Bed and Breakfast Boerderij Hazenveld (+ mini-camping)

BedAndBreakfast
Kinderhotel, Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag15°10°
Bed and Breakfast Boerderij Hazenveld (+ mini-camping)
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Boerderij Hazenveld (+ mini-camping) voor je op een rij gezet:

245 reviews over Bed and Breakfast Boerderij Hazenveld (+ mini-camping) in het Nederlands

Meer als we verwacht hadden.

Els van Dijk, 28-11-2017

Het was goed ingericht met voldoende ruimte, fijne bedden, schoon en verzorgd!

Het ontbrak aan niets; van theedoeken, afwasmiddel, olijfolie en koffiefilters tot aan een fohn en andere badprodukten aan toe.

Heel erg goed!

Sabine Dobber, 27-11-2017

Goede service,schone kamer en heerlijk ontbijt door de eigenaresse samen

gesteld.

goede locatie, schoon, ruim en prima ontbijt.

Edixhoven, 29-10-2017

Heel goede ontvangst, aardige sympathieke mensen. alles prima in orde!

Fijn, op prima camping met uitstekend sanitair.

De Boer, 30-9-2017

Altijd als je op de camping komt, weet je dat er over alles is nagedacht en dat alles er prima uit ziet. Nog nooit klachten gehad.

Zeer mooie camping met fijne staanplaatsen.

Fam.Vollebregt, 27-9-2017

Marianne en Piet hebben het goed voor elkaar op deze camping.Het toiletgebouw is zeer lux en netjes dus dat mogen jullie ook op de site laten zien.Veel mensen vinden dat erg fijn.Jammer voor ons was dat het de week die wij er waren niet van dat mooie weer was.We hebben niet veel kunnen fietsen maar dat doen we volgend jaar over.

super nette camping,leuke eigenaren

Ria van Uden, 27-9-2017

sanitair keurig netjes,leuke veldjes erg groot,Piet en Marianne een leuk stel belangstellend naar iedereen

De inzet van de eigenaren en de omgeving en camping zelf waren helemaal goed, er werd meegedacht hoe we met de (weers)omstandigheden het beste om konden gaan en toen de voortent niet droog binnen te krijgen bleek bij vertrek werd er ruimte gemaakt zodat alles binnen zou kunnen drogen en we bij vertrek toch een droge voortent mee konden nemen.

De service van meerdere gratis kranten om te lezen/rouleren tussen de campinggasten vind ik helemaal goud!

Niet goed vonden we dit jaar het weer maar helaas was daar door de eigenaren niets aan te veranderen, wel zorgden zij elke dag weer voor een aantal suggesties en bezienswaardigheden om de dag ondanks het weer prettig door te komen!

Prima

M & A, 14-9-2017

Een zeer schone camping met prettige gastvrouw Marianne en boer Piet. Over alles is nagedacht.

Dichtbij huis en toch lekker even weg. Wij hebben geluk gehad met het weer. De weken dat wij er waren, was het fantastisch weer. Prima vakantie. Zeker een aanrader voor mensen die rust zoeken. Voor kinderen is er wel wat te doen, maar de camping is meer gericht op volwassenen. Voor de kinderen is het wel leuk dat ze op gezette tijden Boer Piet kunnen helpen met de koeien.

Vriendelijk, landelijk en goed verzorgd.

Fam. Kok, 13-9-2017

Sanitair schoon en modern. Vriendelijke gastvrouw/heer.

We komen zeker een keer terug.

Vliegverkeer was zo nu en dan wel wat hinderlijk maar zeker geen reden om niet meer te komen.

Voor herhaling vatbaar!

jan&Christine, 12-9-2017

Overal aan gedacht, tot in detail en omdat alles zo goed is, misschien met de gemeente in overleg om een looppadje, schelpenpad langs de weg Laag nieuwkoop naar het Parkbos de Haar aan te leggen; er wordt nogal hard over heen gereden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Boerderij Hazenveld (+ mini-camping) in Kockengen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Boerderij Hazenveld (+ mini-camping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Boerderij Hazenveld (+ mini-camping) scoort een 9.2 uit 10 op basis van 253 reviews.

Acties

Acties voor Bed and Breakfast Boerderij Hazenveld (+ mini-camping)