads- en natuurwandelingen en een bezoek aan het Nationaal Militair Museum. Ook wanneer wij op het terrein bleven, was het er een oase van groen en rust. Kortom ons verblijf bij 't Eekhoornnest was voor ieder van ons (11 personen) een groot succes. Dit bezoek is zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 7Evelien19-04-2022

Heerlijke plek!

Bosrijke omgeving, vrijstaande en goeduitgeruste chalet, rust

• 7Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 9Fam. Dorrestijn18-10-2021

Fantastisch, zeker een aanrader om te relaxen.

Prachtig landhuis met technische snufjes en een heerlijke buiten welness. Luxe en praktische inrichting. Mooie locatie middenin het bos en bij de duinen.

• 10Activiteiten
  • 9G.M.05-10-2021

absoluut voor herhaling vatbaar

Prima huis, slaapkamers ruim, badkamers prima, goed materiaal in de keuken, fijne bedden en een fantastische ligging

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Familie Kijne10-08-2021

gewoon genieten

we zaten in een type Gotenborg huisje wat erg gezellig was ingericht, veel hout, erg knus.alles was er op en er aan, erg schoon en netjes, en bij enige waterafvoer klachten werd er zeer adequaat gehandeld... op het terrein ontdekten onze jongens zowel het tennisveld als het sportveldje waar ze graag gebruik van maakten, je zit er dicht bij een zandverstuiving wat een indrukwekkende natuur aanzicht opleverd. kortbij winkelcentra en andere bezienswaardigheden, kortom de midweek was zeer snel om...we hebben genoten daar

• 8Eetgelegenheden
  • 8Ch. Vonk10-08-2021

Heerlijk verblijf gehad

Wat een fantastisch park! Een oase van rust, in een prachtige omgeving, goed verzorgd, mooi onderhouden en uiterst vriendelijke en behulpzame mensen. Ik heb hier mijn 50ste verjaardag gevierd en ook hierin hebben de eigenaren zich heel behulpzaam opgesteld. Ik heb een schattig bloemstukje gekregen, ik kon extra tuinmeubilair lenen etc..De huisjes zijn allemaal verschillende types. Ons type Ottawa is denk ik wel de iets oudere huisjes en door corona had dit waarschijnlijk wat langer leeg gestaan. Hierdoor wat vochtproblemen maar niet dramatisch. We hebben ook 2 appartementen mogen bekijken en die hadden dat nit. Zagen er trouwens ook keurig uit. Lekker warme douche, prima bedden, goed uitgerust met droogrek, stofzuiger etc. Echt een top park!

• 7Onderkomen
  • 9Ingrid van ter Beek09-08-2021

Heerlijk.kunnen ontspannen in de rustige omgeving

Superleuke Canadese blokhut. Voelde mij meteen thuis. Niet zo'n standaard huisje. Goede sfeer.

• 8Onderkomen
  • 9Ineke13-04-2021

Een cadeautje

Wij hebben een feestelijk verblijf gehad in een fantastisch grote villa op het terrein. Wat is dit mooi gelegen. Je loopt zo de duinen in en prachtige natuurgebieden. Het park is een verademing. Wat een verschil met andere grote bungalowdorpen. Lieflijk, aangenaam en persoonlijk personeel die enorm hun best doen om het verblijf tot een feestje te maken.

• 6Eetgelegenheden
  • 10Beeksma07-01-2021

Veilig , schoon en rustgevend

Als cadeautje van mijn vrouw een paar nachtjes verblijf gekregen voor ons samen, niet ver van huis. Ongelooflijk hoe rustgevend het was op dit vakantiepark. Ook erg leuk voor jonge kinderen. Zodra Covid-19 voorbij is komen we hier met de hele familie en onze vrienden terug.

• 10Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden