Soest

We hebben een aantal aanbieders voor Soest voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Soest voor je op een rij gezet:

Reviews over Soest

Een langgerekt dorp met veel bossen en winkels .

Tineke
    20-2-2017

De soesterduinen. Indien je een hond hebt is het helemaal fantastisch want ze mogen in de duinen loslopen. Voor wandelaars een mooie route door de bossen en rond de duinen. Aangegeven door blauwe paaltjes. In de zomer kun je bij de kiosk wat drinken en kinderen kunnen er spelen. Een aanrader. Ook is er in het bos een openlucht theater. Het paardenkamp is ook te bezoeken.

prachtige streek

Albrecht
    24-8-2015

Een heel mooie streek, met heide, bos, heuvels, gezellige stadjes, vlakbij grotere steden,... voor elk wat wils! Er is veel meer te zien dan je op enkele dagen tijd kan gaan bekijken. Ook een schitterende bestemming voor wandelaars en fietsers.

Centraal gelegen

P.J. de Baare
    22-6-2015

Soest is een uitstekende uitvalbasis voor het bezoeken van diverse attracties zoals : Nationaal Militair Museum ;Paleis Soestdijk: Kamp Amersfoort : Boottocht Vecht en vele andere plaatsen die een bezoek waard zijn.

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Mooie omgeving om te fietsen

Jan van de Vossenberg
    1-6-2015

Je kunt in deze omgeving genieten van zowel bossen, heuvels, polders als de fraaie ligging aan het Eemmeer. Is het weer wat minder aangenaam dan kun je uitwijken naar de Amersfoortse binnenstad, rijk aan historische gebouwen, of een bezoek brengen aan Paleis Soestdijk. Wil je het met de fiets wat rustiger aan doen dan kun je nog altijd met de fietsboot van Amersfoort naar Spakenburg, die gerund wordt door een stel enthousiaste vrijwilligers. Een geweldig initiatief !

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Fantastische plek, goede ligging

Anke
    13-11-2014

In Soest zelf zijn genoeg winkels, maar zo'n 3 km verder ligt Amersfoort. Daar kun je je hart ophalen. Winkels, restaurants in overvloed. Vooral de Soester lange duinen is een prachtig natuurgebied, waar je heerlijk kunt wandelen.

Gereisd Met partner in november 2014
Soest scoort een 8,1 uit 10, op basis van 228 reviews