Vakantiepark 't Eekhoornnest

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Fantastische ligging. Accommodatie matig.

Ans de Haan
30-4-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen4

Het park ligt prachtig. Geweldige mogelijkheden in de omgeving voor wandelingen en fietstochten. Mooie musea o.a. militair museum. Ook paardenkamp/gagelgat een echte aanrader. Echter onze accomodatie zou een huis zijn voor 10 personen. Bleek beneden een appartement met 2 slaapkamers en boven een appartement met 1 slaapkamer. In de keuken en kamer(open ruimte) van het bovenappartement waren elk 2 bedden geplaatst waardoor zij fungeerden als slaapkamer. De benedenverdieping was echter berekend op 6 personen en dus niet geschikt voor 10, echt te klein. En ook bestek e.d. niet toereikend voor 10. Bovendien was het huis qua inrichting erg gedateerd. Wel een prachtig weekend gehad.
  • Onderkomen4

Gedurende 6 maanden als tijdelijke woonruimte hier gewoond. Huisje was bar koud in de winter, omdat deze niet winter/vorstbestendig (van hout) gebouwd is. Verwarming wel aanwezig met goede functie, maar kostbaar omdat isolatie niet aanwezig is. Gemeten 4 graden in slaapkamer zonder verwarming.

Prijs/kwaliteit derhalve niet in orde.

Huisje G6 moet gerenoveerd worden: schilderen, schoonmaken.

Wat wij als bijzonder ervaren hebben is de zeer behulpzame en vriendelijke en zorgzame werkmensen op het park.

Voor ons o.a. was Frans een rots in de branding!

Heel veel dank hiervoor!!

• Onderkomen6

De omgeving en de ligging van het park is prachtig. We hadden gekozen voor een zes persoons huis. Voor zes eigenlijk te klein. Onvoldoende lekkere stoelen bijv. Weinig messen, vorken e.d.

Er stond bij geschikt voor gehandicapten. Dit was niet het geval. Voorbeelden: Je kwam de woning in middels een klein stoepje!

Laag toilet zonder beugels. Wat wel duidelijk in de beschrijving werd aangegeven is dat er twee slaapkamers in de kelder zijn. Ruime slaapkamers dat wel maar echt ideaal is het niet om in een onderkelderde ruimte te liggen.

• Onderkomen8

Het 8 persoonshuis Arend is op zich een prima huis. We hebben echter geopteerd voor een 2de badkamer omdat we met 8 wandelaars waren en hier € 30 extra voor betaald. Helaas miste er een halve deur van de douchecabine, deze is weliswaar vervangen door een douche gordijn echter dat was geen groot succes. Een klein minpuntje nog het ontbreken van een (stampot) stamper in de keuken, we hebben er 1 van de buren geleend. Verder een prima verblijf in een prachtige omgeving.
    • Onderkomen5

Vrij huisje, mooi aan weiland, schoon. Donker huisje, erg gehorig, te klein voor 8 mensen en net iets te weinig spullen voor basic verblijf. Prachtig wandelgebied en heel veel mogelijkheden om in de omgeving wat te eten of drinken.Nieuwe douche beneden deed het niet. Andere badkamer wel goed, maar enorme herrie bij gebruik bad.

Heerlijk lang familiweekend gehad

Fam. Duit
    24-3-2016
    • Onderkomen10

In de beoordeling kunnen we niets zeggen over de aktiviteiten (in maart) en dat haalt de totale beoordeling naar beneden. Maar echt én aanrader die én 9 verdiend!

Behulpzame en vriendelijke beheerder/personeel. Én iets voorverwarmd huisje bij aankomst zou wel lekker zijn.

Leuke bungalows

C
    21-3-2016
    • Onderkomen8

Ideale bungalows voor een grote groep. Er werden extra bedden en stoelen geregeld aangezien wij met 12 personen waren. Netjes en schoon. Huisje was echter wel gehorig.

heerlijke kerst in sfeervolle bungalow

Manon de Boer
    11-2-2016
    • Onderkomen8

gezellig kleinschalige familiepark. Wij hadden de AB6 gehuurd met vrienden. Erg knus met de openhaard. 2 slaapkamers in de souterrain en 1 op de beganegrond Erg behulpzame en vriendelijke familie.
    • Onderkomen6

Het Eekhoornnest ligt fantastisch, direct aan de prachtige zandduinen. Het is lekker rustig op het park door de kleinschaligheid. De 8 persoonshuisjes waar wij in verbleven zijn erg gehorig, dus slapen doe je pas als iedereen naar bed is... De huisjes zijn verder wel goed uitgerust, alles wat je nodig kunt hebben is voorradig in de keuken.

erg prettig

Alex
    3-1-2016
    • Activiteiten8
    • Onderkomen8

briljante omgeving, ruime huisjes.

Gehorigheid van het huis was enige minpunt.

We hebben een aantal aanbieders voor 't Eekhoornnest voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark 't Eekhoornnest in Soest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark 't Eekhoornnest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark 't Eekhoornnest scoort een 7.9 uit 10 op basis van 44 reviews.