Vakantiepark De Thijmse Berg

9,2

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen9,4

155 reviews over Vakantiepark De Thijmse Berg in het Nederlands

fantastisch we komen vaker.

Gonny, 16-5-2018
  • Onderkomen9

Thijmseberg te Rhenen is een heerlijk vakantiepark in een fantastische omgeving en leuke plaatsen om te winkelen en veel restaurants voor elke portemonnee.

Activiteiten als sport, museum, dierentuin, de blauwe kamer etc. alles op een kleine afstand van het park te ondernemen. Bij de receptie kunt u nog veel meer aan folders of info hierover vragen. Iedereen is zeer behulpzaam en attent.

We hadden een heel ruim 6 persoons chalet op een mooie grote plek. Op een A locatie. Alles was ruim aanwezig. Heel goed onderhouden en schoon. Een echte aanrader om vaker terug te komen. Chapeau voor de Thijmseberg

Geweldig genoten :)

Dana, 14-5-2018
  • Onderkomen9

Super hoe snel er op onze vragen gereageerd werd, de communicatie was top! Het verblijf was erg mooi, ruim (wij waren met zijn vijven), netjes en schoon :) En met het geweldige weer hebben we uitgebreid kunnen genieten van de enorm ruime tuin met heerlijke loungeset (om 's avonds lekker te genieten van een wijntje) en gezellige picknicktafel (om 's ochtends heerlijk aan te ontbijten). Wij hebben genoten!

Heerlijk verblijf midden in de bossen!

Dylan v Rijnswijk, 8-5-2018
  • Onderkomen10

Rustig park gelegen midden in de bossen. Kinderen hebben zich prima vermaakt in het verwarmde zwembad. Animatie vooral gericht op de jongere kids. Vriendelijke medewerkers. Voor ons voor herhaling vatbaar!

Fantastisch !

Van Kruistum, 31-12-2017
  • Onderkomen10

Vanwege de verkoop van ons woning hebben wij het afgelopen half jaar op de Thijmse Berg mogen verblijven. In één woord: fantastisch! Mooie huisje en van alle gemakken voorzien, park met diverse faciliteiten, ruim opgezet en met de prachtige woningen waarmee het park vernieuwd word ziet het er heel modern uit. Jurjen, vriendelijke eigenaar en heel toegangkelijk wat ook doorstroomt naar zijn medewerkers (betrokken en persoonlijk) Kortom; wij zijn dik tevreden en zouden het park aan iedereen aanbevelen!

Rust, ruimte, mooie omgeving.

Ivo en Chantal, 27-12-2017
  • Onderkomen10

Een heerlijke tijd gehad op de Thijmseberg. Erg rustig park midden in het bos. Mooie omgeving om te wandelen/fietsen. Vlakbij centrum.

Bij de receptie kan je eventueel fietsen huren om naar de supermarkt te gaan.

Vriendelijk personeel.

We hadden een 4 persoons chalet, van alle gemakken voorzien. Goed werkend internet. Voor ons heel fijn omdat we iets langer dan gemiddeld op de Thijmseberg bleven en we vanuit daar gewoon ons werk konden doen.

Ontspannen in een mooie omgeving!

Mandy, 26-12-2017
  • Onderkomen9

Mooi park in een bosrijke omgeving. In het naseizoen niet heel veel te doen op het park. Voor ons juist heel fijn de rust. Rhenen heeft een mooie omgeving met o.a. De grebbeberg, historish centrum en gezellige restaurantjes. Bij de receptie zijn tevens kortingskaarten verkrijgbaar voor Ouwehands Dierenpark. Ideaal als je van plan bent om een bezoek naar ouwehands te combineren.

geen echte aanrader voor ons

rooij, 26-12-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Mooi park mooie ligging maar het park was niet helemaal ons ding.

We denken dat we niet gouw terug komen hier.

Geweldig.

Michael van der Kamp, 23-12-2017
  • Onderkomen10

Fantastisch park met heerlijke faciliteiten op het park voor kids en veel todo in de buurt bosrijk en zeer sfeervol!

Super verblijf

Familie van Dongen, 21-12-2017
  • Onderkomen9

Het is een heel fijn park met erg vriendelijk personeel. Voor kleine kinderen is erg veel te doen in de zomer is er een animatie team. Jammer dat er geen supermarkt is maar er staan wel fietsen klaar van de Jumbo. Wel kan je broodjes bestellen bij de receptie. Je kan er erg mooi fietsen het ene moment ben je in de bossen en dan fiets je weer langs het water. Wij komen dit jaar weer terug nu met de kinderen en kleinkind.

Geweldige service!

R. Brouwer, 21-12-2017
  • Onderkomen10

Wij hadden een 4-persoons brons woning op het park. Het huisje was heerlijk ruim en schoon. Digitale televisie en super snel internet. De woning zag er vrij nieuw uit, wat er automatisch ook voor zorgt dat wij en de kinderen er nog zuiniger mee omgaan. Wij voelden ons erg welkom en de medewerkers zijn zeer vriendelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor De Thijmse Berg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Thijmse Berg in Rhenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Thijmse Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Thijmse Berg scoort een 9.23 uit 10 op basis van 159 reviews.