Vakantiepark 't Eekhoornnest

Vakantiepark 't Eekhoornnest

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen6,8

44 reviews over Vakantiepark 't Eekhoornnest in het Nederlands

Lekker zo in de duinen en ook in de stad.

Bram en Ellen van Heusden-Rus
23-10-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Wij zijn in totaal 3x geweest en vonden het heerlijk. Vriendelijke mensen en prachtige natuur dichtbij en zo in de stad. Park ligt naast het paardenkamp, prachtig! Service uitstekend, als je iets wilt wat normaliter niet in de regels staat, valt er altijd over te praten. Kortom wij komen terug.

Zeker een aanrader!

fam. Vrancken
15-8-2018
  • Onderkomen8

Fantastische ligging. Super vriendelijke familie die het park runt. Huisjes zijn praktisch en zeer compleet ingericht. Kwaliteit van de matrassen was wel wat minder.

Prachtig gelegen park, genoten van de rust!

PBentinck
7-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Ik, m’n vrouw en onze 2 kinderen besloten mede door het fantastische weer dit jaar in eigen land te blijven. We hebben een heerlijke tijd gehad op dit prachtige park. Het ligt gelegen in het bos en aan de Soester duinen. Gezellige comfortabele bungalows, met name ons huisje (Fazant) ligt prachtig gelegen aan het weiland. Zeker een aanrader!

Heerlijke tijd

Fam. Brama
7-8-2018
  • Onderkomen8

We hebben met ons gezin een heerlijke tijd gehad op ‘t Eekhoornnest.

Als je zo als wij aan rust toe bent ben je hier op je plek. De ligging aan duinen en bos zijn fantastisch.

De bungalow was van alle gemakken voorzien en erg schoon.

Een zwembad of restaurant zou wel een fijne toevoeging zijn, maar ik heb begrepen dat die in de toekomstplannen voorkomen.

Familie de Jong, Bedankt voor de fijne tijd!

Geen aanrader

Odiel
24-7-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Zeker niet gezond om hier te overnachten. Twee kamers bevinden zich in de kelder, waardoor het er vochtig en koud is. Het zijn oude huisjes. Toe aan modernisering!

Ook lijkt het op de foto’s dat er veel privé ruimte om de huisjes heen is, wat helaas toch niet t geval was.

Fantastische ligging. Accommodatie matig.

Ans de Haan
30-4-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen4

Het park ligt prachtig. Geweldige mogelijkheden in de omgeving voor wandelingen en fietstochten. Mooie musea o.a. militair museum. Ook paardenkamp/gagelgat een echte aanrader. Echter onze accomodatie zou een huis zijn voor 10 personen. Bleek beneden een appartement met 2 slaapkamers en boven een appartement met 1 slaapkamer. In de keuken en kamer(open ruimte) van het bovenappartement waren elk 2 bedden geplaatst waardoor zij fungeerden als slaapkamer. De benedenverdieping was echter berekend op 6 personen en dus niet geschikt voor 10, echt te klein. En ook bestek e.d. niet toereikend voor 10. Bovendien was het huis qua inrichting erg gedateerd. Wel een prachtig weekend gehad.

• Onderkomen4

Gedurende 6 maanden als tijdelijke woonruimte hier gewoond. Huisje was bar koud in de winter, omdat deze niet winter/vorstbestendig (van hout) gebouwd is. Verwarming wel aanwezig met goede functie, maar kostbaar omdat isolatie niet aanwezig is. Gemeten 4 graden in slaapkamer zonder verwarming.

Prijs/kwaliteit derhalve niet in orde.

Huisje G6 moet gerenoveerd worden: schilderen, schoonmaken.

Wat wij als bijzonder ervaren hebben is de zeer behulpzame en vriendelijke en zorgzame werkmensen op het park.

Voor ons o.a. was Frans een rots in de branding!

Heel veel dank hiervoor!!

• Onderkomen6

De omgeving en de ligging van het park is prachtig. We hadden gekozen voor een zes persoons huis. Voor zes eigenlijk te klein. Onvoldoende lekkere stoelen bijv. Weinig messen, vorken e.d.

Er stond bij geschikt voor gehandicapten. Dit was niet het geval. Voorbeelden: Je kwam de woning in middels een klein stoepje!

Laag toilet zonder beugels. Wat wel duidelijk in de beschrijving werd aangegeven is dat er twee slaapkamers in de kelder zijn. Ruime slaapkamers dat wel maar echt ideaal is het niet om in een onderkelderde ruimte te liggen.

• Onderkomen8

Het 8 persoonshuis Arend is op zich een prima huis. We hebben echter geopteerd voor een 2de badkamer omdat we met 8 wandelaars waren en hier € 30 extra voor betaald. Helaas miste er een halve deur van de douchecabine, deze is weliswaar vervangen door een douche gordijn echter dat was geen groot succes. Een klein minpuntje nog het ontbreken van een (stampot) stamper in de keuken, we hebben er 1 van de buren geleend. Verder een prima verblijf in een prachtige omgeving.

• Onderkomen5

Vrij huisje, mooi aan weiland, schoon. Donker huisje, erg gehorig, te klein voor 8 mensen en net iets te weinig spullen voor basic verblijf. Prachtig wandelgebied en heel veel mogelijkheden om in de omgeving wat te eten of drinken.Nieuwe douche beneden deed het niet. Andere badkamer wel goed, maar enorme herrie bij gebruik bad.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark 't Eekhoornnest in Soest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark 't Eekhoornnest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.