Bed and Breakfast Boerderij Hazenveld (+ mini-camping)

BedAndBreakfast
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag24°15°
Bed and Breakfast Boerderij Hazenveld (+ mini-camping)
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Boerderij Hazenveld (+ mini-camping) voor je op een rij gezet:

322 reviews over Bed and Breakfast Boerderij Hazenveld (+ mini-camping) in het Nederlands

Geweldig

martje
17-8-2018

fijne camping. gezellig en we hadden het mooiste plekje van de camping nr. 19.

even vakantie

Jacqueline
17-8-2018

we hebben gelogeerd in Ot en Sien. Heerlijk-..je eigen knusse onderkomen van alle gemakken voorzien met eigen terras

een feestje

jacky crewel
17-8-2018

rust fijne landelijke plek ot en sien fijne B&+B

geweldig voor elkaar

Hilfert
12-8-2018

het is heerlijk relax rustig en de voorzieningen zijn top voor elkaar

prima

Toine
9-8-2018

hele mooie camping. Sanitair super. Hele mooie omgeving om te fietsen. Helemaal top!

top mini camping

kbam
4-8-2018

leuk naast de schaapjes slapen

gezellig bij boer Piet

brian
4-8-2018

alle benodigdheden aanwezig

Aanrader

FKlijs
3-8-2018

Deze camping heeft super goede voorzieningen. Prima georganiseerd en een hele fijne sfeer.

Super eiland

Pieter
1-8-2018

Wij komen al 17 jaar op Texel de koog en wij willen niets anders.Als ik mocht kiezen tegen vankantie in het buiten land of texel kies ik toch texel.Je kan lekker fietsen mooi strand goed eten en vooral mooi weer.

Super!!

Nancy
31-7-2018

Het is een gezellige camping met leuke eigenaren! De plaatsen zijn zeer ruim, het sanitair heel netjes en schoon.

Het zwembad is ook top!

Verder is de camping overzichtelijk.

We stonden bij de speeltuin met onze caravan. Elke dag konden we dan ook volop genieten van onze spelende kinderen.

Tijdens ons verblijf werden er leuke activiteiten georganiseerd. Pony rijden, pannenkoekenfeest, mini disco , buikschuiven, disco zwemmen, frietfestijn en knutselmiddag.

We hebben echt genoten en komen zeker weer eens terug!!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Boerderij Hazenveld (+ mini-camping) in Kockengen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Boerderij Hazenveld (+ mini-camping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Boerderij Hazenveld (+ mini-camping) scoort een 9.36 uit 10 op basis van 320 reviews.

Acties

Acties voor Bed and Breakfast Boerderij Hazenveld (+ mini-camping)