Géén boekingskosten

Vakantiepark De Thijmse Berg

NederlandUtrechtRhenen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark De Thijmse Berg voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 273 reviews

Meer vakantiepark info

275 Reviews over De Thijmse Berg

• 10Anja14-05-2022

Heel fijn

We hebben het heerlijk gehad. Heerlijk gegeten bij de brasserie. Is Spanje ver weg, echt niet. In rhenen is het het Spanje van Nederland. En wat een heerlijk zwembad.

• 9Femke12-05-2022

Heel fijn park, gezellig en perfect met kinderen.

Het is een heel fijn kleinschalig park, met gezellige huisjes, een grote speeltuin, binnen en buiten, een fijn café-restaurant met terras en zwembad en pierebadje. En er was zelfs al animatie in de meivakantie. Ideaal met jonge kinderen. Ouwehands Dierenpark op 10 minuten afstand, dus een heerlijke week gehad. Doordat de huisjes van particulieren zijn, zijn ze ook niet zo clean als op een ander groter park. Net even een klein beetje gezelliger. Wij hadden ook een heerlijke picknicktafel én een mooie loungebank met overkapping in de tuin. Ideaal.

• 8Eetgelegenheden
  • 9P de Haan06-05-2022

Geweldig

Heerlijk aan de rand van het bos mooie omgeving ! Vriendelijk personeel.

• 10Laurens H.J. Schwiebert04-04-2022

Ontspanning

Een net en rustig park met nette chalets waar continu wordt nagedacht over up-to-date blijven richting de toekomst. Vriendelijke en behulpzame mensen. De voorzieningen zijn prima inclusief zwembad, restaurant etc. De ligging tegen de Utrechtse Heuvelrug is subliem met daarbij de nabijheid van het mooie Rhenen.

• 10Willem08-02-2022

Goed verzorgde accomedaties. Park is netjes aangelegd en wordt goed onderhouden. Zowel buiten- als binnenspeeltuin. Oom zwembad goed en een buitenbad voor kids. Mooi gelegen in het bos, waar je goed kunt wandelen. Direct naast het park ligt een single track voor mountainbiken.

• 9Lida06-12-2021

Heerlijk fijn Chalet in een prachtige omgeving

Ons verblijf was heerlijk, mooie omgeving alles op loop/fiets afstand. Personeel is vriendelijk, lekker eten, schone omgeving. Faciliteiten zijn helemaal prima.

• 8Onderkomen
  • 9Ine10-08-2021

Voor herhaling vatbaar

Geweldig park met mooie huisjes en in een prachtige omgeving.Heel vriendelijk personeel en goed eten in de brasserie. Wel beperkte keuze maar alles was erg smaakvol

• 10Marlies Eimers-Drenth04-08-2021

Fantastisch!!!!

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad op dit goed verzorgde park. Zo mooi met al die hoogte verschillen. Hierdoor waan je je echt even in het buitenland. Wij hadden een super mooi huisje op 1 van de mooiste plekken van het park. Aan alles was gedacht in het huisje. Van horren voor werkelijk elk raam, tot een eigen wasmachine, tot een ventilator voor als het warm was. Gewoon echt top. Het park zelf is erg goed onderhouden en schoon. Voor onze kids waren er 2 fantastische meiden als animatie waar het aan enthousiasme niet ontbrak. Het zwembad is niet super groot maar voor onze kinderen meer dan groot genoeg. Het eten bij de brasserie is echt top. En leuke vriendelijke bediening. De omgeving is echt super. Een electrische fiets is wel een aanrader. Wij vonden het allemaal jammer dat de vakantie weer voorbij was en we komen zeker nog een keer terug. Deze vakantie staat wel in onze top 3 leukste vakanties.

• 8L. Thijssen19-05-2021

Ecolodge was erg leuk

We zaten in een leuke ecolodge op de berg, mooi uitzicht over de camping en je wordt hier gewekt door de vele vogels. Vriendelijke ontvangst en lodge erg gezellig aangekleed en schoon. Voor herhaling vatbaar.

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 9Erwin G.05-05-2021

Een heerlijk vakantiepark voor jong en oud!

Een heerlijk vakantiepark met goed onderhouden en schone chalets, vriendelijk personeel en ligt mooi tegen de bossen aan. Vanuit je chalet loop je zo kilometers het bos van de Utrechtse Heuvelrug in. Uitstapjes naar Rhenen (Ouwehands Dierenpark) Veenendaal, Utrecht en Arnhem, zijn ook de moeite waard! Lang huur is ook mogelijk buiten het seizoen om. Ik heb daar een heerlijke tijd gehad. Echt een aanrader!

• 7Activiteiten

Vakantiepark De Thijmse Berg info