Vakantiepark De Thijmse Berg ****

152 reviews over Vakantiepark De Thijmse Berg in het Nederlands

Fantastisch !

Van Kruistum, 31-12-2017
  • Onderkomen10

Vanwege de verkoop van ons woning hebben wij het afgelopen half jaar op de Thijmse Berg mogen verblijven. In één woord: fantastisch! Mooie huisje en van alle gemakken voorzien, park met diverse faciliteiten, ruim opgezet en met de prachtige woningen waarmee het park vernieuwd word ziet het er heel modern uit. Jurjen, vriendelijke eigenaar en heel toegangkelijk wat ook doorstroomt naar zijn medewerkers (betrokken en persoonlijk) Kortom; wij zijn dik tevreden en zouden het park aan iedereen aanbevelen!

Rust, ruimte, mooie omgeving.

Ivo en Chantal, 27-12-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Een heerlijke tijd gehad op de Thijmseberg. Erg rustig park midden in het bos. Mooie omgeving om te wandelen/fietsen. Vlakbij centrum.

Bij de receptie kan je eventueel fietsen huren om naar de supermarkt te gaan.

Vriendelijk personeel.

We hadden een 4 persoons chalet, van alle gemakken voorzien. Goed werkend internet. Voor ons heel fijn omdat we iets langer dan gemiddeld op de Thijmseberg bleven en we vanuit daar gewoon ons werk konden doen.

Ontspannen in een mooie omgeving!

Mandy, 26-12-2017
  • Onderkomen9

Mooi park in een bosrijke omgeving. In het naseizoen niet heel veel te doen op het park. Voor ons juist heel fijn de rust. Rhenen heeft een mooie omgeving met o.a. De grebbeberg, historish centrum en gezellige restaurantjes. Bij de receptie zijn tevens kortingskaarten verkrijgbaar voor Ouwehands Dierenpark. Ideaal als je van plan bent om een bezoek naar ouwehands te combineren.

We hebben een aantal aanbieders voor De Thijmse Berg voor je op een rij gezet:

geen echte aanrader voor ons

rooij, 26-12-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Mooi park mooie ligging maar het park was niet helemaal ons ding.

We denken dat we niet gouw terug komen hier.

Geweldig.

Michael van der Kamp, 23-12-2017
  • Onderkomen10

Fantastisch park met heerlijke faciliteiten op het park voor kids en veel todo in de buurt bosrijk en zeer sfeervol!

Super verblijf

Familie van Dongen, 21-12-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Het is een heel fijn park met erg vriendelijk personeel. Voor kleine kinderen is erg veel te doen in de zomer is er een animatie team. Jammer dat er geen supermarkt is maar er staan wel fietsen klaar van de Jumbo. Wel kan je broodjes bestellen bij de receptie. Je kan er erg mooi fietsen het ene moment ben je in de bossen en dan fiets je weer langs het water. Wij komen dit jaar weer terug nu met de kinderen en kleinkind.

Geweldige service!

R. Brouwer, 21-12-2017
  • Onderkomen10

Wij hadden een 4-persoons brons woning op het park. Het huisje was heerlijk ruim en schoon. Digitale televisie en super snel internet. De woning zag er vrij nieuw uit, wat er automatisch ook voor zorgt dat wij en de kinderen er nog zuiniger mee omgaan. Wij voelden ons erg welkom en de medewerkers zijn zeer vriendelijk.

Een mooi park gelegen op een schitterende locatie

CCC Kaasjager, 21-12-2017
  • Onderkomen10

Het park heeft een werkelijk prachtige ligging in de bossen en kent verschillende hoogtes die het park extra charme geven. Je merkt dat het park door de goede organisatie zich op een prima manier verder aan het ontwikkelen is. In de mooie omgeving is er van alles te doen en te bezichtigen. Het chalet ziet er erg mooi uit en heeft een mooie rustige ligging tegen de bosrand.

Wij zien geen echte aandachtspunten.

Bosrijke omgeving met sportieve mogelijkheden

Fam.Hensen, 20-12-2017
  • Onderkomen10

Ontvangst was goed, vriendelijk personeel die de tijd neemt om je wegwijs te maken op het park. Je kan in het bos mooie wandelingen maken en mountain biken. Ook kan je fietstochten maken en is er gelegenheid om te zwemmen en te voetballen. Jammer dat je in de ochtend geen kopje koffie kan drinken in het mooie paviljoen c.q een broodje kan nuttigen tussen de middag. Voor de kleintjes is er ook genoeg te doen.

Prachtig en goede service

Nelly, 19-12-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Mooie omgeving en fijn om vakantie te vieren of voor een weekend.

We hebben een aantal aanbieders voor De Thijmse Berg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Thijmse Berg in Rhenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Thijmse Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Thijmse Berg scoort een 9.25 uit 10 op basis van 156 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: