Vakantiepark De Thijmse Berg

Ervaar en beleef het!

Miranda
17-8-2018
  • Onderkomen9

Het is heel cliché! Maar het oude gezegde is: als je kind gelukkig is, dan ben je als ouder ook gelukkig! Op de Thijmse Berg heeft onze dochter bijna 3 weken genoten. (En wij natuurlijk ook!) Het was een warme periode (37 graden😳) Veel zwemmen en in de avonduren de animatie’s. Onze dochter heeft de eerste prijs nog gehaald bij het spektakel, “met glans van de schans”! Jong en oud kon daaraan meedoen en dat zag er gezellig uit. De rust en ruimte tegen de bosrand aan is heerlijk. Gezellige buitenbar waar je heerlijk kan eten en drinken bij Piet en Petra. Wij gaan hier beslist terugkomen je waant je in Zwitserland dat leuke stadje Rhenen.

Fantastisch verblijf!

G. van Elbers
15-8-2018
  • Onderkomen10

Wij hebben een super leuke midweek gehad op de Thijmse Berg

Mooi huisje dat van alle gemakken was voorzien. Grasveldje voor de kids door beuken omheind. Heerlijk tegen de bosrand aan, van binnen ook modern. Het centrum van Rhenen ligt op 10 minuten fietsafstand. De gratis Jumbofietsen is een geweldige service! Wel aardig heuveltje richting het centrum.. Bedankt voor de gastvrijheid, wij gaan het zeker aanraden aan vrienden en familie.

Stijlvol park!

P. van Amersfoort
8-8-2018
  • Onderkomen10

Fantastisch verblijf gehad. Het vakantiepark is prachtig met verschillende faciliteiten en ontzettend aardige, correcte en behulpzame medewerkers. Ook in de omgeving is genoeg te doen, wij kwamen in ieder geval tijd te kort. Ondanks dat het park vol was heb je dit idee totaal niet, overal is het heerlijk rustig.

Leuk voor 1 x

Alida
7-8-2018
  • Onderkomen7

Heerlijk ontspannen vlakbij het bos... service is echt top. Fijn klein park met de facaliteiten en activiteiten van een groot park. Minpunt was wel de stoelen bij het zwembad die de hele dag door handoekjes bezet worden gehouden... ( ons idee door vaste gasten) ook vonden we het jammer dat er gerookt werdt in de eetgelegenheid buiten... hield ons tegen om er te gaan zitten eten... de hoeveelheid spullen in het chalet viel ons ook erg tegen... karige hoeveelheid aan kopjes en schaaltjes en keukengerei. Verder prima sfeer, aardige mensen altijd vriendelijk!

• Onderkomen8

De Thijmse Berg is een mooi en verzorgd park met diverse leuke (kinder)faciliteiten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Helaas geen winkel op het park aanwezig, maar de winkels liggen op binnen een paar minuten rijafstand. Ook hebben ze gratis fietsen van de lokale supermarkt bij de receptie. De accommodatie waarin wij verbleven was niet groot, maar de kinderen waren helemaal weg de bedstee!!

Wij zouden zeker nog een keer terug komen.

Mooi park midden in de bossen!

Tim
4-8-2018
  • Onderkomen10

Heerlijk groen park, rustig en toch genoeg te doen voor een ieder die met kinderen gaan. Mooie ligging; wij hadden een accommodatie achteraan op het park met veel ruimte voor de kids en lekker veel privacy. Accommodatie zeer schoon. Een aanrader!

• Onderkomen10

Hele fijne vakantie achter de rug! Mooie park in een mooie omgeving. Heuvelachtig gebied wat het park ook een buitenlands accent geeft! Kinderen hebben zich enorm vermaakt, vriendelijk persooneel. Gezellige buitenbar waarbij de tarieven zeker niet overpriced zijn. Alle lof voor het park!

WAARDELOOS !!

Michael
29-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Hadden een comfort outdoor cottage voor 4-6 personen, maar deze zijn sowieso ongeschikt voor 4 personen, laat staan voor 6 personen. Het ziet allemaal "gelikt" uit, maar in alles gewoon waardeloos; zowel binnen als buiten de cottage. Het park ziet er verder goed uit in een mooie omgeving. Men doet wel verstandig om op het park (overal) eenrichtingsverkeer in te voeren, want auto's kunnen elkaar niet passeren.

Fantastische vakantie mét kinderen!

J.H. Zoetmelk
22-7-2018
  • Onderkomen10

De Thijmse Berg is een mooi park dat dichtbij Ouwehands dierenpark ligt. Met het hoogte verschil (en top temperaturen) lijkt het net alsof we in het buitenland waren! Huisje was schoon, leuk presentje bij aankomst en bij het terras en verwarmd zwembad was het heerlijk vertoeven. Kinderen deden elke dag mee met animatie, terwijl ze normaal gesproken best verlegen zijn. Wij komen zeker terug!

Heerlijk weekje vakantie!!

Quique
30-6-2018
  • Onderkomen9

Afgelopen week een super week gehad op de Thijmse Berg! Prettige ontvangst bij de receptie en een leuke verrassing in de accommodatie. Mooie omgeving, verzorgd park, accommodatie schoon. Wij komen terug!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Thijmse Berg in Rhenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Thijmse Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.