Bunnik

We hebben een aantal aanbieders voor Bunnik voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bunnik voor je op een rij gezet:

Reviews over Bunnik

Gemeente Bunnik is geweldig, van Romeinen tot hip.

Elly Tammer,
    27-6-2016

Je kunt in de drie dorpen veel bekijken, de romeinenverblijfplaats waar kinderen op bepaalde dagen kunnen meebouwen tot de moestuin van de Aardvlo waar alles biologisch verbouwd wordt en waar je de vreemdste dingen kunt eten. De watertoren in Werkhoven, de molen die je kunt bezichtigen, de kanotochten die je kunt maken.

Met de fluisterpont het natuurgebied in en van alles zien en beleven, laarzen meenemen, het klompenpad lopen. Langs de Krommerijn wandelen, wat helaas niet meer geschikt is voor rolstoelen of scootmobielen, sinds er natuurvriendelijke oevers zijn. Het tekort aan vrijwilligers, waardoor de kinderboerderij in Odijk nog maar 1 x per week open is.en dat is jammer..

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Klijn gezelig centrum

Ruud van Gerven,
    22-5-2016

Er was een rommelmarkt wij gingen er heen om 13.00 uur, en toen bleek het maar tot 13.00 uur te duren.

Met andere worden ik heb al meerdere malen gemerkt dat activiteiten vroeg zijn afgelopen dat vind ik een minpunt.

Voor de rest een gezellig centrum.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prachtig natuurgebied

Jan en Christien,
    5-7-2010

In de omgeving van Bunnik liggen prachtige natuurgebieden zoals Rhijnauwen en Amelisweerd. Het is er erg mooi wandelen, fietsen en zelfs kanoën over de Kromme Rijn. De bossen zijn prachtig van samenstelling en erg divers. Deze omgeving maakte deel uit van de Hollandse Waterlinie, overal in het landschap vind je forten, kazematten en natuurlijk veel water.

Gereisd met vrienden in juli 2010
Bunnik scoort een 7,4 uit 10, op basis van 20 reviews