Vakantiepark De Thijmse Berg

10!!!

Z. Milene
6-11-2018
  • Onderkomen10

Heerlijk park als je er even tussenuit wilt! Mooie schone accommodaties, vriendelijke personeel, betrokken met het meedenken van uitjes. Wij hadden een huisje aan de bosrand, keken mooi weg, rustig gelegen. Wij zijn zeer tevreden

• Onderkomen9

Wat op ons de meeste indruk gemaakt heeft was de rust. Geen geschreeuw en drukke buren. In het zwembad waren natuurlijk veel kinderen met ouders maar ook daar was het rustig vertoeven. Een park en verblijf met stijl en alles tot in de puntjes verzorgd.

Fantastisch. Heerlijk genoten.

Herman
2-11-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

In september hebben we nog heerlijk een weekendje mogen nazomeren op dit prachtige park. Van kennissen hadden we al vernomen hoe prachtig dit park ligt op de Utrechtse Heuvel rug, maar dat hebben we nu ook zelf mogen ervaren.

Vanaf het park hebben we een prachtige wandeling door het bos gehad met als beloning een mooi uitzicht over de Veense Vallei. In Rhenen lekker gegeten bij de Koning van Denemarken en op zondag nog lekker wat baantjes getrokken in het zwembad op het park. Top park. Echt een aanrader als je er even lekker tussenuit wilt.

• Onderkomen10

Een heerlijke week gehad op De Thijmse Berg! We verbleven in een zeer goed verzorgd chalet, rustig gelegen direct aan de Utrechtse Heuvelrug. Het zwembad met gezellige buitenbar/restaurant en een wandeling door het nabijgelegen bos zijn een van de grote pluspunten van het park. Daarnaast hebben wij elektrische fietsen gehuurd waarmee naar het gezellige Rhenen en Wageningen zijn gefietst. Hier zijn tevens leuke restaurants te vinden om een avond buiten de deur te eten. Kortom een top week gehad en daarom een echte aanrader!

Heerlijk!

Sophia
1-11-2018
  • Onderkomen9

Zelden zo’n mooi park gezien! Je komt hier helemaal tot rust. Zeer attent en vriendelijk personeel, waarbij je met al je vragen terecht kunt. We verbleven in een outdoor cottage aan de bosrand. Deze was van alle gemakken voorzien en (niet geheel onbelangrijk) brandschoon bij aankomst. De omgeving is mooi om te wandelen/ fietsen en Rhenen is overigens ook een leuk plaatsje, zeker om een hapje te eten. Wij komen terug!

Aanrader

Marjolijne
1-11-2018
  • Onderkomen10

Net park, mooie omgeving. Gehuurde huisje was netjes en van alle gemakken voorzien. Rhenen is een leuke plaats, genoeg te doen, o.a. ouwehandsdierenpark en leuke restaurants. Bosrijke omgeving.

Prachtig gelegen vakantiepark

Gerard
29-10-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Zeer net vakantiepark welke tevens bungalows verhuurd voor een maximale periode van 6 maanden. Ideaal dus als je net als ik ‘ in between’ huizen zit en een tijdelijke verblijfplaats nodig bent. De service is uitstekend en de faciliteiten op het park zijn prima. Ook de omgeving is geweldig met het ouwehands dierenpark op slechts 10 minuten rijden. Aanrader!

Heerlijk om op dit park te ontspannen..

Jan van Beek
17-10-2018
  • Onderkomen10

Een mooi park gelegen in de bossen. Ligt mooi centraal en je kunt in de omgeving leuke dingen bezoeken. Fietsen huren; een aanrader...

Een echte aanrader...

Monique Mulder
17-10-2018
  • Onderkomen9

Een prachtig vakantiepark gezien de ligging en accomodaties. Het is niet zo massaal en er is een leuke sfeer.

Ervaar en beleef het!

Miranda
17-8-2018
  • Onderkomen9

Het is heel cliché! Maar het oude gezegde is: als je kind gelukkig is, dan ben je als ouder ook gelukkig! Op de Thijmse Berg heeft onze dochter bijna 3 weken genoten. (En wij natuurlijk ook!) Het was een warme periode (37 graden😳) Veel zwemmen en in de avonduren de animatie’s. Onze dochter heeft de eerste prijs nog gehaald bij het spektakel, “met glans van de schans”! Jong en oud kon daaraan meedoen en dat zag er gezellig uit. De rust en ruimte tegen de bosrand aan is heerlijk. Gezellige buitenbar waar je heerlijk kan eten en drinken bij Piet en Petra. Wij gaan hier beslist terugkomen je waant je in Zwitserland dat leuke stadje Rhenen.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Thijmse Berg in Rhenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Thijmse Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.