Reviews over Bunnik

mooie onderhouden camping

crazyding,
    3-11-2018

Deze camping is ideaal om Utrecht,Houten en omgeving te verkennen. Houten het fietsdorp 2018, de camping is proper onderhouden, met een mooie ontspanningsruimte. Sanitair goed proper. Vriendelijke eigenaar. Verkoop van eitjes, sapjes etc. Dit is een camping om te onthouden, heerlijk gefietst op de Utrechtse heuvelrug. Zelf wel een appje op gsm zetten om fietsroute te maken met knooppunten. Er is genoeg te zien kastelen, mooie landschappen. Aan camping ligt knooppunten 99 en 2, dus je bent zo vertrokken. Voor de kinderen in ontspanningsruimte: boeken, snooker, tafeltennis etc. Grote ruime overdekte schuur om elektrische fietsen op te laden.

(Het leek) de moeite waard!

Karin Tichem,
    16-10-2018

Mijn moeder een weekend cadeau gedaan met haar kleinkinderen. Het leek allemaal superleuk! Bij aankomst op vrijdag waren ze erg enthousiast: mooie omgeving, super huisje en vriendelijke mensen. Hoe groot was de deceptie dan ook dat er helemaal geen animatie meer was, terwijl beschreven staat op jullie site: in vakantie's is er animatie! In de herfstvakantie blijkbaar niet maar hier wordt niks over geschreven. Ook het feit dat alles (pas) 15 oktober zou sluiten werd niet genoemd op de site, terwijl de dagen hiervoor ook al alles dicht was. Mijn zoon van bijna 10 had zich zo verheugd op alle stoere activiteiten. Zo jammer! Wat een gemiste kans voor jullie.

Ik hoop oprecht dat jullie dit oppakken, want verder was het wel alles wat beschreven werd! Toch een duim omhoog ook omdat jullie de opmerkingen erg prettig en serieus opnamen (volgens mijn moeder dan 😉)

Buitengoed de Boomgaard, mede-eigenaar, 24-10-2018
    Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. We hebben al persoonlijk contact met jullie opgenomen. De besproken punten worden zeker meegenomen voor het volgende seizoen. Wij gaan er mee aan de slag. Wellicht tot volgend jaar!

Super genoten

Reinders,
    15-10-2018

We hebben super genoten van ons verblijf op camping Buitengoed de Boomgaard. Heel hartelijk ontvangen. Mooie landelijke camping, heel veel ruimte. Lekker op fietsafstand van Utrecht. Bij regenweer heel dichtbij het station waardoor je met trein snel in hartje Utrecht bent.

Buitengoed de Boomgaard, mede-eigenaar, 24-10-2018
    Bedankt voor jullie review. Altijd leuk om te lezen dat jullie genoten hebben van jullie tijd op onze camping. Wij hopen dat jullie genoten hebben van de prachtige stad Utrecht!

Super locatie voor de hele familie!

Ingrid,
    1-10-2018

We hebben een heerlijk familieweekend gehad. Geweldige locatie waar heel veel mogelijk is. Alles is bespreekbaar en het contact is heel prettig. We voelden ons hier erg thuis. Heel klantvriendelijk!

Buitengoed de Boomgaard, mede-eigenaar, 24-10-2018
    Wat leuk om uw review te lezen! Hier worden we blij van! Fijn dat jullie met de hele familie hebben kunnen genieten! We hopen jullie zeker nog eens terug te zien!

hier komen we terug!

van der Waart van Gulik,
    30-9-2018

zeer mooi fris,modern hotel!Zeer goede keuken.Zeer vriendelijk personeel waar niets teveel voor is.Uitgebreid ontbijtbuffet, waarvan alles met een hoogstaande kwaliteit.

Kortom na bezoeken van velerlei hotels in Nederland, is dit een van de beste.

Bunnik scoort een 7,4 uit 10, op basis van 20 reviews