Tijdelijk €25 aanbetaling

De Thijmse Berg

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark De Thijmse Berg voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 279 reviews
+31

9.2FenomenaalScore uit 279 reviews
  • 9.2Onderkomen
  • 8.7Activiteiten

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

279 Reviews over De Thijmse Berg

• 10Charles en Sarina23-11-2022

Topverblijf

Na 2 jaar Zwitserland zochten we een plekje waar we longstay konden neerstrijken, totdat we weer een eigen woning hadden. Op de Thijmse Berg kan dat. Het is een heel fijn park, direct aan het bos, waar je echt tot rust kan komen. Het team van de Thijmse Berg is super en doen alles om het ons naar onze zin te maken. We hebben er bijna 3 maanden met veel plezier gewoond.

• 10Petra10-09-2022

Heerlijk in de natuur

Super fijn vakantiepark midden in het bos! Zwembad, restaurant/terras super leuk. Personeel doet alles om het naar je zin te maken. Tussen Rhenen en Veenendaal in. Heerlijke relaxte omgeving!

• 10Daisy16-08-2022

Heerlijke vakantie in eigen land !!

Net terug van een heerlijk weekje op dit vakantiepark. Het is een mooi park dat wat hoogteverschil heeft, dit gaf ons het gevoel alsof we toch in het buitenland waren. Restaurant was gezellig en serveert lekker eten. Personeel achter de balie is zeer vriendelijk. Het huisje (a-3) had veel ruimte eromheen en is echt van alle gemakken voorzien. Wij komen in ieder geval graag nog een keer terug !!

• 6Cornelie08-08-2022

Niet voor herhaling vatbaar

• buitenaanzicht huisje, moderne inrichting huisje, vriendelijke receptioniste.
    • schoonmaak, we troffen een vies huisje op alle fronten. Bedden, vloeren kastjes, deurklinken etc. met daarnaast een badkamer waar een ontzettende putlucht hing. De rode informatie map in het huisje was te plakkerig om aan te pakken. Daar zijn denk ik aardig wat insecten mee gevangen. Tip: Een vliegenmepper is een must in de zomer.
    • het nieuwe huisje wat we hadden lag tussen oude huisjes die zichtbaar niet goed onderhouden werden. -wij hebben een onprettige sfeer ervaren tijdens een rondwandeling op het park.
    • 7Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 10Robin04-08-2022

Het was wéér heerlijk

Dit was onze 4e keer dat we op dit park zijn geweest en het was weer heerlijk. Begin dit jaar naar Spanje maar geen vergelijk met de Thijmse Berg. Ontspannen sfeer, goed personeel, leuke animatie en veel gelijkgestemde mensen, gezinnen met jonge kinderen. We zaten in hetzelfde huisje (27) bij het zwembad wat wij persoonlijk heel lekker vinden. Alsof je je zwembad in de achtertuin hebt. Ook is in de buurt altijd wel wat te doen. Grote kans dat we weer terugkomen.

• 9Activiteiten
  • 9Karin03-08-2022

Geweldig!

Dit is een super mooi, rustig en net park! Ecolodge is een aanrader, sfeervol ingericht. Zodra je je aanmeld bij de receptie voel je je gelijk erg welkom. Hele enthousiaste, vriendelijke en behulpzame medewerkers. Fijn zwembad. Brasserie kun je heerlijk eten. Vanuit dit park kun je veel leuke uitstapjes maken. Dierenpark op 10 min afstand, erg leuk daar. Rhenen, Wageningen, Veenendaal, Tiel en prachtige natuurgebieden. Mooie fietstochten, alsof je in het buitenland bent. Absoluut een aanrader dit park!

• 8Activiteiten
  • 10Anja14-05-2022

Heel fijn

We hebben het heerlijk gehad. Heerlijk gegeten bij de brasserie. Is Spanje ver weg, echt niet. In rhenen is het het Spanje van Nederland. En wat een heerlijk zwembad.

• 9Femke12-05-2022

Heel fijn park, gezellig en perfect met kinderen.

Het is een heel fijn kleinschalig park, met gezellige huisjes, een grote speeltuin, binnen en buiten, een fijn café-restaurant met terras en zwembad en pierebadje. En er was zelfs al animatie in de meivakantie. Ideaal met jonge kinderen. Ouwehands Dierenpark op 10 minuten afstand, dus een heerlijke week gehad. Doordat de huisjes van particulieren zijn, zijn ze ook niet zo clean als op een ander groter park. Net even een klein beetje gezelliger. Wij hadden ook een heerlijke picknicktafel én een mooie loungebank met overkapping in de tuin. Ideaal.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 9P de Haan06-05-2022

Geweldig

Heerlijk aan de rand van het bos mooie omgeving ! Vriendelijk personeel.

• 10Laurens H.J. Schwiebert04-04-2022

Ontspanning

Een net en rustig park met nette chalets waar continu wordt nagedacht over up-to-date blijven richting de toekomst. Vriendelijke en behulpzame mensen. De voorzieningen zijn prima inclusief zwembad, restaurant etc. De ligging tegen de Utrechtse Heuvelrug is subliem met daarbij de nabijheid van het mooie Rhenen.

Vakantiepark De Thijmse Berg info

Camping-informatie